Wel sex zonder condoom?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja die sla ik liever ook over. Moet je weer een capsule/zalf halen, kun je weer een aantal dagen geen sex met condoom hebben....gedoe
Eerst werken en dat de hoofdpijn wegtuinieren?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen. Werken, tuinieren of de douchecabine schoonmaken. Werken heb ik zin in maar levert hoofdpijn op. Naar buiten gaan is gezond en moet gebeuren maar daar heb ik geen zin in. En die douchecabine kan nog wel een dag wachten.
Zo, nu is er weer 1,5 minuut voorbij.
Mag je geen sex met condoom na die capsules?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja die sla ik liever ook over. Moet je weer een capsule/zalf halen, kun je weer een aantal dagen geen sex met condoom hebben....gedoe
Had ie een stijve nek?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:20 schreef Clubsoda het volgende:
Ik masseerde net rode kool en nou ziet mijn hand eruit als het voorhoofd van Gorbatsjov![]()
Hier ligt er nog steeds regenwater op het zeil waaronder het hout voor de nieuwe loungebank ligt opgeslagen; droogt nog voor geen meter.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga tuinieren. Is beter. Ik kan stenen rapen, onkruid trekken op plaats 1, 2 of 3, wat zaaien en plaatsen markeren voor waar aardappels en pompoenen moeten komen. Ik denk er nog even een kwartiertje over na.
Nu nog aardappels poten? Het kan, maar is wel redelijk laatquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga tuinieren. Is beter. Ik kan stenen rapen, onkruid trekken op plaats 1, 2 of 3, wat zaaien en plaatsen markeren voor waar aardappels en pompoenen moeten komen. Ik denk er nog even een kwartiertje over na.
O ja die moet ik ook nog even testen of die nou echt kapot is, maar het zou zomaar kunnen dat deze de verhuizing OOK niet overleefd heeftquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:27 schreef golfer het volgende:
Ik ben in blijde (ver)afwachting van een nieuwe magnetron.
Als PostNL een beetje wil meewerken komt die vandaag nog voor 20:15.
De brokken en sliertjes-onderwerpen sla ik verder maar over.
Komt mij niet heel bekend voor. Verklaar u nader.....quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt mij niet heel bekend voor. Verklaar u nader.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Had ie een stijve nek?
Sinds jouw bionische oordopjespost is mijn grootste wens je live tegenkomen in het dorp.
die onderbroek kan ook in de wasmand tot de volgende was dan lijkt mequote:Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jaja, je flikkert dus gewoon je vieze onderbroek onder de bank voor het ranzen, en vergeet m de hele week in de was te doen?
Hie doet nog al wat aannames. Een totale lockdown van 5 of misschien 4 weken en je bent er zo goed als vanaf. Echter hoeft er maar 1 besmetting ergens te overleven en het hele circus begint weer van voor af aan. Echter zal je dit keer niet nog een keer alles en iedereen binnen kunnen houden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:52 schreef fietsie het volgende:
Als je dit leest ontgaat je toch langzaam iedere grip op hoop...
https://www.groene.nl/art(...)ie-in-de-loser-group
als je dat nou bij voorbaat niet had gedaan.. was de kans op benodigde capsule/zalf ook een stuk kleinerquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het enige tuinieren vandaag was de eitjes van vlinders uit de appelbomen knippen. Hopelijk dit jaar er wel op tijd bij.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, soms lopen de dingen zo. Ik had geen tijd en ruimte om ze allemaal te poten. Er is elk weekend te weinig tijd. Ik probeer het gewoon.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nu nog aardappels poten? Het kan, maar is wel redelijk laat
We hebben Nintendo Online pas sinds gisteren (en de Switch al 3 jaarquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:53 schreef Uhmmpie het volgende:
ondertussen is de switch een groot succes
dochterlief zit samen met een vriendinnetje supermario3 te spelen.
Op deze manier is dat nintendo online best wel heel ok eigenlijk.
hele bups (wel antieke maar duidelijk nog steeds leuke) spellen die je ook samen kunt spelen voor 20e op jaarbasis.
mja dochterlief wilde graag iets samen doen...quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben Nintendo Online pas sinds gisteren (en de Switch al 3 jaar)
Maar wat hebben ze veel leuke spellen
bijensteek?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben ook bijensteek online. Als iemand het leuk vind en we hebben. Dezelfde spelletjes wil ik best eens een potje spelen
Lol Nintendo onlinequote:Op woensdag 13 mei 2020 17:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
bijensteek?
hier harvest moon en civilisation op het moment trouwens
hmm ik wil ook mariokartquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lol Nintendo online
Ik heb nu Animal Crossing, Mario kart en Lego city undercover.
Eind van de maand minecraft dungeons![]()
De consequenties kunnen hetzelfde zijnquote:
Mag wel, maar het materiaal kan aangetast worden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mag je geen sex met condoom na die capsules?
Noh, ben ik te laat?quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
De consequenties kunnen hetzelfde zijn
[..]
Mag wel, maar het materiaal kan aangetast worden.
Maar goed, ik zie dat we het al weer over andere onderwerpen hadden
Ik wilde dat ik er iets persoonlijks over kon zeggen, maar volgens mij heb ik een weerstand van staal in mijn vagijn: nooit iets uitzonderlijks mee meegemaakt, afgezien van dat het een tikkie bizar was om er inenen een baby uit te zien komen, daar waar het vijfentwintig jaar lang louter eenrichtingsverkeer was.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je mag ook best jouw kennis of ervaringen delen
Da’s een flinke lijst. Maar ook een bevestiging dat je goed zat met je gevoel.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:56 schreef Lonaa het volgende:
Hmmm. Dat was een best dierenartsbezoek.
Er zit een extra enting in die over 4 weken nog een keer geboosterd moet worden (Ziekte van Weil. De enting die ze had is voor 3 strengen, er zijn er 4.)
Verder zijn de tietjes bekeken. Dat is wel een punt van... zorg. Bij katten is er zoiets als het Dolly Parton Syndrome () waarbij ze dikke tietjes krijgen, zijn goedaardige woekeringen. Bij honden zie je dat in principe niet hoewel hier dus wel van alles gebeurd, van binnen. Er is ook melkproductie. Dat is op zich niet gek na een loopsheid, het is WEL gek 3 maand na loopsheid. Verder had ik soberso het idee dat ze vrij veel last had van haar hormonen, door bijv. haar gedragsveranderingen/angst de afgelopen maanden welke nu weer af lijken te nemen.
De DA kan ook niet uitsluiten dat het niet erger wordt bij iedere loopsheid of dat het weefsel allerlei gekke dingen gaat doen. Dus de keuze om te steriliseren is nu soort van voor me gemaakt. Dat doen we over 5 weken.
Dan, als laatste is er bloed af genomen. Van het grootste deel weet ik nog niks, wat ik al wel weet is dat zowel de creatine als ureum wat verhoogd zijn. Voor de zekerheid gaan we dus ook nog even de urine bekijken op ontstekingscellen, om te zien of er misschien een ontsteking sluimert. Of dat er sprake is van nierfalen.
Maar ik zit me net te bedenken dat het ureum ook verhoogd kan zijn doordat ze vers eet (staat zelfs in de folder die ik net meekreeg). Volgens mij heb ik dit met Sally ook al eens gehad.
En dan maar hopen dat de rest ook negatief is.
Nou ja, we gaan het zien. Ik ben moe nu.
Ja, true. Nierfalen past overigens ook bij Ehrlichia, dus misschien zat ik wel precies-helemaal bij het juiste eind.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s een flinke lijst. Maar ook een bevestiging dat je goed zat met je gevoel.
Ja, mooi he?quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:02 schreef minilot het volgende:
Dolly Parton-syndroom, heh, zo leer je nog eens wat, @:Lonaa. Knuffel voor de hond!
Zo, dat was zeker een aardig bezoekquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:56 schreef Lonaa het volgende:
Hmmm. Dat was een best dierenartsbezoek.
Er zit een extra enting in die over 4 weken nog een keer geboosterd moet worden (Ziekte van Weil. De enting die ze had is voor 3 strengen, er zijn er 4.)
Verder zijn de tietjes bekeken. Dat is wel een punt van... zorg. Bij katten is er zoiets als het Dolly Parton Syndrome () waarbij ze dikke tietjes krijgen, zijn goedaardige woekeringen. Bij honden zie je dat in principe niet hoewel hier dus wel van alles gebeurd, van binnen. Er is ook melkproductie. Dat is op zich niet gek na een loopsheid, het is WEL gek 3 maand na loopsheid. Verder had ik soberso het idee dat ze vrij veel last had van haar hormonen, door bijv. haar gedragsveranderingen/angst de afgelopen maanden welke nu weer af lijken te nemen.
De DA kan ook niet uitsluiten dat het niet erger wordt bij iedere loopsheid of dat het weefsel allerlei gekke dingen gaat doen. Dus de keuze om te steriliseren is nu soort van voor me gemaakt. Dat doen we over 5 weken.
Dan, als laatste is er bloed af genomen. Van het grootste deel weet ik nog niks, wat ik al wel weet is dat zowel de creatine als ureum wat verhoogd zijn. Voor de zekerheid gaan we dus ook nog even de urine bekijken op ontstekingscellen, om te zien of er misschien een ontsteking sluimert. Of dat er sprake is van nierfalen.
Maar ik zit me net te bedenken dat het ureum ook verhoogd kan zijn doordat ze vers eet (staat zelfs in de folder die ik net meekreeg). Volgens mij heb ik dit met Sally ook al eens gehad.
En dan maar hopen dat de rest ook negatief is.
Nou ja, we gaan het zien. Ik ben moe nu.
Die naam is wel toepasselijk:quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:02 schreef minilot het volgende:
Dolly Parton-syndroom, heh, zo leer je nog eens wat, @:Lonaa. Knuffel voor de hond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berucht mogelijk gevolg van de poezenpil, en daarom wordt deze ook sterk afgeraden om te gebruiken bij katten![]()
Lijkt me ook vrij bizar jaquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik er iets persoonlijks over kon zeggen, maar volgens mij heb ik een weerstand van staal in mijn vagijn: nooit iets uitzonderlijks mee meegemaakt, afgezien van dat het een tikkie bizar was om er inenen een baby uit te zien komen, daar waar het vijfentwintig jaar lang louter eenrichtingsverkeer was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, L4. In Curacao doen ze L3.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zo, dat was zeker een aardig bezoek![]()
L4 -vaccinatie denk ik?
En ja, dan is sterilisatie waarschijnlijk wel de beste optie, als het zo onrustig is.
En ik duim voor negatieve ontstekingswaarden in de urine!
Ik gooi ook altijd gewoon álles wat er in mijn wasmand zit in de was. Of nou ja, ik sorteer het tussen 60 en 30 en dan gaat alles in de was. Het enige vuile wasgoed is dan nog de kleren die ik aan hebquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar meteen daarna bedacht ik dat ik nooit iets vergeet erin te gooien. Eenpersoons huishouden FTW
Ja L3 was hier eerst ook, toen ik stage liep gingen we die L4 erbij doenquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, L4. In Curacao doen ze L3.
Ik heb wb sterilisatie voor mezelf voorgenomen, destijds, het soberso te doen als ze er teveel last van zou hebben, op welke manier dan ook. Dus dat is gewoon wat het is.
Ben blij als straks alle uitslagen bekend zijn.Ik duik zelf nog wel even in de waardes, voornamelijk voor mijn eigen gemoedsrust. Want ureum kan verklaard worden door wat ze eet en de creatine potentieel omdat ze gewoon een ontzettend gespierd ding is.
Dat vind ik ook, hij doet een hoop aannames. Het hele punt van dat artikel lijkt wel te zijn "andere mensen dan ik doen andere aannames en ik vind het niet leueueueueuk!".quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Hie doet nog al wat aannames. Een totale lockdown van 5 of misschien 4 weken en je bent er zo goed als vanaf. Echter hoeft er maar 1 besmetting ergens te overleven en het hele circus begint weer van voor af aan. Echter zal je dit keer niet nog een keer alles en iedereen binnen kunnen houden.
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de over sterfte cijfers. En dan over een periode van 6 maanden. Zowel van Nederland als ook van de rest van Europa. Incl Duitsland, die de cijfers nu angstvallig geheim houd.
Ja, je hebt gelijk hoor. En dat weet ik ook wel. Blijkbaar moet de creatine warde onder de 74 zijn. Die is 79. En Ureum onder de 9, die is 12.4quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja L3 was hier eerst ook, toen ik stage liep gingen we die L4 erbij doen![]()
Kijk wel een beetje uit met die bloeduitslagen hè; als ze echt afwijken dan zal je DA daar vast op terugkomen, maar het zijn natuurlijk altijd wel 'normaalwaarden' en sommige dieren wijken daar ook in gezonde toestand wat vanaf. Kan inderdaad ook door dieet komen.
Ik ben ook wel eens ongerust naar de dierenarts gerend met de uitslagen van een patiënt, waarna hij er één blik op wierp, en met zijn 35 ervaring zijn schouders ophaalde en zei zich er niet druk om te maken omdat 'ie dit vaker had gezien. Dat waren natuurlijk geen waarden die alle limieten dik overschreden, maar er kunnen soms zoveel factoren meespelen.:*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |