Zie erboven haha ok ik kan ver gaan maar bestellen in de ochtend om deze tijd zover ben ik nog nietquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Lekker zo'n vette hap in de morgen.
Ook een biertje erbij of...?
Ben bang dat dat het gaat worden jaquote:
Ja dat is ook nog een mooie inderdaad. Niet dus want had keukenrollen perongeluk gehaald ipv wc rollen.quote:
Keukenpapier lost niet op he ... krijg je verstopping van. Nouja, je wc danquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is ook nog een mooie inderdaad. Niet dus want had keukenrollen perongeluk gehaald ipv wc rollen.
Naja werken ook alleen ff creatief scheuren enzo onder het kakken.
Het smaakte ook best ok opzich. Maar mijn maag denkt er nu anders over geloof ik. Hahaquote:
Daarom scheur ik het in kleine stukjes zo veel als mogelijk iig voor ik in m’n poopshooter zit met m’n vinger.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:13 schreef maily het volgende:
[..]
Keukenpapier lost niet op he ... krijg je verstopping van. Nouja, je wc dan
De duif is er nog wel. Maar hij is minder lastig als ervoor. mss heeeft ie een lief duiven vriendinnetje gevonden en gaan ze nu verhuizen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:23 schreef ToT het volgende:
Heb je nog last van de duif?
Anders was die misschien in je shoarma verwerkt. Dat verklaart je maagklachten.
Wat.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:15 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom scheur ik het in kleine stukjes zo veel als mogelijk iig voor ik in m’n poopshooter zit met m’n vinger.
Nouja het is natuurlijk een ander formaat, dus moet even wat scheuren voor ik idd de hele plee verstop. Maarja ach. Tis wel leuke bezigheid onder het kakken en die keukenrollen moeten ook op dus tsja het werkt welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |