abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 mei 2020 @ 17:31:38 #276
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_193105784
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 17:06 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Dat wordt 1 grote cringeshow
Hopelijk is Albert Bos aanwezig om te vragen of de terrassen nu eerder open mogen door de positieve IC-cijfers.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_193105805
Twee of drie lokale gevallen in Hongkong (voor het eerst in 23 dagen):

quote:
Coronavirus: hundreds of Hong Kong households to be screened amid cluster fears after third member of family tests positive

Preliminary results for husband of grandmother infected with coronavirus are positive for virus; five-year-old granddaughter also has disease

But officials say plans to restore some normality in city have not changed

Alvin Lum, Lilian Cheng and Chris Lau
Published: 12:23pm, 13 May, 2020

Hundreds of Hong Kong households will have to be screened for Covid-19 to tackle a potential new community cluster of infections after family members of a grandmother who contracted the coronavirus locally also tested positive.

Health authorities were also ramping up testing to cover hundreds of workers at the airport as the city reported a new imported case on Wednesday, along with the case of the 66-year-old woman – the first local transmission in more than three weeks – and her five-year-old granddaughter. The woman’s husband tested preliminary positive as well.

(...)

The grandmother, who lives on a public housing estate in Tsuen Wan and regularly looked after the five-year-old at a nearby house, had not left Hong Kong for three months before she was confirmed to have the coronavirus on Tuesday.

After she tested positive, seven of her eight family members required tests as they had developed symptoms, Chuang said. Many more were still to be tested.

Before she was admitted to hospital, the woman had been to the Lei Muk Shue market. The staff at the stalls she visited would be screened, as well as residents of Block 5 of Lei Muk Shue Estate, where she lives, and Cheuk Ming Building, where the child stayed. A total of 860 households were expected to be tested.

The five-year-old had recently been to a learning centre, Glory Learning House, at Shan Tsui Road. Staff and students who were there at the same time would also have to be screened, officials said.

About a dozen families on her mother’s side would also need to be tested, because the girl had been to her other grandmother’s home at Charming Garden, Tai Kok Tsui.
https://www.scmp.com/news(...)ves-locally-infected

Wel interessant om dit te volgen. Wie heeft wie besmet (wat is de rol van het 5-jarig meisje?), waar, hoe, etc.

Wordt vervolgd.
pi_193106018
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:00 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Omdat het overgrote deel van de mensen geen of nauwelijks klachten ervaart. Ik zou dan toch graag willen weten of ik het heb of niet.
20-30% is overgrote meerderheid... Mmmmkayy
pi_193106028
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 14:11 schreef Momo het volgende:
Opvallend: de laatste dagen best veel besmettingen in Dordrecht vandaag 13 besmettingen erbij. Gisteren 7, eergisteren 8.
Yep hier gaat het een beetje de slechte kant op. Ook al een verpleeghuis waar iedere bewoner besmet is geraakt behalve 1 persoon.

Edit: Brr als je de kaart ziet dan zit Dordrecht gewoon in de top 4 van meest gemelde besmettingen afgelopen week. Zo'n kleine stad maar wel in de top 4 van heel Nederland.

[ Bericht 12% gewijzigd door FerryN7 op 13-05-2020 17:50:43 ]
pi_193106082
In Spanje beginnen de geluiden tegen de lockdown ook luider te worden.

https://www.ft.com/content/06102fce-b56c-4a2c-9ca2-dd73e712b09a

Is al even bezig schijnbaar ik had het nog niet meegekregen.

Spain austerity: Huge Madrid protest turns violent

https://www.bbc.com/news/world-europe-26703528
  woensdag 13 mei 2020 @ 18:01:20 #281
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193106302
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 17:45 schreef FerryN7 het volgende:

[..]

Yep hier gaat het een beetje de slechte kant op. Ook al een verpleeghuis waar iedere bewoner besmet is geraakt behalve 1 persoon.

Edit: Brr als je de kaart ziet dan zit Dordrecht gewoon in de top 4 van meest gemelde besmettingen afgelopen week. Zo'n kleine stad maar wel in de top 4 van heel Nederland.
Gaat lekker dan met het afschermen van de zwakkeren...
pi_193106502
33 cases in heel het land, nog maar 100 op IC, alles is open, en het regent al 3 dagen, dus volle bussen. Ik werk alweer in een volbezet kantoor.

Waar is die golf?
Hier niet eens een drupje :') Paniekverkopers.
pi_193106580
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:14 schreef Jed1Gam het volgende:
33 cases in heel het land, nog maar 100 op IC, alles is open, en het regent al 3 dagen, dus volle bussen. Ik werk alweer in een volbezet kantoor.

Waar is die golf?
Hier niet eens een drupje :') Paniekverkopers.
Wacht maar over 2 weken!!!!
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193106594
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

De 13 mei piek!!!
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_193106695
Werkgevers mogen je temperatuur scannen hoor ik net als ze de data niet opslaan.
pi_193106720
Alweer 52 besmettingen hoger vandaag. Zou dat door het ov komen dat drukker is geworden?
pi_193106789
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:28 schreef quirina het volgende:
Alweer 52 besmettingen hoger vandaag. Zou dat door het ov komen dat drukker is geworden?
Het is niet zo meer in het nieuws dus er is niks aan de hand. Lets go!!!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193106800
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:28 schreef quirina het volgende:
Die zijn niet van vandaag, gaat terug naar vorige maand.
pi_193106848
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik wacht al 2 maanden. :P
  woensdag 13 mei 2020 @ 18:38:29 #290
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_193106880
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:34 schreef _I het volgende:

[..]

Die zijn niet van vandaag, gaat terug naar vorige maand.
Die van de vorige week ook, dus dat is een nonargument
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_193106882
Hm, geen voetbal of grote evenementen tot een vaccin is, volgens de Jonge. Dat heb ik vaker gehoord de laatste tijd.

Gek he, dat er alleen een vaccin zal komen en dat er nooit wordt gesproken over een andere oplossing. Medicijn, verdwijnend virus, ..
pi_193106907
quote:
2s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:38 schreef mazaru het volgende:

[..]

Die van de vorige week ook, dus dat is een nonargument
Haha, je weet wat een non-argument is?

Als de data bij eerdere datums hoort, dan kan je niet zeggen dat er vandaag 52 zijn opgenomen. En dat was vorige week ook zo, dat is elke dag zo. Dat gaat ook nooit ingehaald worden, je kijkt dus altijd in het verleden.
pi_193106918
https://www.google.com/am(...)f-schoolwork%3famp=1

"Somehow the little brats worked out that if enough users gave the app a one-star review it would get booted off the App Store."

Whaha zo mooi, _O-
pi_193106924
quote:
2s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:38 schreef _I het volgende:
Hm, geen voetbal of grote evenementen tot een vaccin is, volgens de Jonge. Dat heb ik vaker gehoord de laatste tijd.

Gek he, dat er alleen een vaccin zal komen en dat er nooit wordt gesproken over een andere oplossing. Medicijn, verdwijnend virus, ..
Of een thuistest die je op termijn in de supermarkt of drogist kan kopen.
pi_193106983
Wat had ik toch graag bij die persconferentie willen zitten. Had ik een paar kritische vragen gesteld dat ze het zweet op hun voorhoofd hadden staan. Die vragen zijn van tevoren met elkaar ingestudeerd lijkt het wel :') gewoon in scene gezet.
pi_193106995
quote:
2s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:38 schreef _I het volgende:
Ook medicijnen zouden in de toekomst verlichting kunnen brengen, maar de regering focust zich alleen maar op dat vaccin.

Ik vind dat geen handige aanpak.

Men zal er vast geen kwade bedoelingen meer hebben, maar je speelt er wel complottheorieën en anti-vaxxers mee in de kaart.
pi_193106998
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Of een thuistest die je op termijn in de supermarkt of drogist kan kopen.
Dat heet een thermometer ^O^
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193107020
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Was het maar waar. Dan waren we gauw klaar met deze poppenkast.
pi_193107027
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:47 schreef Jake_Skywalker het volgende:

[..]

Ook medicijnen zouden in de toekomst verlichting kunnen brengen, maar de regering focust zich alleen maar op dat vaccin.

Ik vind dat geen handige aanpak.

Men zal er vast geen kwade bedoelingen meer hebben, maar je speelt er wel complottheorieën en anti-vaxxers mee in de kaart.
Vind het ook niet sterk!
  woensdag 13 mei 2020 @ 18:51:33 #300
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_193107044
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:47 schreef Soury het volgende:

[..]

:D
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo