Ik hoorde ze net aankomen, ging bij de deur staan zodat ik direct open kon doen en "SCHRIK NIET!" roepen, maar helaas ze gingen een deur verder.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter wacht je ze de volgende keer op
Da's @EIanquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik hoorde ze net aankomen, ging bij de deur staan zodat ik direct open kon doen en "SCHRIK NIET!" roepen, maar helaas ze gingen een deur verder.
Je maakt wel wat mee op zo'n dag he!
Zelfs door niet aan te bellen zetten ze je voor aapquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik hoorde ze net aankomen, ging bij de deur staan zodat ik direct open kon doen en "SCHRIK NIET!" roepen, maar helaas ze gingen een deur verder.
Je maakt wel wat mee op zo'n dag he!
Aapgodquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs door niet aan te bellen zetten ze je voor aap
Ja om elan nog even uit te lachen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
René postte door een slotje heen.
Kan jij dat ook?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Like gegeven en gereageerd.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:48 schreef PicoMMP het volgende:
![]()
![]()
DE NIEUWE HARRIEFOTO IS UIT
![]()
![]()
![]()
@:GGMM @:onlogisch @:doublepain @:rensajacied @:maxi-mus @:scrummie2.1 @:jancees @:kingroland @:JR-Style-93 @:lenny_leonard @:lange_lanstwitter:PicoMMP twitterde op donderdag 14-05-2020 om 14:47:50HARRIEGOAT in het bos https://t.co/b0MmVNCYCM reageer retweet
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja om elan nog even uit te lachen.
Mag dat niet ofzo
Ja.quote:
Wat een idiootquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
Overigens is dat topic ook nog gewoon open dus wat lul je
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
Overigens is dat topic ook nog gewoon open dus wat lul je
En alle delen van Snelle Jelle.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij moet eens iets van Frans de Waal lezen.
Pics van je nichtje?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik en mijn 7 jarig nichtje hebben allebei de aap als favoriete dier.
Frans de Aapexpert.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij moet eens iets van Frans de Waal lezen.
Ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:
Ik zet even een bakkie koffie denk ik. 2e van vandaag pas.
Doe even rustig @Jojoortjequote:Op donderdag 14 mei 2020 15:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Frans de Aapexpert.
Eigenlijk is het wel tijd voor een apen forum hier. AAP.
Hopelijk smaakt ie!quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:
Ga je toch lekker naar maroc.nlquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Frans de Aapexpert.
Eigenlijk is het wel tijd voor een apen forum hier. AAP.
Moet je doenquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:TJacka en @:Elan zijn er, ik ga even werken.
Wtfquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:TJacka en @:Elan zijn er, ik ga even werken.
Dat is lief van je. Heeft hij jou ook ingesmeerd?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:44 schreef Buitendam het volgende:
@:Coco zojuist ingesmeerd. Deze felle zon.
Vuile rooie.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:44 schreef Buitendam het volgende:
@:Coco zojuist ingesmeerd. Deze felle zon.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is lief van je. Heeft hij jou ook ingesmeerd?
@:caland check deze grap
Het lijkt me wel een flinke verrassing als je hoort dat je een tweeling krijgt.quote:
Enige nadeel is dat ze bij de verkeerde club in Amsterdam voetballen.quote:
Het lijkt mij eigenlijk pas een flinke verrassing als er dan opeens 2 negers uit komen rollen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een flinke verrassing als je hoort dat je een tweeling krijgt.
Of Eskimo's. Met zo een Eskimo mutsje.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk pas een flinke verrassing als er dan opeens 2 negers uit komen rollen.
Gelukkig, ik dacht dat ik heel dom was dat ik er niks van begreep.quote:
Stade Velodrome.quote:
ja maar op het eerste jaar na echt prima, ze hebben altijd een maatje dus bezigheidstherapie is een stuk minder dan met 1.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een flinke verrassing als je hoort dat je een tweeling krijgt.
Neequote:Op donderdag 14 mei 2020 15:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stade Velodrome.
Marseille is wel een kutstad hoor. Grote jongens uit de cite al eens gezien?
zoons, 2 eiig dus alleen leeftijd hetzelfdequote:Op donderdag 14 mei 2020 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk, dochters of zonen? (of van beide 1 kan natuurlijk ook)
Nee, ik ben niet zo'n groot fan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:50 schreef Zipportal het volgende:
Heeft @:maxi-mus zijn Cambuur vlag al uithangen?
Bedankt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
Alle tweelingen die ik persoonlijk ken zijn leuke mensen.
Die act van Henk kan ik ook missen als kiespijn.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik moet dit aan Henk de Jong doorgeven dat weet je hé?
Echt? Bron?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:52 schreef Caland het volgende:
Al snap ik er nu helemaal niks meer van omdat de KNVB opeens bezig is met plannen om de competitie toch af te ronden.
Pinda gaat dat jou om 19:00 uitleggen extra uitzending van Studio Oven.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:52 schreef Caland het volgende:
Al snap ik er nu helemaal niks meer van omdat de KNVB opeens bezig is met plannen om de competitie toch af te ronden.
Zag dat Feyenoord de algemeen directeur van Madurodam heeft gehaald. Leuk voor Kelly.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:52 schreef Caland het volgende:
het zelfde klerenquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
Ik zat op de middelbare school bij een tweeling in de klas. Die waren wel een beetje eng.
Die hebben ook tot hun 17e ofzo het zelfde kleren, fiets etc. volgehouden.
We noemden de ene dus rood en de ander blauw.
Tot zover deze anekdote!
quote:
Ja.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zag dat Feyenoord de algemeen directeur van Madurodam heeft gehaald. Leuk voor Kelly.
Jezusquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
het zelfde kleren![]()
![]()
@:onlogisch @:ggmm
Daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.
Je bent overigens niet de eerste die deze grap maakt!
Maar heb je ze wel allebei gepaald?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
Ik zat op de middelbare school bij een tweeling in de klas. Die waren wel een beetje eng.
Tot zover deze anekdote!
Nee (ze waren echt heel lelijk, maar wel ontzettend slim).quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar heb je ze wel allebei gepaald?
het zelfde wtfquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
Tot zover deze anekdote!
Wat zegt dat over @onlogisch dan?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
het zelfde wtf
Tering wat dom en dat zegt wat over @:onlogisch![]()
Gooi jezelf weg.
Dat hij niet de enige mongool is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat zegt dat over @:onlogisch dan?
Hmm, moeilijke keuze wel. Want een tweeling palen is denk ik voor iedere man toch wel een beetje een droom.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee (ze waren echt heel lelijk, maar wel ontzettend slim).
Uitstekend. Al moet ik de laatste 2 afleveringen nog kijken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe bevalt het nieuwste seizoen van Westworld?
Ik heb wel ooit zusjes gedaan (niet tegelijkertijd helaas).quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm, moeilijke keuze wel. Want een tweeling palen is denk ik voor iedere man toch wel een beetje een droom.
Ik kijk er wel naar uit.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Uitstekend. Al moet ik de laatste 2 afleveringen nog kijken.
Wist je dat in Mongolië als je met een meisje wilt trouwen, het meisje eerst enkele malen ‘nee’ moet zeggen alvorens toe te zeggen. Anders is ze te gemakkelijk. Vervolgens zal de vader van de bruidegom met een blauwe sjaal toestemming vragen voor het huwelijk aan de vader van de bruid.quote:
Ja ik ook. Maar dat is nooit uitgekomen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit zusjes gedaan (niet tegelijkertijd helaas).
Je kan je voorstellen dat ik de gebeten hond was toen dat uitkwam!
Nee, dit wist ik niet!quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wist je dat in Mongolië als je met een meisje wilt trouwen, het meisje eerst enkele malen ‘nee’ moet zeggen alvorens toe te zeggen. Anders is ze te gemakkelijk. Vervolgens zal de vader van de bruidegom met een blauwe sjaal toestemming vragen voor het huwelijk aan de vader van de bruid.
#leukweetje
Iemand die bij mij op de kamer zat kreeg een tweeling, in het begin moest ik hem regelmatig onder het bureau door wakker schoppen als er iemand onze kamer binnenkwam.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar op het eerste jaar na echt prima, ze hebben altijd een maatje dus bezigheidstherapie is een stuk minder dan met 1.
Ik heb hier eigenlijk heel veel vragen over, maar laat het eerst even bezinken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iemand die bij mij op de kamer zat kreeg een tweeling, in het begin moest ik hem regelmatig onder het bureau door wakker schoppen als er iemand onze kamer binnenkwam.
Ik heb er geen goed gevoel bij.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hier eigenlijk heel veel vragen over, maar laat het eerst even bezinken.
Kan jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach nog even volhouden.
Vanavond kan je weer lekker roeien!
Ja, iedere psycholoog/psychiater heeft zelf issues.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
Die wijven die vroeger psychologie gingen studeren waren zelf ook altijd van die borderliners. Is dat nog steeds zo?
DAAR ZIT NIKS TUSSEN!quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:14 schreef Caland het volgende:
Jouw bestelling is met succes aan onze logistieke afdeling doorgegeven.
Naar verwachting zal jouw pakket tussen 26-5-2020 en 27-5-2020 thuisbezorgd worden!
What
The
Fuck
Ik vond het een leuk seizoen, maar jammer dat Bernard doodgaat.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Uitstekend. Al moet ik de laatste 2 afleveringen nog kijken.
Dat is mij ook wel eens opgevallen. Ik ben er pas 1 keer eentje tegengekomen die me wel normaal leek.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja, iedere psycholoog/psychiater heeft zelf issues.
Nee, want in Westworld zegt het vrij weinig als je doodgaat.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:18 schreef GGMM het volgende:
Aangezien coco te braaf is om te spoileren weet je één ding zeker: Bernard gaat niet dood.
Wat eigenlijk dus ook een spoiler is.
Eens.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk seizoen, maar jammer dat Bernard doodgaat.
Ik was de eerste die dat zei!!!quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:20 schreef Coco. het volgende:
Maar goed ik zei ook dat Arthur doodging in RDR2.
ARTHURGODquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:20 schreef Coco. het volgende:
Maar goed ik zei ook dat Arthur doodging in RDR2.
Tot ie droog isquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:19 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe lang kun je een pot muurverf open laten staan?
Heb je afterlife gezien?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja, iedere psycholoog/psychiater heeft zelf issues.
Ik vind het erg leuk. De psychiater daarin is ook erg vermakelijk.quote:
Iedereen gaat dood maxi-mus.quote:
Dan raad ik In Treatment aan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het erg leuk. De psychiater daarin is ook erg vermakelijk.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Psychiater is knettergek. En grappig.
Zeker een aanrader.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je moeder gaat met de postbode in die serie
Gebroeders Coen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:28 schreef Coco. het volgende:
Ook goede film met Gabriel Byrne
Miller's Crossing (1990) - IMDb
Ik vond seizoen 1 wel beter dan 2.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:29 schreef GGMM het volgende:
Misschien ga ik After LIfe ook wel kijken. Ik hoor daar wel goeie verhalen over.
Ik zal het even verwijderen moment.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
Even een echte vrouw gepost in het PSV-topic
Ik ben nog niet klaar met S2, dus ik wacht even met dit filmpje.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hier erg mee moeten lachen.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je moeder gaat met de postbode in die serie
Zal ze haar bakje haver al gehad hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
Even een echte vrouw gepost in het PSV-topic
Hey Harrie.quote:
Strijderquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:34 schreef Wereldgozer het volgende:
AadGod weet dat er een persco komt voordat de media het wetentwitter:aad300 twitterde op donderdag 14-05-2020 om 16:02:16Wat zal @:MinPres om 19.00 met ons bespreken via @:NOS en @:RTL4 #zegtmaar#dtv @:covid19 reageer retweet
.
Zeker. Eerste was zwartgallig, tweede zaten toch wat schijtlollige momenten in, die eigenlijk niet helemaal paste. Althans zo leek het.quote:
Tweede was ook meer emo-tv vond ik.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Eerste was zwartgallig, tweede zaten toch wat schijtlollige momenten in, die eigenlijk niet helemaal paste. Althans zo leek het.
Rutte gaat het volk weer toespreken? Waarom?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:34 schreef Wereldgozer het volgende:
AadGod weet dat er een persco komt voordat de media het wetentwitter:aad300 twitterde op donderdag 14-05-2020 om 16:02:16Wat zal @:MinPres om 19.00 met ons bespreken via @:NOS en @:RTL4 #zegtmaar#dtv @:covid19 reageer retweet
.
Nee, Eindhoven loopt gewoon een beetje achter.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rutte gaat het volk weer toespreken? Waarom?
quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee, Eindhoven loopt gewoon een beetje achter.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rutte gaat het volk weer toespreken? Waarom?
(lol)twitter:djeppink twitterde op donderdag 14-05-2020 om 16:10:40CNN wil het eigen kennisniveau over Corona verhogen en huurt daarvoor Prof. Dr. Thunberg in, wereldbekend als viroloog.
Social media storm erupts after CNN puts Greta Thunberg on coronavirus panel: report https://t.co/9d1J1sBlR9 #FoxNews reageer retweet
quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Houd alstublieft vol in deze moeilijke tijden!"
Waar gaat dat overquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:29 schreef GGMM het volgende:
Misschien ga ik After LIfe ook wel kijken. Ik hoor daar wel goeie verhalen over.
Nee, geen idee eigenlijk.quote:
Ricky Gervais is depressief nadat zijn vrouw is overleden aan 2k. Is heel cynisch, goede zwarte humor (gewoon blanke acteurs hoor).quote:
Nou dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, geen idee eigenlijk.
Zou wel lachen zijn als hij alsnog alle kappers laat sluiten, terwijl je duidelijk ziet dat hij een freshe coupe heeft.
Ik hoop eigenlijk dat er gezegd wordt dat er weer gevoetbald kan worden. Wat maakt het uit of je het nu doet of op 1 september? Er komt toch geen publiek, dus het risico blijft even groot.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou dat gaat niet gebeuren.
Eerst maar eens zien of die nieuwe golf komt. En als die komt denk ik sowieso pas in het najaar.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat er gezegd wordt dat er weer gevoetbald kan worden. Wat maakt het uit of je het nu doet of op 1 september? Er komt toch geen publiek, dus het risico blijft even groot.
Als er in augustus ineens een nieuwe golf is kun je voetbal toch ook niet op 1 september door laten gaan?
Dus beter nu gewoon het seizoen afmaken. Kan ADO alsnog gewoon degraderen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of die nieuwe golf komt. En als die komt denk ik sowieso pas in het najaar.
Prima hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dus beter nu gewoon het seizoen afmaken. Kan ADO alsnog gewoon degraderen.
Oh klinkt kutquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ricky Gervais is depressief nadat zijn vrouw is overleden aan 2k. Is heel cynisch, goede zwarte humor (gewoon blanke acteurs hoor).
Oke Abquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of die nieuwe golf komt. En als die komt denk ik sowieso pas in het najaar.
Nog geen idee makker.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en hamburger. En een berg sla erbij, uiteraard.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 14 mei 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en hamburger. En een berg sla erbij, uiteraard.
Heb al gegeten, bordje pastaquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jezus wat vroeg.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik eet meestal rond 16.30 uur. Daarna kopje koffie en sporten @:ggmm @:jojoortje
half 5 kan echt niet, dat is voor bejaarden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
8.00 uur ontbijt
12.30 uur lunch
16.30 uur avondeten
16.40 aan de zuip
8 uurquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
8.00 uur ontbijt
12.30 uur lunch
16.30 uur avondeten
16.40 aan de zuip
stoerquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het interesseert me geen moer man.
Ik wist niet dat je boos werdquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het interesseert me geen moer man.
Je bent gewoon ff klaar met ADO?quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
echt he
[..]
Ben ook niet boos
Al een paar jaar ja. Maar eigenlijk met heel dat voetbal. Mis het nu ook niet echt of zo.quote:
ADO ARNHEM JALAJLAJALJAJALJJAAJ. @De_Kraamquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al een paar jaar ja. Maar eigenlijk met heel dat voetbal. Mis het nu ook niet echt of zo.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ADO ARNHEM JALAJLAJALJAJALJJAAJ. @:de_kraam
lol gloryhunterquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al een paar jaar ja. Maar eigenlijk met heel dat voetbal. Mis het nu ook niet echt of zo.
Ik neem wel weer een seizoenskaart als ze weer eens champions league halen ja.quote:
Dus je gaat niet meer voetbal kijken?quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat had ik een tijd geleden (2012-2016), maar heb de laatste jaren wel weer genoten van Ajax in Europa bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Af en toe een wedstrijdje. Maar fanatiek ADO of een andere club volgen, nee dat niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus je gaat niet meer voetbal kijken?
Tis niet best nee.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:21 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu 2 keer in dat nieuwe stadion van ADO geweest maar een gemiddelde begraafplaats is ook nog sfeervoller.
Waarom hoop je dan dat het verdwijnt? Beetje hypocriet om dan nog wel te kijken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Af en toe een wedstrijdje. Maar fanatiek ADO of een andere club volgen, nee dat niet.
Snap ik wel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat had ik een tijd geleden (2012-2016), maar heb de laatste jaren wel weer genoten van Ajax in Europa bijvoorbeeld.
Moest een nieuwe act hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom hoop je dan dat het verdwijnt? Beetje hypocriet om dan nog wel te kijken.
Laat de acts maar aan droeftoeters als @KingRoland over.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest een nieuwe act hebben.
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
Ja maar die heeft absoluut geen leuke act.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat de acts maar aan droeftoeters als @:kingroland over.
Misschien weer tellenquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waardeloze gozer.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat een aidsmiddag.
Max na 10 seconden klaar, dit na 40 seconden beslist.
Wat dan?quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar die heeft absoluut geen leuke act.
Weet je zelf ook wel zippy.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat dan?
WIJ MOETEN DIT WETEN!
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard
Ik haal er even een expert bij. @Wereldgozerquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet je zelf ook wel zippy.
Net lenny nu waardelozegozer.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij. @:wereldgozer
Ja. Nooit gedaan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit je nou dat hele topic na te lezen?
Erg leukquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam dit leuke gifje weer tegen
Matig man.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam dit leuke gifje weer tegen
Haha.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
Vond de reacties wat minder mad dan ik had gehoopt, jammer.
Eigenlijk niet. Moet nog even 'werken' en het is niet dat ik heel veel beters te doen heb.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je dat niet een klein beetje kansloos van jezelf?
Het was positief!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken JanCees, ik vind dat je hele leuke posts hebt!
Te laatquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken JanCees, ik vind dat je hele leuke posts hebt!
Volgens mij ben je alleen bij een goal al 10 pagina's verder.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, soms wel geinig. Zoals bij die ontknoping in 2007
Zelfs wimderon begint daar niet aan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je alleen bij een goal al 10 pagina's verder.
Ellie Lustedquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De sfeer wordt grimmig.
IK GA NU EEN GIFJE MAKEN.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die jood zag zeker een dubbeltje liggen
moet kunnenquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee gewoon eenzaam thuis aan de fles
Ach. Of je bent een zaaduser zonder act, of een zaaduser met een act. Weinig verschilquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
iets wat marokkanen en negers zeggen
Ook Nederlanders.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh die moet ik beide niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij moet je 2k bek houdenquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat de acts maar aan droeftoeters als @:kingroland over.
quote:
twitter:toeterjan twitterde op donderdag 14-05-2020 om 16:35:48haarstudio_vandeven heeft weer netjes mijn haar geknipt zitten weer netjes zijn eindelijk het voelt weer beter✂️✂️✂️✂️✂️ https://t.co/2JNlTRtzzZ reageer retweet
mooie unibrowquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:55 schreef Coco. het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:toeterjan twitterde op donderdag 14-05-2020 om 16:35:48haarstudio_vandeven heeft weer netjes mijn haar geknipt zitten weer netjes zijn eindelijk het voelt weer beter✂️✂️✂️✂️✂️ https://t.co/2JNlTRtzzZ reageer retweet
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wie beschouw jij als je vrienden op dit forum?
zou je die rooie doen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:55 schreef Coco. het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:toeterjan twitterde op donderdag 14-05-2020 om 16:35:48haarstudio_vandeven heeft weer netjes mijn haar geknipt zitten weer netjes zijn eindelijk het voelt weer beter✂️✂️✂️✂️✂️ https://t.co/2JNlTRtzzZ reageer retweet
Crackhoer met kaasquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)f-jaar-scheiden.html
This crackwhore is single again.
Zou niet rakenquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die vond ik vroeger wel geilquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik had wel allerlei fantasietjes vroeger over die twee, maar @Zipportal leest mee dus ik laat het hierbij.quote:
Gadverdamme manquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had wel allerlei fantasietjes vroeger over die twee, maar @:Zipportal leest mee dus ik laat het hierbij.
Die andere heeft de ziekte van Lyme. SAD.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die andere heeft de ziekte van Lyme. SAD.
Ik zou haar jongste zus wel doen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |