De jaarlijkse terugkomers komkommer en cherrytomaatjes. Dit jaar aangevuld met puntpaprika's, boerenkool en aardappelen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Groeit er nog wat moois in de moestuin?
Ook het eerste wat ik vanochtend heb gedaan toen ik wakker werd. (om 8.00 uur)quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net genottelijk zitten schijten.
Moggequote:Op donderdag 14 mei 2020 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goedemorgen , lekker geslapen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen pepers? jammer.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De jaarlijkse terugkomers komkommer en cherrytomaatjes. Dit jaar aangevuld met puntpaprika's, boerenkool en aardappelen.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
De moeder van @:onlogisch heeft daar nooit zoveel problemen mee.
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
De moeder van @:onlogisch heeft daar nooit zoveel problemen mee.
quote:
Ik twijfelde, maar ik vind jullie allebei aardig, dus ik liet deze even in het midden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:31 schreef GGMM het volgende:
De combo waar @:onlogisch op had gehoopt gaat niet door.
hennepquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:32 schreef Mansjester het volgende:
Stel je hebt een stuk land. Wat is volgens jullie dan leuk om te verbouwen? Iets wat nog wat waard is ook. Ik heb paddenstoelen en avocados overwogen.
Erythroxylum cocaquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:32 schreef Mansjester het volgende:
Stel je hebt een stuk land. Wat is volgens jullie dan leuk om te verbouwen? Iets wat nog wat waard is ook. Ik heb paddenstoelen en avocados overwogen.
Niet gelezenquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:32 schreef Mansjester het volgende:
Oliepalmen. Die zooi zit overal in dus altijd een afzetmarkt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:32 schreef Mansjester het volgende:
Aardappels.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:32 schreef Mansjester het volgende:
Jouw kop.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:32 schreef Mansjester het volgende:
Tegelsquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:32 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb een avocadoplant.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:32 schreef Mansjester het volgende:
Daar heb je wat aanquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Goeie
[..]
Die geeft alleen pas na 8 jaar ofzo avocados las ik
In Nederland is het te koud voor die plantquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Goeie
[..]
Ja, lui kutvreten is datquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Goeie
[..]
Daarom verkopen ze ook de Ready To Eatquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, lui kutvreten is dat
Als ik zo'n netje koop moet ik ook altijd een week wachten
Paddenstoelen op landquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:32 schreef Mansjester het volgende:
Banaantje erbij leggen, gaat snellerquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, lui kutvreten is dat
Als ik zo'n netje koop moet ik ook altijd een week wachten
Ja die zijn best duur, en ik blijf een Hollander.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daarom verkopen ze ook de Ready To Eat
Hoi maatquote:
Hoe is het met je moeder Karin?quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi maat
Paddenstoelen kweken op het land.advocado in Nederland. Wat een debiel.
advocadoquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi maat
quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 14 mei 2020
Positief geteste personen
43.481* (+270)
Ziekenhuisopnames 11.457
(+27)
Overleden personen
5.590** (+28)
JaapGOATquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:00 schreef Zipportal het volgende:
43.481* (+270)
Ziekenhuisopnames 11.457
(+27)
Overleden personen
5.590** (+28)
Ben wel klaar met dit griepje eigenlijk. Opheffen dat subforum, kroegen open en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:00 schreef Zipportal het volgende:
43.481* (+270)
Ziekenhuisopnames 11.457
(+27)
Overleden personen
5.590** (+28)
@capriciaquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ben wel klaar met dit griepje eigenlijk. Opheffen dat subforum, mods deporteren naar Polen, kroegen open en gaan met die banaan.
Picimmpquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:04 schreef Caland het volgende:
Ik merk wat onderhuidse irritaties tussen de users @:tjacka en @:picimmp
Dick Advocado.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi maat
Je bent pas de 34ste vandaag die over drank begint tegen mij. Origineel hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe is het met je drankverslaving? Leuk dat je ook kijkt in BNW!
picimmpquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:04 schreef Caland het volgende:
Ik merk wat onderhuidse irritaties tussen de users @:tjacka en @:picimmp
quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:12 schreef PicoMMP het volgende:
Volgens de psychiater ben ik overigens niet verslaafd aan drank, aangezien ik mijn auto in de prak heb gereden terwijl ik dronken was. Mocht ik met deze hoeveelheid wél thuis zijn gekomen, dan had ik een bizarre alcoholtolerantie gehad, wat zou duiden op alcoholmisbruik en verslaving.
wat een vreemde niet-logische redenering van hemquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je bent pas de 34ste vandaag die over drank begint tegen mij. Origineel hoor.
Volgens de psychiater ben ik overigens niet verslaafd aan drank, aangezien ik mijn auto in de prak heb gereden terwijl ik dronken was. Mocht ik met deze hoeveelheid wél thuis zijn gekomen, dan had ik een bizarre alcoholtolerantie gehad, wat zou duiden op alcoholmisbruik en verslaving.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
Die kunnen ze voortaan ook in de rechtbank gebruiken; nee meneer de rechter ik hoef geen alcoholcursus, anders was ik wel thuisgekomen!
Het is de psychiater in dienst van CBR, dus ik vind het prima.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
wat een vreemde niet-logische redenering van hem
Met aandelen Heineken zeker.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is de psychiater in dienst van CBR, dus ik vind het prima.
Jij gooit op een openbaar forum de naam van mijn moeder.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Dat doe je zelf schatje.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij gooit op een openbaar forum de naam van mijn moeder.
hoeveel promille had je
quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dan is het goedGoede argumenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet in de VBL SCquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat doe je zelf schatje.
Promille, geen idee. Was dronken.
gekeken?quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar niet in de VBL SC
Hier lopen ook gekeken zoals Elan die daar mee aan de haal gaat.
Ja. Maar dat gedeelte over alcoholtolerantie lijkt me onzin, want dat kan je ook prima opbouwen door elke zaterdag heel veel te drinken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:17 schreef PicoMMP het volgende:
Als je verslaafd bent aan drank heb je in principe elke dag alcohol nodig lijkt me? Anders trillen en zo?
Waarom scheld je me uit op whatsapp mongoolquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag vrij. Net zondag dus
*gekkenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar niet in de VBL SC
Hier lopen ook gekken zoals Elan die daar mee aan de haal gaat.
Hahahaha wtfquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het zal wel meespelen lijkt me. Maar goed, mijn bloed wordt geprikt en leverwaarden worden bekeken, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja. Maar dat gedeelte over alcoholtolerantie lijkt me onzin, want dat kan je ook prima opbouwen door elke zaterdag heel veel te drinken.
Ben er nu wel afhankelijk van ivm rijbewijs terugkrijgen van CBRnazi's.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahahaha wtf
Psychiaters, de grootste gekken zo blijkt maar weer
Goede advocaat in de arm nemen, maatje van mij had hetzelfde. Heeft hem op termijn toch flink geld gescheeldquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ben er nu wel afhankelijk van ivm rijbewijs terugkrijgen van CBRnazi's.
Heeft @Elan psychologie gestudeerd?quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
Die wijven die vroeger psychologie gingen studeren waren zelf ook altijd van die borderliners. Is dat nog steeds zo?
Als je psychiater bent heb je geen psychologie gestudeerd maar geneeskundequote:Op donderdag 14 mei 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
Die wijven die vroeger psychologie gingen studeren waren zelf ook altijd van die borderliners. Is dat nog steeds zo?
Neequote:
Dit kan ik helaas bevestigen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
heeft een maat van me ook gehad, maar die moest ook een bloedtest doenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ben er nu wel afhankelijk van ivm rijbewijs terugkrijgen van CBRnazi's.
Ik vond het in mijn blowperiode nooit zo'n probleem eigenlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:35 schreef Mansjester het volgende:
Je bent gewoon echt een idioot als je met drugs op gaat autorijden
Met coke kan primaquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:35 schreef Mansjester het volgende:
Je bent gewoon echt een idioot als je met drugs op gaat autorijden
Jij bent alleen hopelijk alleen niet zo' n figuur die zegt dat ie onder invloed beter rijdt dan nuchterquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het in mijn blowperiode nooit zo'n probleem eigenlijk.
Ik blowde toen zoveel dat ik oprecht beter reed met dan zonder, maar dat heeft dan weer andere oorzaken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij bent alleen hopelijk alleen niet zo' n figuur die zegt dat ie onder invloed beter rijdt dan nuchter
Oke grappigquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Al heb ik wel een mening over mensen die vrijwillig in een berenpak lopen en in hun vrije tijd tegen prullenbakken schoppen.
Blowen is geen drugs.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het in mijn blowperiode nooit zo'n probleem eigenlijk.
CourantGodenquote:Nou, Hilversum zal al flink aan het warmlopen zijn.
Denk dat mensen die het voor het werk gebruiken, zoals politici, niet erbij gaan zuipen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan heb je ook meestal wel wat alcohol op
Ja.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
Zoals?quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blowde toen zoveel dat ik oprecht beter reed met dan zonder, maar dat heeft dan weer andere oorzaken.
zit wat in, gelukkig hoor ik daar niet bijquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Denk dat mensen die het voor het werk gebruiken, zoals politici, niet erbij gaan zuipen.
Nee, vraag me af of ie dat ooit gaat doen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft ie ooit een vrucht geproduceerd?
Lichamelijke en geestelijke afhankelijkheid. Als je hele dagen stoned bent is het lastig om uberhaupt te functioneren zonder.quote:
Ja en dan moet ie best groot kunnen worden. Ik heb hem binnen dus kleine kans.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Goeie
[..]
Ja, ik heb veel plezier en genot gehad aan die psychologie studentes. Maar die zijn niet 100% in hun koppen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze maar op de knietjes gaan, praten met vrouwen gaat toch niet, ongeacht opleiding
Ik heb een keer speed gebruikt en toen in een kroeg alle high-scores verbroken op zo'n Zoek de verschillen-machine.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik kon hele grote concentratiepieken hebben van hasj, heb er ook tentamens op gestudeerd.
ik werk wel graag met vrouwen, zijn loyaler dan mannenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:46 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ja, ik heb veel plezier en genot gehad aan die psychologie studentes. Maar die zijn niet 100% in hun koppen.
Heb er neukertje (ze deed MSc. Psychologie) gehad die opeens over de toekomst begon en wat serieus met mij wilde, terwijl ik duidelijk was alleen seks en vriendschap te willen hebben. Daar was ze in het begin ook akkoord mee, maar ze ontwikkelde dus blijkbaar gevoelens.
Toen ik haar afwees, waren de banden van mijn auto én scooter opeens lek gestoken. Wie zou dat toch geweest zijn
twitter:PicoMMP twitterde op donderdag 14-05-2020 om 14:47:50HARRIEGOAT in het bos https://t.co/b0MmVNCYCM reageer retweet
Ik kan serieus geen flikker aan iets serieus werken als ik heb gesmoked. Dan moet ik echt op de bank hangen en niets doen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik kon hele grote concentratiepieken hebben van hasj, heb er ook tentamens op gestudeerd.
Tjonge jonge zegquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb een keer speed gebruikt en toen in een kroeg alle high-scores verbroken op zo'n Zoek de verschillen-machine.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:48 schreef PicoMMP het volgende:
![]()
![]()
DE NIEUWE HARRIEFOTO IS UIT
![]()
![]()
![]()
@:GGMM @:onlogisch @:doublepain @:rensajacied @:maxi-mus @:scrummie2.1 @:jancees @:kingroland @:JR-Style-93 @:lenny_leonard @:lange_lanstwitter:PicoMMP twitterde op donderdag 14-05-2020 om 14:47:50HARRIEGOAT in het bos https://t.co/b0MmVNCYCM reageer retweet
Dat snap ik! Wat moet je hier anders?quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tjonge jonge zeg
Voor dit soort boeiende anekdotes kom ik hier.
teckel?quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:48 schreef PicoMMP het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:GGMM @:onlogisch @:doublepain @:rensajacied @:maxi-mus @:scrummie2.1 @:jancees @:kingroland @:JR-Style-93 @:lenny_leonard @:lange_lanstwitter:PicoMMP twitterde op donderdag 14-05-2020 om 14:47:50HARRIEGOAT in het bos https://t.co/b0MmVNCYCM reageer retweet
Ik was altijd wel een stuk beter in pes dan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:48 schreef Ifrane het volgende:
Ik kan serieus geen flikker aan iets serieus werken als ik heb gesmoked. Dan moet ik echt op de bank han
Ik ben een keer gestruikeld omdat Harrie voor mijn voeten liep.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zet een teckel in
@:caland check deze grap
Leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zet een teckel in
@:caland check deze grap
Pep is lekker maar de kater van pep is zo walgelijk klote dat ik er daarom liever niet aan zit.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb een keer speed gebruikt en toen in een kroeg alle high-scores verbroken op zo'n Zoek de verschillen-machine.
Amfetamine heb ik één keer gebruikt, maar ik werd er paranoia van.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
'Find It'?quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dus de hond van @Lange_Lans vind je niet leuk?quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:50 schreef Caland het volgende:
Ik vind honden maar kut
Behalve die van @:knutdeijsbeer
Dat is godverdomme een mooie hont
ligt er maar net aan wat je van een huisdier wil hequote:Op donderdag 14 mei 2020 14:50 schreef Caland het volgende:
Ik vind honden maar kut
Kumagodquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:50 schreef Caland het volgende:
Ik vind honden maar kut
Stank en geluidsoverlastquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat je van een huisdier wil he
Stoned FIFA spelen is wel een uitermate leuke bezigheid, zeker tijdens deze corona-tijden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was altijd wel een stuk beter in pes dan.
pesgoden
Nog begrepen? Wtf man.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Nog begrepen wat er leuk is aan hele dagen blowen.
Kun je ook een kind nemen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stank en geluidsoverlast
Daarom kies ik een hond!
Ik snap deze zin nietquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ja ik heb het begrepen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Dit ja. Vind er ook geen zak aan. Snap bij blowen ook niet dat je daaraan verslaafd zou raken. Speed of coke snap ik veel beterquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:48 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik kan serieus geen flikker aan iets serieus werken als ik heb gesmoked. Dan moet ik echt op de bank hangen en niets doen.
Bedankt voor de like maat.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stank en geluidsoverlast
Daarom kies ik een hond!
quote:Lange_Lans volgt je nu
Aan blowen kan je toch niet echt verslaafd raken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit ja. Vind er ook geen zak aan. Snap bij blowen ook niet dat je daaraan verslaafd zou raken. Speed of coke snap ik veel beter
blowengodquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Nooit begrepen wat er leuk is aan hele dagen blowen.
Graag gedaan makkerquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bedankt voor de like maat.
Overigens:
[..]
Dan zijn er heel veel mensen met een kutlevenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan blowen kan je toch niet echt verslaafd raken.
Of je moet zo'n kutleven hebben
Ik vind blowen wel leuk bij het gamen. Wat ik straks, als ik over anderhalf uur weekend heb, ook ga doen. Zometeen even een jointje draaien.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit ja. Vind er ook geen zak aan. Snap bij blowen ook niet dat je daaraan verslaafd zou raken. Speed of coke snap ik veel beter
@Elan @Scrummie2.1 hier wordt niet geroddeld.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:56 schreef PicoMMP het volgende:
Blowen vind ik echt iets voor kinderen van 16-20 of paupers zonder werk van 30+
Het scheelt denk ook dat ik het super smerig vind en alleen daarom al nooit verslaafd zou rakenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:56 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik vind blowen wel leuk bij het gamen. Wat ik straks, als ik over anderhalf uur weekend heb, ook ga doen. Zometeen even een jointje draaien.
Ik heb gewoon geld (niet rijk) en werk hoorquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:56 schreef PicoMMP het volgende:
Blowen vind ik echt iets voor kinderen van 16-20 of paupers zonder werk van 30+
Dat mag.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:57 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geld (niet rijk) en werk hoor
bij een kind is het maar tijdelijk en een kind nemen kan anders uitgelegd worden door deze en genequote:
Volgens mij hoopte hij daar ook een beetje opquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:58 schreef Tarado het volgende:
en een kind nemen kan anders uitgelegd worden door deze en gene
Een kind tijdelijk? Een hond is tijdelijk, een kind heb je voor de rest van je leven.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij een kind is het maar tijdelijk en een kind nemen kan anders uitgelegd worden door deze en gene
Die pedograppen jegens jou zijn echt niet leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij hoopte hij daar ook een beetje op
Gelukkig mislukt zijn voorzet volledig
Ik denk dat hij het over de geluidsoverlast had.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een kind tijdelijk? Een hond is tijdelijk, een kind heb je voor de rest van je leven.
Kinderen
Ik smoke alleen maar 1 avond in het weekend. Ik snap niet waarom mensen dit dagelijks doen, dan kan je toch niet functioneren?quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:59 schreef Caland het volgende:
Mensen die na hun 23e nog dagelijks blowen zijn vaak ook maar een beetje treurig hoor
(ik ben gestopt op mijn 22e)
Nouja prima dan tochquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik smoke alleen maar 1 avond in het weekend. Ik snap niet waarom mensen dit dagelijks doen, dan kan je toch niet functioneren?
Of je leven moet heel treurig zijn.
Nee deze was zonder opzet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij hoopte hij daar ook een beetje op
Gelukkig mislukt zijn voorzet volledig
Dat duurt ook wel een jaartje of 20 tot ze het huis uit zijn toch? En daarna heb je alsnog veel last van ze.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over de geluidsoverlast had.
de overlast is tijdelijkquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een kind tijdelijk? Een hond is tijdelijk, een kind heb je voor de rest van je leven.
Kinderen
Of de stank. Hoewel dat bij sommigen blijft. @Elanquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over de geluidsoverlast had.
Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:elan @:scrummie2.1 hier wordt niet geroddeld.
je moet het beleven om het te weten, op het 1e jaartje stront opruimen na kan ik het toch wel een verrijking noemen maar misschien heb ik geluk gehadquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat duurt ook wel een jaartje of 20 tot ze het huis uit zijn toch? En daarna heb je alsnog veel last van ze.
Ik denk dat je geluk hebt gehad.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet het beleven om het te weten, op het 1e jaartje stront opruimen na kan ik het toch wel een verrijking noemen maar misschien heb ik geluk gehad
Leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of de stank. Hoewel dat bij sommigen blijft. @:elan
maw je bent een kutkindquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik denk dat je geluk hebt gehad.
Mijn moeder zegt al 35 jaar dat ze een grote fout heeft gemaakt. Haar vertrouw ik wel, want ze heeft een kind!
Ik vraag het je ook niet te vertellen, maar om het hier op te schrijven.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als ik dat vertel staat het gelijk in je excelsheet!
lijkt me echt een verschrikking als dat je overkomtquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij je een gehandicapt kind krijgt. Zoals de ouders van @:Tjacka .
Zou jij daar niet van kunnen houden, denk je?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me echt een verschrikking als dat je overkomt
Hoeveel heb je er?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet het beleven om het te weten, op het 1e jaartje stront opruimen na kan ik het toch wel een verrijking noemen maar misschien heb ik geluk gehad
Oftewel vertellen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vraag het je ook niet te vertellen, maar om het hier op te schrijven.
Hah!
quote:vertellen
het mondeling of schriftelijk doorgeven
Wie wel? Spuitje.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zou jij daar niet van kunnen houden, denk je?
Moet Harrie niet werken???!?quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:48 schreef PicoMMP het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon verdrinken in het badje en opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me echt een verschrikking als dat je overkomt
Watquote:
Watquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:50 schreef Caland het volgende:
Ik vind honden maar kut
Ik zou met een mongool kunnen leven, zoals de ex van @onlogisch ook jaren met hem geleefd heeft, maar meervoudig gehandicapt is het einde van je eigen leven zo'n beetje.quote:
nou nou nouquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon verdrinken in het badje en opnieuw beginnen.
Moet diegene maar niet z'n zus bezwangeren.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou met een mongool kunnen leven, zoals de ex van @:onlogisch ook jaren met hem geleefd heeft, maar meervoudig gehandicapt is het einde van je eigen leven zo'n beetje.
@GGMM en ik vinden dit leuktwitter:NintendoNL twitterde op donderdag 14-05-2020 om 15:06:47Ga met Mario op een komisch avontuur en ontmoet bekende gezichten met origami-uiterlijk in #PaperMario: The Origami King, dat op 17 juli wordt uitgebracht voor de #NintendoSwitch!
Alvast bestellen: https://t.co/k0ZmkIxVS5 https://t.co/DIkRv6r9QT reageer retweet
Dit is onder de gordel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou met een mongool kunnen leven, zoals de ex van @:onlogisch ook jaren met hem geleefd heeft, maar meervoudig gehandicapt is het einde van je eigen leven zo'n beetje.
Omdat jij de lengte van een kind hebt en @GGMM van kinderen houdt??quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:11 schreef aTypisch het volgende:
@:GGMM en ik vinden dit leuktwitter:NintendoNL twitterde op donderdag 14-05-2020 om 15:06:47Ga met Mario op een komisch avontuur en ontmoet bekende gezichten met origami-uiterlijk in #PaperMario: The Origami King, dat op 17 juli wordt uitgebracht voor de #NintendoSwitch!
Alvast bestellen: https://t.co/k0ZmkIxVS5 https://t.co/DIkRv6r9QT reageer retweet
Hey, dat is een verrassing.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:11 schreef aTypisch het volgende:
@:GGMM en ik vinden dit leuktwitter:NintendoNL twitterde op donderdag 14-05-2020 om 15:06:47Ga met Mario op een komisch avontuur en ontmoet bekende gezichten met origami-uiterlijk in #PaperMario: The Origami King, dat op 17 juli wordt uitgebracht voor de #NintendoSwitch!
Adolf is een veel betere hond. Aldus ikzelf.quote:
Ik snap nooit zo waarom je het jezelf aan zou doen. Altijd kutten met dat beest als je eens een keer wat wil gaan doenquote:
Dat mag maatquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Adolf is een veel betere hond. Aldus ikzelf.
Is dit een RPG?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:11 schreef aTypisch het volgende:
Harrie gaat gewoon meequote:Op donderdag 14 mei 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom je het jezelf aan zou doen. Altijd kutten met dat beest als je eens een keer wat wil gaan doen
Kan je beter kinderen nemen
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom je het jezelf aan zou doen. Altijd kutten met dat beest als je eens een keer wat wil gaan doen
Kan je beter kinderen nemen
Dit is hier godverdomme net besprokenquote:
Nee denk dat hij het over mensen met een sociaal leven heeft.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb moeten kutten met Adolf omdat we wat zouden willen gaan doen.
Dit zou zomaar eens het einde van onze vriendschap kunnen betekenen.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit zou zomaar eens het einde van onze vriendschap kunnen betekenen.
Wanneer neem jij een hond?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee denk dat hij het over mensen met een sociaal leven heeft.
Drink er nog eentje.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:lange_lans is vandaag een beetje boos
Oh hier niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stonden in die tweet dezelfde beelden.
quote:
Mja, ik ben niet zo droevig weer over zijn alcohol probleem te beginnen. Dat laat ik aan @Elan overquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:elan @:scrummie2.1 hier wordt niet geroddeld.
Twitter is sowieso geblokkeerd hier.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, je keek er gewoon overheen of je klikt verkeerd.
Vermoeiend zeg.
Ik vind dat je erg geduldig bent met zo'n kinderachtig figuur als @Elanquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, je keek er gewoon overheen of je klikt verkeerd.
Vermoeiend zeg.
@Tjacka begon daarover idioot. Nouja eigenlijk begon hij er zelf over.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet zo droevig weer over zijn alcohol probleem te beginnen. Dat laat ik aan @:Elan over
Ik merk dat je heel graag een wit voetje probeert te halen bij @GGMMquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind je erg geduldig bent met zo'n kinderachtig figuur als @:elan
Ik drukte per ongeluk (met mijn dikke vingers) op je linkquote:
@Lange_Lans deed het alquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet zo droevig weer over zijn alcohol probleem te beginnen. Dat laat ik aan @:Elan over
Nee, was eigenlijk een voorzetje.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik merk dat je heel graag een wit voetje probeert te halen bij @:GGMM
Is dit met een reden?
Nja, goeie edit wel.quote:
In dit geval wel ja.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:lange_lans deed het al
Of dit betekent dat jij @:lange_lans droevig vindt laat ik in het midden.
hij noemde de naam van mijn moederquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
@:Tjacka begon daarover idioot. Nouja eigenlijk begon hij er zelf over.
Beter wacht je ze de volgende keer opquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kinderen uit de buurt zijn hier voor de 3e keer aan het belletje drukken.
Ik ging daar helemaal mis.quote:
Zet je deurbel onder stroom!quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nou, lekker dan. Imbeciel.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ging daar helemaal mis.
Had eerst 'dat' ook na 'je' gezet, dus dat zag er helemaal debiel uit.
Komt vast door de drank
ach dat doe jij met je zaadquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jij strooit je moeder('s naam) rond alsof ze strooigoed is.
Heb je een luchtbuks?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat deden wij ook altijd bij de gekkie uit de buurt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
de gekkiequote:Op donderdag 14 mei 2020 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat deden wij ook altijd bij de gekkie uit de buurt.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat deden wij ook altijd bij de gekkie uit de buurt.
Niet alleen ik.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach dat doe jij met je zaad
(op haar)
dat deden wij ook altijd bij annie en kevinquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Die mensen snapten nooit dat je juist niet zo woedend moest reageren.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Die reageerden ook het leukst. Zo intens gefrustreerd.
Tot de bal in zijn tuin komtquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Die reageerden ook het leukst. Zo intens gefrustreerd.
*lellenquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kinderen weten feilloos de dorpsmongool te vinden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat best knap is in zijn dorp/stad/whateverquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:27 schreef Tjacka het volgende:
scrummie heeft net even toegegeven dat hij de dorpsgek uit de buurt is
@Scrummie2.1 snapt het zo ook wel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De gek
Het gekkie
Verkleinwoord, dus 'het'.
Ik moest echt heel hard lachen om deze post.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.1 is waarschijnlijk de enige uit de buurt die ook de 3e keer weer de deur opendoet en verbaasd uit zijn ogen kijkt.
wij doen op fok iets gekker dan in het normale leven wss en scrummie lijkt iets normaler op fokquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat best knap is in zijn dorp/stad/whatever
Je moet waken voor overschatting.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:scrummie2.1 snapt het zo ook wel.
@Scrummie2.1 lijkt me niet compleet doorgedraaid, een van de normale personen die je kan vindenquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij doen op fok iets gekker dan in het normale leven wss en scrummie lijkt iets normaler op fok
maar die is wss in het echt compleet doorgedraaid
Lucille Werner.jpgquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Scrummie2.1 lijkt me niet compleet doorgedraaid, een van de normale personen die je kan vinden
Dit is eigenlijk de enige grap over Scrummie zijn bel-avontuur die ik niet grappig vind.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:29 schreef Tjacka het volgende:
of scrummie heeft al die kinderen een rituals pakket opgestuurd en vragen ze om nog een pakket
Ik moest gniffelen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de enige grap over Scrummie zijn bel-avontuur die ik niet grappig vind.
MELTDOWNquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |