quote:Feyenoord grijpt mis: geen akkoord met Linssen
Door Krabbenlul
Feyenoord is er niet in geslaagd een akkoord te bereiken met Bryan Linssen over een transfervrije overgang. De sterspeler van Vitesse was in gesprek met de Rotterdammers, maar het is niet tot witte rook gekomen.
Dick Advocaat is zeer gecharmeerd van Linssen en wilde hem per se hebben. Met veertien goals eindigde Linssen in het afgebroken seizoen op de gedeelde derde plaats op de topscorerslijst. Feyenoord wil best ver gaan voor Linssen, maar de mogelijkheden zijn wel beperkt door de coronacrisis. Het aanbod tussen vraag en aanbod was in eerste instantie nog te groot, maar was volgens insiders niet onoverkomelijk. Toch kwam het niet tot een akkoord.
Linssen debuteerde in het seizoen 2008/09 in het betaalde voetbal in dienst van Fortuna Sittard. Via MVV Maastricht, VVV-Venlo, Heracles Almelo en FC Groningen belandde hij in de zomer van 2017 bij Vitesse. Al in december maakte Linssen bekend zijn aflopende contract met de Arnhemmers niet te verlengen.
Zit je nu te f5'en om te kijken of iemand toehapt? Kneusje.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De stap van Vitesse naar Feyenoord is ook niet echt noemenswaardig kun je beter naar China gaan.
Het zit diep merk ik. Wat maakt het nou uit met welke club je op plek 3 tot 7 eindigd dat is allemaal 1 pot nat. Kun je beter 4 keer zoveel verdienen in China.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zit je nu te f5'en om te kijken of iemand toehapt? Kneusje.
Eindigdquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit diep merk ik. Wat maakt het nou uit met welke club je op plek 3 tot 7 eindigd dat is allemaal 1 pot nat. Kun je beter 4 keer zoveel verdienen in China.
Mwoah. Voetballen bij Feyenoord is toch wel heel wat anders dan bij Vitesse.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit diep merk ik. Wat maakt het nou uit met welke club je op plek 3 tot 7 eindigd dat is allemaal 1 pot nat. Kun je beter 4 keer zoveel verdienen in China.
Haha wat een ontiegelijke mongool is die user ookquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindigd
@:ggmm @:onlogisch kijk deze mongool eens
Denk dat Bryan het ook wel eens leuk vindt om voor publiek te spelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Voetballen bij Feyenoord is toch wel heel wat anders dan bij Vitesse.
Overigens is de club die interesse had uit China failliet (lol).
dan kan je nu letterlijk beter in china zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat Bryan het ook wel eens leuk vindt om voor publiek te spelen.
Jeetje een spelfoutjequote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindigd
@:ggmm @:onlogisch kijk deze mongool eens
Dan moet je inderdaad naar China. Gaat hier voorlopig niet gebeurenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat Bryan het ook wel eens leuk vindt om voor publiek te spelen.
Ja daaaag. Heeft zijn kans gehad. Als er niets beters komt toch maar naar Feyenoord? Dat gaat hem niet worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef fetX het volgende:
Hier zit ik niet zo mee, al denk ik wel dat hij alsnog tekent.
Zo ging het ook bij Michiel Kramer (lol)quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja daaaag. Heeft zijn kans gehad. Als er niets beters komt toch maar naar Feyenoord? Dat gaat hem niet worden natuurlijk.
Ja? Dat kan ik me niet herinneren.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo ging het ook bij Michiel Kramer (lol)
Maar dat was logisch voor iemand met het talent van Kramerquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo ging het ook bij Michiel Kramer (lol)
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vitesse is sowieso wel een outsider voor volgend seizoen, die spelen al jaren onder deze omstandigheden, dan voelt íédere wedstrijd als een thuiswedstrijd.
Hopen voor ze dat er niet midden in het seizoen vaccins of betere geneesmiddelen voor Corona komen.
Hij is transfervrij.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:40 schreef Bottendaal het volgende:
Linssen kan lekker wegrotten bij Vitesse
Vergeet Kokcu niet. Die is ook nog niet akkoord met een nieuw contract (al ligt hij nog wel even vast).quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ik persoonlijk er jammer aan vind is dat als Linssen had getekend er direct een nieuwe norm was gezet voor salarissen. Probleem is nu dat spelers zich direct gaan meten met de exorbitant hoge salarissen van spelers als Kelly, Narsingh, Toornstra en Jørgensen.
Die Troost is ook wel een klungel geweest hoor. Arnesen krijgt dat ook lekker in zijn maag gesplitst.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Vergeet Kokcu niet. Die is ook nog niet akkoord met een nieuw contract (al ligt hij nog wel even vast).
Nog twee jaar zelfs. Bedankt Jaap.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:32 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die Troost is ook wel een klungel geweest hoor. Arnesen krijgt dat ook lekker in zijn maag gesplitst.
Maar die Kelly speelt, sorry zit, volgend seizoen dus gewoon weer in de Kuip?
Tering zeg, die krijg je ook never weg voor die 2 jaar over zijn. Jorgensen ook nog met een mega salaris die nooit speelt.quote:
die laatste twee horen niet in het rijtje van kelly en narsinghquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ik persoonlijk er jammer aan vind is dat als Linssen had getekend er direct een nieuwe norm was gezet voor salarissen. Probleem is nu dat spelers zich direct gaan meten met de exorbitant hoge salarissen van spelers als Kelly, Narsingh, Toornstra en Jørgensen.
Niet evenveel gebrek aan kwaliteit, maar ze verdienen ook een stuk meer dan Kelly en Narsingh. Anders zou Kökcü misschien minder eisen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die laatste twee horen niet in het rijtje van kelly en narsingh
Dat klopt. Vraag dat maar aan Vejinovic. In Arnhem lopen een stuk minder debielen rond die je thuis komen opzoeken als je in hun ogen niet presteert of iets verkeerds over hun club zegt...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Voetballen bij Feyenoord is toch wel heel wat anders dan bij Vitesse.
Overigens is de club die interesse had uit China failliet (lol).
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vitesse is sowieso wel een outsider voor volgend seizoen, die spelen al jaren onder deze omstandigheden, dan voelt íédere wedstrijd als een thuiswedstrijd.
Hopen voor ze dat er niet midden in het seizoen vaccins of betere geneesmiddelen voor Corona komen.
Ach, sommige posts vragen nu eenmaal om dit soort reacties.quote:
is toch vrij normaal dat spelers met die leeftijd en cv bij de club goed verdienen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet evenveel gebrek aan kwaliteit, maar ze verdienen ook een stuk meer dan Kelly en Narsingh. Anders zou Kökcü misschien minder eisen.
Alsof Vitesse vertrek van Linssen op kan vangenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, sommige posts vragen nu eenmaal om dit soort reacties.
In Arnhem zijn we al lang blij als we volgend seizoen beter voetbal zien dan dit jaar. Diegene die ooit echt aan een titel denkt moet een bezoek aan de dokter overwegen.
Een soort van wel, schijnt dat die twee bijna een miljoen aan salaris ontvangen per jaar terwijl ze nu niet tot de beste of meest waardevolle spelers vallen. Behoren op dit moment gewoon tot de categorie spelers die een veel te mooi contract hebben gekregen van Troost, alhoewel ze natuurlijk wel prima kunnen ballen (en Narsingh en Kelly niet)quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die laatste twee horen niet in het rijtje van kelly en narsingh
Haphapquote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:31 schreef yats het volgende:
[..]origineel joh. Verzin anders eens iets anders. Of gaan Groningen en Heerenveen met hun nog lagere bezettingsgraad ook om de titel mee doen?
Dan mag je een prima salaris krijgen inderdaad, maar hopelijk niet meer dan bijvoorbeeld Botteghinquote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is toch vrij normaal dat spelers met die leeftijd en cv bij de club goed verdienen?
Ik krijg toch wel het idee dat ze Linssen te weinig willen bieden helaas... Hij gaf al aan minder dan een miljoen te vragen, dus al heel stuk minder dan Berghuis toch? Zeg rond de 30-40 % van het salaris van Berghuis. Dat lijkt me niet raar.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan mag je een prima salaris krijgen inderdaad, maar hopelijk niet meer dan bijvoorbeeld Botteghin
In deze tijd vind ik het heel verstandig dat ze niet al te ver gaan voor een toekomstig bankzitter van 30.quote:Op woensdag 13 mei 2020 06:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik krijg toch wel het idee dat ze Linssen te weinig willen bieden helaas... Hij gaf al aan minder dan een miljoen te vragen, dus al heel stuk minder dan Berghuis toch? Zeg rond de 30-40 % van het salaris van Berghuis. Dat lijkt me niet raar.
Als je er zo naar kijkt is het voor beiden duidelijk. Benieuwd waar ie dan wel naar toe gaat.quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:23 schreef fetX het volgende:
[..]
In deze tijd vind ik het heel verstandig dat ze niet al te ver gaan voor een toekomstig bankzitter van 30.
Het probleem van Vejinovic was vooral dat hij er niet zoveel van kon...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klopt. Vraag dat maar aan Vejinovic. In Arnhem lopen een stuk minder debielen rond die je thuis komen opzoeken als je in hun ogen niet presteert of iets verkeerds over hun club zegt...
zo'n seizoen zonder publiek was misschien wel wat voor hem geweestquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het probleem van Vejinovic was vooral dat hij er niet zoveel van kon...
Als je voorhoede er volgend jaar 15 minder maakt is dat wel een duur offer hoor. De voorhoede van Feyenoord stond dit jaar ondanks Berghuis al niet bepaald bekend om zijn ongekende doelpuntenproductie. (50 goals maar, in 25 wedstrijden)quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:23 schreef fetX het volgende:
[..]
In deze tijd vind ik het heel verstandig dat ze niet al te ver gaan voor een toekomstig bankzitter van 30.
Ja, ik denk ook dat ze na deze afzegging van Linssen gewoon helemaal niemand meer halen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als je voorhoede er volgend jaar 15 minder maakt is dat wel een duur offer hoor. De voorhoede van Feyenoord stond dit jaar ondanks Berghuis al niet bepaald bekend om zijn ongekende doelpuntenproductie. (50 goals maar, in 25 wedstrijden)
Dat gaat volgend jaar zonder Sinisterra er niet beter op worden natuurlijk. Linssen was eigenlijk wel een must.
Wie stel jij voor?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat ze na deze afzegging van Linssen gewoon helemaal niemand meer halen.
Zonder Linssen heeft het leven geen zin meer.
Ik ben helaas niet fulltime in dienst als scout bij Feyenoordquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wie stel jij voor?Heb nog geen enkele andere serieuze optie gehoord.
Normaal gesproken geef ik je gelijk maar de Feyenoordvoorhoede heeft echt wel goals nodig en Linssen toont al jaren aan veel goals te kunnen maken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet fulltime in dienst als scout bij Feyenoord
Maar van nog meer eredivisiemiddelmaat werd ik bij voorbaat al niet heel blij.
Bron?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Er is momenteel geen cent in huis voor een transfersom dus veel alternatieven zijn er niet.
lijkt me toch echt een subtop speler, wel intelligent, vindt goed de ruimtes maar die zijn natuurlijk ook meestal weer wat kleiner voor de top.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wie stel jij voor?Heb nog geen enkele andere serieuze optie gehoord.
Zeker waar, maar het is Corona-tijd. Noem me 1 gratis speler die beter is dan Linssen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me toch echt een subtop speler, wel intelligent, vindt goed de ruimtes maar die zijn natuurlijk ook meestal weer wat kleiner voor de top.
Sturridgequote:Op woensdag 13 mei 2020 09:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zeker waar, maar het is Corona-tijd. Noem me 1 gratis speler die beter is dan Linssen.
wat is gratis als hij een onevenredig groot salaris verlangt met eventueel nog tekengeld?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zeker waar, maar het is Corona-tijd. Noem me 1 gratis speler die beter is dan Linssen.
Linssen is desondanks een hele goede kopper. Dus dan heeft ie verder geen nadelen ten opzichte van iemand die iets langer is.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me toch echt een subtop speler, wel intelligent, vindt goed de ruimtes maar die zijn natuurlijk ook meestal weer wat kleiner voor de top.
Kan je de financiële begroting ook met ons delen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Normaal gesproken geef ik je gelijk maar de Feyenoordvoorhoede heeft echt wel goals nodig en Linssen toont al jaren aan veel goals te kunnen maken.
Er is momenteel geen cent in huis voor een transfersom dus veel alternatieven zijn er niet.
Volgens mij lees je verkeerdquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Linssen is desondanks een hele goede kopper. Dus dan heeft ie verder geen nadelen ten opzichte van iemand die iets langer is.
Dus moet je maar voldoen aan hele hoge looneisen, terwijl Feyenoord al een behoorlijke salarisdruk heeft? Dat is gewoon dom beleid. Al helemaal als het gaat om een speler die op termijn gewoon op de bank komt te zitten en 0 restwaarde heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als je voorhoede er volgend jaar 15 minder maakt is dat wel een duur offer hoor. De voorhoede van Feyenoord stond dit jaar ondanks Berghuis al niet bepaald bekend om zijn ongekende doelpuntenproductie. (50 goals maar, in 25 wedstrijden)
Dat gaat volgend jaar zonder Sinisterra er niet beter op worden natuurlijk. Linssen was eigenlijk wel een must.
Was laatst wel een artikeltje met die nieuwe Deense scout die lekker bezig is in Scandinavië. Klonk erg goed.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet fulltime in dienst als scout bij Feyenoord
Maar van nog meer eredivisiemiddelmaat werd ik bij voorbaat al niet heel blij.
Je weet dus niet of hij op de bank komt te zitten, het is maar zeer de vraag of Sinisterra weer zo goed terugkomt als hij was.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus moet je maar voldoen aan hele hoge looneisen, terwijl Feyenoord al een behoorlijke salarisdruk heeft? Dat is gewoon dom beleid. Al helemaal als het gaat om een speler die op termijn gewoon op de bank komt te zitten en 0 restwaarde heeft.
Die kans is vrij groot, want Sinisterra heeft potentie en was voor zijn blessure heel goed op weg.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je weet dus niet of hij op de bank komt te zitten, het is maar zeer de vraag of Sinisterra weer zo goed terugkomt als hij was.
Wat inderdaad wel zo is, is dat Linssen Sinisterra potentieel voor de voeten zou kunnen gaan lopen ja.
Ben heel benieuwd met voor elftal Feyenoord volgend jaar ten strijde gaat trekken eerlijk gezegd. Arnesen komt inderdaad een stuk slimmer over dan Troost en heeft de steun van de fans, dat scheelt veel.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot, want Sinisterra heeft potentie en was voor zijn blessure heel goed op weg.
Daarnaast weet je net zo goed niet of Linssen gaat presteren. Ik denk dat zo ongeveer 80% van de spelers van subtopclubs het bij Feyenoord gewoon niet redt. Dus om daar een heel hoog salaris voor neer te leggen (zeker in deze tijden) met de wetenschap dat je er niets van geld voor terug zou krijgen, is gewoon geen goed beleid. Ben blij dat Arnesen daar ook zo over denkt.
Realistisch gezien heeft op Ajax na geen enkele club geld, dus het is vooral belangrijk wie blijft imo.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd met voor elftal Feyenoord volgend jaar ten strijde gaat trekken eerlijk gezegd. Arnesen komt inderdaad een stuk slimmer over dan Troost en heeft de steun van de fans, dat scheelt veel.
Maar realistisch gezien is er echt geen geld, en met een lege portemonnee winkelen is nooit lekker.
Iedereen blijft denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Realistisch gezien heeft op Ajax na geen enkele club geld, dus het is vooral belangrijk wie blijft imo.
Denk dat het aantal mutaties wel beperkt blijft. Zal lastig zat worden voor Arnesen, want we hebben wel iets nodig (en niet voor een heel hoog salaris/transfersom).quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Realistisch gezien heeft op Ajax na geen enkele club geld, dus het is vooral belangrijk wie blijft imo.
Er zou wel salaris vrijkomen als Van der Heijden en Tapia vertrekkenquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat het aantal mutaties wel beperkt blijft. Zal lastig zat worden voor Arnesen, want we hebben wel iets nodig (en niet voor een heel hoog salaris/transfersom).
Klopt, maar ik las dat Arnesen niet zomaar weer hoge salarissen wil geven.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zou wel salaris vrijkomen als Van der Heijden en Tapia vertrekken
Ik denk dat er een paar goedkope talenten worden gehaald, die kosten net zoveel als een goede transfervrije speler aan tekengeld vraagtquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar ik las dat Arnesen niet zomaar weer hoge salarissen wil geven.
Dat valt altijd nog maar te bezienquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:33 schreef AmaninFull het volgende:
Met Linssen hadden jullie toch 15goals binnengehaald minimaal.
Waar heb jij je glazen bol gekocht?quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:33 schreef AmaninFull het volgende:
Met Linssen hadden jullie toch 15goals binnengehaald minimaal.
Dit is natuurlijk niet hoe het werkt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:33 schreef AmaninFull het volgende:
Met Linssen hadden jullie toch 15goals binnengehaald minimaal. Heel goede speler die alle facetten van het spel naar behoren beheerst.
(AD)quote:Linssen belt af: ‘Ik kreeg nooit het topgevoel bij Feyenoord’
De transfer van Bryan Linssen naar Feyenoord is van de baan. De goalgetter van Vitesse heeft de Rotterdamse club afgezegd. Struikelblok voor de Limburger is de onderhandelingstechniek in De Kuip.
Linssen (29) is uiteindelijk gevallen over het lage openingsbod van Feyenoord, enkele weken geleden bij de start van de gesprekken over een tweejarig contract. Die aanbieding stond in schril contrast tot een ‘geweldig gesprek’ met Frank Arnesen, de technisch directeur van de Rotterdamse club. Vanuit de Maasstad kwam een voorstel dat vergelijkbaar was met het salaris bij subtopper Vitesse.
,,Dat bod stond in geen verhouding tot ons gesprek”, reageert Linssen. ,,Feyenoord gaf aan mij dolgraag te willen hebben. Maar het voorstel duidde er eerder op dat ze mij alleen zagen als versterking voor de breedte van de selectie.”
In het ‘kamp Linssen’ was er onbegrip. Feyenoord kon de vleugelspits transfervrij overnemen. Hij bracht ook fraaie statistieken mee, met veertien goals in de voorbije competitie. En het was in De Kuip ook bekend dat de Limburger al riante aanbiedingen uit het buitenland op zak had. Daarmee moest de Rotterdamse club wel concurreren.
Vanuit het management van Linssen volgde daarom een tegenbod. Dat lag aanzienlijk hoger. Feyenoord ging daarna ook fors omhoog. En Trainer Dick Advocaat werd in de onderhandelingen naar voren geschoven. De ervaren rot gaf aan Linssen ‘absoluut’ te willen hebben in De Kuip. Maar uiteindelijk bleef het verschil tussen vraag en aanbod groot en onoverbrugbaar.
,,Ik wil geen spelletjes spelen”, stelt Linssen. ,,Ik heb ook geen miljoen euro gevraagd. Maar na ons tegenbod kon het bod van Feyenoord nog fors omhoog. Dat vond ik vreemd. Ik kreeg zo nooit het topgevoel bij Feyenoord.”
Coronacrisis
Linssen beseft dat de coronacrisis in de onderhandelingen een rol heeft gespeeld. Waren de gesprekken maanden eerder geopend, dan was een deal zo beklonken. Maar bij Feyenoord moeten de salarissen nu fors omlaag.
,,Ik heb ook rekening gehouden met de nieuwe omstandigheden in het profvoetbal. Van mijn kant is er geen enkele rancune. Feyenoord is een fantastische club. Een droom. Maar ik heb hier zelf ook mijn weg gekozen. Er lag uiteindelijk een bod en dat heb ik naast me neergelegd. Dit is mijn eigen beslissing.”
Linssen kan bij Vitesse blijven. Hij heeft een aanbieding van de club uit Arnhem op zak. Maar een langer verblijf in de hoofdstad van Gelderland is niet realistisch. De Limburger verlegt zijn blik nu naar het buitenland. Er is een hele rits clubs met interesse.
Bundesliga
Nog steeds liggen er zo aanbiedingen uit China en Dubai. Daar wordt Linssen financieel onafhankelijk. De goalgetter wordt ook genoemd bij onder andere AEK Athene (Griekenland) en RC Genk (België). Maar van die clubs heeft hij naar eigen zeggen ‘niets vernomen’. Concreet is nu vooral de belangstelling uit Duitsland. Dat betreft een club uit de onderste helft van de Bundesliga.
,,Het buitenland is ook altijd mijn ambitie geweest”, vertelt de Limburger. ,,Ik ken de verhalen van mijn broer (Edwin Linssen, met drie jaar bij Larnaca in Cyprus, LL). Dat is ook top. En op het buitenlandse avontuur zet ik nu in. Feyenoord is afgeketst, maar mijn status blijft hetzelfde. Ik ben transfervrij, overleg goede statistieken en ik ben een ervaren prof. De coronacrisis speelt daarbij een rol. Dat geldt voor de onderhandeling met elke club.”
Zou mij niks verbazen als een Tapia ineens tóch bijtekent. Het gaat nog een rare transferzomer worden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zou wel salaris vrijkomen als Van der Heijden en Tapia vertrekken
Dat is ook weer waar. Normaal gesproken reken je jezelf rijk als je transfervrij bent, nu zullen de opties wel zeer beperkt zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als een Tapia ineens tóch bijtekent. Het gaat nog een rare transferzomer worden.
quote:FC Utrecht hoopt bij de UEFA af te dwingen dat de TOTO KNVB Beker-finale van dit jaar alsnog wordt gespeeld. De KNVB besloot eind april bij het beëindigen van het Eredivisie-seizoen ook een streep door de eindstrijd in De Kuip te zetten.
En wat vind jij daarvan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:37 schreef Generationalpha het volgende:
Utrecht laat het er niet bij zitten en zet vol in op de bekerfinale.
[..]
twitter:FeyenoordTM twitterde op woensdag 13-05-2020 om 20:12:27🇳🇱🇬🇭 #Feyenoord heeft zich gemeld bij de zaakwaarnemer van Dennis Gyamfi (18) - bronnen hebben dit aan @FeyenoordTM bevestigd. De rechtsback van Leicester City U18 geniet interesse van meerdere topclubs; ook Schalke, Manchester United en Arsenal toonden eerder interesse. https://t.co/Hzvo3gEy3n reageer retweet
Zou volgens KuipTalk gehaald worden voor de U21.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op woensdag 13-05-2020 om 20:12:27🇳🇱🇬🇭 #Feyenoord heeft zich gemeld bij de zaakwaarnemer van Dennis Gyamfi (18) - bronnen hebben dit aan @:FeyenoordTM bevestigd. De rechtsback van Leicester City U18 geniet interesse van meerdere topclubs; ook Schalke, Manchester United en Arsenal toonden eerder interesse. https://t.co/Hzvo3gEy3n reageer retweet
Hier ga ik wel op tijd voor zitten en lekker de eerste kwartier kijken naar de kools van Dirkgod.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vanmiddag de hele wedstrijd op YouTube van Feyenoord. Genot.
Ik zet 'm ook wel even aan denk ik. Die dag zelf op stadhuisplein maar erg weinig van de wedstrijd mee gekregen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:12 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hier ga ik wel op tijd voor zitten en lekker de eerste kwartier kijken naar de kools van Dirkgod.
Alle 3 toch niet het niveau dat we na willen en moeten strevenquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou volgens KuipTalk gehaald worden voor de U21.
Eerder scheen Hall toch de strijd aan te kunnen gaan met Geertruida en Nieuwkoop voor de rechtsbackpositie? Nam eigenlijk aan dat 1 van die 3 uiteindelijk in de U21 zou belanden (waarschijnlijk Hall dan). Zou een gekke aankoop zijn.
Die staat toch al lang helemaal op youtube?quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vanmiddag de hele wedstrijd op YouTube van Feyenoord. Genot.
Jawel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die staat toch al lang helemaal op youtube?
Ik zat tegen Excelsior in de Kuip. Volgens mij de enige wedstrijd ooit dat ik voor de 90e minuut ben vertrokken. Scheldend en tierend.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:10 schreef Caland het volgende:
Wat een weken waren dat, heb me zelden zo beroerd gevoeld als na Excelsior uit. De ontlading bij de 1-0 was des te groter, bijna geen klote van dat doelpunt ook meegekregen door het vele vuurwerk.
Stond ik tussen, wat een genot was dat.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zet 'm ook wel even aan denk ik. Die dag zelf op stadhuisplein maar erg weinig van de wedstrijd mee gekregen.
Het is 1-0! Het is 1-0!
Hier stond ik ook tussen, ik kan nog steeds niet omschrijven hoe ik helemaal los ging om de 1-0. Ik hield mijn adem in toen Kuijt de bal kon overnemen vlak voor zijn schot. Het was onwerkelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zet 'm ook wel even aan denk ik. Die dag zelf op stadhuisplein maar erg weinig van de wedstrijd mee gekregen.
Het is 1-0! Het is 1-0!
Het was zo’n bizar moment, die hele opkomst was zo mooi, ik was zo ongelooflijk zenuwachtig, die bal kwam naar voren en toen gleed die te Wierik uit, ik weet niet waarom maar ik had al zo’n gevoel dat ie ging uitglijden. Toen Kuyt hem erin schoot (het is precies het type doelpunt waar hij goed in is) was de ontlading zó heerlijk. Ineens wisten we dat het goed zou komen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:10 schreef Caland het volgende:
Wat een weken waren dat, heb me zelden zo beroerd gevoeld als na Excelsior uit. De ontlading bij de 1-0 was des te groter, bijna geen klote van dat doelpunt ook meegekregen door het vele vuurwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |