Hopen dat ze het dan voor de zekerheid niet onder een tent doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:46 schreef miss_sly het volgende:
Goed nieuws: mijn sportschool begint met buitenlessen vanaf morgen
quote:Een open tent van 150 vierkante meter en vier meter hoog in de buitenlucht. Sportcentrum Essink uit Eindhoven dacht met die Pop Up Gym dé oplossing te hebben voor hun klanten. Maar de gemeente zet er echter een streep door, de Veiligheidsregio keurt dergelijke plannen af.
https://www.ed.nl/eindhov(...)rum-essink~ab9150a7/quote:Op papier is het een mooi plan: het sportcentrum staat te springen om klanten weer te kunnen laten sporten. Máárr, de gemeente Eindhoven vindt het onverantwoord: het dilemma van sporten in een tent of onder een overkapping is voorgelegd aan de Veiligheidsregio en die stelt juist dat het verboden is. De reden? ‘Een tent, die eventueel weer dicht te maken is of waarbij muren van een gebouw als windvanger kunnen dienen, biedt de verleiding om bij regen, wind of kou toch dichter bij elkaar te sporten dan toegestaan is.’ De gemeente houdt kortom vast aan de interpretatie van de noodverordening: buiten is in de open lucht. Dat geldt voor iedereen.
Doe ik.quote:
Prachtig toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hopen dat ze het dan voor de zekerheid niet onder een tent doen.
[..]
[..]
https://www.ed.nl/eindhov(...)rum-essink~ab9150a7/
De ene gemeente moedigt het aan, de andere keurt het af, totale willekeur.
Het is maar net welke ambtenaar er naar de plannen kijkt.
Daar heb je inderdaad gelijk inquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Zelfselecteren en geld betalen is wel een hele goede manier om een bias naar oververtegenwoordiging te krijgen. Waarom zou iemand 70 euro betalen voor een test als deze geen enkele reden heeft om aan te nemen dat ie het gehad heeft.
Vrijwel elke sector schreeuwt nu moord en brand dat het ten onrechte is dat ze niet open mogen. Ergens moet toch een grens getrokken worden. Anders kun je net zo goed alles opengooien nu, zonder te wachten op de mogelijke effecten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:45 schreef skrn het volgende:
Ik zie sportscholen ruim voor 1 september wel openen, kan me niet voorstellen dat de regering er niet naar kijkt.
En bezoekers zouden juist makkelijk te traceren mocht het fout gaan.
Bij mijn sportschool is buiten gewoon buiten. Helemaal prima 👌 dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hopen dat ze het dan voor de zekerheid niet onder een tent doen.
[..]
[..]
https://www.ed.nl/eindhov(...)rum-essink~ab9150a7/
De ene gemeente moedigt het aan, de andere keurt het af, totale willekeur.
Het is maar net welke ambtenaar er naar de plannen kijkt.
Krijgen we dan ook extra gratis geld als land?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:20 schreef Daarnaast het volgende:
Ik vind Nederland ondertussen de homofiel of allochtoon van het groepje worden in eu als het gaat om hoe we omgaan met de tester.
Toppie!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij mijn sportschool is buiten gewoon buiten. Helemaal prima 👌 dus.
Zo hip is Nederland niet hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:20 schreef Daarnaast het volgende:
Ik vind Nederland ondertussen de homofiel of allochtoon van het groepje worden in eu als het gaat om hoe we omgaan met de tester.
Ja met nieuwe protocollen kan het wel! Dat wordt het argument van de overheid denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vrijwel elke sector schreeuwt nu moord en brand dat het ten onrechte is dat ze niet open mogen. Ergens moet toch een grens getrokken worden. Anders kun je net zo goed alles opengooien nu, zonder te wachten op de mogelijke effecten.
Psst.. gauw de popo's bellen, nog die 4k boete voordat ze failliet zijn, en een aantekening.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn sportschool heeft besloten om op 1 juni open te gaan. Regende opzeggingen laatste tijd. Het is open of faillissement blijkbaar
Ben jij er ook weer?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:35 schreef Sfancta het volgende:
Wou gaan eten in Duitsland.
Reserveren, met mondkapje binnenkomen, tijdens eten afdoen, daarna gelijk weer op en je gegevens achterlaten.
Ik ga niet meer eten in Duitsland.
Wij zijn nog niet zo technologisch geavanceerd. Over 2 jaar komen we wel aan de beurt. Je moet de mensen eerst laten wennen aan de kap en de app, dat is daar al gemeengoed.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:45 schreef RipCity het volgende:
Wij klagen over app terwijl modern land als Singapore totaal controle invoert
Singapore verplicht digitaal inchecken bij gebouwen
https://www.nu.nl/tech/60(...)en-bij-gebouwen.html
Kale kip kun je niet plukkenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:51 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Psst.. gauw de popo's bellen, nog die 4k boete voordat ze failliet zijn, en een aantekening.
Kap met die app.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:57 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wij zijn nog. niet zo technologisch geavanceerd. Over 2 jaar komen we wel aan de beurt. Je moet de mensen eerst laten wennen aan de kap en de app.
En toen de leraren dreigden gingen de scholen ook dicht.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kale kip kun je niet plukken
Snap ze wel. Toen de horeca begon te dreigen met gewoon open te gaan draaide Rutte ook opeens
Niet zo makkelijk in Duitsland helaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je mocht de grens over om even te gaan uit eten?
Genoeg tijd om een fles whisky te openenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:58 schreef michiel_merk het volgende:
Ab heeft nog maar 10 minuten zendtijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |