quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
ik heb geen schoten gehoordquote:Op zondag 10 mei 2020 22:51 schreef Zipportal het volgende:
Man doodgeschoten in Rotterdam-Noord
https://www.rijnmond.nl/n(...)n-in-Rotterdam-Noord
Prettige moekedag allen.
Om sociaal te kunnen zijn is alles dichtquote:Op zondag 10 mei 2020 22:53 schreef svann het volgende:
[..]
In het buitenland was alles dicht.
Hier kon best nog veel.
dvdfreak jaagt op lapo's en opent geen nieuw deelquote:
Ik dacht dat de schoten bij de beat hoorden.quote:
"Jahhhhhh."quote:Op zondag 10 mei 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
dvdfreak jaagt op lapo's en opent geen nieuw deel
wie zou x doenquote:
Ach welnee.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Om sociaal te kunnen zijn is alles dicht
SOWquote:Op zondag 10 mei 2020 22:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Paar maanden geleden had je ook zo'n uitspraak maar dan uit de mond van een Pedo.
Klopt, ik ga ook op bezoek en ontvang het graag, maar buiten werkt het niet als iedereen elkaar ontlooptquote:Op zondag 10 mei 2020 22:55 schreef svann het volgende:
[..]
Ach welnee.
Je kan nog op bezoek gaan, mensen buiten ontmoeten.
Stoomboot geleend.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:56 schreef OProg het volgende:
Hoe is Louis eigenlijk hier gekomen vanuit Portugal?
Uiteraardquote:
Voicemail ingesproken.quote:
Mijn moeder is ruim 3 jaar dood.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik heb het gezichtje van je moeder weer goed ondergeplamuurd
Leukquote:Op zondag 10 mei 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net zoals Haags dus.
Check dit: @:wereldgozer
En wat heb jij bereikt in je leven?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
die kreeg je na 50 pijpbeurten onder het altaar zeker
Niet als je op 30 m2 zit in Amsterdamquote:Op zondag 10 mei 2020 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen heeft toch wel een kamertje over waar je een opgietsauna in kan zetten
Ik ben ook bij je moeder langs geweest, altijd korting op zondagquote:
JIJ VAN VELE GEZICHTEN.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij is iedereen gespannen en bang Lowie voor zijn hoofd te stoten. Allemaal op hun hoede voor Louis. Jaaaaa
Eens, echte mannen kijken alles livequote:Op zondag 10 mei 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Oh jeeee, wat moet ik nou doen zondag om 19.00
niet live kijkenquote:Op zondag 10 mei 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Oh jeeee, wat moet ik nou doen zondag om 19.00
Zijn ze te fit voorquote:Op zondag 10 mei 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Voetballers kunnen zich laten omscholen tot darters
eigen broek ophouden of bij gemeente Eindhoven aankloppenquote:Op zondag 10 mei 2020 23:12 schreef BlackNero het volgende:
Ajax moet solidair zijn met iedereen. Geld zat daar.
Straks niet meer hoor zonder toeschouwers. Dus ze zoeken het zelf maar uitquote:Op zondag 10 mei 2020 23:12 schreef BlackNero het volgende:
Het is een politicus, daar doen ze niet aanquote:Op zondag 10 mei 2020 23:12 schreef svann het volgende:
Dacht dat Dijkhoff een meesterplan zou onthullen.
Parkeerplaatsen verkopen.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:12 schreef svann het volgende:
Dacht dat Dijkhoff een meesterplan zou onthullen.
Amateurs inhurenquote:Op zondag 10 mei 2020 23:13 schreef gniffie het volgende:
Clubs kunnen gewoon al hun dure spelers de deur uitdoen en amateurs inhuren. Snap het probleem niet
Je mag toch spelers zonder profcontract tijdens het seizoen halenquote:
Prima, ik woon daar toch niet.quote:
Solidair wanbeleid betalen van een anderquote:Op zondag 10 mei 2020 23:12 schreef BlackNero het volgende:
Hou wel wat afstand ja, maar buiten staan of wat dan ook doe ik niet aan.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:10 schreef svann het volgende:
[..]
Gewoon anderhalve meter, ook gezellig.
De rest komt wel weer.
Als je ze gaat betalen zijn het een amateurs meer slimpiequote:Op zondag 10 mei 2020 23:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je mag toch spelers zonder profcontract tijdens het seizoen halen
Dat is wat er nu wereldwijd gebeurt.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Solidair wanbeleid betalen van een ander
Ik zeg toch niet dat het daarna nog amateurs zijnquote:Op zondag 10 mei 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je ze gaat betalen zijn het een amateurs meer slimpie
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:15 schreef Slobeend het volgende:
Lowie komt voor sportscholen op @:koffieplanter
Hoef je ze ook niet te halenquote:Op zondag 10 mei 2020 23:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het daarna nog amateurs zijn
Minimaal nog een jaar klinkt als voor altijdquote:Op zondag 10 mei 2020 23:18 schreef svann het volgende:
Het is gelukkig tijdelijk -hopen we met zijn allen.
Idee 8/10. Uitvoering 5/10.quote:
Bedankt Hansquote:Op zondag 10 mei 2020 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Geloof mij maar tot er een vaccin is wordt er niet gevoetbald met publiek maar de kans is zelfs groot überhaupt geen contactsport in Nederland.
September weer voetballen genotquote:Op zondag 10 mei 2020 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Geloof mij maar tot er een vaccin is wordt er niet gevoetbald met publiek maar de kans is zelfs groot überhaupt geen contactsport in Nederland.
Zolang de F1 maar doorgaatquote:Op zondag 10 mei 2020 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Jawel joh, in september gaat alles gewoon weer z'n gangetje, anders gaat de hele samenleving kapotquote:Op zondag 10 mei 2020 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Jaquote:
jellyquote:
Max Verstappen staat met zijn bolide wel anderhalve meter van de andere coureurs in de grindbak.quote:
Bedank die kutchinezen maar.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Sinds de uitbraak geen chinees meer gegeten, dat zal ze lerenquote:
ZOEK DEKKINGquote:Op zondag 10 mei 2020 23:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Max Verstappen staat met zijn bolide wel anderhalve meter van de andere coureurs in de grindbak.
Fidel????quote:Op zondag 10 mei 2020 23:23 schreef bombmannl het volgende:
Zei ze nou: “Fidel-factor” toen het over die hoge kijkcijfers ging?
Alle lof aan Pauw
Oh...quote:
twitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op zondag 10-05-2020 om 22:31:40Zin in viroloog, politiek denker én psychiater Louis van Gaal. Zou hij het nog over het totale mens-principe hebben met Jeroen Pauw? GOD! #Op1 reageer retweet
Nul retweets of likes. SAD.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Een god had dit goed. Jomanda jaaatwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op zondag 10-05-2020 om 22:31:40Zin in viroloog, politiek denker én psychiater Louis van Gaal. Zou hij het nog over het totale mens-principe hebben met Jeroen Pauw? GOD! #Op1 reageer retweet
Fidelquote:Op zondag 10 mei 2020 23:23 schreef bombmannl het volgende:
Zei ze nou: “Fidel-factor” toen het over die hoge kijkcijfers ging?
Alle lof aan Pauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |