twitter:waaromweetikdit twitterde op maandag 18-05-2020 om 19:16:17PSV is door het definitief beëindigen van de eredivisie (voor eeuwig?) de club met de meeste wedstrijden in de eredivisie: 2.152. Sinds de start van de eredivisie in '56 liep het totaal aantal wedstrijden van @PSV altijd gelijk met die van @AFCAjax en @Feyenoord (nu beide 2.151). https://t.co/tWHioJ8lHR reageer retweet
De meest uitwedstrijden gespeeldquote:Op maandag 18 mei 2020 19:53 schreef PSVCL het volgende:
twitter:waaromweetikdit twitterde op maandag 18-05-2020 om 19:16:17PSV is door het definitief beëindigen van de eredivisie (voor eeuwig?) de club met de meeste wedstrijden in de eredivisie: 2.152. Sinds de start van de eredivisie in '56 liep het totaal aantal wedstrijden van @:PSV altijd gelijk met die van @:AFCAjax en @:Feyenoord (nu beide 2.151). https://t.co/tWHioJ8lHR reageer retweet
Denk dat het vóór eeuwig op 2.152 blijft voor PSV.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:53 schreef PSVCL het volgende:
twitter:waaromweetikdit twitterde op maandag 18-05-2020 om 19:16:17PSV is door het definitief beëindigen van de eredivisie (voor eeuwig?) de club met de meeste wedstrijden in de eredivisie: 2.152. Sinds de start van de eredivisie in '56 liep het totaal aantal wedstrijden van @:PSV altijd gelijk met die van @:AFCAjax en @:Feyenoord (nu beide 2.151). https://t.co/tWHioJ8lHR reageer retweet
Prima verdediger.. in het jaar dat PSV 8e finale CL bereikte was ie een van de beste verdedigers in de CLquote:Op zondag 24 mei 2020 17:19 schreef Boussaadia het volgende:
Dat zou ik ook mooi vinden. Die kan er namelijk helemaal niks van.
Ja leuk schwaab was ook een paar duels degelijk. Maakt het nog geen voetballer wat je qua niveau moet nastreven.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Prima verdediger.. in het jaar dat PSV 8e finale CL bereikte was ie een van de beste verdedigers in de CL
Bruma was in zijn laatste jaar bij PSV toch echt wel van een behoorlijk wat hoger niveau dan Schwaab ooit gehaald heeft.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja leuk schwaab was ook een paar duels degelijk. Maakt het nog geen voetballer wat je qua niveau moet nastreven.
Bruma?quote:Op maandag 25 mei 2020 15:29 schreef TehRocks het volgende:
Als je bedenkt dat dat jong overal gefaald is hoef je hem denk ik niet terug.
Bruma was gewoon een verademing. Het was al heel lang huilen met de pet op centraal achterinquote:
In het begin maakte hij nog wel elke wedstrijd een dikke blunder (die vaak dan wel goed afliep) maar in zijn laatste jaar was hij gewoon echt van hoog niveau en stabiel. Van wat ik van hem gezien heb destijds had ik ook wel het gevoel dat hij een treetje hoger dan PSV aan zou moeten kunnen.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bruma was gewoon een verademing. Het was al heel lang huilen met de pet op centraal achterin
maar rechtsbenig toch? Dan kan je Baumgartl wel afschrijvenquote:Op maandag 25 mei 2020 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het begin maakte hij nog wel elke wedstrijd een dikke blunder (die vaak dan wel goed afliep) maar in zijn laatste jaar was hij gewoon echt van hoog niveau en stabiel. Van wat ik van hem gezien heb destijds had ik ook wel het gevoel dat hij een treetje hoger dan PSV aan zou moeten kunnen.
Bij mijn weten idd rechtsbenig. Maar ik heb ook geen flauw idee van hoe hij er nu voorstaat hoor. Alleen zou ik hem in zijn vorm van toen er meteen bij willen hebben.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar rechtsbenig toch? Dan kan je Baumgartl wel afschrijven
Sinds zijn vertrek nauwelijks meer gezien nee. Maar dat zeg ik ook, of het een goed idee is hem terug te halen is nogal afhankelijk van hoe hij er nu aan toe is.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:55 schreef RipCity het volgende:
Hebben jullie hem wel zien spelen? Echt huilen met pet
Op. Niet voor niets dat die terug wil. Niet omdat die zo succesvol is. Dit weekend leek die wel een amateur.
Je hebt waarschijnlijk gelijkquote:Op maandag 25 mei 2020 16:55 schreef RipCity het volgende:
Op. Niet voor niets dat die terug wil. Niet omdat die zo succesvol is. Dit weekend leek die wel een amateur.
Ja leuk, met zo'n g-team tegen 1 van de beste voetballende ploegen van dit momentquote:Op maandag 25 mei 2020 16:55 schreef RipCity het volgende:
Nielsie heeft gesproken. Boek kan dicht.quote:Op maandag 25 mei 2020 17:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijk
https://twitter.com/Nielsie001/status/1264571013876105216
Niet meer aan beginnen dus
"Lekken is vertrekken" is het motto van Toon en Thijs. Die cultuur lijken ze er goed in hebben geramd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:19 schreef Generationalpha het volgende:
Thijs houdt alles weer potdicht of niet?Uit Rotterdam en Amsterdam het ene na het andere bericht maar in Eindhoven alles rustig.
Ook al maanden geen bericht meer gehoord van Malen of andere spelers.
Sowieso wachten tot er (ergens in Europa) een schaap over de dam komt en een club weer 50 miljoen voor een speler neer gaat tikken. Tot die tijd zullen clubs ook niet zo happig zijn om hun spelers te verkopen. PSV heeft nog een paar aardige talenten op de bank (Malen en Ihattaren) maar die kunnen ze voorlopig prima binnenboord houden denk ik.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Lekken is vertrekken" is het motto van Toon en Thijs. Die cultuur lijken ze er goed in hebben geramd.![]()
Maar ik denk niet dat er bijzonder veel te melden is momenteel. PSV heeft nou eenmaal geen spelers die voor grotere clubs 'must haves' zijn en door corona wordt het sowieso een raar transferseizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |