Ach ja, wel zo handig ook nu met coronaquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uiteindelijk is iederéén in een hokje te plaatsen
Moest je daarvoor een TR maken?quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We hadden een postduif gestuurd!
En op het laatst reageerde je helemaal niet meer!quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar was ik serieus wel even bang voor gisterenWant voelde me niet zo lekker en dan ben ik altijd sneller moe.
Dus was in bed gaan liggen tijdens de houseparty, en ging gewoon lekker met mijn hoofd op het kussen naar de anderen luisteren, die de hele tijd riepen of ik nog wel wakker was
Wat fijn!quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:25 schreef Arizona het volgende:
Mijn hoofdpijn is trouwens weg
Ik voel nog wel veel spanning in mijn schouder en nek, dus het kan zomaar terugkomen, maar op zich voel ik me goed vandaag!
Ik kan me wel herinneren dat ik op een gegeven moment écht even ingesukkeld was en jij en @Redefine me wakker riepenquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En op het laatst reageerde je helemaal niet meer!
Hebben we daarna nog een keer geprobeerd, maar toen kwam er helemaal geen reactie meerquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat ik op een gegeven moment écht even ingesukkeld was en jij en @:Redefine me wakker riepen
Dus daarom was ik gewoon nog ingelogd op Jitsiquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hebben we daarna nog een keer geprobeerd, maar toen kwam er helemaal geen reactie meer
Dat was ikquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat fijn!![]()
Mijn nachtrust heeft me ook wel wat goed gedaan! (dat getik op het raam was alleen wat irritant, maar heb inmiddels begrepen dat het een postduif was). Al speelt mijn misselijkheid vaak pas later in de middag op, dus misschien is het nu ook wel van korte duur.
OH!quote:
Maar dan ook echt minstens 30 jaar. Beslist niet minder.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er over getweet en hij tweette terug![]()
Lieve lieve lieve @:Cyan9, veel sterkte. Ik weet precies hoe het voelt. Houd je vast aan de gedachte dat je lieve doggo een geweldig mooi leven heeft gehad, want dat heeft ie zeker! Maar ik ben het er niet mee eens dat de meeste huisdieren niet minstens 30 jaar oud worden.Dikke knuffel
Volgende keer tik ik wat harder en ga ik met de klepperen met je broevenbusquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH!Ja, als ik dat had geweten had ik je wel even binnen gelaten!
Dan word ik vast wel wakker ja!quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:48 schreef murp het volgende:
[..]
Volgende keer tik ik wat harder en ga ik met de klepperen met je broevenbus
JE HAD DIT IN EEN TOPICREPORT GEZET PER ONGELUK DUS IK DACHT OH NOESSSS EEN RODE BALK BIJ DE SC, HEIBEL IN DE TENTTT.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We hadden een postduif gestuurd!
Sorry, ik zat op mobiel en klikte verkeerd. Moest nog meer koffie in!quote:
JA IK HEB DUIDELIJK MEER KOFFIE NODIG EN KLEINERE VINGERS.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
JE HAD DIT IN EEN TOPICREPORT GEZET PER ONGELUK DUS IK DACHT OH NOESSSS EEN RODE BALK BIJ DE SC, HEIBEL IN DE TENTTT.
Gezellig!quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan word ik vast wel wakker ja!Nou, ik zie je wel verschijnen!
quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
JE HAD DIT IN EEN TOPICREPORT GEZET PER ONGELUK DUS IK DACHT OH NOESSSS EEN RODE BALK BIJ DE SC, HEIBEL IN DE TENTTT.
Komt goed!quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:55 schreef murp het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik neem wel mijn eigen kussen mee!
We zijn met z'n drieën met haar naar de dierenarts gegaan, die had gelukkig geen andere afspraken. Ze was best wel onrustig, want ze heeft de dierenartspraktijk nooit een leuke plek gevonden. Ze werd eerst verdoofd in de behandelruimte, toen ben ik met haar mee geweest. Daarna mocht ze weer terug naar de wachtkamer, en konden we er met z'n drieën bij zijn terwijl ze langzaam rustig in slaap viel. Dat was eigenlijk één van de moeilijkste momenten, om het besef te hebben en ook echt te zien dat het begonnen is. De dierenarts heeft toen in de wachtkamer de laatste injectie gegeven, zodat we ook daar allemaal bij konden zijn. Toen ging het eigenlijk verrassend snel, dat zegt ook wel wat over hoeveel energie ze nog had.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:53 schreef Aoibhin het volgende:
Lieve @:Cyan9 heel erg veel sterkte met dit verlies!De dood van een huisdier wordt vaak nog onterecht onderschat, maar is niet minder verdrietig dan welk verlies dan ook, zeker niet als ze je halve leven bij je is geweest. Ben je er uiteindelijk nog bij geweest? Heel veel sterkte de komende tijd
Als je behoefte hebt om uit te huilen, laat je hier dan lekker gaan, daar zijn we voor!
Zo kwam ik hier ook even buurtenquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
JA IK HEB DUIDELIJK MEER KOFFIE NODIG EN KLEINERE VINGERS.
Een bende maken jullie. Een bénde zeg ik je! *armen in de lucht gooit* (quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach ja @:CrazyDutchPunk ik had dat een tijdje geleden ook, per ongeluk TR geplaatst en Greys helemaal in de rats, dus we staan nu quitte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |