quote:Feyenoord grijpt mis: geen akkoord met Linssen
Door Krabbenlul
Feyenoord is er niet in geslaagd een akkoord te bereiken met Bryan Linssen over een transfervrije overgang. De sterspeler van Vitesse was in gesprek met de Rotterdammers, maar het is niet tot witte rook gekomen.
Dick Advocaat is zeer gecharmeerd van Linssen en wilde hem per se hebben. Met veertien goals eindigde Linssen in het afgebroken seizoen op de gedeelde derde plaats op de topscorerslijst. Feyenoord wil best ver gaan voor Linssen, maar de mogelijkheden zijn wel beperkt door de coronacrisis. Het aanbod tussen vraag en aanbod was in eerste instantie nog te groot, maar was volgens insiders niet onoverkomelijk. Toch kwam het niet tot een akkoord.
Linssen debuteerde in het seizoen 2008/09 in het betaalde voetbal in dienst van Fortuna Sittard. Via MVV Maastricht, VVV-Venlo, Heracles Almelo en FC Groningen belandde hij in de zomer van 2017 bij Vitesse. Al in december maakte Linssen bekend zijn aflopende contract met de Arnhemmers niet te verlengen.
Zit je nu te f5'en om te kijken of iemand toehapt? Kneusje.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De stap van Vitesse naar Feyenoord is ook niet echt noemenswaardig kun je beter naar China gaan.
Het zit diep merk ik. Wat maakt het nou uit met welke club je op plek 3 tot 7 eindigd dat is allemaal 1 pot nat. Kun je beter 4 keer zoveel verdienen in China.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zit je nu te f5'en om te kijken of iemand toehapt? Kneusje.
Eindigdquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit diep merk ik. Wat maakt het nou uit met welke club je op plek 3 tot 7 eindigd dat is allemaal 1 pot nat. Kun je beter 4 keer zoveel verdienen in China.
Mwoah. Voetballen bij Feyenoord is toch wel heel wat anders dan bij Vitesse.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit diep merk ik. Wat maakt het nou uit met welke club je op plek 3 tot 7 eindigd dat is allemaal 1 pot nat. Kun je beter 4 keer zoveel verdienen in China.
Haha wat een ontiegelijke mongool is die user ookquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindigd
@:ggmm @:onlogisch kijk deze mongool eens
Denk dat Bryan het ook wel eens leuk vindt om voor publiek te spelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Voetballen bij Feyenoord is toch wel heel wat anders dan bij Vitesse.
Overigens is de club die interesse had uit China failliet (lol).
dan kan je nu letterlijk beter in china zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat Bryan het ook wel eens leuk vindt om voor publiek te spelen.
Jeetje een spelfoutjequote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindigd
@:ggmm @:onlogisch kijk deze mongool eens
Dan moet je inderdaad naar China. Gaat hier voorlopig niet gebeurenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat Bryan het ook wel eens leuk vindt om voor publiek te spelen.
Ja daaaag. Heeft zijn kans gehad. Als er niets beters komt toch maar naar Feyenoord? Dat gaat hem niet worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef fetX het volgende:
Hier zit ik niet zo mee, al denk ik wel dat hij alsnog tekent.
Zo ging het ook bij Michiel Kramer (lol)quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja daaaag. Heeft zijn kans gehad. Als er niets beters komt toch maar naar Feyenoord? Dat gaat hem niet worden natuurlijk.
Ja? Dat kan ik me niet herinneren.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo ging het ook bij Michiel Kramer (lol)
Maar dat was logisch voor iemand met het talent van Kramerquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo ging het ook bij Michiel Kramer (lol)
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vitesse is sowieso wel een outsider voor volgend seizoen, die spelen al jaren onder deze omstandigheden, dan voelt íédere wedstrijd als een thuiswedstrijd.
Hopen voor ze dat er niet midden in het seizoen vaccins of betere geneesmiddelen voor Corona komen.
Hij is transfervrij.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:40 schreef Bottendaal het volgende:
Linssen kan lekker wegrotten bij Vitesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |