Als je geld terug wil, krijg je PSV-Nibud op je dakquote:PSV introduceert nieuwe 'all-in seizoenkaart'
7:41 – PSV heeft voor komend seizoen een nieuwe seizoenkaart geοntroduceerd. De Eindhovenaren komen met een all-in seizoenkaart, die ook gebruikt kan worden voor de Europese wedstrijden. Daarnaast heeft de club in de genoemde opties rekening gehouden met de vraag of er met publiek gevoetbald kan worden of niet. Ook hebben alle 27.000 huidige seizoenkaarthouders een voorstel gekregen op de mail over het lopende seizoen.
PSV introduceert nieuwe 'all-in seizoenkaart' PSV introduceert nieuwe 'all-in seizoenkaart'
Dat schrijft het Eindhovens Dagblad. Dat geldt voor alle fans van de clubs in Nederland. Per mail krijgen de supporters met een seizoenskaart of losse tickets verschillende keuzemogelijkheden. Alle clubs hopen dat supporters afzien van compensatie, om zo de financiλle schade te kunnen beperken. In Eindhoven en omstreken kunnen de fans kiezen: een korting op een (seizoen)kaart voor volgend jaar, een deel van hun geld terug of helemaal afzien van compensatie. Ook dan krijgen ze overigens een compensatiebedrag middels een voucher voor de fanshop.
Wie per se geld terug wil, kan dat laten weten bij PSV. Er komt een groep van 35 mensen – onder andere oud-profvoetballers – die gaat helpen om die mensen te begeleiden. Het is overigens niet verplicht om een all-in-seizoenkaart te nemen: je kunt ook kiezen voor de reguliere seizoenkaart of nog een kleiner deel van de wedstrijden. Ook is dus rekening gehouden in de voorwaarden met het feit dat er zonder fans gespeeld moet gaan worden.
Bjorn van der Doelen als retentiemedewerker, doet het altijd goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:48 schreef Adames het volgende:
Ik verbaas me vooral hierom:
[..]
Als je geld terug wil, krijg je PSV-Nibud op je dak
Hoezo was dat lucky ?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eιn lucky wedstrijd met 5 doelpunten is een uitzondering. Maar daarom nu verkopen met dit hoge gemiddelde.
Leuke Feyenoord aankoop, laten we daar aub ver van wegblijven als je weer omhoog wilt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:20 schreef PSVCL het volgende:
Zo een Linssen had je goed erbij kunnen hebben..scoort minimaal 10 doelpunten per seizoen ,zie ik een Doan bijv niet maken
Linssen is een type Doan, daar hebben we er helaas al genoeg van.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:20 schreef PSVCL het volgende:
Zo een Linssen had je goed erbij kunnen hebben..scoort minimaal 10 doelpunten per seizoen ,zie ik een Doan bijv niet maken
Voor de eredivisie zou het een bruikbare speler zijn geweest lijkt me,helpt je aan doelpunten en daarnaast ervaren en een echte leider type...ben blij dat ie niet naar Feyenoord vertrektquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Leuke Feyenoord aankoop, laten we daar aub ver van wegblijven als je weer omhoog wilt.
Klopt..hij is momenteel overbodig met Doan als vergelijkbare speler,al ben ik bang dat we die ook alweer kunnen afschrijven.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Linssen is een type Doan, daar hebben we er helaas al genoeg van.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:18 schreef Generationalpha het volgende:
PSV zet een belangrijke stap richting de titel!
World class has arrived in Eindhoven | Sari van Veenendaal
Beter dan zoetquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:18 schreef Generationalpha het volgende:
World class has arrived in Eindhoven | Sari van Veenendaal
Dat is de surprise twist. Ze is gehaald als vervanging van Zoetquote:
Laat haar de beker potjes maar keepen aangezien PSV die toch nooit serieus neemtquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is de surprise twist. Ze is gehaald als vervanging van Zoet
Gaat de bij de heren keepen dan?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:18 schreef Generationalpha het volgende:
Milanquote:Op zondag 17 mei 2020 15:59 schreef PSVCL het volgende:
https://twitter.com/nicoschira/status/1262014685324480513?s=21
15 miljoen
M'n jongen, Nico Schira moet je niet blind geloven.quote:Op zondag 17 mei 2020 15:59 schreef PSVCL het volgende:
15 miljoen
Met RR erbij neem ik aan?quote:Op zondag 17 mei 2020 15:59 schreef PSVCL het volgende:
15 miljoen
Voorlopig zou ik helemaal niemand verkopen als ik PSV was.quote:Op zondag 17 mei 2020 15:59 schreef PSVCL het volgende:
15 miljoen
Oke,er zijn tegenwoordig zoveel transfer”insiders” dat je niet meer weet wie er echt betrouwbaar isquote:Op zondag 17 mei 2020 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
M'n jongen, Nico Schira moet je niet blind geloven.
Draad: https://twitter.com/Millar_Colin/status/1245352315755921408?s=19
twitter:waaromweetikdit twitterde op maandag 18-05-2020 om 19:16:17PSV is door het definitief beλindigen van de eredivisie (voor eeuwig?) de club met de meeste wedstrijden in de eredivisie: 2.152. Sinds de start van de eredivisie in '56 liep het totaal aantal wedstrijden van @PSV altijd gelijk met die van @AFCAjax en @Feyenoord (nu beide 2.151). https://t.co/tWHioJ8lHR reageer retweet
De meest uitwedstrijden gespeeldquote:Op maandag 18 mei 2020 19:53 schreef PSVCL het volgende:
twitter:waaromweetikdit twitterde op maandag 18-05-2020 om 19:16:17PSV is door het definitief beλindigen van de eredivisie (voor eeuwig?) de club met de meeste wedstrijden in de eredivisie: 2.152. Sinds de start van de eredivisie in '56 liep het totaal aantal wedstrijden van @:PSV altijd gelijk met die van @:AFCAjax en @:Feyenoord (nu beide 2.151). https://t.co/tWHioJ8lHR reageer retweet
Denk dat het vσσr eeuwig op 2.152 blijft voor PSV.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:53 schreef PSVCL het volgende:
twitter:waaromweetikdit twitterde op maandag 18-05-2020 om 19:16:17PSV is door het definitief beλindigen van de eredivisie (voor eeuwig?) de club met de meeste wedstrijden in de eredivisie: 2.152. Sinds de start van de eredivisie in '56 liep het totaal aantal wedstrijden van @:PSV altijd gelijk met die van @:AFCAjax en @:Feyenoord (nu beide 2.151). https://t.co/tWHioJ8lHR reageer retweet
Prima verdediger.. in het jaar dat PSV 8e finale CL bereikte was ie een van de beste verdedigers in de CLquote:Op zondag 24 mei 2020 17:19 schreef Boussaadia het volgende:
Dat zou ik ook mooi vinden. Die kan er namelijk helemaal niks van.
Ja leuk schwaab was ook een paar duels degelijk. Maakt het nog geen voetballer wat je qua niveau moet nastreven.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Prima verdediger.. in het jaar dat PSV 8e finale CL bereikte was ie een van de beste verdedigers in de CL
Bruma was in zijn laatste jaar bij PSV toch echt wel van een behoorlijk wat hoger niveau dan Schwaab ooit gehaald heeft.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja leuk schwaab was ook een paar duels degelijk. Maakt het nog geen voetballer wat je qua niveau moet nastreven.
Bruma?quote:Op maandag 25 mei 2020 15:29 schreef TehRocks het volgende:
Als je bedenkt dat dat jong overal gefaald is hoef je hem denk ik niet terug.
Bruma was gewoon een verademing. Het was al heel lang huilen met de pet op centraal achterinquote:
In het begin maakte hij nog wel elke wedstrijd een dikke blunder (die vaak dan wel goed afliep) maar in zijn laatste jaar was hij gewoon echt van hoog niveau en stabiel. Van wat ik van hem gezien heb destijds had ik ook wel het gevoel dat hij een treetje hoger dan PSV aan zou moeten kunnen.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bruma was gewoon een verademing. Het was al heel lang huilen met de pet op centraal achterin
maar rechtsbenig toch? Dan kan je Baumgartl wel afschrijvenquote:Op maandag 25 mei 2020 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het begin maakte hij nog wel elke wedstrijd een dikke blunder (die vaak dan wel goed afliep) maar in zijn laatste jaar was hij gewoon echt van hoog niveau en stabiel. Van wat ik van hem gezien heb destijds had ik ook wel het gevoel dat hij een treetje hoger dan PSV aan zou moeten kunnen.
Bij mijn weten idd rechtsbenig. Maar ik heb ook geen flauw idee van hoe hij er nu voorstaat hoor. Alleen zou ik hem in zijn vorm van toen er meteen bij willen hebben.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar rechtsbenig toch? Dan kan je Baumgartl wel afschrijven
Sinds zijn vertrek nauwelijks meer gezien nee. Maar dat zeg ik ook, of het een goed idee is hem terug te halen is nogal afhankelijk van hoe hij er nu aan toe is.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:55 schreef RipCity het volgende:
Hebben jullie hem wel zien spelen? Echt huilen met pet
Op. Niet voor niets dat die terug wil. Niet omdat die zo succesvol is. Dit weekend leek die wel een amateur.
Je hebt waarschijnlijk gelijkquote:Op maandag 25 mei 2020 16:55 schreef RipCity het volgende:
Op. Niet voor niets dat die terug wil. Niet omdat die zo succesvol is. Dit weekend leek die wel een amateur.
Ja leuk, met zo'n g-team tegen 1 van de beste voetballende ploegen van dit momentquote:Op maandag 25 mei 2020 16:55 schreef RipCity het volgende:
Nielsie heeft gesproken. Boek kan dicht.quote:Op maandag 25 mei 2020 17:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijk
https://twitter.com/Nielsie001/status/1264571013876105216
Niet meer aan beginnen dus
"Lekken is vertrekken" is het motto van Toon en Thijs. Die cultuur lijken ze er goed in hebben geramd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:19 schreef Generationalpha het volgende:
Thijs houdt alles weer potdicht of niet?Uit Rotterdam en Amsterdam het ene na het andere bericht maar in Eindhoven alles rustig.
Ook al maanden geen bericht meer gehoord van Malen of andere spelers.
Sowieso wachten tot er (ergens in Europa) een schaap over de dam komt en een club weer 50 miljoen voor een speler neer gaat tikken. Tot die tijd zullen clubs ook niet zo happig zijn om hun spelers te verkopen. PSV heeft nog een paar aardige talenten op de bank (Malen en Ihattaren) maar die kunnen ze voorlopig prima binnenboord houden denk ik.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Lekken is vertrekken" is het motto van Toon en Thijs. Die cultuur lijken ze er goed in hebben geramd.![]()
Maar ik denk niet dat er bijzonder veel te melden is momenteel. PSV heeft nou eenmaal geen spelers die voor grotere clubs 'must haves' zijn en door corona wordt het sowieso een raar transferseizoen.
is dat zo?quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:36 schreef Generationalpha het volgende:
PSV staat er qua financiλn door de Bergwijn-transfer ook prima voor en hoeft in principe helemaal niemand te verkopen.
Ja dat is zo. Normaal gesproken kun je je vraagtekens zetten bij transferbalansen maar dit jaar staat PSV wel zodanig in de plus (59 miljoen volgens transfermarkt) dat zelfs met aftrek van alle kosten aan salarissen, externe partijen en zaakwaarnemers er nog tientallen miljoenen euro's zouden moeten overblijven.quote:
PSV is daar nooit zo doorzichtig over dus ik weet niet in hoeverre die opbrengst klopt of dat daar nog een deel van afgestaan moet worden, ik meen dat Gerbrands het zelf al had over spelers verkopen als er zonder publiek gespeeld gaat wordenquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Normaal gesproken kun je je vraagtekens zetten bij transferbalansen maar dit jaar staat PSV wel zodanig in de plus (59 miljoen volgens transfermarkt) dat zelfs met aftrek van alle kosten aan salarissen, externe partijen en zaakwaarnemers er nog tientallen miljoenen euro's zouden moeten overblijven.
https://www.transfermarkt(...)n/383/saison_id/2019
PSV heeft afgelopen jaar natuurlijk 3 grote deals gedaan: Lozano, Bergwijn en Luuk de Jong. Dan schiet het wel op.
PSV heeft na Ajax gewoon de minste problemen, dat was ook al duidelijk na berichten uit de pers. En daarnaast kan de netto-opbrengst op Transfermarkt er inderdaad best een paar miljoen naast zitten, maar echt geen 59.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is daar nooit zo doorzichtig over dus ik weet niet in hoeverre die opbrengst klopt of dat daar nog een deel van afgestaan moet worden, ik meen dat Gerbrands het zelf al had over spelers verkopen als er zonder publiek gespeeld gaat worden
quote:'Geen grote geldzorgen' voor PSV: 'Fors eigen vermogen en acht jaar nettowinst'
Vooralsnog vrezen PSV en FC Eindhoven nog niet voor financiλle problemen naar aanleiding van de coronacrisis. De twee clubs uit de Lichtstad hebben naar eigen zeggen voldoende vet op de botten om de huidige situatie nog even vol te houden.
PSV kent 'geen grote geldzorgen', weet het Eindhovens Dagblad te melden. De club heeft weliswaar lagere inkomsten en kan ook in de toekomst minder geld binnenhalen, maar PSV heeft 'voldoende middelen om de salarissen door te betalen' en weet zich daarnaast ook gesterkt door een fors eigen vermogen. Met acht jaar nettowinst op rij zijn er geen zorgen in het Philips Stadion, zo klinkt het.
dat geloof ik wel maar dat zegt nog steeds niet heel veel en die opbrengsten op transfermarkt zijn gewoon de verkoop min de inkoop maar er wordt niet meegenomen wat voor % er naar de club gaat, jaarcijfers geven daar wel een beter inzicht vanquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:52 schreef Generationalpha het volgende:
PSV heeft na Ajax gewoon de minste problemen, dat was ook al duidelijk na berichten uit de pers. En daarnaast kan de netto-opbrengst op Transfermarkt er inderdaad best een paar miljoen naast zitten, maar echt geen 59.
Allemaal waar, maar dan nog denk ik dat we meer dan genoeg aanwijzingen hebben om te concluderen dat PSV er prima voorstaat.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat geloof ik wel maar dat zegt nog steeds niet heel veel en die opbrengsten op transfermarkt zijn gewoon de verkoop min de inkoop maar er wordt niet meegenomen wat voor % er naar de club gaat, jaarcijfers geven daar wel een beter inzicht van
niet geluisterd maar hier schijnt Toon er toch wat over te zeggen vandaar dat ik het me kon herinnerenquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar dan nog denk ik dat we meer dan genoeg aanwijzingen hebben om te concluderen dat PSV er prima voorstaat.
twitter:PimSedee twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 19:46:07Openhartige @ToonGerbrands over impact #corona in #podcast #kickoff zonder Valentijn die herstelt van breuk heup, met @MikeVerweij en @JeroenKapteijns PSV-directeur vreest voor verkoop speler bij leeg stadion https://t.co/Sz9F4Y8Y5T via @Telegraaf reageer retweet
een onvergetelijk seizoentwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 27-05-2020 om 15:48:05PSV en aanvoerder Ibrahim Afellay (34) gaan na dit seizoen niet met elkaar door, zo is in goed overleg afgesproken. Zo meer op de sites van AD en ED. reageer retweet
dat je de minste problemen hebt wil niet zeggen dat je geen hele grote problemen kan hebben. Een jaar zonder publiek is een enorme impactquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:52 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
PSV heeft na Ajax gewoon de minste problemen, dat was ook al duidelijk na berichten uit de pers. En daarnaast kan de netto-opbrengst op Transfermarkt er inderdaad best een paar miljoen naast zitten, maar echt geen 59.
[..]
Bergwijn is inderdaad wel op het perfecte moment verkocht. Dat geld zou je de komende paar jaar er nooit meer voor krijgen. Voor hoeveel ook alweer @onlogisch ?quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Sowieso wachten tot er (ergens in Europa) een schaap over de dam komt en een club weer 50 miljoen voor een speler neer gaat tikken. Tot die tijd zullen clubs ook niet zo happig zijn om hun spelers te verkopen. PSV heeft nog een paar aardige talenten op de bank (Malen en Ihattaren) maar die kunnen ze voorlopig prima binnenboord houden denk ik.
PSV staat er qua financiλn door de Bergwijn-transfer ook prima voor en hoeft in principe helemaal niemand te verkopen.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bergwijn is inderdaad wel op het perfecte moment verkocht. Dat geld zou je de komende paar jaar er nooit meer voor krijgen. Voor hoeveel ook alweer @:Onlogisch ?
Ah, nieuws. Als ik hem was zou ik zijn carriθre ook maar beλindigen. Extra pijnlijk voor Van Bommel ook achteraf eigenlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:55 schreef rubbereend het volgende:
een onvergetelijk seizoentwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 27-05-2020 om 15:48:05PSV en aanvoerder Ibrahim Afellay (34) gaan na dit seizoen niet met elkaar door, zo is in goed overleg afgesproken. Zo meer op de sites van AD en ED. reageer retweet
quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
scheelt wel weer een miljoen aan salariskosten
Kreeg Ibi echt een miljoen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
scheelt wel weer een miljoen aan salariskosten
dat hij hem erbij haalde is nog wel te begrijpen afhankelijk van wat voor contract, maar hem aanvoerder maken was gewoon domquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:28 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Wel pijnlijk voor Van Bommel hoor, achteraf gezien. Een speler die al sinds 2016 nauwelijks een wedstrijd gespeeld heeft meteen eerste aanvoerder maken is echt holmaatjes-gedrag.
Ik doel ook op het aanvoerderschap inderdaad. Dat was absoluut belachelijk. Van Persie kreeg bij Feyenoord pas na een half jaar de aanvoerdersband en die had in de jaren ervoor veel meer gespeeld dan Afellay.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hij hem erbij haalde is nog wel te begrijpen afhankelijk van wat voor contract, maar hem aanvoerder maken was gewoon dom
Wat is dat voor gek ding dat daar links staat?quote:
Wat een lelijke prijzen ja.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is dat voor gek ding dat daar links staat?
Troostprijsjequote:Op woensdag 27 mei 2020 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is dat voor gek ding dat daar links staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |