Thanks. Aangepast.quote:
Ja, Caland was eerder en toen heb ik het aangepast.quote:
Oei, de relatie kon de coronacrisis niet aan?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Paar weken geleden uitgemaakt. Kan ook niet naar de hoeren.
#fuckmylife
Waarom???quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Octopath playtrough ligt even stil.
@:buitendam @:ggmm
Jossy voegde nog meer toequote:
Weinig tijd.quote:
Ik zou 2 perfecte samenstellingen maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weinig tijd.
En ik heb nu eigenlijk de ideale samenstelling maar nu moet ik met die losers ook nog het tweede chapter gaan doen en die jobs weer onderverdelen.
Ik haat zequote:
Hoe kan je dit haten, dit is puur goudquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik haat ze
Maar ik heb het wel bekeken.
Haha nee, maar het ging al een paar maanden niet goed. Dit was het laatste zetjequote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, de relatie kon de coronacrisis niet aan?
We hadden het hier laatst nog over volgens mij. Maar beter zo dan neem ik aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Haha nee, maar het ging al een paar maanden niet goed. Dit was het laatste zetje
En hij zit erbij als een schaapquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe kan je dit haten, dit is puur goud
Die Tim werd helemaal afgemaakt genot
Waarom nodigen ze hem uit? Owh wacht JanRoos is net zo foutquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe kan je dit haten, dit is puur goud
Die Tim werd helemaal afgemaakt genot
Mooi toch hoe blijkt dat die influencers (lol) echt niets te vertellen hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom nodigen ze hem uit? Owh wacht JanRoos is net zo fout
Ik ken deze situatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Paar weken geleden uitgemaakt. Kan ook niet naar de hoeren.
#fuckmylife
Madquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is er mis met JanRoosGODquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |