Vroeger had je op omroep Brabant een programma dat heette De Wandeling. Was 1 man en 1cameraman die per aflevering een Brabantse plaats bezochten en er veel liet zien en vertelde over de historie van die plaats. Dat was echt epische TV...quote:
Ze willen jequote:Op donderdag 14 mei 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn collega’s wilden dat ook. Drie van die hijgerige vrouwen die weleens even wilden weten hoe ik als single woon. Echt niet dus
Heb ik weleens gezienquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger had je op omroep Brabant een programma dat heette De Wandeling. Was 1 man en 1cameraman die per aflevering een Brabantse plaats bezochten en er veel liet zien en vertelde over de historie van die plaats. Dat was echt epische TV...
O ja je bent natuurlijk soort van Brabo...quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik weleens gezien
Beetje ‘Ontdek je plekje’, over episch gesproken
Voel je niks vanquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LeugensAlledrie over de datum trouwens.
Nja, mijn imago backfirede een beetje denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ik dacht dat je sarcastisch en brompotterig deed. Nee dan is het lief.
Goed om te weten. En de inhoud?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Kleine disclaimer: ik heb een keurig huis
Enorme tour geven met uitleg waar ze jaren later nog over praten, maak er wat vanquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Nee het is allemaal prima hoor. Maar toch jammer om je rommelige ministudio te moeten laten zien in plaats van het appartement waar je een paar dagen later woont en wél trots op bent.
Geboren en getogenquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja je bent natuurlijk soort van Brabo...
Ja, daar had ik het overquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed om te weten. En de inhoud?
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Enorme tour geven met uitleg waar ze jaren later nog over praten, maak er wat van
Ik denk het, maar dat is niet ergquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, mijn imago backfirede een beetje denk ikMaar met jou heb ik altijd het beste voor, dat weet je
Same pagequote:Op donderdag 14 mei 2020 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk het, maar dat is niet erg. Lief.
Was een leuk programma jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger had je op omroep Brabant een programma dat heette De Wandeling. Was 1 man en 1cameraman die per aflevering een Brabantse plaats bezochten en er veel liet zien en vertelde over de historie van die plaats. Dat was echt epische TV...
Hooguit een slappe schaamlip die dubbel flapt bij het penetrerenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:28 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm buurvrouw verwacht over een maand naar Bali te kunnen
Niets wat een beetje spuug niet kan fixen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Hooguit een slappe schaamlip die dubbel flapt bij het penetreren
Precies, jij snapt hetquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niets wat een beetje spuug niet kan fixen.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
zijn stijve schaamlippen een dingetje eigenlijk? Ik vraag dit voor een bevriende biologieleraar /quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter zat zout op haar druiven te doen, komt er net achter dat het toch niet zo'n lekker idee was en zegt 'ik ga voortaan naar jou luisteren mama'
Uhuh
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter zat zout op haar druiven te doen, komt er net achter dat het toch niet zo'n lekker idee was en zegt 'ik ga voortaan naar jou luisteren mama'
Uhuh
Ja echt wel, weleens oudere vrouwen gezien? Is niks meer hoorquote:
Kunnen wel opzwellen ja, echt stijf, dat niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn stijve schaamlippen een dingetje eigenlijk? Ik vraag dit voor een bevriende biologieleraar /
Tien minuten, maxquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Wekker op een kwartiertje en dan is ze het weer totaal vergeten
Pas zoiets gezien. Raar wel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Kunnen wel opzwellen ja, echt stijf, dat niet.
Een clitoris zwelt wel op, ene vrouw heeft dan meer dan de andere.
Sommige vrouwen zit het ook opgewonden enigszins verstopt, anderen hebben een soort minilul
NEE dankjequote:Op donderdag 14 mei 2020 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt wel, weleens oudere vrouwen gezien? Is niks meer hoor
That should sum it up quite neatly thanksquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Kunnen wel opzwellen ja, echt stijf, dat niet.
Een clitoris zwelt wel op, ene vrouw heeft dan meer dan de andere.
Sommige vrouwen zit het ook opgewonden enigszins verstopt, anderen hebben een soort minilul
Het ziet er fantastisch uitquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit ga ik ook kunnenAls dat ding eenmaal gearriveerd is
Dat was nou een goed moment geweest om te filmen en dagelijks een keer of vijf aan haar te laten zienquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef Molo het volgende:
Uhuh
Dan kan ik hier 24/7 camera's laten draaien joh, mijn eigen mafklapper hierquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was nou een goed moment geweest om te filmen en dagelijks een keer of vijf aan haar te laten zien.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:45 schreef Molo het volgende:
Da
[..]
Dan kan ik hier 24/7 camera's laten draaien joh, mijn eigen mafklapper hier
Nou ja dat is ook niet waar mijn kwaliteiten liggen denk ik hoor, zeker motorisch nietquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Het ziet er fantastisch uit![]()
Niks voor mij als muzikale en motorische mongool, maar tof om te zien
Ik heb dat direct bij de absurde zwangerschap en dito bevalling al maar opgegevenquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las gisteren een artikel over wat het meest gegoogled wordt door ouders, dat is blijkbaar "is het normaal dat mijn kind [insert woord dat van toepassing is]".
Heb je vast goed je best op gedaanquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb dat direct bij de absurde zwangerschap en dito bevalling al maar opgegeven![]()
Niks normaals aan dat kind
Klinkt top.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:53 schreef Molo het volgende:
Kom net online iemand tegen die online mystieke bruiloften coacht
Ok
........
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:53 schreef Molo het volgende:
Kom net online iemand tegen die online mystieke bruiloften coacht
Ok
........
quote:some freak, I suppose!
quote:
Ik ga er ongetwijfeld alles over horen als ik weer met $Travelmate2 op pad mag. Die heeft ook die limited edition box gekocht. We zijn nog druk geweest om te proberen om daar een darts cabinet van te maken maar dat ging nietquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]![]()
![]()
Een Dr Who is de verteller op zijn nieuwe album.
Vorig jaar nog naar zijn optredens geweest?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er ongetwijfeld alles over horen als ik weer met $Travelmate2 op pad mag. Die heeft ook die limited edition box gekocht. We zijn nog druk geweest om te proberen om daar een darts cabinet van te maken maar dat ging niet
Nee ik ben niet zo'n mensenmassa's-mensquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vorig jaar nog naar zijn optredens geweest?
Goeie herinneringen daar! Gaaf concert.
Hey, die heb ik gezien! Weet alleen niet of ik dit nummer ook gezien hebquote:
Spice Girlsquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo'n mensenmassa's-mens![]()
Mijn hele concertgeschiedenis:
1991 Prince Rotterdam
1993 U2 Nijmegen
1998 Spice Girls Arnhem
2004 Cyndi Lauper Amsterdam
2013 Toto Amsterdam
2015 Nightwish Antwerpen
Die human Equation was trouwens in het theater. Was een soort van musical van gemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1991 Prince Rotterdam
1993 U2 Nijmegen
1998 Spice Girls Arnhem
2013 Toto Amsterdam
2015 Nightwish Antwerpen
Geen jongen dus is niet ergquote:
Slaapzequote:Op donderdag 14 mei 2020 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen jongen dus is niet erg
Enjoy, ik ga lekker gewoon eens even asociaal vroeg mijn nest opzoeken![]()
![]()
Ja dachten wij ookquote:
Nee hoor donder maar lekker opquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor donder maar lekker op![]()
ah neee koetsiekoetsiekoeeee![]()
![]()
denk geenquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke klus ga je dit weekend doen?
Nice.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk geenmaar anders moet ik de gang afmaken en daarna de pergola
Dat zijn ook wel goed massale dingen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1991 Prince Rotterdam
1993 U2 Nijmegen
1998 Spice Girls Arnhem
2013 Toto Amsterdam
2015 Nightwish Antwerpen
Oh ja en Flairck meerdere keren in Breda maar dat was maar like 500 man of zo.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel goed massale dingen.![]()
Concerten met 20 man is relaxter.
Minder dan 100 ook wel denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Minder dan 20 wordt wel ongemakkelijk overigens.
Ja, dan ziet iedereen je..quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Minder dan 20 wordt wel ongemakkelijk overigens.
Hangt van de zaal af.quote:
Zooropa Tour?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1991 Prince Rotterdam
1993 U2 Nijmegen
1998 Spice Girls Arnhem
2013 Toto Amsterdam
2015 Nightwish Antwerpen
quote:
Dat album ken ik echt het minst van hun gehele discografiequote:Op donderdag 14 mei 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
NET te laat voor de inner circle, hele dag tegen het hek gestaan
Nou ja weet ik hoe het heetquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat album ken ik echt het minst van hun gehele discografie. Maar cool! Toen gingen ze een beetje een hippe en futuristische kant op toch?
Hadden ze toen ook die inner circle al? Ik dacht dat dat pas sinds de 360 Tour was. Daar ben ik overigens twee keer geweest
.
Brandweer haalde een kat van een dakkapel af, beest zat er al een paar dagenquote:
Sukkelpoes.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Brandweer haalde een kat van een dakkapel af, beest zat er al een paar dagen
Was dat de buurpoes? Via de zilverberk zo op de dakkapel geklommen...quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Brandweer haalde een kat van een dakkapel af, beest zat er al een paar dagen
Mwehehequote:Op donderdag 14 mei 2020 21:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was dat de buurpoes? Via de zilverberk zo op de dakkapel geklommen...
Ik mag morgen weer eens een dagje naar de zaak.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Tijd voor weekend, maar ik moet nog een dag.
Same. Pakjesdienst.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer eens een dagje naar de zaak.
Even de deur uit.
Zo voorbij. Zal aan je denken morgen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Tijd voor weekend, maar ik moet nog een dag.
Je rokje?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same. Pakjesdienst.![]()
En thuis krijg ik ook een pakje. Vindt Joop fantastisch.
De helft hiervan heb ik trouwens met mijn zusje bezochtquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1991 Prince Rotterdam
1993 U2 Nijmegen
1998 Spice Girls Arnhem
2013 Toto Amsterdam
2015 Nightwish Antwerpen
Ja, maar hij mag dus niet weg. En hij weet nog niet wat er in het pakje zit.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je rokje?
Snap dat Joop dat fantastisch vind ja.![]()
Haha. Oh dan is het wel fristrerend ja. Tijdsframe zeker aangegeven als tussen 9 en 9...quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar hij mag dus niet weg. En hij weet nog niet wat er in het pakje zit.
Close, "delivery by 9pm". Lekker ruim begrip.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Haha. Oh dan is het wel fristrerend ja. Tijdsframe zeker aangegeven als tussen 9 en 9...
Hey, die ken ik!quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De helft hiervan heb ik trouwens met mijn zusje bezochtHier zitten we te wachten op Toto in 2013
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
De eigenaar woonde een stuk verderop en waren hier aan het flyeren, toen kwamen ze erachter dat dat beest daar zat. Vrouw moest mee naar boven in het bakje z brandweerman kreeg hem niet te pakkenquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:29 schreef Dity het volgende:
Goed afgelopen voor de kat? Is hij weer terug bij het personeel? #in bezit van twee poezen.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey, die ken ik!Vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gelukkig goed afgelopen dan. Die 2 van mij zijn 1 juni jarig... HOERRRAAA 😺😸, zijn zusjes en ze worden 5 jaar❤️quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De eigenaar woonde een stuk verderop en waren hier aan het flyeren, toen kwamen ze erachter dat dat beest daar zat. Vrouw moest mee naar boven in het bakje z brandweerman kreeg hem niet te pakken
Mijn moeder en mijn favoriete nichtje waar al 20 jaar niets meer van vernomen is en één van mijn highschool sweethearts zijn ook 1 juni jarig.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:42 schreef Dity het volgende:
[..]
Gelukkig goed afgelopen dan. Die 2 van mij zijn 1 juni jarig... HOERRRAAA 😺😸, zijn zusjes en ze worden 5 jaar❤️
Dat is heel fijn voor je Flash, van harte gefeliciteerd, maak er een leuke, warme, gezellige dag van. Maar dat is jou wel toevertrouwd denk ik. Enjoy, ik zal aan je denken die dag als ik mijn poezenverjaardag vier😂😂😂quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn moeder en mijn favoriete nichtje waar al 20 jaar niets meer van vernomen is en één van mijn highschool sweethearts zijn ook 1 juni jarig.
Ja veel plezierquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:48 schreef Dity het volgende:
[..]
Dat is heel fijn voor je Flash, van harte gefeliciteerd, maak er een leuke, warme, gezellige dag van. Maar dat is jou wel toevertrouwd denk ik. Enjoy, ik zal aan je denken die dag als ik mijn poezenverjaardag vier😂😂😂
Wow mooiquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Eindstand 5,3 km. Lekker gewandeld![]()
[ afbeelding ]
Lekker bezigquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Eindstand 5,3 km. Lekker gewandeld![]()
[ afbeelding ]
Daar zeg je wat..ik ben zelf eerst ook nog jarig, was ik ff vergeten. Maar ik ga dat niet vieren, niks leuks aan...#oud#quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja veel plezierIk ben zelf meestal ook drukker met mijn eigen verjaardag een dag ervoor
Hoe oud is oud? Versla je Koen in senioriteit?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:55 schreef Dity het volgende:
[..]
Daar zeg je wat..ik ben zelf eerst ook nog jarig, was ik ff vergeten. Maar ik ga dat niet vieren, niks leuks aan...#oud#
Daar woon ik , dacht al dat komt me bekend voor.quote:
wat niet naar de belastingmoet hequote:Op donderdag 14 mei 2020 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb je aardig wat haha
Dan zwaai ik even naar de overkantquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Daar woon ik , dacht al dat komt me bekend voor.
Wanneer ben jij jarig dan?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:55 schreef Dity het volgende:
[..]
Daar zeg je wat..ik ben zelf eerst ook nog jarig, was ik ff vergeten. Maar ik ga dat niet vieren, niks leuks aan...#oud#
Ja, volgend jaar gaat die grens omhoog naar een ton, toch?quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
het zure is dat ze menen dat je er financieel voordeel uit hebt kunnen halen door rente.das natuurlijk niet correct
nee 4 ton. vanaf 2022 geloof ik. zal mij niks verbazen als dat vanwege deze crisis niet meer doorgaatquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar gaat die grens omhoog naar een ton, toch?
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik heb een mooi beroep bijgekregen zie ik
quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Daar woon ik , dacht al dat komt me bekend voor.
Stop dan ook alles in een sok.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee 4 ton. vanaf 2022 geloof ik. zal mij niks verbazen als dat vanwege deze crisis niet meer doorgaat
Ja e vergeet ik wat in die sok zit en gooi k hem perongeluk wegquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop dan ook alles in een sok.
Zou kunnen, zou kunnenquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee 4 ton. vanaf 2022 geloof ik. zal mij niks verbazen als dat vanwege deze crisis niet meer doorgaat
Niet letterlijk he.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja e vergeet ik wat in die sok zit en gooi k hem perongeluk weg
En kun je dat verbergen voor de belastingdienst? Ik heb vorig jaar een schenking gehad maar moest wel 30% aan hun geven 🙄quote:
Da's zuurquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:18 schreef Dity het volgende:
[..]
En kun je dat verbergen voor de belastingdienst? Ik heb vorig jaar een schenking gehad maar moest wel 30% aan hun geven 🙄
ja tenzij je dingen koopt en dat terug brengt voor cashquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De fiscus weet toch dat je het op je rekening hebt gehad?
schenken kan ook cash toch :pquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:18 schreef Dity het volgende:
[..]
En kun je dat verbergen voor de belastingdienst? Ik heb vorig jaar een schenking gehad maar moest wel 30% aan hun geven 🙄
ja hoef in deze straat echt niet veel cash in huis te hebben :pquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou geloof me, wat er bij mij in de kluis ligt weten ze niets vanaf
Witwassenquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tenzij je dingen koopt en dat terug brengt voor cash
Ja, en dan koop ik een nieuwe auto en dan komen ze daar achter en dan ben ik de lul met een boete er overheenquote:
Ik zou dat nooit in een kluis willen, althans niet thuisquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik weet niet tot welk bedrag je cash een auto kan kopen? :pquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:23 schreef Dity het volgende:
[..]
Ja, en dan koop ik een nieuwe auto en dan komen ze daar achter en dan ben ik de lul met een boete er overheen
ja Toen ik geboren werd viel mijn verjaardag op Hemelvaart dus voor mijn moeder ben ik meestal twee keer per jaar jarigquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:19 schreef Dity het volgende:
[..]
Eerste pinksterdag jij...ik dus 3 dagen eerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heb je een punt. Maar het klinkt wel tofquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das niet witwassen. was toch geen crimineel geld :p
afdrukken van haags_swanscherhaus?quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja Toen ik geboren werd viel mijn verjaardag op Hemelvaart dus voor mijn moeder ben ik meestal twee keer per jaar jarig
Hmmm ben je van '73SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
cash aankopen vanaf 10k moeten gemeld worden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet tot welk bedrag je cash een auto kan kopen? :p
nou makkelijk toch :pquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cash aankopen vanaf 10k moeten gemeld worden.
Dit dusquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cash aankopen vanaf 10k moeten gemeld worden.
Jep. Al was er nog een nevenoplossing geloof ikquote:
dat wel , maar zo oud ben je nog nietquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep. Al was er nog een nevenoplossing geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je bent ouder dan de laatste mogelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dat wel , maar zo oud ben je nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je bent ouder dan de laatste mogelijkheidweinig geheimen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Als hij kon toveren, kon toveren...quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:42 schreef Dity het volgende:
Ik weet nog dat ik op een zondagmiddag naar de buren werd gebracht door mijn vader. Hij zei dat hij me later zou komen halen en dat ik dan een broertje of zusje zou hebben.... en verdomd...het was nog wáár ook😂 Ik was 4
koopje een goedkopere autoquote:
Ik had een oud barrel van 20 jaar oud en er moest elke week koelvloeistof bij. Ik voelde me niet meer veilig in dat ding dus heb een gloednieuwe gekocht van dat geld. En ja, Schenk belasting is vrij tot 2200 en de rest moet je opgeven bij de fiscus en ik doe het liever eerlijk dan later met de ellende te zittenquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koopje een goedkopere autoAls je het wilt lukt het je echt wel om onder die belasting uit te komen. Sowieso is schenk belasting absurd
Je had ze ook bij amazon kunnen bestellen: https://www.amazon.de/gp/(...)le_s00?ie=UTF8&psc=1quote:
Mja. Ik ben niet zo’n fan van Amazonquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had ze ook bij amazon kunnen bestellen: https://www.amazon.de/gp/(...)le_s00?ie=UTF8&psc=1
Ik hoor liever een andere Don't Leave Me Alonequote:
ik heb er van de baasquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:11 schreef Koen66 het volgende:
wie heeft er hier nog GEEN mondkapjes?
Ikke
Ik wil ze eigenlijk niet. Maar ik denk dat je die dingen straks op steeds meer plekken nodig hebt. Dus toch maar een paar in huis halenquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:11 schreef Koen66 het volgende:
Ikke
Ik heb er nog 85 liggen, maar van de treinbaasmeneer mag ik sowieso niet reizen dus jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:11 schreef Koen66 het volgende:
Ikke
zolang het nog niet hoeft op een plek waar ik niet kom mot ik ze niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil ze eigenlijk niet. Maar ik denk dat je die dingen straks op steeds meer plekken nodig hebt. Dus toch maar een paar in huis halen
owwww ik zie een source die er best wel wat kan missenquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er nog 85 liggen, maar van de treinbaasmeneer mag ik sowieso niet reizen dus ja
Waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang het nog niet hoeft op een plek waar ik niet kom mot ik ze niet.
Mocht in Oktober Griekenland "open" zijn dan moet ik wellicht wel
Kreta. Maar ik ben bang dat de wereld dan wellicht alweer midden in de Second Wave zitquote:
Mja, dat valt niet te voorspellen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kreta. Maar ik ben bang dat de wereld dan wellicht alweer midden in de Second Wave zit
ik ga echt iedereen zo hard poten uitdraaien dat het niet meer lollig isquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww ik zie een source die er best wel wat kan missen
geen idee eigenlijk, heb een reisbureau hier aan huis, heb me nog zo verdiept in die reisquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat valt niet te voorspellen.![]()
Kreta is wel tof! Waar zit je?
Ik kwam er laatst nog een paar tegen in een kluskrat, liggen er al een jaar of 7 ondertussen denk ik, al zijn dat technisch gezien eerder stofmaskersquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:11 schreef Koen66 het volgende:
Ikke
Op mijn zonnesteek na heb ik goede herinneringen aan Kretaquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, heb een reisbureau hier aan huis, heb me nog zo verdiept in die reis
Naast de condooms tegen de vorige paniekziekte.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog een paar weken, dan liggen die dingen gewoon in de supermarkt naast zakdoekjes.
Ik moest heulemaal aan het begin van deze crisis zo'n kapje op bij de huisarts, kreeg het er Spaans benauwd van, dus hoop dat het niet nodig gaat zijnquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog een paar weken, dan liggen die dingen gewoon in de supermarkt naast zakdoekjes.
Tja, je hoefde niet met een condoom om in het vliegtuig te zitten, dus dat was wat minder heftig.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naast de condooms tegen de vorige paniekziekte.
ik zal weleens effetjes op die shovel klimmenquote:
Oh niet? Kijken mensen me daarom altijd zo raar aan als ik die omdoe voor het boarden?quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, je hoefde niet met een condoom om in het vliegtuig te zitten, dus dat was wat minder heftig.
Die stofkapjes vind ik ook kut, dus ik zit er ook niet op te wachtenquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest heulemaal aan het begin van deze crisis zo'n kapje op bij de huisarts, kreeg het er Spaans benauwd van, dus hoop dat het niet nodig gaat zijn
Die is al lang weg manquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zal weleens effetjes op die shovel klimmenKujjelachejonge
https://www.gratisdatingtips.nl/mile-high-club/quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, je hoefde niet met een condoom om in het vliegtuig te zitten, dus dat was wat minder heftig.
Over je hoofd helpt goed tegen coronaquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh niet? Kijken mensen me daarom altijd zo raar aan als ik die omdoe voor het boarden?
tegen waterboardenquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over je hoofd helpt goed tegen corona
Lijkt me nogal een gedoe.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.gratisdatingtips.nl/mile-high-club/
Een atoombom ookquote:
Hoezo weg. Die heb je echt niet de zee in gedouwd.quote:
Vrouwtje van 1.60 scoren.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met mijn twee meter is dat sowieso een gedoe.
quote:
ah dat was weer beterquote:Op vrijdag 15 mei 2020 01:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 14-05-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 212 haags_kwartiertje
02 197 bitterbal
03 174 Budapestenaar
04 107 Dr_Flash
04 107 Koen66
06 087 Molo
07 052 IJsdraakje
08 051 UitStraling
09 043 FranticDJ
10 040 RockNijntje
10 040 Arch-Indar
12 030 Muck
13 028 LTVDK
14 026 Amarantha
15 024 Karzai
15 024 Dity
17 019 gianni61
18 014 mschol
19 013 Bos81
20 006 CherryLips
20 006 friemelaar
22 003 goldfinger1963
22 003 Modus
24 002 liesje1979
24 002 Toekito
26 001 Lospedrosa
26 001 marcb1974
26 001 EttovanBelgie
26 001 Treehut362
klik hier voor meer stats
Ah dankje ;pquote:Op vrijdag 15 mei 2020 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* schuift kopje koffie en pijnstiller naar Bitterbal
Oeps! Die decaf zijn toch blauw!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
k heb echt beroerd geslapen. Denk dat ik perrongeluk een normale koffiecup gister heb genomen ipv de decaf :p
ja die zijn van perla, licht blauw en de normale zijn ook blauw maar dan donkerderquote:Op vrijdag 15 mei 2020 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeps! Die decaf zijn toch blauw!
Was de fiets al wit voor de beurt, of pas daarna??quote:Op vrijdag 15 mei 2020 07:55 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hier een gast in mijn straat., vage vogel. die gaat altijd snachts weg op een tomos brommer. maar dat ding start moeilijk. Dus vannacht hoorde ik allemaal geluid en keek uit het raam. was die die tomos ee hele beurt aan het geven midden in de nacht![]()
ding gestart hij weg, word ik later weer wakker van geluid, zie ik hem nu een witte fiets een beurt geven...
dat weet k nietquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was de fiets al wit voor de beurt, of pas daarna??
Smeerlapquote:Op vrijdag 15 mei 2020 07:55 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hier een gast in mijn straat., vage vogel. die gaat altijd snachts weg op een tomos brommer. maar dat ding start moeilijk. Dus vannacht hoorde ik allemaal geluid en keek uit het raam. was die die tomos ee hele beurt aan het geven midden in de nacht![]()
ding gestart hij weg, word ik later weer wakker van geluid, zie ik hem nu een witte fiets een beurt geven...
Wat staat hier nu weer?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 07:55 schreef bitterbal het volgende:
Ja maar de inhoud, bij jou wonen mannen die midden in de nacht brommers neuken of wat?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gebrabbel van iemand die net wakker is :p
Weer een dag buffelen. Maar bijna weekendquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:16 schreef Koen66 het volgende:
zo, genoeg koffie voor ff, wc en dan naar "kantoor"
nee niet neuken natuurlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar de inhoud, bij jou wonen mannen die midden in de nacht brommers neuken of wat?
Iets minder vreemd maar toch ook nog vreemdquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet neuken natuurlijkDat zou wel ernstig zijn. Hij pleegde snachts onderhoud
er zijn wel eens nachten geweest dat je hem hoorde hoe gefrustreerd hij was omdat dat ding niet startenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets minder vreemd maar toch ook nog vreemd
had ik al verteld dat een tijd terug buiten ruzie was en k naar buiten keekquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:19 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij heb je geen Netflix nodig bij bitterbal, gewoon uit het raam hangen voor entertainment.
Klinkt als een prima normale jongen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er zijn wel eens nachten geweest dat je hem hoorde hoe gefrustreerd hij was omdat dat ding niet startenis een pool ofzo. en dan als dat ding aan de praat is hier in de straat hem warm rijden
![]()
maar het is een jonge gozer van 2 meter dus heb nog niks durven zeggen
En toen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik al verteld dat een tijd terug buiten ruzie was en k naar buiten keekEen marokkaanse jongen die tegen de muur werd gehouden door 2 polen ofzo die maar bleven roepen dat ze hun paspoorten terug wilde
De jongen zei dat hij het niet had, polen geloofde het niet en moest die zich uitkleden op straat
![]()
Toen heb ik mij er maar mee bemoeid en politie gebeld :p
ja ik hing uit het raam en riep dat ze die jongen met rust moesten laten. Toen stond die al in zijn boxer en sokken en het was nog koud ook buitenquote:
Dan kunnen we er volgend jaar goedkoop op vakantie.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
En ook maar even niet naar Boedapest. Schijnt een aardige brandhaard te zijn
Ik heb op booking gekeken wat een appartementje in september doet. Werd ik niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan kunnen we er volgend jaar goedkoop op vakantie.
Supervaag dit.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik hing uit het raam en riep dat ze die jongen met rust moesten laten. Toen stond die al in zijn boxer en sokken en het was nog koud ook buitendus ze keken om hoog en begonnen in het duits ausweis ausweis er hat es ofzo.
met zijn kleding in de handen te schudden
![]()
Dus ik vroeg aan die jongen of hij oke was. Zei dat ik politie belde en hij zei ja is goed ik heb hulp nodig![]()
dus terwijl ik de politie aan de lijn had die pas wilde komen toen ik zei dat de jongen zich moest uitkleden liepen ze gewoon weg en was het conflict voorbij
Ik vermoed dat die Polen een kamertje huurden van die jongen. In die wereld is het gebruikelijk om je paspoort als borg te geven.quote:
het was ook echt vaag. Dus toen ik zei dat ik de politie had gebeld terwijl ze weg liepen begon die marokkaan ineens te roepen dat zijn enkel was gebroken terwijl die gewoon doorliepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |