quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Jaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]dus elke bergbeklimmer die overlijdt is lekker eigen schuld lekker puh?
waarom gezever?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:33 schreef svann het volgende:
Gezever van die surfer.
Wel gewoon een tragedie natuurlijk.
Bah, vijf doden.
Top, thanks!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ab's onderwerp is nog niet geweest.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:35 schreef luxerobots het volgende:
Maar wow. Openen met twee niet-corona-onderwerpen achter elkaar.
Ik ben even van de Poephoofdbandwagon afgestapt ondanks dat ik in het goede van hem blijf geloven.quote:
Alle 11.000?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:36 schreef luxerobots het volgende:
We hebben een ondernemer met een strafblad en een dubbele nationaliteit.
Logisch dat hij behoorlijk onder de indruk is, maar die scene-woordkeus was wat too much -vonnik.quote:
Ze had het er laatst over, zaterdag, toen werd ze tijdens de inzamelingsactie voor de Antillen geinterviewdquote:
Hij was zeer matig de laatste tijd maar je mag weer juichen bij dit item.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben even van de Poephoofdbandwagon afgestapt ondanks dat ik in het goede van hem blijf geloven.
dat zit helemaal in je systeem als dat je dagelijkse wereldje isquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Logisch dat hij behoorlijk onder de indruk is, maar die scene-woordkeus was wat too much -vonnik.
Alleen de Duitsers uit 1940-1945.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:39 schreef svann het volgende:
Hadden ze ook de Amerikanen, Engelsen en Duitsers er uit gelicht?
Met een dubbel paspoort? Denk niet dat dat er heel veel zijn. Zeker voor de Duitsers en Britten was er niet echt een reden voor een Nederlands paspoort.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:39 schreef svann het volgende:
Hadden ze ook de Amerikanen, Engelsen en Duitsers er uit gelicht?
Een item bij zijn radioshow gisteren:quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij was zeer matig de laatste tijd maar je mag weer juichen bij dit item.
Dat verandert toch niets aan de feiten of omstandigheden?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
De selectiecriteria voor controle bij de belastingdienst, als ik daar eens achter zou kunnen komen.
Haha die tweet van hem ging wel viralquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een item bij zijn radioshow gisteren:
"maakt de belastingdienst zich schuldig aan etnisch profileren of zijn er goede argumenten om met profielen te werken?"
Waar gáát dit over?
Klopt, maar er zijn zeker wel bepaalde fiscale faciliteiten die een grijs gebied zijn wat betreft aftrekposten/bijtellingenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:44 schreef svann het volgende:
[..]
Dat verandert toch niets aan de feiten of omstandigheden?
Ze maken foto's met de camera uit je computer, en dan controleren ze alleen de mensen met een lelijk gezicht.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
De selectiecriteria voor controle bij de belastingdienst, als ik daar eens achter zou kunnen komen.
Onhandige tweet jaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een item bij zijn radioshow gisteren:
"maakt de belastingdienst zich schuldig aan etnisch profileren of zijn er goede argumenten om met profielen te werken?"
Waar gáát dit over?
Ik vind dit oprecht jammer/zonde. Poephoofd is een prima journalist, maar wat een rare uitspattingen af en toe.quote:
Achja beter dan engrechtsquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht jammer/zonde. Poephoofd is een prima journalist, maar wat een rare uitspattingen af en toe.
Ab werd op de wachtlijst gezet van de kapper.quote:
Hansonbrothersgenotquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vandaag kappertje geweest. Laatste keer was in januari. Poah
Zou Ab ook 2500 euro krijgen per keer dat hij er zit? Dan heeft hij flink zijn zakken gevuld.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
Ab is wel echt door het ijs gezakt hè met al zijn uitspraken
Ab is net zo mediageil iigquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zou Ab ook 2500 euro krijgen per keer dat hij er zit? Dan heeft hij flink zijn zakken gevuld.
Peter zit ondertussen huilend in een hoekje. Hij heeft toch ook verstand van corona?
Nee, hij is toch geen ZZP-er.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:52 schreef luxerobots het volgende:
Zou Ab ook 2500 euro krijgen per keer dat hij er zit? Dan heeft hij flink zijn zakken gevuld.
Kende genoeg VWO surfdudesquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:53 schreef Szura het volgende:
Surferdude moet maar aan tafel blijven zitten terwijl hij er niks van begrijpt
Ab jaagt iedereen weg zodat hij zelf alleen buiten kan zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:53 schreef Dos37 het volgende:
Ab gaat heel juni met lekker weer maar binnenzitten
Volgens mij zijn surfers en skaters vaak juist hoogopgeleide alternatievelingen ipv dombos.quote:
Ab zal wel een grote tuin hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:53 schreef Dos37 het volgende:
Ab gaat heel juni met lekker weer maar binnenzitten
een hoogleraar pakt toch een aardig bedrag per maandquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Peter zit ondertussen huilend in een hoekje. Hij heeft toch ook verstand van corona?
Haha met wijntje op terrasquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ab jaagt iedereen weg zodat hij zelf alleen buiten kan zitten.
Surferdude heet Roderick en vertelde dat hij hiervoor hockeyede een beetje etnisch profileren doet mij vermoeden dat hij uit een bovenmodaal milieu komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:53 schreef Szura het volgende:
Surferdude moet maar aan tafel blijven zitten terwijl hij er niks van begrijpt
watquote:
deed bedrijfskunde aan de EURquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij zijn surfers en skaters vaak juist hoogopgeleide alternatievelingen ipv dombos.
Mensen met corona 2 weken opsluitenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Zuid korea geen politiestaat hahahahahahaha
beetje schreeuwen watquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
je bent tennisser en je bent niet bekend met Robin Haase?
check deze nepperd @:Lenny_Leonard
quote:
Ja en eerst zou september hel en verdoemenis worden en daarna zou het wel meevallen...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:57 schreef OProg het volgende:
Nu hebben we weer een vrij goed systeem. Net was Korea nog veel beter.
Denemarken gaat te goed voor Ab.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:59 schreef alors het volgende:
Waarom is Denemarken niet even aan Ab voorgelegd?
kan je minder goed de weerstand instellen en je moet rekening houden met dat je nog terug moet als je er genoeg van hebtquote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:00 schreef Monolith het volgende:
Misschien kun je in plaats van buiten op de stoep op een stilstaande fiets gaan zitten gewoon daadwerkelijk op een fiets stappen.
Ik probeer mezelf steeds te verbeteten door ook naar andere experts te luisteren en niet heilig in mijn formule te geloven. Ik geloof inderdaad niet dat ik alle wijsheid in pacht heb. Ab wel. Ab is god.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:58 schreef svann het volgende:
[..]
Geloof jij niet in jezelf dan?
Toch hopelijk zeker op jouw vakgebied?
De formule van VI-Hooligans?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf steeds te verbeteten door ook naar andere experts te luisteren en niet heilig in mijn formule te geloven. Ik geloof inderdaad niet dat ik alle wijsheid in pacht heb. Ab wel. Ab is god.
Masker?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Palletsorteerders met een identiteitscrisis
????quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vi hooligans bestaan al een paar jaar niet meer. Ik blijf erin geloven, tevergeefs
Vrijdagquote:
Maar hij is natuurlijk wel uitgenodigd om zijn visie toe te lichten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
Ik probeer mezelf steeds te verbeteten door ook naar andere experts te luisteren en niet heilig in mijn formule te geloven. Ik geloof inderdaad niet dat ik alle wijsheid in pacht heb. Ab wel. Ab is god.
Loopt tegelijk met saunavrijdagquote:
Sylvie meisquote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben jij nog een hooligan? Wanneer was de laatste rel
Yupquote:
En uit je huis gedragen worden als je positief getest bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Allemaal privacy inleveren en in het gelid lopen. Zoals lichtend voorbeeld China.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:11 schreef svann het volgende:
[..]
En uit je huis gedragen worden als je positief getest bent.
over voetbal gaat al niet meerquote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat en het slap ouwehoeren met de collega's.
De man van die rooiequote:
In ieder geval degene die haar bezwangerd heeft.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Terminale corona patiënten, versnelt het proces
Of die van Pechtold bij Humbertoquote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:23 schreef Schuimpjes het volgende:
Hier past maar een gifje bij, en dat is die van Knevel en van den Brink (die kijkt alsof ie moet poepen) en de zangeres
Deze met Knevel blijft toch leuker:quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:23 schreef Schuimpjes het volgende:
Hier past maar een gifje bij, en dat is die van Knevel en van den Brink (die kijkt alsof ie moet poepen) en de zangeres
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:23 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik las dat hij 500 meter van de studio afwoont, dus dat scheelt ook weer reiskosten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Maar hij is natuurlijk wel uitgenodigd om zijn visie toe te lichten.
En dat doet hij inderdaad.
Misschien hebben ze hem iets te vaak uitgenodigd.
Altijd vermakelijk die reacties onder de aankondiging dat Ab weer aan tafel zit.twitter:op1npo twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 17:30:00Het #coronavirus is nog onder ons en pas 5 procent van de bevolking heeft het virus gehad. Is een tweede golf onvermijdelijk? Viroloog Ab Osterhaus vertelt bij #Op1 met welke scenario’s we rekening moeten houden.
Meer info: https://t.co/ https://t.co/vHe2EyF6N2 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Binnen. Vet mooi.quote:
Met verplichte polsbandjes zeker.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:22 schreef Szura het volgende:
Vrijwillig twee weken (of langer) een Corendon-resort gaan zitten
Van de vriendjes van Thierry?quote:
Of je accepteert het gewoon.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:26 schreef Szura het volgende:
Oké theorie:
- Voor de reis is iedereen oké
- Op dag 3 is 1 persoon besmet, die wordt afgezonderd?
- Op dag 5 blijken er 4 personen besmet door de eerste persoon
- Etc etc
Besmette persoon heeft lekker gesocialized.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:26 schreef Szura het volgende:
Oké theorie:
- Voor de reis is iedereen oké
- Op dag 3 is 1 persoon besmet, die wordt afgezonderd?
- Op dag 5 blijken er 4 personen besmet door de eerste persoon
- Etc etc
Losersvluchtquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
In plaats van een gipsvlucht dus een coronavlucht naar huis.
RIP Enschedequote:Op woensdag 13 mei 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik keek Beau en schakel nu in. Hallo iedereen.
Precies; ons vakantiegeld is al weggegeven.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Spanje hele zomer dicht, waarom zou je nog toeristen ontvangen als je toch al een dikke zak geld van Noord-Europa krijgt?
Dat is geen satire vriend.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Voulez vous voucher avec moi?quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:33 schreef svann het volgende:
Voucher is toch een Frans woord?
Sinds wanneer spreek je dat uit als 'ou' in plaats van 'oe'?
HHhahaha linus tech tips.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:33 schreef svann het volgende:
Voucher is toch een Frans woord?
Sinds wanneer spreek je dat uit als 'ou' in plaats van 'oe'?
quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:32 schreef monkyyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga de Belastingdienst een voucher aanbiedenquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Las ik mijn werk niet goed doe en de klant eist zijn geld terug, dan bied ik vanaf nu een voucher aan.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:35 schreef svann het volgende:
[..]Ik compenseer het met een zoomer toetsenbordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Goeiequote:Op woensdag 13 mei 2020 22:36 schreef Jemoederniet het volgende:
Misschien kunnen we Zuid-Europa ook betalen met vouchers?
quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik compenseer het met een zoomer toetsenbordJeetje, wat een decadent ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
[..]
Ik compenseer het met een zoomer toetsenbordOp het woonwagenkamp vinden ze het mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik compenseer het met een zoomer toetsenbordCool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een heerlijke zin.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:42 schreef Nober het volgende:
Krijgen we nu dat schijt gaymuziekfestival in de kast kan na Cornald wekenlang Koeman bij alle tv programma's over het afgelaste EK?
Ik leef als een zigeuner, ik lach als een clown.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op het woonwagenkamp vinden ze het mooi
Niet spoileren!quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:42 schreef Nober het volgende:
Krijgen we nu dat schijt gaymuziekfestival in de kast kan na Cornald wekenlang Koeman bij alle tv programma's over het afgelaste EK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |