Vroeger had je op omroep Brabant een programma dat heette De Wandeling. Was 1 man en 1cameraman die per aflevering een Brabantse plaats bezochten en er veel liet zien en vertelde over de historie van die plaats. Dat was echt epische TV...quote:
Ze willen jequote:Op donderdag 14 mei 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn collega’s wilden dat ook. Drie van die hijgerige vrouwen die weleens even wilden weten hoe ik als single woon. Echt niet dus
Heb ik weleens gezienquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger had je op omroep Brabant een programma dat heette De Wandeling. Was 1 man en 1cameraman die per aflevering een Brabantse plaats bezochten en er veel liet zien en vertelde over de historie van die plaats. Dat was echt epische TV...
O ja je bent natuurlijk soort van Brabo...quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik weleens gezien
Beetje ‘Ontdek je plekje’, over episch gesproken
Voel je niks vanquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LeugensAlledrie over de datum trouwens.
Nja, mijn imago backfirede een beetje denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ik dacht dat je sarcastisch en brompotterig deed. Nee dan is het lief.
Goed om te weten. En de inhoud?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Kleine disclaimer: ik heb een keurig huis
Enorme tour geven met uitleg waar ze jaren later nog over praten, maak er wat vanquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Nee het is allemaal prima hoor. Maar toch jammer om je rommelige ministudio te moeten laten zien in plaats van het appartement waar je een paar dagen later woont en wél trots op bent.
Geboren en getogenquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja je bent natuurlijk soort van Brabo...
Ja, daar had ik het overquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed om te weten. En de inhoud?
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Enorme tour geven met uitleg waar ze jaren later nog over praten, maak er wat van
Ik denk het, maar dat is niet ergquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, mijn imago backfirede een beetje denk ikMaar met jou heb ik altijd het beste voor, dat weet je
Same pagequote:Op donderdag 14 mei 2020 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk het, maar dat is niet erg. Lief.
Was een leuk programma jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger had je op omroep Brabant een programma dat heette De Wandeling. Was 1 man en 1cameraman die per aflevering een Brabantse plaats bezochten en er veel liet zien en vertelde over de historie van die plaats. Dat was echt epische TV...
Hooguit een slappe schaamlip die dubbel flapt bij het penetrerenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:28 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm buurvrouw verwacht over een maand naar Bali te kunnen
Niets wat een beetje spuug niet kan fixen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Hooguit een slappe schaamlip die dubbel flapt bij het penetreren
Precies, jij snapt hetquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niets wat een beetje spuug niet kan fixen.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
zijn stijve schaamlippen een dingetje eigenlijk? Ik vraag dit voor een bevriende biologieleraar /quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter zat zout op haar druiven te doen, komt er net achter dat het toch niet zo'n lekker idee was en zegt 'ik ga voortaan naar jou luisteren mama'
Uhuh
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter zat zout op haar druiven te doen, komt er net achter dat het toch niet zo'n lekker idee was en zegt 'ik ga voortaan naar jou luisteren mama'
Uhuh
Ja echt wel, weleens oudere vrouwen gezien? Is niks meer hoorquote:
Kunnen wel opzwellen ja, echt stijf, dat niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn stijve schaamlippen een dingetje eigenlijk? Ik vraag dit voor een bevriende biologieleraar /
Tien minuten, maxquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Wekker op een kwartiertje en dan is ze het weer totaal vergeten
Pas zoiets gezien. Raar wel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Kunnen wel opzwellen ja, echt stijf, dat niet.
Een clitoris zwelt wel op, ene vrouw heeft dan meer dan de andere.
Sommige vrouwen zit het ook opgewonden enigszins verstopt, anderen hebben een soort minilul
NEE dankjequote:Op donderdag 14 mei 2020 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt wel, weleens oudere vrouwen gezien? Is niks meer hoor
That should sum it up quite neatly thanksquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Kunnen wel opzwellen ja, echt stijf, dat niet.
Een clitoris zwelt wel op, ene vrouw heeft dan meer dan de andere.
Sommige vrouwen zit het ook opgewonden enigszins verstopt, anderen hebben een soort minilul
Het ziet er fantastisch uitquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit ga ik ook kunnenAls dat ding eenmaal gearriveerd is
Dat was nou een goed moment geweest om te filmen en dagelijks een keer of vijf aan haar te laten zienquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef Molo het volgende:
Uhuh
Dan kan ik hier 24/7 camera's laten draaien joh, mijn eigen mafklapper hierquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was nou een goed moment geweest om te filmen en dagelijks een keer of vijf aan haar te laten zien.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:45 schreef Molo het volgende:
Da
[..]
Dan kan ik hier 24/7 camera's laten draaien joh, mijn eigen mafklapper hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |