Die bonen had ik wel willen hebben als jullie dichterbij hadden gewoondquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, keukentje wat opgeruimd.
Veel om weg te gooien, want ik denk niet dat ik iemand blij kan maken met een paella pan of een ouderwets koffiezetapparaat.
Of 2 kilo gedroogde bonen.
Jullie eten toch zelf alleen maar bonen en linzen ?quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, keukentje wat opgeruimd.
Veel om weg te gooien, want ik denk niet dat ik iemand blij kan maken met een paella pan of een ouderwets koffiezetapparaat.
Of 2 kilo gedroogde bonen.
Vind het tegenwoordig teveel moeite, dingen weken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die bonen had ik wel willen hebben als jullie dichterbij hadden gewoond
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jullie eten toch zelf alleen maar bonen en linzen ?
Ik had ze gebruikt voor bakken danquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het tegenwoordig teveel moeite, dingen weken.
Vereist planning. En veel gas.
[..]
Ja.
Ik heb Pocahontas opgezet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:31 schreef Senn88 het volgende:
Bridget jones kijken omdat er niets beters op is
Hoe gebruik je ze voor het bakken?quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik had ze gebruikt voor bakken danmaargoed zoveel ruimte nemen ze toch niet in?
Verzwaren van deeg voor bv een bodem van bladerdeegquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe gebruik je ze voor het bakken?
Een hele plank in de kast. Zijn zwarte bonen, borlotti bonen, spliterwten, bruine linzen, rode linzen, nog meer die ik even niet meer weet. Het is teveel.
Adukibonen misschien? Mungbonen denk ik.
Ik heb je nummer ook niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja je smst maar niet. Zit hele dag al te wachten in spanning
Zal ik je dan maar appen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja je smst maar niet. Zit hele dag al te wachten in spanning
Dat wist je toch al wel. Iets dat je niet geeft, kan ik niet hebben.quote:
ik twijfel nog of dit de laatste is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:14 schreef rival het volgende:
Tis gelukkig de laatste werkdag van de week, ben kapot.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:14 schreef rival het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:14 schreef rival het volgende:
Ik houd de zaak wel weer in het oog morgen hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:14 schreef rival het volgende:
Luxe paarden en werkpaarden, ik zie het alquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:14 schreef rival het volgende:
Dit is compensatie omdat ik zo hard werk natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:21 schreef STING het volgende:
[..]
Luxe paarden en werkpaarden, ik zie het al
Werkpaarden hebben maar 4 dagen nodig om hun werk gedaan te krijgenquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:21 schreef STING het volgende:
[..]
Luxe paarden en werkpaarden, ik zie het al
Werkpaarden gaan juist de 5e dag vrolijk door, going the extra mile for King & country jeweettochquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werkpaarden hebben maar 4 dagen nodig om hun werk gedaan te krijgen
Ga jij lekker die 5e dag vrolijk door werken, ga ik genieten van die verdiende dag vrijquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:32 schreef STING het volgende:
[..]
Werkpaarden gaan juist de 5e dag vrolijk door, going the extra mile for King & country jeweettoch
It's a tough job, but someone's gotta do itquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga jij lekker die 5e dag vrolijk door werken, ga ik genieten van die verdiende dag vrij
+1quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga jij lekker die 5e dag vrolijk door werken, ga ik genieten van die verdiende dag vrij
Kijk haar richlife levenquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
+1
helaas niet uitslapen want vriendje moet naar een klant![]()
en de schoonmaakster komt dus die moet ik dan binnen laten.
maar dan wel schoon huis weer
Even voor gcjoel antwoorden:quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk haar richlife levenGewoon een schoonmaakster
Ja, ik ben low class, I knowquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:46 schreef STING het volgende:
[..]
Even voor gcjoel antwoorden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |