quote:Feyenoord grijpt mis: geen akkoord met Linssen
Door Krabbenlul
Feyenoord is er niet in geslaagd een akkoord te bereiken met Bryan Linssen over een transfervrije overgang. De sterspeler van Vitesse was in gesprek met de Rotterdammers, maar het is niet tot witte rook gekomen.
Dick Advocaat is zeer gecharmeerd van Linssen en wilde hem per se hebben. Met veertien goals eindigde Linssen in het afgebroken seizoen op de gedeelde derde plaats op de topscorerslijst. Feyenoord wil best ver gaan voor Linssen, maar de mogelijkheden zijn wel beperkt door de coronacrisis. Het aanbod tussen vraag en aanbod was in eerste instantie nog te groot, maar was volgens insiders niet onoverkomelijk. Toch kwam het niet tot een akkoord.
Linssen debuteerde in het seizoen 2008/09 in het betaalde voetbal in dienst van Fortuna Sittard. Via MVV Maastricht, VVV-Venlo, Heracles Almelo en FC Groningen belandde hij in de zomer van 2017 bij Vitesse. Al in december maakte Linssen bekend zijn aflopende contract met de Arnhemmers niet te verlengen.
Zit je nu te f5'en om te kijken of iemand toehapt? Kneusje.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De stap van Vitesse naar Feyenoord is ook niet echt noemenswaardig kun je beter naar China gaan.
Het zit diep merk ik. Wat maakt het nou uit met welke club je op plek 3 tot 7 eindigd dat is allemaal 1 pot nat. Kun je beter 4 keer zoveel verdienen in China.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zit je nu te f5'en om te kijken of iemand toehapt? Kneusje.
Eindigdquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit diep merk ik. Wat maakt het nou uit met welke club je op plek 3 tot 7 eindigd dat is allemaal 1 pot nat. Kun je beter 4 keer zoveel verdienen in China.
Mwoah. Voetballen bij Feyenoord is toch wel heel wat anders dan bij Vitesse.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit diep merk ik. Wat maakt het nou uit met welke club je op plek 3 tot 7 eindigd dat is allemaal 1 pot nat. Kun je beter 4 keer zoveel verdienen in China.
Haha wat een ontiegelijke mongool is die user ookquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindigd
@:ggmm @:onlogisch kijk deze mongool eens
Denk dat Bryan het ook wel eens leuk vindt om voor publiek te spelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Voetballen bij Feyenoord is toch wel heel wat anders dan bij Vitesse.
Overigens is de club die interesse had uit China failliet (lol).
dan kan je nu letterlijk beter in china zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat Bryan het ook wel eens leuk vindt om voor publiek te spelen.
Jeetje een spelfoutjequote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindigd
@:ggmm @:onlogisch kijk deze mongool eens
Dan moet je inderdaad naar China. Gaat hier voorlopig niet gebeurenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat Bryan het ook wel eens leuk vindt om voor publiek te spelen.
Ja daaaag. Heeft zijn kans gehad. Als er niets beters komt toch maar naar Feyenoord? Dat gaat hem niet worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef fetX het volgende:
Hier zit ik niet zo mee, al denk ik wel dat hij alsnog tekent.
Zo ging het ook bij Michiel Kramer (lol)quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja daaaag. Heeft zijn kans gehad. Als er niets beters komt toch maar naar Feyenoord? Dat gaat hem niet worden natuurlijk.
Ja? Dat kan ik me niet herinneren.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo ging het ook bij Michiel Kramer (lol)
Maar dat was logisch voor iemand met het talent van Kramerquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo ging het ook bij Michiel Kramer (lol)
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vitesse is sowieso wel een outsider voor volgend seizoen, die spelen al jaren onder deze omstandigheden, dan voelt íédere wedstrijd als een thuiswedstrijd.
Hopen voor ze dat er niet midden in het seizoen vaccins of betere geneesmiddelen voor Corona komen.
Hij is transfervrij.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:40 schreef Bottendaal het volgende:
Linssen kan lekker wegrotten bij Vitesse
Vergeet Kokcu niet. Die is ook nog niet akkoord met een nieuw contract (al ligt hij nog wel even vast).quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ik persoonlijk er jammer aan vind is dat als Linssen had getekend er direct een nieuwe norm was gezet voor salarissen. Probleem is nu dat spelers zich direct gaan meten met de exorbitant hoge salarissen van spelers als Kelly, Narsingh, Toornstra en Jørgensen.
Die Troost is ook wel een klungel geweest hoor. Arnesen krijgt dat ook lekker in zijn maag gesplitst.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Vergeet Kokcu niet. Die is ook nog niet akkoord met een nieuw contract (al ligt hij nog wel even vast).
Nog twee jaar zelfs. Bedankt Jaap.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:32 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die Troost is ook wel een klungel geweest hoor. Arnesen krijgt dat ook lekker in zijn maag gesplitst.
Maar die Kelly speelt, sorry zit, volgend seizoen dus gewoon weer in de Kuip?
Tering zeg, die krijg je ook never weg voor die 2 jaar over zijn. Jorgensen ook nog met een mega salaris die nooit speelt.quote:
die laatste twee horen niet in het rijtje van kelly en narsinghquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ik persoonlijk er jammer aan vind is dat als Linssen had getekend er direct een nieuwe norm was gezet voor salarissen. Probleem is nu dat spelers zich direct gaan meten met de exorbitant hoge salarissen van spelers als Kelly, Narsingh, Toornstra en Jørgensen.
Niet evenveel gebrek aan kwaliteit, maar ze verdienen ook een stuk meer dan Kelly en Narsingh. Anders zou Kökcü misschien minder eisen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die laatste twee horen niet in het rijtje van kelly en narsingh
Dat klopt. Vraag dat maar aan Vejinovic. In Arnhem lopen een stuk minder debielen rond die je thuis komen opzoeken als je in hun ogen niet presteert of iets verkeerds over hun club zegt...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Voetballen bij Feyenoord is toch wel heel wat anders dan bij Vitesse.
Overigens is de club die interesse had uit China failliet (lol).
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vitesse is sowieso wel een outsider voor volgend seizoen, die spelen al jaren onder deze omstandigheden, dan voelt íédere wedstrijd als een thuiswedstrijd.
Hopen voor ze dat er niet midden in het seizoen vaccins of betere geneesmiddelen voor Corona komen.
Ach, sommige posts vragen nu eenmaal om dit soort reacties.quote:
is toch vrij normaal dat spelers met die leeftijd en cv bij de club goed verdienen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet evenveel gebrek aan kwaliteit, maar ze verdienen ook een stuk meer dan Kelly en Narsingh. Anders zou Kökcü misschien minder eisen.
Alsof Vitesse vertrek van Linssen op kan vangenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, sommige posts vragen nu eenmaal om dit soort reacties.
In Arnhem zijn we al lang blij als we volgend seizoen beter voetbal zien dan dit jaar. Diegene die ooit echt aan een titel denkt moet een bezoek aan de dokter overwegen.
Een soort van wel, schijnt dat die twee bijna een miljoen aan salaris ontvangen per jaar terwijl ze nu niet tot de beste of meest waardevolle spelers vallen. Behoren op dit moment gewoon tot de categorie spelers die een veel te mooi contract hebben gekregen van Troost, alhoewel ze natuurlijk wel prima kunnen ballen (en Narsingh en Kelly niet)quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die laatste twee horen niet in het rijtje van kelly en narsingh
Haphapquote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:31 schreef yats het volgende:
[..]origineel joh. Verzin anders eens iets anders. Of gaan Groningen en Heerenveen met hun nog lagere bezettingsgraad ook om de titel mee doen?
Dan mag je een prima salaris krijgen inderdaad, maar hopelijk niet meer dan bijvoorbeeld Botteghinquote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is toch vrij normaal dat spelers met die leeftijd en cv bij de club goed verdienen?
Ik krijg toch wel het idee dat ze Linssen te weinig willen bieden helaas... Hij gaf al aan minder dan een miljoen te vragen, dus al heel stuk minder dan Berghuis toch? Zeg rond de 30-40 % van het salaris van Berghuis. Dat lijkt me niet raar.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan mag je een prima salaris krijgen inderdaad, maar hopelijk niet meer dan bijvoorbeeld Botteghin
In deze tijd vind ik het heel verstandig dat ze niet al te ver gaan voor een toekomstig bankzitter van 30.quote:Op woensdag 13 mei 2020 06:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik krijg toch wel het idee dat ze Linssen te weinig willen bieden helaas... Hij gaf al aan minder dan een miljoen te vragen, dus al heel stuk minder dan Berghuis toch? Zeg rond de 30-40 % van het salaris van Berghuis. Dat lijkt me niet raar.
Als je er zo naar kijkt is het voor beiden duidelijk. Benieuwd waar ie dan wel naar toe gaat.quote:Op woensdag 13 mei 2020 08:23 schreef fetX het volgende:
[..]
In deze tijd vind ik het heel verstandig dat ze niet al te ver gaan voor een toekomstig bankzitter van 30.
Het probleem van Vejinovic was vooral dat hij er niet zoveel van kon...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klopt. Vraag dat maar aan Vejinovic. In Arnhem lopen een stuk minder debielen rond die je thuis komen opzoeken als je in hun ogen niet presteert of iets verkeerds over hun club zegt...
zo'n seizoen zonder publiek was misschien wel wat voor hem geweestquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het probleem van Vejinovic was vooral dat hij er niet zoveel van kon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |