En ga je nog je excuus aanbieden voor wat er nu in de OP staat?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:25 schreef pumpjess het volgende:
[..]
De manier waarop inderdaad. Lees zelf maar even terug. Ik ben hier niet voor jullie leedvermaak maar een oprechte vraag.
Ik zou een paar glaasjes wijn drinken en dan nog één keertje bellen om hem eens goed de waarheid te vertellen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:25 schreef pumpjess het volgende:
[..]
De manier waarop inderdaad. Lees zelf maar even terug. Ik ben hier niet voor jullie leedvermaak maar een oprechte vraag.
Dit inderdaad. Niet aantrekkelijk, onder haar niveau, geen ruggegraat. Damnz.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:13 schreef Spirit82 het volgende:
Die man verdient echt zoveel beter dan dit... “ik vond hem niet eens aantrekkelijk”. Dit gaat niet eens om die man an sich, maar alleen omdat hij haar aan de kant heeft gezet en dat kan ze niet hebben. Kansloos.
Tsjonge, wat grootmoedig van je dat jij er nog voor open staat!quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:10 schreef pumpjess het volgende:
Ik zal wel appen dat ik het jammer vind hoe het gegaan is, en er voor open sta om verder af te spreken om hem beter te leren kennen. Een update willen jullie vast niet.
Nee, valt reuze mee. Ik ben namelijk echt niet zo, en het was gewoon door de drank en irritatie van iets wat speelde ( wat natuurlijk geen excuus is) maar ben verder een heel rustig persoon in relaties. Dus hij heeft zichzelf geplayed van een leuke, attente betrouwbare lieve vrouw. Puur misverstandquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:30 schreef BE het volgende:
[..]
Tsjonge, wat grootmoedig van je dat jij er nog voor open staat!![]()
Ik zou heeeeeeeeel vriendelijk vragen of hij er alsjeblieft nog voor open staat!
Dikkevoor je date trouwens! Dodged a HUGE bullet there!
Moet ik aantrekkingskracht dwingen ? Gevoel is er of niet lijkt mijquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Niet aantrekkelijk, onder haar niveau, geen ruggegraat. Damnz.
Een Chad is mijn gok.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:24 schreef Six. het volgende:
Wat voor niveau was je gewend. Je omschrijft hem eerst als lief, attent enz. Enz. Lijkt mij een prima vent.
Het lijkt mij dat hij een beter niveau gewend was maar jij hebt hem dus duidelijk laten weten dat jij dat niet bent. Niet door je irritaties van de dag maar door je onredelijke verwachtingen.
Ik denk het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:32 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Nee, valt reuze mee. Ik ben namelijk echt niet zo, en het was gewoon door de drank en irritatie van iets wat speelde ( wat natuurlijk geen excuus is) maar ben verder een heel rustig persoon in relaties. Dus hij heeft zichzelf geplayed van een leuke, attente betrouwbare lieve vrouw. Puur misverstand
Waar maak je je dan druk om, als je hem niet aantrekkelijk vindt? Bij elk conflict ga je dat er weer bijpakken: "eigenlijk ben je sowieso te lelijk voor mij..."quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Moet ik aantrekkingskracht dwingen ? Gevoel is er of niet lijkt mij
Zei ik lelijk? Ik zei aantrekkingskracht. En niet alles draait om uiterlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:35 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waar maak je je dan druk om, als je hem niet aantrekkelijk vindt? Bij elk conflict ga je dat er weer bijpakken: "eigenlijk ben je sowieso te lelijk voor mij... "
Gezien je felle en valse reacties hier, ga ik er niet vanuit dat het een misverstand betreft.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:32 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Nee, valt reuze mee. Ik ben namelijk echt niet zo, en het was gewoon door de drank en irritatie van iets wat speelde ( wat natuurlijk geen excuus is) maar ben verder een heel rustig persoon in relaties. Dus hij heeft zichzelf geplayed van een leuke, attente betrouwbare lieve vrouw. Puur misverstand
Je zei dat zijn persoonlijkheid compenseerde voor het gebrek aan aantrekkelijkheid. Waar ligt het dan in?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:37 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Zei ik lelijk? Ik zei aantrekkingskracht. En niet alles draait om uiterlijk.
Lobiquote:
Dank u, hilarisch vermaakquote:
Hij kent je nog maar net. Jij zegt ‘ik ben niet zo’, maar je laat met je gedrag dus echt wat anders zien. Bij jou is het dus: Drank + irritatie = gemeen gedrag + spijt achteraf. Dus de kans op herhaling is er zeker.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:32 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Wat een bitch jij. 😆quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:08 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Voel jij je persoonlijk aangevallen ofzo, of heb je zoiets meegemaakt? Want je bent fel en vals zonder reden. Doe ff chill jankerd het is een topic waarbij ik advies vraag
Eerst scrollen, dan vragen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |