Of jou vragen, dat gaat vast snellerquote:
Niet, en dat is ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hoe weet je nu als leek wat je precies koopt dan
Timingquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:32 schreef Myraela het volgende:
Precies op de dag dat ik alles opeet wat los en vast in mijn huis zit, krijg ik een reep chocolade van m'n werk.
Nee, want ik wist dat ook nietquote:
Nu wil ik naast @Myraela wonenquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
TimingGeen lieve buurvrouw oid die je er snel blij mee maakt?
Voor zover ik kan zien/lezen is de bovenlader wasmachine lijn nog Duits.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Miele bestaat tegenwoordig uit 2 lijnen:
- Ingekochte (Italiaanse) lijn
- Oorspronkelijk Duitse lijn
Die tweede heeft dan nog wat actie modelletjes met (wederom Italiaanse) componenten, en echt degelijk Duits.
Meeste wat je in NL in de folders ziet is uit de Italiaanse lijnen.
Sowieso is een deel van de merken niet meer dan rebranding; Panasonic was bv jarenlang gewoon Gorenje, gerelabeld voor de EU markt met modellen die in Japan helemaal niet te koop zijn.
Daarvoor kan het blijkbaar niet uit om de productielijn te verplaatsenquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien/lezen is de bovenlader wasmachine lijn nog Duits.
Dat is dus wat met de AEG van mij gebeurt is.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet, en dat is ook niet de bedoeling.
Hij moet zo rond het 5e jaar kapot, liefst een reparatiebedrag van 350,- a 400,- want dan wordt er een nieuwe aangeschaft.
Ik heb 2 professionele Miele wasmachines en een professionele Miele droger.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik hebNiet de goedkoopste, niet de duurste. Doet wat hij moet doen. Deurtje voelt wat gammel, minpuntje.
Lijkt me logisch; de italianen focussen op goedkope voorladers.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien/lezen is de bovenlader wasmachine lijn nog Duits.
Hier dus met Miele ;-)quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:41 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat is dus wat met de AEG van mij gebeurt is.
Zijn dat van die hele grotequote:Op woensdag 13 mei 2020 13:41 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb 2 professionele Miele wasmachines en een professionele Miele droger.
Die deel ik wel met zo'n 60 flatgenoten
Nee, die ontloop ik nog zo veel mogelijk na wat gedoe over de schutting.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:38 schreef Isabeau het volgende:
TimingGeen lieve buurvrouw oid die je er snel blij mee maakt?
Oh jee, een typisch Rijdende Rechter dingetje: de schuttingquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:42 schreef Myraela het volgende:
Nee, die ontloop ik nog zo veel mogelijk na wat gedoe over de schutting.
Samsung is groot in wasmachines. In Europa de voorladers. In Azië en de usa de bovenladers met warmwateraansluiting.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik hebNiet de goedkoopste, niet de duurste. Doet wat hij moet doen. Deurtje voelt wat gammel, minpuntje.
Ik ging kijken: Samsung. Ken ik niet echt van wasmachines![]()
Handigquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb 2 professionele Miele wasmachines en een professionele Miele droger.
Die deel ik wel met zo'n 60 flatgenoten
Oh, dan warmt hij het water niet zelf op?quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:42 schreef z80 het volgende:
Samsung is groot in wasmachines. In Europa de voorladers. In Azië en de usa de bovenladers met warmwateraansluiting.
Je hebt ze zelfs met een 20 tot 25 graden gekantelde trommel in de USA, zodat je minder hoeft te bukken bij het vullen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:42 schreef z80 het volgende:
[..]
Samsung is groot in wasmachines. In Europa de voorladers. In Azië en de usa de bovenladers met warmwateraansluiting.
Jup, dat kan een warmwatervoorziening met een veel beter rendement.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dan warmt hij het water niet zelf op?
Voor staafmixeren van zulke dingen helpt het wel om een hoge smalle maatbeker te hebben. En bij vervanging een staafmixer met afneembare onderkant kiezenquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan de blenderkan in de vaatwasser zetten maar de staafmixer kan er niet in. Dat is wel een nadeel. Maar een apparaat minder op het aanrecht is wel een voordeel.
Nee hoor. De ongesproken regel is dat je je wasmand/waszak voor de wasmachine parkeert en de volgende gebruiker kiept al jouw was in die mand/zak. Is tot nu toe nog niet foutgegaan, ik ben geen was kwijtgeraakt, zelfs geen sok (ik houd al mijn sokken in de gaten).quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Handig
Dan ben je ook geregeld was kwijt of niet als je niet op tijd bent met uitpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |