Die bonen had ik wel willen hebben als jullie dichterbij hadden gewoondquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, keukentje wat opgeruimd.
Veel om weg te gooien, want ik denk niet dat ik iemand blij kan maken met een paella pan of een ouderwets koffiezetapparaat.
Of 2 kilo gedroogde bonen.
Jullie eten toch zelf alleen maar bonen en linzen ?quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, keukentje wat opgeruimd.
Veel om weg te gooien, want ik denk niet dat ik iemand blij kan maken met een paella pan of een ouderwets koffiezetapparaat.
Of 2 kilo gedroogde bonen.
Vind het tegenwoordig teveel moeite, dingen weken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die bonen had ik wel willen hebben als jullie dichterbij hadden gewoond
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jullie eten toch zelf alleen maar bonen en linzen ?
Ik had ze gebruikt voor bakken danquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het tegenwoordig teveel moeite, dingen weken.
Vereist planning. En veel gas.
[..]
Ja.
Ik heb Pocahontas opgezet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:31 schreef Senn88 het volgende:
Bridget jones kijken omdat er niets beters op is
Hoe gebruik je ze voor het bakken?quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik had ze gebruikt voor bakken danmaargoed zoveel ruimte nemen ze toch niet in?
Verzwaren van deeg voor bv een bodem van bladerdeegquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe gebruik je ze voor het bakken?
Een hele plank in de kast. Zijn zwarte bonen, borlotti bonen, spliterwten, bruine linzen, rode linzen, nog meer die ik even niet meer weet. Het is teveel.
Adukibonen misschien? Mungbonen denk ik.
Ik heb je nummer ook niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja je smst maar niet. Zit hele dag al te wachten in spanning
Zal ik je dan maar appen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja je smst maar niet. Zit hele dag al te wachten in spanning
Dat wist je toch al wel. Iets dat je niet geeft, kan ik niet hebben.quote:
ik twijfel nog of dit de laatste is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:14 schreef rival het volgende:
Tis gelukkig de laatste werkdag van de week, ben kapot.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:14 schreef rival het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:14 schreef rival het volgende:
Ik houd de zaak wel weer in het oog morgen hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:14 schreef rival het volgende:
Luxe paarden en werkpaarden, ik zie het alquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:14 schreef rival het volgende:
Dit is compensatie omdat ik zo hard werk natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:21 schreef STING het volgende:
[..]
Luxe paarden en werkpaarden, ik zie het al
Werkpaarden hebben maar 4 dagen nodig om hun werk gedaan te krijgenquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:21 schreef STING het volgende:
[..]
Luxe paarden en werkpaarden, ik zie het al
Werkpaarden gaan juist de 5e dag vrolijk door, going the extra mile for King & country jeweettochquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werkpaarden hebben maar 4 dagen nodig om hun werk gedaan te krijgen
Ga jij lekker die 5e dag vrolijk door werken, ga ik genieten van die verdiende dag vrijquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:32 schreef STING het volgende:
[..]
Werkpaarden gaan juist de 5e dag vrolijk door, going the extra mile for King & country jeweettoch
It's a tough job, but someone's gotta do itquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga jij lekker die 5e dag vrolijk door werken, ga ik genieten van die verdiende dag vrij
+1quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga jij lekker die 5e dag vrolijk door werken, ga ik genieten van die verdiende dag vrij
Kijk haar richlife levenquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
+1
helaas niet uitslapen want vriendje moet naar een klant![]()
en de schoonmaakster komt dus die moet ik dan binnen laten.
maar dan wel schoon huis weer
Even voor gcjoel antwoorden:quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk haar richlife levenGewoon een schoonmaakster
Ja, ik ben low class, I knowquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:46 schreef STING het volgende:
[..]
Even voor gcjoel antwoorden:
[ afbeelding ]
Pfoe ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:14 schreef rival het volgende:
Ja, dat was toch gewoon een verkapte kijk-mij-eens-een-schoonmaakster-hebben-post.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk haar richlife levenGewoon een schoonmaakster
Preciesquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:46 schreef STING het volgende:
[..]
Even voor gcjoel antwoorden:
[ afbeelding ]
Ben gewoon lui !quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was toch gewoon een verkapte kijk-mij-eens-een-schoonmaakster-hebben-post.
En wij low-classers maar zelf poetsenquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was toch gewoon een verkapte kijk-mij-eens-een-schoonmaakster-hebben-post.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wij low-classers maar zelf poetsen
Vrijdag is dus mijn poetsdag, hahaquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.Van 't weekend maar weer eens doen.
Mag je hier ook wel gelijk komen doen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vrijdag is dus mijn poetsdag, haha
Ja, dat is mijn plan ook wel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:07 schreef Californium het volgende:
Ik denk dat ik volgende week vrijdag weer echt vrij neem
En daarom dus de schoonmaakster. Ga niet parttime werken om dan te gaan poetsenquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vrijdag is dus mijn poetsdag, haha
Eh, nee.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag je hier ook wel gelijk komen doen.
Ik heb geen geld voor een schoonmaakster. En het er eigenlijk ook niet voor over als ik het wel had. Ik kan dat wel zelfquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En daarom dus de schoonmaakster. Ga niet parttime werken om dan te gaan poetsen![]()
En gewoon omdat het kan natuurlijk
Wij hebben het ook maar om de week, en het moet ook wel want we doen bepaalde dingen gewoon anders niet of bijna niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eh, nee.
[..]
Ik heb geen geld voor een schoonmaakster. En het er eigenlijk ook niet voor over als ik het wel had. Ik kan dat wel zelf
Daar was ik al bang voor, dat je dat zou zeggen. Dan morgen maar zelf gaan doen.quote:
Dan zou ik het ook 'moeten'quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben het ook maar om de week, en het moet ook wel want we doen bepaalde dingen gewoon anders niet of bijna niet.
Wij hebben net een nieuwe badkamer, vond het gewoon zonde als wij deze zouden verpesten door niet goed te poetsen. Maar wat ik zeg, het kan en daarom doen we het nu. Is ook voor het eerst in mijn leven dat ik dat hebquote:
Lijkt me heerlijk, wil ik ook als ik later groot ben.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben net een nieuwe badkamer, vond het gewoon zonde als wij deze zouden verpesten door niet goed te poetsen. Maar wat ik zeg, het kan en daarom doen we het nu. Is ook voor het eerst in mijn leven dat ik dat heb
Ja omg, en ineens gaan vrienden van ons kamperen enzo en nu wil ik ook maar alles is natuurlijk vol want hemelvaart en beperkte plekken met prive sanitair.quote:
Ik zou het ook doen als ik het kon hoorquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben net een nieuwe badkamer, vond het gewoon zonde als wij deze zouden verpesten door niet goed te poetsen. Maar wat ik zeg, het kan en daarom doen we het nu. Is ook voor het eerst in mijn leven dat ik dat heb
Dat is ook het moeilijkst, iemand vinden die je vertrouwd, dus als deze weg zou gaan zou ik ook niet weten wie dan weer. Deze woont om de hoek en heeft gewoon als hobby poetsenquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:25 schreef Belsezar het volgende:
Vroeger ook een schoonmaakster gehad, heerlijk om thuis te komen na werk en dat alles schoon wasJammer dat ze verhuisd is
Ik wil het ook.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Poetsen hebben als hobby?quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is ook het moeilijkst, iemand vinden die je vertrouwd, dus als deze weg zou gaan zou ik ook niet weten wie dan weer. Deze woont om de hoek en heeft gewoon als hobby poetsen
Lekker thuis blijven!quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja omg, en ineens gaan vrienden van ons kamperen enzo en nu wil ik ook maar alles is natuurlijk vol want hemelvaart en beperkte plekken met prive sanitair.
DRAMA!
Ze zei laatst letterlijk dat ze zich door corona zo verveelt maar dat ze alles al gepoetst had thuisquote:
Poepen op je eigen wc.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Echt he! Altijd prive sanitair hebben
Komt wel goed. En mijn grote verjaardagsfeestquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Komt wel goed. En mijn grote verjaardagsfeest
nog 1 weekje! En jullie zijn allemaal niet uitgenodigd!!
Balkon op het noordenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze zei laatst letterlijk dat ze zich door corona zo verveelt maar dat ze alles al gepoetst had thuis
Is ze bereid om te reizen? Heeft ze een auto?quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze zei laatst letterlijk dat ze zich door corona zo verveelt maar dat ze alles al gepoetst had thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |