Ja als het uit een ander land was geweest: 'degelijk liedje, niet meer niet minder'quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en alsnog vind ik San Marino dit jaar niet heel veel kwaliteit, maar die hebben dan ook nogal wat matige inzendingen gehad. Dan is dit gewoon prima in vergelijking. Maar omdat het een land met niet een al te goede track record is, wordt het al sneller als slechter geïnterpreteerd.
Ik denk dat als Freaky uit een ander succesvoller land was gekomen, het beter was beoordeeld. Nu is het "Oh San Marino, ja dat is kut", want San Marino.
Die zijn bij mij net klaar, dus ik loop iets op je voorquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:22 schreef Redefine het volgende:
Nu IJsland, kijk of ik de hype ga begrijpen
In het Nederlands zeggen we dan 'ik', maar fijn dat je er zelf in elk geval heel tevreden mee was.quote:
Dat krijg je met al die Greda praat hequote:Op donderdag 14 mei 2020 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
In het Nederlands zeggen we dan 'ik', maar fijn dat je er zelf in elk geval heel tevreden mee was.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Alleen de liedjes waarvoor ik omdraai gaan door
Ja precies. Freaky is ook niet geweldig ofzo, maar echt niet minder dan veel andere nummers waar mensen wél "ach ja, wel aardig" over zeggenquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja als het uit een ander land was geweest: 'degelijk liedje, niet meer niet minder'
quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Liever San Marino dan Zwitserland. Zo, ik heb het gezegd
Ok. Dag Appelbolquote:
KAN GEBEURE REDEFIJNquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die Greda praat he
twitter:sheerfredattack twitterde op donderdag 14-05-2020 om 23:11:07KLEMENS SINGING ARCADE KLEMENS SINGING ARCADE KLEMENS SINGING ARCADE KLEMENS SINGING ARCADE
#Eurovision https://t.co/TJFGPXQZ0P reageer retweet
quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
In het Nederlands zeggen we dan 'ik', maar fijn dat je er zelf in elk geval heel tevreden mee was.
Je kan van die heerlijke opmerkingen maken. Ik geloof dat we het er collectief wel over eens waren dat de 2de semi minder was dan de 1ste. En in 1 zin vraag je je af of Redefine wel goed aan het luisteren is (maar dat was voordat ik wist dat hij pas bij nummer 6 was)quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh wat gebeurt hier voor iets spannends!
Helemal war straniet.quote:
Dat zelfverzekerde nonchalante lossige vind ik juist zo leuk aan die actquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:24 schreef Redefine het volgende:
Liedje van IJsland is wel leuk. Moet zeggen dat ik wel sterk betwijfel of een act zoals deze echt grote ogen had gegooid. Mogelijk dat ze dat heel erg op hadden gevijzeld.
Er zijn er nog meer hoorquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:26 schreef Redefine het volgende:
IJsland vind ik een leuk liedje. Maar het voelt wat niemendallig aan. Waarschijnlijk wordt het wel beter na een paar keer luisteren. Maar dit is de grote favoriet, I don't get it
APPELBOLquote:
Ja ik snap wel dat we m hier juist leuk vinden. Maar of Europa hier nou zo massaal voor gegaan, dat zie ik dan (nog) niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zelfverzekerde nonchalante lossige vind ik juist zo leuk aan die actEn ik wil zo'n groene trui!
Denk je dat ze me opnemen tijdens de wandeling?quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Eikel dat je er bent. Met je wandeling. Wanneer zien we je op tv?
Hij zei vanavond op Jitsi dat hij voortaan Frans gaat, Rie-de-fehhh (weet niet hoe op mijn laptop zo'n accentje naar links te doen)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |