abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:35:23 #103
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193118293
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:07 schreef alpeko het volgende:

[..]

Op het totaal. Dat snap je ook wel. Maar of dat dan weer iets met die verkeersdoden te maken heeft? Ongetwijfeld zullen er zijn die hun kans zien om eens lekker extra gas te geven.
[..]

https://www.ad.nl/auto/we(...)ers-durven~ab18c4dc/

Onze bevindingen kloppen en worden ondersteund door cijfers. Het één sluit het ander ook niet uit.
De cijfers van de politie zullen inderdaad niet kloppen.Leugens wat ik je brom. :) Flitsmeister is daar veel beter in op basis van hun zelf verkregen statistieken.

Maar goed, we wachten het rapport van de politie dat morgen uitkomt wel af :*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_193118312
quote:
Ruim eenderde patiënten met COVID-19 heeft acute nierschade

Bijna 37 procent van de patiënten die in het ziekenhuis zijn opgenomen met corona, krijgt ook nierproblemen. Dat blijkt uit een onderzoek onder bijna 5500 patiënten in de Amerikaanse staat New York. Het onderzoek is uitgevoerd door Northwell Health, een van de grootste zorginstellingen daar. De resultaten zijn gepubliceerd in het vaktijdschrift Kidney International.

Volgens nefroloog Kenar Jhaveri ontwikkelen veel patiënten acute nierbeschadiging. Die treedt op als de nieren falen en niet in staat zijn afval weg te filteren. In 14.3 procent van de gevallen was dialyse nodig.

De medici melden verder dat de meeste en ernstigste problemen zich voordoen bij patiënten die aan de beademing moeten. Het is de grootste studie naar nierproblemen bij coronapatiënten tot nu toe.

NOS Live
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:37:28 #105
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193118342
Maar 4,4 procent van de Fransen besmet geraakt met coronavirus

quote:
PARIJS - Het nieuwe coronavirus heeft in Frankrijk pas 4,4 procent van de bevolking besmet. Dit is volgens het gerenommeerde Pasteur Instituut in Parijs door eigen onderzoek aan het licht gekomen. Het gaat om circa 2,8 miljoen besmettingen. In de zwaar getroffen regio’s in het noordoosten langs de Rijn en in de hoofdstad Parijs ligt het percentage op 9 of 10 procent.

In de officiële gezondheidsstatistieken op basis van de vastgestelde gevallen ligt het percentage met minder dan 180.000 besmettingen veel lager. Het zou uitkomen op nog geen 0,3 procent van de bevolking. Circa 59.000 patiënten zijn inmiddels genezen en rond de 27.000 zijn aan de gevolgen van het virus bezweken.

In de officiële gezondheidsstatistieken op basis van de vastgestelde gevallen ligt het percentage met minder dan 180.000 besmettingen veel lager. Het zou uitkomen op nog geen 0,3 procent van de bevolking. Circa 59.000 patiënten zijn inmiddels genezen en rond de 27.000 zijn aan de gevolgen van het virus bezweken.

Het Pasteur Instituut waarschuwt dat het aantal besmettingen hoe dan ook te laag is om de bevolking door groepsimmuniteit bescherming te geven en er dus een vaccin nodig is om de aandoening te bedwingen. Pas als ongeveer 65 procent besmet is geweest, heeft de bevolking weerstand opgebouwd om het virus zonder vaccin de baas te worden.

Het instituut prijst de half maart ingevoerde lockdown. Het gemiddeld aantal mensen dat een patiënt toen besmette, was bijna drie en nu, 55 dagen later, staat dit reproductiegetal van het virus op 0,67.

Afgelopen maandag heeft Frankrijk net als veel andere Europese landen een begin gemaakt met het afbouwen van de lockdown. Spanje, waar volgens een studie 5 procent van de bevolking besmet is of geweest is, doet dat ook.
Maar 4,4%...
pi_193118362
-nee-

[ Bericht 98% gewijzigd door capricia op 14-05-2020 11:02:45 ]
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:38:24 #107
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193118368
quote:
11s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:36 schreef Gehrman het volgende:

[..]

:{

Laten we zeggen één op de drie van de mensen die in het ziekenhuis belanden eindigen met nierschade.

Dat zijn nu al zo'n 3000 extra nierpatiënten dus :{
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:39:54 #108
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193118408
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:38 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Laten we zeggen één op de drie van de mensen die in het ziekenhuis belanden eindigen met nierschade.

Ja dat hersteld zich ook niet zo maar lijkt mij...
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:40:37 #109
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193118426
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:37 schreef Momo het volgende:
Maar 4,4 procent van de Fransen besmet geraakt met coronavirus
[..]

Maar 4,4%...
Nog zo weinig maar :{ Voor je groepsimmuniteit bereikt hebt zou Frankrijk dus al met een kleine 400.000 doden. Volledige stad ter grootte van Utrecht weggevaagd.
pi_193118451
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:31 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Ik had het bericht liever niet hoeven lezen dus laat die framing van je maar gewoon lekker zitten, oke? Grote knul.
Ik laat je wel in de waan dat NL in 1 groot circuit is veranderd.
pi_193118475
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:35 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

De cijfers van de politie zullen inderdaad niet kloppen.Leugens wat ik je brom. :) Flitsmeister is daar veel beter in op basis van hun zelf verkregen statistieken.

Maar goed, we wachten het rapport van de politie dat morgen uitkomt wel af :*
Is dit gewoon eigenwijs doen om het eigenwijs doen? Dus het kán niet zo zijn dat over het algemeen men zich netter aan de snelheid houdt en dat er ook meer excessen zijn? Bovendien roep ik niks over leugens. Jij bent hier degene die die woorden in de mond legt van anderen. Ik heb geen enkele reden om te twijfel aan de bevindingen van de politie. De ene conclusie hoeft de andere niet tegen te spreken.
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:46:38 #112
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193118556
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:39 schreef Momo het volgende:

[..]

Ja dat hersteld zich ook niet zo maar lijkt mij...
Dat is inderdaad maar de vraag ja.

quote:
Soms herstellen de nieren zich weer na acuut nierfalen. Maar het kan voorkomen dat de schade blijvend is of erger wordt. Dan is er sprake van chronisch nierfalen.
En het is de vraag in hoeverre de nieren beschadigd zijn. Beter word je er in ieder geval niet van. Hartproblemen na COVID-19, jonge mensen die amper ziek waren en uiteindelijk aan een hersenbloeding overlijden en nóg wil een groot gedeelte van de wereld het nog steeds bagatelliseren |:(
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:47:26 #113
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193118578
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:42 schreef alpeko het volgende:

[..]

Is dit gewoon eigenwijs doen om het eigenwijs doen? Dus het kán niet zo zijn dat over het algemeen men zich netter aan de snelheid houdt en dat er ook meer excessen zijn? Bovendien roep ik niks over leugens. Jij bent hier degene die die woorden in de mond legt anderen. Je kunt uit de cijfers meerdere conclusies trekken en de ene conclusie hoeft de andere niet tegen te spreken.
Nou nee. Jij verkiest liever het AD op basis van flitsmeisterstatistieken, ik verkies liever de gegevens en bewoordingen van de politie en de minister van verkeer. Ieder z'n ding. Zien de uitkomst van het rapport later wel :)
pi_193118595
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:47 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Nou nee. Jij verkiest liever het AD, ik verkies liever de bewoordingen van de politie en de minister van verkeer. Ieder z'n ding blijkbaar.
Nogmaals, 2 andere feiten die elkaar niet tegenspreken. Je doet gewoon moeilijk. Snap sowieso niet waarom je je druk zou maken om Nederland eigenlijk. Ik heb nog nooit zo relaxed van huis naar werk (en vice versa) gereden als afgelopen tijd. Dat er ook (meer) excessen zijn, staat vast ja maar dat doet niks af aan het algemene beeld. Risico's verschuiven logischerwijs ook als men minder de auto pakt en vaker andere vervoersmiddelen. Per definitie zijn dat natuurlijk maar randzaken en zijn er grote problemen om ons druk over te maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door alpeko op 14-05-2020 10:55:35 ]
pi_193118599
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:38 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Ja behoorlijk triest voor die mensen. En dit zijn dan enkel de nierpatiënten. Er zijn er ook die er chronische longklachten of CVS/ME op nahouden.
pi_193118621
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:42 schreef alpeko het volgende:

[..]

Is dit gewoon eigenwijs doen om het eigenwijs doen? Dus het kán niet zo zijn dat over het algemeen men zich netter aan de snelheid houdt en dat er ook meer excessen zijn? Bovendien roep ik niks over leugens. Jij bent hier degene die die woorden in de mond legt anderen. Je kunt uit de cijfers meerdere conclusies trekken en de ene conclusie hoeft de andere niet tegen te spreken.
Wat ik al zei, hij is er van overtuigd dat het hier chaos op de weg is met veel doden door hardrijders. Er zullen ongetwijfeld wat meer excessen zijn door de nog legere wegen op de rustigere tijden, maar over het algemeen zie ik mensen normaal tot relaxter rijden. Geen gestress meer want er zijn toch geen files, dus minder reden om opgefokt in de auto te zitten.
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:50:16 #117
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193118638
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:48 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ja behoorlijk triest voor die mensen. En dit zijn dan enkel de nierpatiënten. Er zijn er ook die er chronische longklachten of CVS/ME op nahouden.
Moeten ook nog maar afwachten hoe het de mensen met Covid Associated Lung Disorder. afgaat. Littekenweefsel in je longen raak je in ieder geval niet meer van af.
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:50:46 #118
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193118645
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:49 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Wat ik al zei, hij is er van overtuigd dat het hier chaos op de weg is
Laat dat denken voor anderen maar aan anderen over, oke?
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:52:55 #119
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193118696
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:40 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Nog zo weinig maar :{ Voor je groepsimmuniteit bereikt hebt zou Frankrijk dus al met een kleine 400.000 doden. Volledige stad ter grootte van Utrecht weggevaagd.
En 2,5-3 jaar verder.

Is ook wel ongeveer in lijn met het nederlandse onderzoek van de bloedbank. Hopelijk begint men langzaam in te zien dat we hier echt niet in september vanaf zijn.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:55:43 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193118752
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:48 schreef alpeko het volgende:

[..]

Nogmaals, 2 andere feiten die elkaar niet tegenspreken. Je doet gewoon moeilijk. Snap sowieso niet waarom je je druk zou maken om Nederland eigenlijk. Ik heb nog nooit zo relaxed van werk naar huis gereden als afgelopen tijd. Dat er ook (meer) excessen zijn, staat vast ja maar dat doet niks af aan het algemene beeld. Risico's verschuiven logischerwijs ook als men minder de auto pakt en vaker andere vervoersmiddelen. Per definitie zijn dat natuurlijk maar randzaken en zijn er grote problemen om ons druk over te maken.
Fijn dat je je toon een beetje aanpast. Ik ontken dan ook nergens dat het door het verminderde totaalvolume rustiger rijden is. Dat is een logisch gevolg.

Probleem is dus dat dit voor veel mensen ook een drijfveer blijkt te zijn om extra hard te gaan rijden of met van alles behalve nog de weg bezig te zijn. Ergo ; het aantal asociale automobilisten neemt toe. Er zijn er in de voorbije weken een vijftal chauffeurs aangehouden met snelheden ver boven de 200 km/h. Dat gebeurt normaal zelden.
pi_193118761
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:52 schreef hooibaal het volgende:
Is ook wel ongeveer in lijn met het nederlandse onderzoek van de bloedbank
Al lang niets meer van gehoord. Ze zouden toch met tussentijdse resultaten komen?
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:56:37 #122
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193118780
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:55 schreef zoost het volgende:

[..]

Al lang niets meer van gehoord. Ze zouden toch met tussentijdse resultaten komen?
Daaruit is toch gebleken dat iets van 3% van de mensen die gedoneerd hebben antistoffen heeft?
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:57:11 #123
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193118796
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:56 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Daaruit is toch gebleken dat iets van 3% van de mensen die gedoneerd hebben antistoffen heeft?
Een maand geleden ongeveer.

Als je er vanuit gaat dat het virus toen ongeveer twee maanden hier was en extrapoleert naar 60% groepsimmuniteit kom je ook rond die 2,5-3 jaar uit.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_193118807
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:55 schreef Pumpalov het volgende:

Fijn dat je je toon een beetje aanpast. Ik ontken dan ook nergens dat het door het verminderde totaalvolume rustiger rijden is. Dat is een logisch gevolg.

Mijn toon is al die tijd hetzelfde. Ik zeg niet alléén dat het rustiger is maar óók dat men (over het algemeen) minder hard rijdt. Het staat je vrij om dat weg te wuiven omdat die cijfers van het AD komen en omdat ze je niet aan staan. Mag. Is het logisch? Nee.
pi_193118815
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:55 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Probleem is dus dat dit voor veel mensen ook een drijfveer blijkt te zijn om extra hard te gaan rijden of met van alles behalve nog de weg bezig te zijn. Ergo ; het aantal asociale automobilisten neemt toe. Er zijn er in de voorbije weken een vijftal chauffeurs aangehouden met snelheden ver boven de 200 km/h. Dat gebeurt normaal zelden.
Wat gebeurt zelden? Het aantal aanhoudingen of het aantal wat boven de 200 rijdt?
  donderdag 14 mei 2020 @ 10:59:54 #126
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193118852
quote:

[..]

En 2,5-3 jaar verder.

Is ook wel ongeveer in lijn met het nederlandse onderzoek van de bloedbank. Hopelijk begint men langzaam in te zien dat we hier echt niet in september vanaf zijn.
Klopt ja, dat was een 3% en kwam medio april ergens vast te staan toen Nederland iets van een 3000/3500 doden. Extrapoleer dat en Nederland zit met een 75.000 doden wanneer groepsimmuniteit bereikt zou kunnen worden en dan enkel in het geval dat het zorgsysteem niet overbelast wordt.
pi_193118957
quote:

[..]

En 2,5-3 jaar verder.

Medicijn wat ervoor zorgt dat je niet extreem ziek wordt en in het ziekenhuis beland lost ook het hele probleem op.

Laag % ziekenhuisopnames, lage ic bezetting, minder doden, minder extra schade voor andere organen.

Dan boeit het vaccin ook minder.
  donderdag 14 mei 2020 @ 11:04:38 #128
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193118958
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:57 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Een maand geleden ongeveer.

Als je er vanuit gaat dat het virus toen ongeveer twee maanden hier was en extrapoleert naar 60% groepsimmuniteit kom je ook rond die 2,5-3 jaar uit.
Mogelijk wat sneller aangezien je het verloop kan 'optimaliseren' maar dat volledig uitzitten is ook geen doen. Daarom draait folding@home hier continu. Draag ik toch nog een miniscuul steentje bij _O-
  donderdag 14 mei 2020 @ 11:07:47 #129
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193119037
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 11:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Medicijn wat ervoor zorgt dat je niet extreem ziek wordt en in het ziekenhuis beland lost ook het hele probleem op.

Laag % ziekenhuisopnames, lage ic bezetting, minder doden, minder extra schade voor andere organen.

Dan boeit het vaccin ook minder.
Wat dat betreft benieuwd naar de uitkomsten van de onderzoeken met remdesivir. Alhoewel niet 100% is het al iets.

Alleen jammer dat het Amerikaans is en de Amerikaanse overheid dus de gehele beschikbaarheid beheerst. Die rol heb je ze momenteel liever niet in, me dunkt.
pi_193119519
quote:
Nederlandse IC patiënten in Nederlandse en Duitse IC’s
Totaal aantal (bewezen en verdachte) COVID-19 IC-patiënten vandaag: 371
Totaal aantal Nederlandse IC’s met tenminste één bewezen of verdachte COVID-19 patiënt vandaag: 71
Totaal (cumulatief) aantal bewezen of verdachte COVID-19 patiënten waarvoor IC-opname nodig was: 2827
Totaal (cumulatief) aantal bewezen of verdachte COVID-19 patiënten met fatale afloop: 780
Er liggen geen Nederlanders meer op de Duitse IC's? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193119533
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 11:04 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Mogelijk wat sneller aangezien je het verloop kan 'optimaliseren' maar dat volledig uitzitten is ook geen doen. Daarom draait folding@home hier continu. Draag ik toch nog een miniscuul steentje bij _O-
Danny moet zn FOK!servers mee laten draaien :Y
vosss is de naam,
  donderdag 14 mei 2020 @ 11:39:28 #132
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193119666
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2020 11:32 schreef vosss het volgende:

[..]

Danny moet zn FOK!servers mee laten draaien :Y
FOK! nog trager :'(
pi_193119723
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 17:44 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

20-30% is overgrote meerderheid... Mmmmkayy
Waar haal je dat percentage vandaan? Het lijkt me inmiddels algemeen bekend dat het percentage met weinig klachten eerder rond de 80% zit.
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 11:43:22 #134
5428 crew  miss_sly
pi_193119767
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Waar haal je dat percentage vandaan? Het lijkt me inmiddels algemeen bekend dat het percentage met weinig klachten eerder rond de 80% zit.
Waar haal jij dat percentage vandaan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193119789
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 11:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waar haal jij dat percentage vandaan?
Uit iedere technische briefing sinds maart?
pi_193119821
Dit was al in februari bekend:En in NL zijn zelfs nog hogere percentages gevonden onder zorgpersoneel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 11:54:08 #137
5428 crew  miss_sly
pi_193119997
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 11:44 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Uit iedere technische briefing sinds maart?
Van de mensen die ziek zijn/bewezen Covid-19 heeft zo'n 80% weinig klachten. Dat is wat je zegt en wat de plaatjes zeggen, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193120128
Deze is al lang gepost zeker?

Even lachen tussendoor.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:06:42 #139
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193120291
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 11:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Van de mensen die ziek zijn/bewezen Covid-19 heeft zo'n 80% weinig klachten. Dat is wat je zegt en wat de plaatjes zeggen, toch?
Nouja, weinig klachten is overdreven. Maar in ieder geval niet zo ziek dat ziekenhuisopname bespreekbaar wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dven op 14-05-2020 12:16:23 ]
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:11:56 #140
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_193120374
En zo gaat het als je van Europa naar Hong Kong vliegt.
Leuk draadje met flimpjes en foto's van alle protocollen daar.

laurelchor twitterde op donderdag 14-05-2020 om 06:10:19 I’ve landed in Hong Kong after flying from Paris CDG, via London Heathrow. I now have to wait ~8 hours before I get my #COVID19 test results and thus have ample time to tweet about my experience. https://t.co/jCDPuwrTzL reageer retweet
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_193120392
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:06 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Nouja, weinig ziek is overdreven. Maar in ieder geval niet zo ziek dat ziekenhuisopname bespreekbaar wordt.
Haha en dan beschuldig je mij er van dat ik lees wat ik wil lezen.
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:15:42 #142
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193120454
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:11 schreef ondeugend het volgende:

laurelchor twitterde op donderdag 14-05-2020 om 06:10:19 I’ve landed in Hong Kong after flying from Paris CDG, via London Heathrow. I now have to wait ~8 hours before I get my #COVID19 test results and thus have ample time to tweet about my experience. https://t.co/jCDPuwrTzL reageer retweet
Ik word sowieso al kriegel van vliegen, laat staan wanneer dit er allemaal nog eens bij komt :X
pi_193120455
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:12 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Haha en dan beschuldig je mij er van dat ik lees wat ik wil lezen.
Hij heeft gewoon gelijk. Alles waar je niet voor naar het ziekenhuis hoeft, worden 'milde' klachten genoemd. Maar daar vallen ook longontstekingen onder.
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:17:31 #144
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193120485
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:15 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk. Alles waar je niet voor naar het ziekenhuis hoeft, worden 'milde' klachten genoemd. Maar daar vallen ook longontstekingen onder.
Paar users die het flink onder de leden hebben gehad. Vallen in de 80% groep maar zijn nog altijd niet helemaal de oude. Maar ernstig is het niet want ze komen er zonder al te veel kleerscheuren weer vanaf. Het is vrij logisch allemaal inderdaad.

Maar ik schreef per ongeluk 'weinig ziek' zoals in het plaatje stond in plaats van 'weinig klachten' waarop ik reageerde maar mevrouw wil gewoon weer even een beetje rollebollen.
pi_193120505
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:11 schreef ondeugend het volgende:

Daarom snap ik niet dat sommige mensen per se op vakantie (en dan met name buiten Europa) willen deze zomer. Skip lekker een jaartje, geef mijn geld wel uit in hopelijk de Nederlandse horeca.
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:20:34 #146
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_193120533
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:19 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Daarom snap ik niet dat sommige mensen per se op vakantie (en dan met name buiten Europa) willen deze zomer. Skip lekker een jaartje, geef mijn geld wel uit in hopelijk de Nederlandse horeca.
Dit is een journaliste he... geen toerist. :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:20:54 #147
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193120536
quote:

[..]

Desnoods beetje net over de grens nog ofzo maar snap niet waarom je nog hele continenten door zou willen reizen.

Maar ieder z'n ding.
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:21:38 #148
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193120547
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:20 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Dit is een journaliste he... geen toerist. :)
Denk meer dat hij algemeen bedoelde want hier ga je als toerist voorlopig ook niet aan ontkomen :P
pi_193120562
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:20 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Desnoods beetje net over de grens nog ofzo maar snap niet waarom je nog hele continenten door zou willen reizen.

Maar ieder z'n ding.
Ja, bedoel dan vooral ook het reizen met het vliegtuig. Eventueel de auto richting het noorden nemen is nog een optie zodra Duitsland zijn grenzen weer opengooit.
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:25:10 #150
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193120632
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:22 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Ja, bedoel dan vooral ook het reizen met het vliegtuig. Eventueel de auto richting het noorden nemen is nog een optie zodra Duitsland zijn grenzen weer opengooit.
Zodra quarantaineplicht voorbij is hierzo wil ik nog wel eens naar Zweden rijden om m'n pa op te zoeken ja. Maar dat gaat dus sowieso nog wel een maand duren.

Grenzen met Duitsland zijn technisch gezien toch gewoon al geopend? Amper controle.
pi_193120702
quote:

[..]

Ik ken toch wel een aantal personen die vorige week nog zeiden dat ze hun vakantie van dit jaar volgend jaar toch met alle geweld wel in willen halen. Ze hebben er immers voor betaald (en zo'n voucher gekregen).

Daarbij moet ik wel vermelden dat ik zelf nog nooit de behoefte heb gehad om naar de andere kant van de wereld te vliegen en daar 2 weken op een resort te gaan zitten.
pi_193120744
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:17 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Paar users die het flink onder de leden hebben gehad. Vallen in de 80% groep maar zijn nog altijd niet helemaal de oude. Maar ernstig is het niet want ze komen er zonder al te veel kleerscheuren weer vanaf. Het is vrij logisch allemaal inderdaad.

Maar ik schreef per ongeluk 'weinig ziek' zoals in het plaatje stond in plaats van 'weinig klachten' waarop ik reageerde maar mevrouw wil gewoon weer even een beetje rollebollen.
Met jou altijd, maar volgende keer graag beetje opletten :*
pi_193120780
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 12:30 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Met jou altijd :*
Als dit geen neuken wordt dan weet ik het ook niet meer :9
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties