SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Game on vriendjes
VANAF 01/03/2020 TOT 30/03/2020 BEGINT DE CHALLENGE. WIE LUKT HET OM HET VAAKST OM 18.00.00 TE POSTEN. DE WINNAAR MAG ZICH TV SLOWCHATTER VAN HET JAAR 2020 NOEMEN EN KRIJGT DE EER.![]()
![]()
![]()
![]()
De winnaar en slowchatter van het jaar 2020 is geworden...... WcPot![]()
![]()
De eindresultaten van de maart challange 2020 zijn.
WcPot. 21 punten![]()
De eerste plaats is voor WcPot. WcPot was niet te stoppen ook niet door de server errors.
Praadje. 15 punten![]()
Verrassende tweede plaats is voor Praadje na een behoorlijke inhaalrace in de slotfase ging ze Tassendief voorbij.
Tassendief. 11 punten![]()
Het was een nek aan nek race tussen WcPot en Tassendief met maar 2 a 3 punten verschil. Uiteindelijk door de spanning afgehaakt. Tijdens deze challenge eindigde Tassendief toch nog op een nette derde plek.
Monkyyy 4 punten![]()
Ook zeer goed gedaan niet altijd aanwezig. Maar de keren van aanwezigheid ook gelijk goed gepost om 18:00:00 uur
Van_Poppel 1 punt![]()
En de hekkensluiter is Van_Poppel met één punt
Allemaal bedankt voor het meedoen. Grote dank aan Praadje de notaris van deze challenge.
Druk en typefouten onder voorbehoud.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Jij zat gewoon te wachten op een nieuw topicquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Jij zat gewoon te wachten op een nieuw topic
En de 1.5 meter regel vergeten wij even oke?quote:
Groepshugquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
En de 1.5 meter regel vergeten wij even oke?
Omg ik kan hier best om lachen haha. Mag mijn duif dan ook de grens over lolquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:35 schreef JayHovah het volgende:
@:praadje Potje en ik zijn in te huren als komisch duo hoor... Ook over de grens, hoewel we daar met mondkapje wel iets moeilijker te verstaan zijn, maar we hebben Tassendief ingehuurd voor de ondertiteling.
quote:
Allee mannekes, da is een goei plan alleen staan er nog betonblokken bij de grensovergangen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:35 schreef JayHovah het volgende:
@:praadje Potje en ik zijn in te huren als komisch duo hoor... Ook over de grens, hoewel we daar met mondkapje wel iets moeilijker te verstaan zijn, maar we hebben Tassendief ingehuurd voor de ondertiteling.
Nee de duif moet in Nederland blijven. Stel je eens voor dat ie in België kwijtraakt, dan kan onze vriend weer slapen en ons niet meer vermoeien met z’n nachtelijkse posts / topics...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Omg ik kan hier best om lachen haha. Mag mijn duif dan ook de grens over lol
Ik was vandaag vrij en ik heb lekker niks gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie een leuke dag gehad.
Jawel jijquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Ik had de Ad Looij leef dag.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Oehh gefeliciteerd met je nieuwe huisquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:51 schreef potjecreme het volgende:
Mijn huis werd vandaag opgeleverd. Kwamen nog wat punten naar boven maar nu echt bijna klaar.
Lekker hoor!quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik was vandaag vrij en ik heb lekker niks gedaan![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:51 schreef potjecreme het volgende:
Mijn huis werd vandaag opgeleverd. Kwamen nog wat punten naar boven maar nu echt bijna klaar.
Dat is mooi heb je er lang op moeten wachtenquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:51 schreef potjecreme het volgende:
Half jaartje. Viel te overzien.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is mooi heb je er lang op moeten wachten
quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:04 schreef praadje het volgende:
De t,v, gids van vanavond;
20.25 Ajouad en de top 600 NPO3
20.30 HMMIK RTL4 (H)
20.30 Steenrijk, Straatarm SBS6
21.20 Jouw stad, ons dorp NPO1
Lieve groet, jullie online-omroepster.
@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:Monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:04 schreef praadje het volgende:
20.25 Ajouad en de top 600 NPO3
20.30 HMMIK RTL4 (H)
20.30 Steenrijk, Straatarm SBS6
21.20 Jouw stad, ons dorp NPO1
Lieve groet, jullie online-omroepster.
@:WcPotquote:
Avond allerliefstequote:Op woensdag 13 mei 2020 18:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
(ik zocht het niet om alle quotes terug te zoeken)
??
Avond allemaal![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Avond allemaal![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:03 schreef StephanL het volgende:
GoedenavondVanavond weer Ajouad en de top 600 kijken
Avond lieve Stephan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:03 schreef StephanL het volgende:
GoedenavondVanavond weer Ajouad en de top 600 kijken
quote:
Vond het vorige week wel leuk. Benieuwd naar de rest.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Stephan.![]()
Die ga ik ook kijken.
Ja ik ook.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Vond het vorige week wel leuk. Benieuwd naar de rest.
en de rest
Avondquote:
Dit dus.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond
Hey dat is de jeugdgevangenis in Sassenheim. Veel jongeren vallen buiten de boot. Zo lang dat niet wordt aangepakt, blijft dat een vicieuze cirkel.
Fixed that for you, denk ik.quote:
Lekker, op naar huis en nog even genieten van je avondje. Vanavond was niets bijzonders, alleen de top 600 maar de rest is best meuk. Dus niets gemist.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:48 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond.
Avondshift zit er op, nu naar huis.
Hoe was de tv vanavond?
Ja dat urban taaltje is er ook eentje op zichzelf aan het worden, het is in sommige gevallen niet echt heel praktisch meer.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:14 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja dat urban taaltje is er ook eentje op zichzelf aan het worden, het is in sommige gevallen niet echt heel praktisch meer.
Dus FYI; ik vind het een big oof.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:50 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zes uur ga ik niet redden denk ik
quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
20.30 Voor de rechter (H) RTL5
20.30 Gestalkt SBS6
21.30 Meester Visser HIHNM) SBS6
Lieve groet, jullie online-omroepster.![]()
Bij de test posts gaat het goed. En dan moet het om 18:00uur gebeuren en dan gaat het misquote:
Ach, je hebt nog 11 maanden om te oefenenquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Bij de test posts gaat het goed. En dan moet het om 18:00uur gebeuren en dan gaat het mis
Misschien saboteert praadje jewelquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Bij de test posts gaat het goed. En dan moet het om 18:00uur gebeuren en dan gaat het mis
quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:28 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Misschien saboteert praadje jewelof kree
Ssstttquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:29 schreef praadje het volgende:
[..]Als er hier iemand de boel saboteert is het Potje wel. Ik heb hem zelluf betrapt
Een hele goedenavond Cornquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:23 schreef ComShepard het volgende:
![]()
Mijn eerste keer hier maar heb wel zin om een avondje TV te kijken. Staat er al iets bij jullie aan?
De buurman van kree gaan wij beschuldigenquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja maar maar, ik laat me niet zomaar beschuldigen. Oke, we houden het maar op Kree
Of de duif. koekoek.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
De buurman van kree gaan wij beschuldigen
quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:38 schreef ComShepard het volgende:
Ik zag dat lijstje inderdaad en zal meekijken.
Ik zat op de TV gids te kijken en zag Achter Gesloten Deuren wat ik jaren niet meer heb gezien. Maar toen ik het aanzette begon twee minuten later de reclame. Erna SLAM!TV aangezet maar toen kwam een nummer met van die flitsende disco lampen heel de tijd. Heb maar even YouTube aangezet maar zal de TV gids nog in de gaten houden of er wat leuks voorbij komt zo meteen tot 20:30.
Edit: Zal RTL Boulevard eens proberen.
Ieuwwwquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:01 schreef praadje het volgende:
Ik moet morgen voor een wortelkanaalbehandeling
Ja dat dacht ik ook ja. Ik heb een brug en die is losgekomen en daar zat nog een stukje levende kies onder. En die moet dood voordat ze de brug terugplaatsen. Dus gelukkig geen ontstekingsgedoe ofzo. Snap alleen niet dat ze dat niet gedaan hebben toen ik de brug kreeg 15 jaar geleden.quote:
Dat is niet zo plezantquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:01 schreef praadje het volgende:
Amai. Sterktequote:Op donderdag 14 mei 2020 19:01 schreef praadje het volgende:
StephanLquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Amai. Sterkte
GoedenavondSbs avond genot
Avond liefste Stephan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Amai. Sterkte
GoedenavondSbs avond genot
WcPotquote:
Ja ik heb vandaag weer 454km geredenquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
WcPot![]()
Nog gewerkt vandaag? Ik wel weer vandaag. Gelukkig nu weer klaar en als het goed is lekker vanaf nu weekend vrij. Mag ook wel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja ik heb vandaag weer 454km geredenIn een best wel lange trein van 152 meter
Ik ben dit weekend ook vrij
Mooi treintjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kree godquote:
Ja nou heb ik ze gebeld met de mobiel van werk. Lol naja die paar euro kan ie vast wel dokken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kree godLang in de wacht gestaan zag ik in een ander topic het zit je ook niet mee he
Is er inmiddels al wat meer duidelijkheid wanneer je zaak voor gaat komen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nou heb ik ze gebeld met de mobiel van werk. Lol naja die paar euro kan ie vast wel dokken.
Had echt geen zin meer om daarna ook nog het advocaat nr te bellen wat ik kreeg en weer opnieuw alles uit te leggen voor de onwijs zoveelste keer. Morgen maar.
Nee helemaal niks, laatste brief die ik heb is dat de oproep om voor te komen geannuleerd is zonder verdere infoquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is er inmiddels al wat meer duidelijkheid wanneer je zaak voor gaat komen.
Zal vast wel iets te maken hebben met het corona virusquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nee helemaal niks, laatste brief die ik heb is dat de oproep om voor te komen geannuleerd is zonder verdere info
Bah, sterktequote:Op donderdag 14 mei 2020 19:01 schreef praadje het volgende:
Ja klopt dat is het ook. Staat ook in die brief. Maar geen nieuwe datum. Mss vergeten ze het welquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zal vast wel iets te maken hebben met het corona virus
Dat is dan wel balen dit kost je alleen maar weer extra tijd en nu weet je nog steeds niet waar je aan toe bent. En je werkgever ook nietquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt dat is het ook. Staat ook in die brief. Maar geen nieuwe datum. Mss vergeten ze het wel![]()
![]()
Whisfull thinking haha not natuurlijk .
Nouja vooral wat het kost is geestelijke stress en dat is het kutte eraan. Want dat dat rijbewijs nog wel langer weg is had ik me al bij neergelegd. Maarja nu weet ik het dus niet of wat ik aan geld in reserve moet houden. En tja zucht wat moet je ermee he betere is er eerst een uitspraak dan ben ik iig van het juridische af. Nouja hoop dat ze wel een beetje ermee rekening gaan houden als die rechtszaak eindelijk komt. Maar geen idee geen ervaring mee.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is dan wel balen dit kost je alleen maar weer extra tijd en nu weet je nog steeds niet waar je aan toe bent. En je werkgever ook niet
Werkt dat echt zo schelden ze dan het boete bedrag kwijt als je de cel in gaat?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:03 schreef kree het volgende:
Als ik het niet kan betalen dan ga ik gewoon de cel in he. Dus ja ok dat wil ik wel even voorkomen.
Zo ver ik weet niet. Word meer gebruikt als laatste dwangmiddel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Werkt dat echt zo schelden ze dan het boete bedrag kwijt als je de cel in gaat?
Maar de boete wordt wel hoger, je krijgt aanmaningen, een deurwaarder die beslag kan leggen. En @kree gaat sowieso een strafblad krijgen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo ver ik weet niet. Word meer gebruikt als laatste dwangmiddel.
Ik zie dat er zoiets toch bestaat als vervangende hechtenis. Elke dag wordt er 50 euro in mindering gebracht.
https://strafrechtadvocatennetwerk.nl/vervangende-hechtenis/
Wat wil de deurwaarder in beslag nemen? De kartonnen doos waar ie in woont, kratje Schultenbrau en zak vol met duivenveren?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Maar de boete wordt wel hoger, je krijgt aanmaningen, een deurwaarder die beslag kan leggen. En @:kree gaat sowieso een strafblad krijgen.
Dat is ook niet goed als je een VOG moet aanvragen als kree ooit nog eens ander werk wil gaan doenquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Maar de boete wordt wel hoger, je krijgt aanmaningen, een deurwaarder die beslag kan leggen. En @:kree gaat sowieso een strafblad krijgen.
Haha nee maar ze komen wel en die kosten moet je ook betalen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:08 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wat wil de deurwaarder in beslag nemen? De kartonnen doos waar ie in woont, kratje Schultenbrau en zak vol met duivenveren?
Nee, dat is zeker geen goed nieuws. Maar ja, onder invloed rijden is een misdrijf en daar volgt een strafblad op.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed als je een VOG moet aanvragen als kree ooit nog eens ander werk wil gaan doen
Ja zo werkt het want ik krijg sowieso een boete via strafrecht dat weet ik al en ok prima. Maar als je die dus niet kunt betalen dan ga je toch echt de cel in. Ok ik heb alles beetje uitgerekend en zelfs in het meest erge geval kan ik die nu nog betalen. Maarja dan moet het allemaal niet te.lang gaan duren.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Werkt dat echt zo schelden ze dan het boete bedrag kwijt als je de cel in gaat?
En dat voor maar een paar krasjesquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker geen goed nieuws. Maar ja, onder invloed rijden is een misdrijf en daar volgt een strafblad op.
https://www.rtlnieuws.nl/node/1877956 (is wel uit 2014)quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zo werkt het want ik krijg sowieso een boete via strafrecht dat weet ik al en ok prima. Maar als je die dus niet kunt betalen dan ga je toch echt de cel in. Ok ik heb alles beetje uitgerekend en zelfs in het meest erge geval kan ik die nu nog betalen. Maarja dan moet het allemaal niet te.lang gaan duren.
Ga ik nog even kijken..quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:16 schreef praadje het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/node/1877956 (is wel uit 2014)
Gaat een strafblad consequenties hebben voor je baan? Laat ik het zo zeggen; voor de baan waar je voor gestudeerd hebt of heel lang in gewerkt hebt?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zo werkt het want ik krijg sowieso een boete via strafrecht dat weet ik al en ok prima. Maar als je die dus niet kunt betalen dan ga je toch echt de cel in. Ok ik heb alles beetje uitgerekend en zelfs in het meest erge geval kan ik die nu nog betalen. Maarja dan moet het allemaal niet te.lang gaan duren.
Echt ik heb geen flauw idee. Denk het wel dat ik een sterretje bij m’n naam krijg nu en ook met verklaring van goed gedrag.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Gaat een strafblad consequenties hebben voor je baan? Laat ik het zo zeggen; voor de baan waar je voor gestudeerd hebt of heel lang in gewerkt hebt?
Ik hoop het beste voor je maar het lijkt er allemaal niet zo goed uit te zien voor de toekomst.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
Echt ik heb geen flauw idee. Denk het wel dat ik een sterretje bij m’n naam krijg nu en ook met verklaring van goed gedrag.
Mjah zie edit ook, maargoed ik kom er echt wel weer uit, op wat voor manier dat is nog even de vraag nu.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik hoop het beste voor je maar het lijkt er allemaal niet zo goed uit te zien voor de toekomst.
Thanks het komt ook wel weer goed en een VOG hangt per werkgever af en wat ze willen opvragen ook nog. Naja die ene fout zal niet de rest van mijn leven bepalen natuurlijk. Maar dat is wel allemaal voor erna, ik moet me nu stap voor stap even richten opdat ik eerst wel weer iets van financiële zekerheid heb want dat weet ik nu ook niet. Dan nog de datum van die rechtszaak wat ik ook dus neit weet en dan CBR ook onbekend.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:25 schreef Oostblokkert het volgende:
Nouja @:kree , ik draaide er wat doorheen om je niet te hoeven vragen wat voor je werk je doet.
Een strafblad is niet het einde van de wereld. Ik denk dat je het somberder ziet dan nodig. Het is Nederland he, van levensbeschadigde straffen is zelden sprake van, zeker als je, wat in jouw geval zo is, goedwillend bent.
Ik zie het zo dat je vanaf dit punt, met al die tegenslagen achter de rug, alleen nog maar beter eruit kan komen. Dat bedoel ik niet zozeer filosofies.
Blijf denken in oplossingen en wat je kunt doen. Win (juridische) adviezen in en maak een plan makker.
Als het plan misloopt, helaas. Maar niet uitkijken naar wat morgen brengt.
Succes praadje! Wel lastig voor de tandarts om je te helpen als je jouw mondkapje nog op hebtquote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:22 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Mogguh lieverds. Op naar de tandarts
Jammer van het corona virus anders had je vanavond leuk kunnen afspreken met de kapsterquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:30 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen.
Vanochtend kappertje gedaan.
Het was leuk dat de kapster er zin in had, dat was de fooi het wel waard. Was een leuk ding trouwens.
Leef je nog?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:22 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Mogguh lieverds. Op naar de tandarts
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:17 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Succes praadje! Wel lastig voor de tandarts om je te helpen als je jouw mondkapje nog op hebt
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:18 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Hoop het wel wie moet anders de tv tips geven
Omg wat een drama queen ben je toch ook haha lolquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:28 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Zo, weer thuis. Geen centje pijn gehad, wat een toptandarts. Gebitje is weer op en top
Ja maar iedereen zei dat het zo'n zeer zou doen. Nou, echt niet. Zit nu lekker aan de kibbelingquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
Omg wat een drama queen ben je toch ook haha lol
Lekker hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja maar iedereen zei dat het zo'n zeer zou doen. Nou, echt niet. Zit nu lekker aan de kibbeling
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja maar iedereen zei dat het zo'n zeer zou doen. Nou, echt niet. Zit nu lekker aan de kibbeling
Pas maar op dat je lichaam de kibbeling wel goed verteerdquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:30 schreef praadje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:28 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Zo, weer thuis. Geen centje pijn gehad, wat een toptandarts. Gebitje is weer op en top
Het zou me verbazen dat ze nog vrijgezel is, ik zou haar in de dertig schatten.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Jammer van het corona virus anders had je vanavond leuk kunnen afspreken met de kapster![]()
Oehh dat is ook lekker Jay. Haha, gelukkig heb ik een sterke maag die niet verkloot is door het een of ander.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:09 schreef JayHovah het volgende:
Welkom terug bij de levenden @:praadje
[..]
Pas maar op dat je lichaam de kibbeling wel goed verteerd
KLB / M’n arme maagje
Maar voor mij vanavond selfmade pizza! As usual![]()
Heel naar om te horen Ole, gecondoleerd en sterkte!quote:
Ohh lief Lee'tje. Wat verschrikkelijk. Gecondoleerd en heel veel sterktequote:
Ahh Oostje is in luvquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het zou me verbazen dat ze nog vrijgezel is, ik zou haar in de dertig schatten.
Niks mis mee als je in de 30 bentquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het zou me verbazen dat ze nog vrijgezel is, ik zou haar in de dertig schatten.
Maak je die pizza helemaal zelf? Ook het deeg of bedoel je een pizza uit de supermarkt?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:09 schreef JayHovah het volgende:
Welkom terug bij de levenden @:praadje
[..]
Pas maar op dat je lichaam de kibbeling wel goed verteerd
KLB / M’n arme maagje
Maar voor mij vanavond selfmade pizza! As usual![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
(Ik zat niet op te letten)
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
20.30 Bed and Breakfast NPO1
20.30 Ewout in de cel (H) RTL5
20.30 90 days to wed TLC
21.25 Kees v/d Spek (H) RTL5
Tip voor de muziekliefhebbers. 21.25 Het grote songefestival- feest SBS6
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
20.30 Bed and Breakfast NPO1
20.30 Ewout in de cel (H) RTL5
20.30 90 days to wed TLC
21.25 Kees v/d Spek (H) RTL5
Tip voor de muziekliefhebbers. 21.25 Het grote songefestival- feest SBS6
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
(Ik zat niet op te letten)
quote:
Avond schatjesquote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen
Ik kijk vanavond VI, Beau en Op1
PoppelGodquote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen
Avond lief Cremetjequote:
Avond lieve Poppel.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen
Goed om te horen. Wel een spuitje gehad neem ik aan. Ik vind veel dingen bij de tandarts prima, maar wel eerst een spuitje met verdoving erin. Zoals boren. Van het spuitje heb ik toch weinig last. Ze zeggen dat het pijn doet, maar voel er niks van.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:30 schreef praadje het volgende:
[..]
StephanLquote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goed om te horen. Wel een spuitje gehad neem ik aan. Ik vind veel dingen bij de tandarts prima, maar wel eerst een spuitje met verdoving erin. Zoals boren. Van het spuitje heb ik toch weinig last. Ze zeggen dat het pijn doet, maar voel er niks van.
Goedenavond poeples![]()
Avond lieve Stephanquote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goed om te horen. Wel een spuitje gehad neem ik aan. Ik vind veel dingen bij de tandarts prima, maar wel eerst een spuitje met verdoving erin. Zoals boren. Van het spuitje heb ik toch weinig last. Ze zeggen dat het pijn doet, maar voel er niks van.
Goedenavond poeples![]()
Tsjesus was een ellende allemaal praadje, fijn dat het meeviel !!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve StephanJa wel een verdoving gehad. Ik keek er tegenop omdat iedereen om me heen zei dat een wortelkanaalbehandeling zo'n zeer zou doen. En van de verhalen op internet werd ik ook niet vrolijk. Gelukkig is het nu gedaan, de zenuw geblokkeerd en de brug teruggeplaatst. Ik denk dat als je zo'n behandeling moet krijgen omdat je een ontsteking hebt het wel iets pijnlijker zou kunnen zijn. Maar dat weet ik niet.
Ik heb nooit geen gaatjes of een beugel gehad. Ik mis sinds een aantal jaren wel twee verstandskiezenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:48 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Tsjesus was een ellende allemaal praadje, fijn dat het meeviel !!
Moet ik me nou wel of niet gelukkig prijzen dat ik alles nog origineel heb...
Ach, het viel mee met de ellende. Had ook geen tijd om me druk te maken. Eergisteren tandarts, gisteren afspraak gemaakt bij de kliniek en vandaag geholpen. Dus het liep allemaal lekker door.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:48 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Tsjesus was een ellende allemaal praadje, fijn dat het meeviel !!
Moet ik me nou wel of niet gelukkig prijzen dat ik alles nog origineel heb...
Ik heb ook nooit gaatjes. En ook geen verstandskiezen meer. Vroeger toen ik nog een jong Praadje was kwam ik bij de tandarts en dan had ik niets en dan zei hij, dan trekken we die twee linkse verstandskiezen er uit want die moeten er toch ooit uit bij de meesten. En een half jaar later hetzelfde verhaal aan de linkerkant. Ook geen centje last gehad toen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb nooit geen gaatjes of een beugel gehad. Ik mis sinds een aantal jaren wel twee verstandskiezen
Wel op 1.5 meter afstandquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:35 schreef Ole het volgende:
Ik verveel me![]()
Hopelijk morgen warmer. Dan kan ik lekker buiten zitten met vrienden..
Ah oke.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach, het viel mee met de ellende. Had ook geen tijd om me druk te maken. Eergisteren tandarts, gisteren afspraak gemaakt bij de kliniek en vandaag geholpen. Dus het liep allemaal lekker door.
Fijn hoor dat je nog je eigen gebit hebt. Wees er maar zuinig op. Ik weet geeneens meer waarom ik ooit een brug heb gekregen. Niet omdat ik rotte tanden had want die heb ik nooit gehad maar waarom wel? Geen flauw idee meer, ik heb hem al bijna 20 jaar.
Ja dat klopt bij bepaalde soorten chemo. Dat tast je slijmvliezen aan dus ook die in je mond waardoor je veel minder speeksel aanmaakt. En is speeksel zit juist een enzym dat zorgt dat je gebit gereinigd wordt gedurende de dag. Wel fijn dat jij daar geen last van hebt gehad.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:16 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ah oke.
1 verstandskies ooit getrokken, dat wel; Kapotgebeten op een stukje ui van een frikandel speciaal......stuk vd kies af en niet meer te fixen dus eruit. Vroeger een paar gaatjes gehad maar altijd goed gepoetst, laatste 15jr niks..
Het schijnt wel dat bij de meeste mensen na chemo's de tanden hard achteruit gaan..(degene die ik ken en het hebben gehad hebben allemaal mooie nieuwe hagelwitte tanden.)
Bij mij was het ook niet pijnlijk alleen het wringende krakende geluid was wat minderquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gaatjes. En ook geen verstandskiezen meer. Vroeger toen ik nog een jong Praadje was kwam ik bij de tandarts en dan had ik niets en dan zei hij, dan trekken we die twee linkse verstandskiezen er uit want die moeten er toch ooit uit bij de meesten. En een half jaar later hetzelfde verhaal aan de linkerkant. Ook geen centje last gehad toen.
Haha, ja dat herinner ik me ook nog goed. Vreselijk dat geluid.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Bij mij was het ook niet pijnlijk alleen het wringende krakende geluid was wat minder
Fijn dat het meevielquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach, het viel mee met de ellende. Had ook geen tijd om me druk te maken. Eergisteren tandarts, gisteren afspraak gemaakt bij de kliniek en vandaag geholpen. Dus het liep allemaal lekker door.
Fijn hoor dat je nog je eigen gebit hebt. Wees er maar zuinig op. Ik weet geeneens meer waarom ik ooit een brug heb gekregen. Niet omdat ik rotte tanden had want die heb ik nooit gehad maar waarom wel? Geen flauw idee meer, ik heb hem al bijna 20 jaar.
Bij mij hadden ze behoorlijk in het bot moeten hakken. Achteraf een behoorlijk dikke kaak. Pijn viel goed te beheersen met ibuprofen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Bij mij was het ook niet pijnlijk alleen het wringende krakende geluid was wat minder
De bodem komt uit de supermarkt, de shitload aan groenten en andere upgrades verzorgt deze Masterchef zelf!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Maak je die pizza helemaal zelf? Ook het deeg of bedoel je een pizza uit de supermarkt?
Brrrrr.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze behoorlijk in het bot moeten hakken. Achteraf een behoorlijk dikke kaak. Pijn viel goed te beheersen met ibuprofen.
Laat de échte CUL snobs dat maar niet horen!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:40 schreef JayHovah het volgende:
Avond allen!
[..]
De bodem komt uit de supermarkt, de shitload aan groenten en andere upgrades verzorgt deze Masterchef zelf!
Lekker hoor. Vaste prik op vrijdag? Wat had je er nu opgedaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:40 schreef JayHovah het volgende:
Avond allen!
[..]
De bodem komt uit de supermarkt, de shitload aan groenten en andere upgrades verzorgt deze Masterchef zelf!
Misschien moet ik maar een topic gaan openenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ja dat herinner ik me ook nog goed. Vreselijk dat geluid.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Laat de échte CUL snobs dat maar niet horen!
Haha, lol. Hm oke doe maar lolquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar een topic gaan openen
Dat is minder. Ik kreeg het te horen bij een standaard periodieke controle. De tandarts vertelde mij in één keer. Je verstandskiezen staan wel heel erg mooi om getrokken te kunnen worden. Mijn reactie wasquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze behoorlijk in het bot moeten hakken. Achteraf een behoorlijk dikke kaak. Pijn viel goed te beheersen met ibuprofen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is minder. Ik kreeg het te horen bij een standaard periodieke controle. De tandarts vertelde mij in één keer. Je verstandskiezen staan wel heel erg mooi om getrokken te kunnen worden. Mijn reactie wasMaar hij had inderdaad gelijk ze waren er zo uit. Beter nu dan dat ze te lang blijven zitten en dat ze vroeg of laat je goede kiezen gaan aantasten
Vaste prik op vrijdag, goed begin van het weekend vind ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Vaste prik op vrijdag? Wat had je er nu opgedaan?
That's my manquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:59 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Vaste prik op vrijdag, goed begin van het weekend vind ik.
Jay’s Pizza bevat paprika, uien, cherrytomaatjes, pijnboompitten, priociutta, komkommer, diverse soorten kaas (mozzarella, gorgonzola en Parmagioni Reggiano en natuurlijk een shitload aan knoflook
quote:
Dealquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:25 schreef JayHovah het volgende:
[..]![]()
Dat wordt dus binnenkort een weekendje naar het zuiden (en onder de hekken bij de grens kruipen).
Weekendmenu:
Vrijdag: Jay’s Pizza
Zaterdag: Potje’s Waterfiets
Zondag: Praadje’s Knoflook Pita Wrap
En dan thuis:
Maandag t/m donderdag: water en brood
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:25 schreef JayHovah het volgende:
[..]![]()
Dat wordt dus binnenkort een weekendje naar het zuiden (en onder de hekken bij de grens kruipen).
Weekendmenu:
Vrijdag: Jay’s Pizza
Zaterdag: Potje’s Waterfiets
Zondag: Praadje’s Knoflook Pita Wrap
En dan thuis:
Maandag t/m donderdag: water en brood
Scammers lastig vallenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:52 schreef fespo het volgende:
wie kijkt er naar Kees.
wat een bazen aflevering![]()
![]()
Zover mag ik niet komenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 06:19 schreef JayHovah het volgende:
Morgen allen!
@:WcPot misschien kan je ons maar op de EuroStar naar Antwerpen smokkelen om de grenscontroles te vermijden. Ben alleen wel bang dat we dan houtskool moeten scheppen in de machinekamer...
praadjequote:Op zaterdag 16 mei 2020 10:03 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
We verzinnen wel wat
Ja lap zegquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja joh, werd weer even afgeleid door de televisie
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja joh, werd weer even afgeleid door de televisie
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
18.41 Voor de rechter RTL5
19.05 Kassa
19.30 Helden van hier RTL5
20.00 Ik hou van Holland SBS6
20.00 Lego Masters RTL4
Kijktip 1 20.30 Voor de muziekliefhebbers/ Het beste van het ESF NPO1
Kijktip 2 21.00 Voor de muziekliefhebbers/ Alternatief ESF NPO1
https://www.tvgids.nl/uitgelicht/toch-een-beetje-songfestival
Liefs van jullie online-omroepster.![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
19.05 Kassa
20.00 Lego Masters RTL4
Omg ja ik zag het haha kan gebeuren lolquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:06 schreef praadje het volgende:
Die quotes werken ook nog niet echt goed zeg.
Avond lief Potje en lief Tasje![]()
Je hebt Kassa aan het lijstje toegevoegdquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
19.05 Kassa
20.00 Lego Masters RTL4
Forum Opties | |