SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.everyone's a critic...
even you ! !
Wij hebben er met corona ook een gemaakt. Één poging gedaan, maar toen draaide de wind. Iemand ging 3 uur voor mij 39 gemiddeld over 22km, waar ik tot 33 kwam en sommige stukken niet boven de 25quote:Op maandag 11 mei 2020 23:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Onder gelijke omstandigheden krachten meten![]()
Ongelijke omstandigheden![]()
Al heb ik wel paar segmentjes waar paar vrienden vaak ook ook voluit gaan, da's wel geinig. Ik wacht nog wel op de goede wind, want alle eerdere pogingen strandden.
Ja I know...quote:
Wil je voornamelijk gravel racen/fietsen (en dus een fiets die daarvoor ontworpen is) of voornamelijk bikepacken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:57 schreef Stienn het volgende:
Ik twijfel om een canyon grail te kopen, wat is het voornaamste verschil van de sram en grx groep?
Wil de fiets voornamelijk voor gravel en bikepacking gebruiken. Zou volgende zomer graag een keer vanaf amsterdam naar zuid Frankrijk willen gaan fietsen. Kan op m’n racefiets gaan (Giant tcr) maan verwacht dat een gravel bike een iets relaxere geo heeft.
Dan zou ik gewoon gaan voor de leukste gravelbike die je kan vinden, met wat opties voor extra bagage.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:19 schreef Stienn het volgende:
Voornamelijk gravel, maar wil hem ook wel gebruiken voor een bikepack tripje
Ik ga vrijdag waarschijnlijk een poging doen om jou tijd te verbeteren op de Posbankquote:
Ah, het segment bestaat nog wel. Gek wel, als ik nu de Posbank fiets zie ik hem niet meer. Dan pakt hij alleen degene vanaf de afslag: https://www.strava.com/segments/3546862quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag waarschijnlijk een poging doen om jou tijd te verbeteren op de PosbankJe staat nu 1 seconde boven mij.
https://www.strava.com/segments/660369
MIJN HUIDIGE STANDquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag waarschijnlijk een poging doen om jou tijd te verbeteren op de PosbankJe staat nu 1 seconde boven mij.
Moet je bij verborgen segmenten kijken onderaan de lijst, en dan even op niet verbergen klikken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ah, het segment bestaat nog wel. Gek wel, als ik nu de Posbank fiets zie ik hem niet meer. Dan pakt hij alleen degene vanaf de afslag: https://www.strava.com/segments/3546862
Daar sta je 2 seconden achter me, dus die ga je ook wel redden denk ik. Kwam laatst zelf maar tot 3:20 op dat segment
Blijft dat segment dan altijd unhiden?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet je bij verborgen segmenten kijken onderaan de lijst, en dan even op niet verbergen klikken.
Ik kijk nu naar de canyon grail al 6 of 7 met grx of de specialized diverge elite E5.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon gaan voor de leukste gravelbike die je kan vinden, met wat opties voor extra bagage.
Wat is je budget ongeveer?
Ik dacht van wel. Maar pin me er niet op vast. Probeer het even uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:35 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Blijft dat segment dan altijd unhiden?
Mijn beste tijd daar is 50:46. Volgens mij gingen we toen aan de voet koffie drinken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Allemaal leuke fietsen volgens mij. Wellicht dat je kans hebt op wat aanbiedingen voor de oude Diverge omdat er nu nieuwe komen. Ook heeft de Diverge extra nokjes op de bovenbuis en de vork, dus dat zou kunnen helpen met bepakking.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:36 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar de canyon grail al 6 of 7 met grx of de specialized diverge elite E5.
Dan zou ik voor een Fuji Jari gaan, omdat die vrij cheap isquote:
Mijne 6:49. Was toen helemaal naar de klote nadat ik uit Berlijn terug was komen fietsen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:39 schreef Z het volgende:
[..]
Mijn beste tijd daar is 50:46. Volgens mij gingen we toen aan de voet koffie drinken.
5.10 heb ik daar.. Maar ben wel benieuwd hoe ik het daar nu zou doen, met nieuwe fiets en voor het eerst veel fietskilometers gemaakt..quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijne 6:49. Was toen helemaal naar de klote nadat ik uit Berlijn terug was komen fietsen.
Indekken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijne 6:49. Was toen helemaal naar de klote nadat ik uit Berlijn terug was komen fietsen.
Die grail is wel een mooie fiets nu ze er een normale stuurbocht op hebben gezet. Daar kan je toch prima mee bike packen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:36 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar de canyon grail al 6 of 7 met grx of de specialized diverge elite E5.
Oeh best redelijk 4:58 daar.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dit is het stuk met aanloop erbij, wat heb je op de klim?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh best redelijk 4:58 daar.
Maar vorig jaar april was ik beter dan nu.![]()
Maar goed idee om weer eens een rondje Postbank te pakken.
Gewoon Dion Beukeboom inhuren: https://www.strava.com/athletes/1306453quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ah, het segment bestaat nog wel. Gek wel, als ik nu de Posbank fiets zie ik hem niet meer. Dan pakt hij alleen degene vanaf de afslag: https://www.strava.com/segments/3546862
Daar sta je 2 seconden achter me, dus die ga je ook wel redden denk ik. Kwam laatst zelf maar tot 3:20 op dat segment
Haha, lekker hoor. Die staat zelf anders ook flink hoog op de Posbankquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gewoon Dion Beukeboom inhuren: https://www.strava.com/athletes/1306453
Surly, nog zo'n lekker Punk merk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Net zo'n dieplood als een Surly zeker.
Zeker.quote:
Wel met inachtneming van 1.5m afstand.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
NTFU heeft samen met wat andere instanties het advies gegeven om met groepjes van maximaal 4 personen te gaan fietsen.
Grote vriend, vanmiddag heb ik mijn racert naar de fietsenmaker gebracht voor een onderhoudsbeurtje. Hierbij dan ook mijn excuses dat ik heb gefaaldquote:
4:23.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Prima tijd hoor! Posbank vanaf het Pannenkoekenhuisquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:36 schreef No-P het volgende:
[..]
4:23.
Weet zo niet eens welke klim dat is?
FOEI!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:33 schreef Yankee het volgende:
[..]
Grote vriend, vanmiddag heb ik mijn racert naar de fietsenmaker gebracht voor een onderhoudsbeurtje. Hierbij dan ook mijn excuses dat ik heb gefaald
Ah ja: ik zag de afslag niet, maar die zit onder de lijn verstopt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Prima tijd hoor! Posbank vanaf het Pannenkoekenhuis
Het filmpje is uiteraard fouter dan je fiets naar de fietsenmaker brengen. Al ben ik wat bevooroordeeld omdat mijn fiets momenteel bij de FM staat.quote:
Afgehaakt toen er een ringetje om het ventiel geschroefd zatquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Afgehaakt toen er een ringetje om het ventiel geschroefd zat
Niks hoor, op je Gazelle stadsfiets.quote:
quote:
#tubelessquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niks hoor, op je Gazelle stadsfiets.
JA MAAR WAAROM KIJK JE DAN EEN FILMPJE OVER EEN BAND VERVANGEN GEKquote:
Lagere rolweerstand en het verminderd risico op lek rijden. Zoals afgelopen zaterdag dat ik 10km voordat ik thuis was "lek" reed. Met een beetje verminderde druk gewoon kunnen doorrijden zonder 10 minuten langs de kant staan te klooien om de binnenband te vervangen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
JA MAAR WAAROM KIJK JE DAN EEN FILMPJE OVER EEN BAND VERVANGEN GEK
Wat zijn voor jou de voordelen van tubeless?
serquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lagere rolweerstand en het verminderd risico op lek rijden. Zoals afgelopen zaterdag dat ik 10km voordat ik thuis was "lek" reed. Met een beetje verminderde druk gewoon kunnen doorrijden zonder 10 minuten langs de kant staan te klooien om de binnenband te vervangen.
Dat is wel chill, ik overweeg het ook wel. Op mn mountainbike bevalt het iig prima, maar daar heb je ook nog de voordelen van kunnen rijden met lagere druk op technische trailsquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lagere rolweerstand en het verminderd risico op lek rijden. Zoals afgelopen zaterdag dat ik 10km voordat ik thuis was "lek" reed. Met een beetje verminderde druk gewoon kunnen doorrijden zonder 10 minuten langs de kant staan te klooien om de binnenband te vervangen.
En je zal maar een Schwalbe-band hebben, dan is de tijd x3quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Duh.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Lance heeft serieus een goed boek over fietsonderhoud.
Volgens hem moet je voor elke rit met je fietshandschoentjes je hele band afgaan op steentjes e.d.
[..]
Zelfs tijdens het fietsen doe ik dat af en toe, zelfs met blote handen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens hem moet je voor elke rit met je fietshandschoentjes je hele band afgaan op steentjes e.d.
Sinds ik dat doe nimmer meer lekgereden.
[..]
ser
Ik rem zelfs met blote handen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zelfs tijdens het fietsen doe ik dat af en toe, zelfs met blote handen.
t is een beetje hetzelfde als homosexueel geslachtsverkeer met van die ultra dunne condooms: het kan allemaal wel, maar als je t veilig wil, kan je beter in nieuw rubber investerenquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kon door mijn band heen kijken. Dat lijkt mee suboptimaal
Nee joh met het puntje van je schoen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Schakelen ook toch? Gewoon even bukken en die ketting op het buitenblad gooien.
Ik had alleen mn ventielkern los, niet echt lek want rij met ultradun latex.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:22 schreef Patroon het volgende:
Je moet gewoon zorgen dat je in orden bent. Paar weken terug met @:tommeke en @:gripper beide een keer lek, man man man
Patroon kan toch ook niet crossen man.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik had alleen mn ventielkern los, niet echt lek want rij met ultradun latex.
Pas jij nou maar op dat je niet uitglijdt over een losliggend kiezeltje
Nou dat viel me niks tegen! Hij stuurt best goed, ook op singletracks en kan bochten op snelheid nemen. Denk dat ie zich in een crossje met niet al te veel modder, scherpe bochten en glibberige schuine kantjes best goed zou kunnen positioneren.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Patroon kan toch ook niet crossen man.
Kiezels moet je overheen springen of wegtikken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Moest even op gang komen, maar na een tip over hoe ik door het mulle zand kon komen ging het idd beter ja. Nu had ik met dunne noppen banden ook niet echt voordeel daarin, maar scheelt wel hoe je het doet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou dat viel me niks tegen! Hij stuurt best goed, ook op singletracks en kan bochten op snelheid nemen. Denk dat ie zich in een crossje met niet al te veel modder, scherpe bochten en glibberige schuine kantjes best goed zou kunnen positioneren.
Zn ervaring om een uur lang hard te knallen in een koers komt daarbij ook wel te pas.
Zeg maar een indycar cross, een uur lang rondjes rijden op een sintelbaan
Leuk toch. Lekker een beetje glijden en spelen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Moest even op gang komen, maar na een tip over hoe ik door het mulle zand kon komen ging het idd beter ja. Nu had ik met dunne noppen banden ook niet echt voordeel daarin, maar scheelt wel hoe je het doet.
Ja prima afwisseling voor op de weg. In begin wilde ik in het mulle zand teveel corrigeren.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk toch. Lekker een beetje glijden en spelen.
Mul zand is ook moeilijk, dan moet de bandenspanning ook zo laag alst kan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja prima afwisseling voor op de weg. In begin wilde ik in het mulle zand teveel corrigeren.
Wat een stoere chick!quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon een dame op de Camerig: https://www.strava.com/activities/3415099868
Ja dat was ook nog zo iets. Na 100km voelde ik eens aan de banden van de anderen en die van mij...keihard. Heb er toen een paar bar uitgelaten en dat reed opeens een stuk beter.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mul zand is ook moeilijk, dan moet de bandenspanning ook zo laag alst kan.
Kun je ook een stukje ouderwetse high tech voor inzetten:quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Sinds ik dat doe nimmer meer lekgereden.
[..]
ser
En ook een echte everest.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon een dame op de Camerig: https://www.strava.com/activities/3415099868
hoezo niet?quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ook een echte everest.
Ik vind het nog steeds wat gek dat de VAM berg van Adne van Engelen er bij staat, die voldoet niet aan de regels voor zover ik dat kan zien.
Hij reed toch een rondje?quote:
Scrap-metalquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kun je ook een stukje ouderwetse high tech voor inzetten:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, maar dat is omdat je niet tegen de richting in mag toch? Op het laatst ging ‘ie wel op en neer ivm. de tijd enzo.quote:
Ah, ik wist niet dat de VAMberg eenrichtingsverkeer is.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, maar dat is omdat je niet tegen de richting in mag toch? Op het laatst ging ‘ie wel op en neer ivm. de tijd enzo.
Voor de veiligheid kun je aan drie kanten omhoog en aan één kant naar beneden. Het is er best wel smal.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat de VAMberg eenrichtingsverkeer is.
Serieus, ik wist ook niet dat er daar iets mis mee was. Mag het niet? Is dit weer een van de 1000 nutteloze Velominati regeltjes?quote:
Waarom moet dat ringetje er dan wél op???quote:Op donderdag 14 mei 2020 01:11 schreef Coppi het volgende:
[..]
Serieus, ik wist ook niet dat er daar iets mis mee was. Mag het niet? Is dit weer een van de 1000 nutteloze Velominati regeltjes?
Voor als de ductape op is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 06:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waarom moet dat ringetje er dan wél op???
Dan zit je ventiel lekker stevig bij het oppompen en het ziet er netje afgewerkt uit. Bovendien maakt het ook niets uit als je ze er wel op laat zitten. Net als de ventieldopjes natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 06:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waarom moet dat ringetje er dan wél op???
Gast, dat ding weegt zeker een gram. En het is super niet aeroquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:48 schreef Coppi het volgende:
[..]
Dan zit je ventiel lekker stevig bij het oppompen en het ziet er netje afgewerkt uit. Bovendien maakt het ook niets uit als je ze er wel op laat zitten. Net als de ventieldopjes natuurlijk.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gast, dat ding weegt zeker een gram. En het is super niet aero
Toch weer een gram, als er geen corona was zou ik nog even een goede fluim op de grond roggelen voordat ik de col de la Posbank zou beklimmen. Marginal gains en zulks.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:55 schreef Coppi het volgende:
[..]Net alsof dat enig verschil maakt met mijn sportlichaam en fiets.
Dat laatste is inderdaad een potentieel risico. Moet wel een bekentenis doen. Bij Limburgse toertochten rijd ik altijd met betere fietsers en rijd bewust met minimaal vocht in de bidons rond. Scheelt een halve liter (kg) en om de 30 km is er toch revitaillering. Vind het altijd zo jammer om een halve kilo extra die hoogtemeters op je sjouwen. Beetje kansloos, maar het werkt wel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Toch weer een gram, als er geen corona was zou ik nog even een goede fluim op de grond roggelen voordat ik de col de la Posbank zou beklimmen. Marginal gains en zulks.
Nadeel kan zijn dat je band stuk gaat rond het ventiel, was laatst mtb-en met een vriend die hem kennelijk te strak aandraaide., waardoor er teveel spanning op die verbinding kwam, 2 lekke banden.
Ik heb ze weleens de bosjes ingegooid toen ik ergens een PR wilde rijden, dus ik snap jequote:Op donderdag 14 mei 2020 09:03 schreef Coppi het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad een potentieel risico. Moet wel een bekentenis doen. Bij Limburgse toertochten rijd ik altijd met betere fietsers en rijd bewust met minimaal vocht in de bidons rond. Scheelt een halve liter (kg) en om de 30 km is er toch revitaillering. Vind het altijd zo jammer om een halve kilo extra die hoogtemeters op je sjouwen. Beetje kansloos, maar het werkt wel.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb ze weleens de bosjes ingegooid toen ik ergens een PR wilde rijden, dus ik snap je
Sta er nog steeds 86/4000 mee, dus het zal wel geholpen hebbenquote:
Je fiets is meer aero met bidonnen in de houders...quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Sta er nog steeds 86/4000 mee, dus het zal wel geholpen hebben
Wellicht alleen mentaal...
Gemiddelde snelheid 23 km/h, dus ik neem dat verliesquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je fiets is meer aero met bidonnen in de houders...
Vind het maar niks.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:25 schreef Zwansen het volgende:
Kent iemand het merk Apex? Ziet er best strak uit, maar ik vind ze relatief goedkoop. Ben benieuwd wat de kwaliteit is. Iemand ervaringen mee?
www.apexbikes.nl
Je zou even moeten kijken, maar volgens mij heeft Fiets ze ooit bekeken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:25 schreef Zwansen het volgende:
Kent iemand het merk Apex? Ziet er best strak uit, maar ik vind ze relatief goedkoop. Ben benieuwd wat de kwaliteit is. Iemand ervaringen mee?
www.apexbikes.nl
Is het eigen label merk van 5311 in zaltbommel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:25 schreef Zwansen het volgende:
www.apexbikes.nl
Mwoah, als je het mooi vindt is het gewoon een goede optie. De negatieve reacties waren smaakgevoeligquote:
Moet kunnen. Met een aantal wielset. Zoiets: http://hereticbikes.com/quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:14 schreef Fretwork het volgende:
Niet dat ik het ga kopen, want super blij met met mijn nieuwe Canyon, maar in hoeverre denken jullie dat het mogelijk is om één fiets te hebben voor cyclo's, groepsritten, gravel, cyclocross, mountainbiken en bikepacking?
Onmogelijk ik zie 6 fietsen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:14 schreef Fretwork het volgende:
Niet dat ik het ga kopen, want super blij met met mijn nieuwe Canyon, maar in hoeverre denken jullie dat het mogelijk is om één fiets te hebben voor cyclo's, groepsritten, gravel, cyclocross, mountainbiken en bikepacking?
Waarom zou je je tot 1 fiets beperken?quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:14 schreef Fretwork het volgende:
Ik denk dat je een heel eind moet komen, maar uiteindelijk mountainbike je dan op een racefiets en rij je die cyclo op een mountainbike zegmaar.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:14 schreef Fretwork het volgende:
Ja, maar danmoet je door de weilanden heen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Waar kunnen we ook alweer kijken hoe vaak een tile bezocht is?
Of in andere woorden @:DDX kun je de tile bij de Marken (noord oost van Wormer) befietsen?
Denk het ook wel eigenlijk, vooral als je 3 wielsets hebt (race, gravel/cross, en 650b MTB).quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:49 schreef Z het volgende:
[..]
Moet kunnen. Met een aantal wielset. Zoiets: http://hereticbikes.com/
Maar zo'n fiets heeft altijd een allround karakter.
Je zou op hetzelfde budget 1 goed frame kunnen halen met betere afmontage, en dan 3 wielsets. Minder ruimte nodig en gewoon tof.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:02 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waarom zou je je tot 1 fiets beperken?
Fiets vriendinnetje heeft er een als team fiets. (De jong renner)quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:25 schreef Zwansen het volgende:
www.apexbikes.nl
Wat is er gebeurd met N+1?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je zou op hetzelfde budget 1 goed frame kunnen halen met betere afmontage, en dan 3 wielsets. Minder ruimte nodig en gewoon tof.
Iedere tile van Marken heeft meer dan 5 tilehunters op bezoek gehad. Tile Tile 8424x5376 is daarvan het minst bezocht met 6 tilehunters.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Of in andere woorden @:DDX kun je de tile bij de Marken (noord oost van Wormer) befietsen?
De Marken is een watertje bij Wormer.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:09 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Iedere tile van Marken heeft meer dan 5 tilehunters op bezoek gehad. Tile Tile 8424x5376 is daarvan het minst bezocht met 6 tilehunters.
Beste is in de winter als grond wat harder is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Gewoon lekker gaan kanoën daar mooi gebied👍 en cheap.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar danmoet je door de weilanden heen.
https://www.google.nl/map(...)!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0
Wel een waterfiets dan he, want heet niet voor niets veloviewer.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:39 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan kanoën daar mooi gebied👍
heb er ook gezwommen, dat is dan helemaal een zonde zeker 😂quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:39 schreef ddx het volgende:
[..]
Wel een waterfiets dan he, want heet niet voor niets veloviewer.
Een fully is wat te veel van het goede, maar ik denk dat je voor het budget van een middelmatige racer, carbon hardtail en gravelracer een bijzonder lekkere combifiets kan opbouwen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met N+1?![]()
Maar even serieus een aero racer en een bijvoorbeeld een fully zijn toch volstrekt andere fietsen, waarom zou je in hemelsnaam die willen combineren?
Fris? Vandaag in mijn speedsuit gereden met armstukken erbij. Volgens mij ben je gewoon een koukleum?quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:41 schreef Spanky78 het volgende:
Wat was het weer fris! Overschoenen aan doen was niet verkeerd. Zonnetje was lekker, maar had gewoon spijt van de korte handschoenen.
Belooft wat morgenochtend, mijn hardloop legging is vast te koud... gek genoeg vind ik het kouder dan toen de temperatuur lager was in maart.
Ja ook als je afstapt binnen een tegeltje moet je weer terug naar de start en opnieuw proberenquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:41 schreef MarcoD het volgende:
[..]
heb er ook gezwommen, dat is dan helemaal een zonde zeker 😂
Normaal echt helemaal niet. Maar koude wind, kracht vijf uit noord, van zee. Brrr.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Fris? Vandaag in mijn speedsuit gereden met armstukken erbij. Volgens mij ben je gewoon een koukleum?
Deze heb jij nodig in je leven: https://www.bikeradar.com(...)ndo-hvrt-cf0-review/quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Denk het ook wel eigenlijk, vooral als je 3 wielsets hebt (race, gravel/cross, en 650b MTB).
Lijkt me ooit wel tof, al denk ik dat 2 a 3 verschillende fietsen wel handiger is.
Volgens mij ben jij nogal een koudkleum. Ik heb het nog niet koud gehad deze week.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:41 schreef Spanky78 het volgende:
Wat was het weer fris! Overschoenen aan doen was niet verkeerd. Zonnetje was lekker, maar had gewoon spijt van de korte handschoenen.
Belooft wat morgenochtend, mijn hardloop legging is vast te koud... gek genoeg vind ik het kouder dan toen de temperatuur lager was in maart.
Hier in Noord-Holland was het best fris.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Fris? Vandaag in mijn speedsuit gereden met armstukken erbij. Volgens mij ben je gewoon een koukleum?
Ik kwam ook redelijk wat gekken tegen, voornamelijk in korte broek. Ik pak mij liever wat warmer in.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:53 schreef ddx het volgende:
[..]
Hier in Noord-Holland was het best fris.
Al verschilden de meningen daarover, want zelfs vanavond kwam ik er nog paar tegen in kort/kort.
Terwijl ik zo'n beetje in winteroutfit aan het fietsen was. (beenstukken, dik jack en handschoenen)
Deze avond op de mtb gewoon kort/kort gereden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom is kort/kort gewoon?quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze avond op de mtb gewoon kort/kort gereden.
Best een koude wind idd, vooral eergisteren was ik er helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:41 schreef Spanky78 het volgende:
Als je geen crits rijdt en eigenlijk gewoon lekker door Nederland aan toeren bent is het prima. Ik zou alle mtb parcoursen in de buurt er prima mee aankunnen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Een fully is wat te veel van het goede, maar ik denk dat je voor het budget van een middelmatige racer, carbon hardtail en gravelracer een bijzonder lekkere combifiets kan opbouwen.
Dan kom je wel in het gebied van een di2 afgemonteerde 3T Exploro met 3 goede wielsets, waarmee je in Nederland praktisch alles kan rijden.
Ligt ook aan je stuurmanskunsten. Ik zou dat ook niet moeten proberen, maar als je deze gast ziet:quote:Op vrijdag 15 mei 2020 07:34 schreef kaasplankje het volgende:
Ik rijd zelf wel op de CX mtb routes maar zeker in bijv. de Ardennen moet je dan echt rustig naar beneden zonder vering en met een dun bandje op die grote keien. Het kan wel maar niet ideaal, zal dan met een 650B wiel iets beter zijn.
Dat is wel een heel ander parcours dan een track met veel grove stenen en dikke wortels.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ligt ook aan je stuurmanskunsten. Ik zou dat ook niet moeten proberen, maar als je deze gast ziet:
Maar zo'n parcours uit dat filmpje van Fretwork is niet te vergelijken met waar Kaas op doelde in de Ardennen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:58 schreef Gripper het volgende:
Bikeparks zijn over het algemeen inderdaad perfect smooth door alle graafwerk en perfecte schansen en kombochten. Dat ga je niet verpesten met wortels. Daarvoor moet wel voortdurend onderhoud gepleegd worden om te zorgen dat wortels niet bloot komen te liggen en netjes bedekt blijven.
Nee klopt, keien, zeker nat, zijn een ander verhaal.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar zo'n parcours uit dat filmpje van Fretwork is niet te vergelijken met waar Kaas op doelde in de Ardennen.
Vorig jaar een Pro-User Diamant SG2 gekocht. Bevalt goed. Afstand tussen de fietsen is ruim, zodat ze niet tegen elkaar aan trillen. Hij kan ook ingeklapt worden opgeborgen wat wel een voorwaarde was. Ik vind het op vakantie namelijk wel fijn dat ik de drager kan inklappen en in de kofferbak kan leggen. Tevens kan de drager en de fietsen met een sleutel worden vastgezet op de trekhaak, wat wel zo veilig is op een verlaten parkeerplek.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:25 schreef Yankee het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het nu toch wel handig gaat worden om een fietsendrager aan te schaffen. Hebben jullie nog tips? Drager voor 2 fietsen, race / mtb op de trekhaak
Wat ik meer bedoel is dat wanneer je een fiets gaat rijden voor alle verschillende toepassingen die je noemt, dat je heel veel compromissen moet maken want de grootste gemene deler is voor niets ideaal. Ik kan ook wel een filmpje op YouTube zetten hoe ik met de road-bike een stoep van een halve meter op jump maar daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee klopt, keien, zeker nat, zijn een ander verhaal.
Al zal je vast een filmpje kunnen vinden van een kerel die dat wel makkelijk kan op een gravelbike.
Dat klinkt goed, zoiets zoek ik inderdaad. Eens even kijken waar ze voor een mooie prijs te vinden zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:30 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vorig jaar een Pro-User Diamant SG2 gekocht. Bevalt goed. Afstand tussen de fietsen is ruim, zodat ze niet tegen elkaar aan trillen. Hij kan ook ingeklapt worden opgeborgen wat wel een voorwaarde was. Ik vind het op vakantie namelijk wel fijn dat ik de drager kan inklappen en in de kofferbak kan leggen. Tevens kan de drager en de fietsen met een sleutel worden vastgezet op de trekhaak, wat wel zo veilig is op een verlaten parkeerplek.
Met de dragers van Thule, Uebler, Twinnyload val je je nooit een buil. Ik heb zelf een Uebler X21, lekker compact in te klappen als je m niet nodig hebt. Stabiel, ook bij 140 km/u op de route du Soleil.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:25 schreef Yankee het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het nu toch wel handig gaat worden om een fietsendrager aan te schaffen. Hebben jullie nog tips? Drager voor 2 fietsen, race / mtb op de trekhaak
Idd wel handig dat die niet klappert bij hoge snelheid idd. Maar een drager van 330 euro klappert echt niet meer dan een dure van 550+ euro. Die Ueblers zijn ook mooi, maar betaal je toch al snel 260 meer dan die Pro User voor hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Met de dragers van Thule, Uebler, Twinnyload val je je nooit een buil. Ik heb zelf een Uebler X21, lekker compact in te klappen als je m niet nodig hebt. Stabiel, ook bij 140 km/u op de route du Soleil.
Het verschil tussen een drager va 200 en 400 ¤ zie je vooral bij het "wapperen" van de hele constructie op hoge snelheid.
Als je vaak verschillende soorten fietsen meeneemt en die elke keer weer ergens anders moet klemmen, is het fijn als de klembeugels voor aan de bovenbuis/zadelbuis eenvoudig heen en weer geschoven kunnen worden.
Ze hebben allemaal wel kunststof klemmen die je kostbare fiets niet beschadigen, maar beter doe je nog steeds een doekje om je framebuizen om de lak niet te krassen.
Inderdaad.. Inklapbaar is echt een meerwaarde. Ook voor opbergen in je schuur of garage. Ondingen zijn het!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:33 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, zoiets zoek ik inderdaad. Eens even kijken waar ze voor een mooie prijs te vinden zijn
Daar had ik vet mazzel mee. Ik had de trekhaak en de drager bij mn auto als dealer-accessoire, dus betaalde er geen bijtelling over. En na 4 jaar toen de auto ingeleverd moest worden heb ik de leasemaatschappij eens gemaild, of ik die drager niet kon overnemen omdat dat na 4 jaar nog echt niet afgeschreven is. Voor 75¤ mocht ik m houdenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Idd wel handig dat die niet klappert bij hoge snelheid idd. Maar een drager van 330 euro klappert echt niet meer dan een dure van 550+ euro. Die Ueblers zijn ook mooi, maar betaal je toch al snel 260 meer dan die Pro User voor hetzelfde.
Ook daar hebben ze oplossingen voor.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:58 schreef Z het volgende:
Ja maar ik ga toch geen lelijke trekhaak op m'n sjieke Saab zetten.
Boeiuh, alsof je zelf de achterkant ziet als je aan het rijden bentquote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:58 schreef Z het volgende:
Ja maar ik ga toch geen lelijke trekhaak op m'n sjieke Saab zetten.
Mag niet meer in Nederland jonguh.. 100 voor de stikstof en de kikkervisjes enzoquote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:56 schreef kaasplankje het volgende:
Boven de 110 km/h gaat wel het verbruik van brandstof flink omhoog met zo'n drager op de auto.
Mooi ding zo’n uebler, maar 500+ is mij wat te gortig voor iets dat ik waarschijnlijk maar een aantal keren per jaar ga gebruikenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Met de dragers van Thule, Uebler, Twinnyload val je je nooit een buil. Ik heb zelf een Uebler X21, lekker compact in te klappen als je m niet nodig hebt. Stabiel, ook bij 140 km/u op de route du Soleil.
Het verschil tussen een drager va 200 en 400 ¤ zie je vooral bij het "wapperen" van de hele constructie op hoge snelheid.
Als je vaak verschillende soorten fietsen meeneemt en die elke keer weer ergens anders moet klemmen, is het fijn als de klembeugels voor aan de bovenbuis/zadelbuis eenvoudig heen en weer geschoven kunnen worden.
Ze hebben allemaal wel kunststof klemmen die je kostbare fiets niet beschadigen, maar beter doe je nog steeds een doekje om je framebuizen om de lak niet te krassen.
Ik heb er eentje voor je. Een van Thule. Aangezien ik geen trekhaak meer heb, doe ik er niks meer mee. Ding is volgens mij 3 jaar oud en slechts een paar keer gebruikt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:25 schreef Yankee het volgende:
Woon je toevallig een beetje in de buurt?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb er eentje voor je. Een van Thule. Aangezien ik geen trekhaak meer heb, doe ik er niks meer mee. Ding is volgens mij 3 jaar oud en slechts een paar keer gebruikt.
Zeker, ik woon in Vianen en dat is in de buurt van alles.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:39 schreef Yankee het volgende:
[..]
Woon je toevallig een beetje in de buurt?
Hahaha, nicequote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker, ik woon in Vianen en dat is in de buurt van alles.
Ik wil wel een foto sturen vanavond en zal even kijken welke Thule het precies is.quote:
Nee, dat is al meer dan 15 jaar geleden. Woon nu in Rolde, Drenthequote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto sturen vanavond en zal even kijken welke Thule het precies is.
Of woon je serieus in de VS?
Nice, oud-Emmenaar hier.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nee, dat is al meer dan 15 jaar geleden. Woon nu in Rolde, Drenthe
Ben wel benieuwd naar een filmpje hiervan.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een filmpje op YouTube zetten hoe ik met de road-bike een stoep van een halve meter op jump maar daar gaat het niet om.
Nee klopt natuurlijk, ligt een beetje aan de compromissen. In Nederland kom je er goed mee uit de voeten denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat ik meer bedoel is dat wanneer je een fiets gaat rijden voor alle verschillende toepassingen die je noemt, dat je heel veel compromissen moet maken want de grootste gemene deler is voor niets ideaal. Ik kan ook wel een filmpje op YouTube zetten hoe ik met de road-bike een stoep van een halve meter op jump maar daar gaat het niet om.
Moet ik nog bang zijn voor je Posbankpoging?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:53 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar een filmpje hiervan.
Nee voorlopig niet, zou sollicitatie in Amsterdam hebben en dan op de terugweg fietsen bij de Veluwe en Posbank maar sollicitatie was uiteindelijk via video.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Moet ik nog bang zijn voor je Posbankpoging?
Gewoon vol rammen. Ook die duurtrainingen helpen om beter te kunnen intervallen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nee voorlopig niet, zou sollicitatie in Amsterdam hebben en dan op de terugweg fietsen bij de Veluwe en Posbank maar sollicitatie was uiteindelijk via video.
Was er ook niet heel zeker over of ik het zou redden want heb dit jaar weinig interval gedaan en juist veel duurtrainingen. Volgens mij had ik dat toen juist andersom.
Ik zit met hemelvaart een paar dagen op de camping in de buurt van Deventer, misschien een rondje samen doen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Moet ik nog bang zijn voor je Posbankpoging?
Jij hebt gisteren ook lekker zitten rammenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon vol rammen. Ook die duurtrainingen helpen om beter te kunnen intervallen.
Haha. Ja, een ritje met een verhaal.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:59 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren ook lekker zitten rammen
Ja lijkt me leuk, al ga jij een stuk harder volgens mijquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zit met hemelvaart een paar dagen op de camping in de buurt van Deventer, misschien een rondje samen doen?
Mwoah. Het voordeel van hard kunnen rijden, is dat je ook rustig kan fietsen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk, al ga jij een stuk harder volgens mij
Ik overleg hem ook even hier!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mwoah. Het voordeel van hard kunnen rijden, is dat je ook rustig kan fietsen.
Zullen we even de zaterdag aanhouden? Ga ik dat even meededelen aan mijn vrouw.
Godzijdank heb je hier nog wat heuveltjes ja. Heb persoonlijk een tering hekel aan vlaktes.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:19 schreef papert het volgende:
Wel jaloers op de mensen die meer in de buurt van heuveltjes wonen. De Utrechtse heuvelrug is voor mij net te ver voor een mooi rondje. Gisteren wel weer een paar keer het kopje op geweest, is ook wel leuk, maar toch net niet genoeg voor mijn gevoel.
Include. Die fout heb ik ook al gemaakt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:21 schreef Fretwork het volgende:
Powermeter users: to include zeros or not to include zero's?
Retro-sjiek dan. Het is bijna een klassieker.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook daar hebben ze oplossingen voor.
En hoe oud ben jij dat je een Saab sjiek vind?
Dat heb ik gelukkig niet met dat vlakke land hier. Dan had ik net zo goed kunnen stoppen met fietsen. Op het vlakke kan ook juist lekker ontspannend fietsen zijn. Maar heuveltjes zijn veel leuker. Ook om jezelf een beetje te meten. Met de veranderlijke wind op het vlakke is daar vrij weinig over te zeggen. Als ik sneller ben op een segment, betekend dat gewoon dat ik meer wind in de rug had.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Godzijdank heb je hier nog wat heuveltjes ja. Heb persoonlijk een tering hekel aan vlaktes.
Hij lijkt te werkenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Include. Die fout heb ik ook al gemaakt.
Kunt niet de ene pm vergelijken met de ander. Zelfs tussen pm van rotor en pm van rotor zit verschil.. Laat staat tussen merk a en merk b..quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij lijkt te werken
Ik ben nu wel heel erg benieuwd hoe mn vermogen zich verhoudt tot mijn vermogen op de spinfiets
Leesvoer..quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij lijkt te werken
Ik ben nu wel heel erg benieuwd hoe mn vermogen zich verhoudt tot mijn vermogen op de spinfiets
Neem toch aan dat het wel in dezelfde range ligt, maar er zal zeker een verschil zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:19 schreef the_critic het volgende:
[..]
Kunt niet de ene pm vergelijken met de ander. Zelfs tussen pm van rotor en pm van rotor zit verschil.. Laat staat tussen merk a en merk b..
Vanmiddag de racert weer opgehaald bij de fmquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Godzijdank heb je hier nog wat heuveltjes ja. Heb persoonlijk een tering hekel aan vlaktes.
Iets van +/- 2% is het vaak volgens mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Neem toch aan dat het wel in dezelfde range ligt, maar er zal zeker een verschil zijn
Dat thuiswerken stimuleert bij mij wel het online mooie fietskleding en hardloop spullen kopen... moet me nu echt inhouden niet nog een mooie lang bib te kopen en nog wat fijne shirts van vorig seizoen, en nog een goede looplegging en technische shirts.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:08 schreef Yankee het volgende:
[..]
Vanmiddag de racert weer opgehaald bij de fm![]()
Gelukkig kunnen we dankzij Corona toch niet op vakantie, want ik ben nu wel failliet
Mijn ervaring is dat het meer verschil is dan 'in dezelfde range'. Heb een tijdje 3 powermeters tegelijk gehad; 4iiii enkelzijdig, Quarq en Wahoo Kickr core. De wahoo en Quarq ontlopen elkaar ongeveer 5-10w en de 4iiii gaf meestal aan het einde van de rit avg 20w meer aan dan de Quarq.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Neem toch aan dat het wel in dezelfde range ligt, maar er zal zeker een verschil zijn
Krijg je ervan als je zelf niet kunt sleutelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:08 schreef Yankee het volgende:
[..]
Vanmiddag de racert weer opgehaald bij de fm![]()
Gelukkig kunnen we dankzij Corona toch niet op vakantie, want ik ben nu wel failliet
Mhaw ook voor een groot gedeelte onderdelen: cassette,ketting, remschijf. Als ik die dingen zelf via internet had aangeschaft had mij dat wellicht een paar tientjes gescheeld en een hoop geprutst opgeleverdquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je zelf niet kunt sleutelen.
Ik moet ook gewoon 200 euro aftikken voor mijn nieuwe onderdelen, dan moet het er ook nog op gezet worden... De prijs zit hem meestal niet in de montage uren, maar in de onderdelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je zelf niet kunt sleutelen.
+1quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Op normaal onderhoud bespaar je minimaal 50% maar eerder 70% maar belangrijker nog het gaat erom dat het goed gebeurd.
Daarin heb ik meer vertrouwen in mezelf dan de FM.
Iedereen zijn meug natuurlijk, maar ben graag zelfstandig daarin, op vakantie zit je fm ook niet 2 tenten verderop.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik krijg standaard 20% korting op alle onderdelen die ik afneem. En met service beurten wordt de fiets in de ochtend gehaald en savonds terug gebracht. Ideaal, en daar betaal ik graag wel wat extra voor. Gemakzucht wellicht, maar ik vind het fijn.
True. Maar je neemt ook niet je hele gereedschapskar met onderdelen mee op vakantie. En ik heb serieus nog nooit iets hoeven te repareren aan mijn fiets tijdens vakantie. Die zorg ik dat van te voren in orde is.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Iedereen zijn meug natuurlijk, maar ben graag zelfstandig daarin, op vakantie zit je fm ook niet 2 tenten verderop.
Die van mij is akkoord. Althans, ze heeft weinig te willen. Alleen het verzoek om niet de hele dag weg te zijn. Uurtje of 3 zoiets.quote:
Dat verschil is wel bizar inderdaad. Ik moest laatste de hydraulische rem van de fiets van mijn vrouw laten repareren. Denk dat zal wel duur worden, was ik 7,50 kwijt. Misschien heb ik het geluk van een goede en betrouwbare FM.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:54 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind ‘t heerlijk op aan m’n fiets te klussen, wat Patty ook zegt. Een mooi onderdeel van de wielersport en ik weet dat het dan goed en secuur gebeurt. Heb ook al m’n fietsen compleet zelf opgebouwd.
Komende week komt een kennis bij me langs. Z’n fiets heeft een beurt nodig zei de lokale FM. Zou 300 euro kosten. Bij mij is ‘ie 75 piek aan onderdelen (die ik bij m’n FM en niet online koop) kwijt.
Vind dat verschil echt bizar.
Dat moet zeker kunnenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij is akkoord. Althans, ze heeft weinig te willen. Alleen het verzoek om niet de hele dag weg te zijn. Uurtje of 3 zoiets.
Edit: dus een kilometertje of 120 zoiets.![]()
Ik hoor altijd over het kopje, maar hebben ze bij jullie niet een paar andere duinweggetjes die omhooglopen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:19 schreef papert het volgende:
Wel jaloers op de mensen die meer in de buurt van heuveltjes wonen. De Utrechtse heuvelrug is voor mij net te ver voor een mooi rondje. Gisteren wel weer een paar keer het kopje op geweest, is ook wel leuk, maar toch net niet genoeg voor mijn gevoel.
Ik ben ook heel blij met de Erasmusbrug, is ongeveer vergelijkbaar met de heuvelrug alleen niet onverhard.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:12 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ik hoor altijd over het kopje, maar hebben ze bij jullie niet een paar andere duinweggetjes die omhooglopen?
Zelf ben ik erg blij met de Heuvelrug. Zowel qua racefietsen als voor de MTB.
zie zijn of minder lang of minder 'steil'. Wegdek is dan vaak wel weer beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:12 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ik hoor altijd over het kopje, maar hebben ze bij jullie niet een paar andere duinweggetjes die omhooglopen?
Ja idd. Nu word ik door m’n FM wel flink gematst met die onderdelen, want 75 euro voor een 10-speed cassette, ketting, voorblad en derailleurwieltjes is een schijntje.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat verschil is wel bizar inderdaad. Ik moest laatste de hydraulische rem van de fiets van mijn vrouw laten repareren. Denk dat zal wel duur worden, was ik 7,50 kwijt. Misschien heb ik het geluk van een goede en betrouwbare FM.
Hoeveel tijd was je d'r aan kwijt?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 07:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja idd. Nu word ik door m’n FM wel flink gematst met die onderdelen, want 75 euro voor een 10-speed cassette, ketting, voorblad en derailleurwieltjes is een schijntje.
En het scheelt uurloon. Maar 300 euro voor deze reparatie vind ik wel grijs. Willen ze er Dura Ace opzetten ofzo?
Leuk dat ze ook fanatiek is.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:55 schreef Tommeke het volgende:
M’n vriendin is trouwens besmet geraakt met het gravelvirus. Vorige week een route over de Veluwe gemaakt met veel gravelpaden en nu wil ze een gravelbike. Ze wil niet met haar Tarmac over grind raggen en bredere banden zijn ook wel fijn.
Zondag gaan we ff kijken voor een crosser
Tja, lijstje van gisteren:quote:Op zaterdag 16 mei 2020 07:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja idd. Nu word ik door m’n FM wel flink gematst met die onderdelen, want 75 euro voor een 10-speed cassette, ketting, voorblad en derailleurwieltjes is een schijntje.
En het scheelt uurloon. Maar 300 euro voor deze reparatie vind ik wel grijs. Willen ze er Dura Ace opzetten ofzo?
¤230 bij diy.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 07:50 schreef Yankee het volgende:
[..]
Tja, lijstje van gisteren:
- grote beurt
- ultegra cassette ¤ 75 (incl ketting)
- ketting
- voorblad ¤ 90
- remschijf ¤ 40
- remblokjes. ¤10
- derailleurwieltjes ¤15
¤320........
Maar nu kunnen we er wel weer tegenaan
20 minuten voor dat alles? Dan ga je wel heel snel.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 08:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
¤230 bij diy.
Ja valt wel mee deze FM.
Tenminste was het het grote voorblad? Want die zijn best duur.
Dit is overigens een 20 min werk en leuk om te doen.
Je fiets wegbrengen en ophalen kost meer tijd.![]()
Ja als je heel gericht weet wat je gaat vervangen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 08:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
20 minuten voor dat alles? Dan ga je wel heel snel.
Nee, T36 blad = ¤20quote:Op zaterdag 16 mei 2020 08:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
¤230 bij diy.
Ja valt wel mee deze FM.
Tenminste was het het grote voorblad? Want die zijn best duur.
Dit is overigens een 20 min werk en leuk om te doen.
Je fiets wegbrengen en ophalen kost meer tijd.![]()
Ja, kom je daar ook mooie hertjes tegen langs het fietspad ?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 06:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij met de Erasmusbrug, is ongeveer vergelijkbaar met de heuvelrug alleen niet onverhard.
In een leggingquote:Op zaterdag 16 mei 2020 08:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, kom je daar ook mooie hertjes tegen langs het fietspad ?
Wat houdt een grote beurt in? Is dat puur het uurloon?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 08:26 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nee, T36 blad = ¤20
Heb de bon even opgezocht:
Grote beurt ¤ 95
Ketting 11 sp ¤40
Cassette 11 sp ¤70
Derailleurwieltjes ¤22
Brake pad ¤29
Kettingblad 36T ¤19
Ultegra remschijf ¤48
Alles bij langslopen, o.a. balhoofd loshalen en smeren evenals crank etcquote:Op zaterdag 16 mei 2020 08:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat houdt een grote beurt in? Is dat puur het uurloon?
Ik neem (compact) best wel veel mee. Extra setje remkabels, buiten en binnenbanden, remblokjes, ketting en benodigde gereedschap. Gelukkig spul niet vaak nodig gehad, maar het is er.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
True. Maar je neemt ook niet je hele gereedschapskar met onderdelen mee op vakantie. En ik heb serieus nog nooit iets hoeven te repareren aan mijn fiets tijdens vakantie. Die zorg ik dat van te voren in orde is.
Ik neem mijn kleine koffertje wel altijd mee, mocht er toch eens iets gebeuren. En uiteraard poets en smeerspullen, verder geen reserve onderdelen. Die koop ik dan wel lokaal mocht dat nodig zijn.
Haha you wishquote:Op zaterdag 16 mei 2020 09:06 schreef Yankee het volgende:
[..]
Alles bij langslopen, o.a. balhoofd loshalen en smeren evenals crank etc
Half uurtje denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2020 07:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoeveel tijd was je d'r aan kwijt?
Ik vind een crosser ook lekkerder fietsen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 07:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leuk dat ze ook fanatiek is.
Ik dacht laatst nog, wie koopt er in godsnaam een gravelbike? Voor die paar meter gravel in Nederland?
Dan is een cxfiets toch veel handiger, kun je ook mee door het bos raggen.
Qua klimmen stelt dat echt heel weinig voor. Het fietst wel leuk, op tijden dat het rustig is in de duinen. Bochtig, maar niet zo erg dat je in de remmen moet, en mooie natuur.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:12 schreef Coppi het volgende:
[..]
Grotere banden?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 07:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leuk dat ze ook fanatiek is.
Ik dacht laatst nog, wie koopt er in godsnaam een gravelbike? Voor die paar meter gravel in Nederland?
Dan is een cxfiets toch veel handiger, kun je ook mee door het bos raggen.
Ja veel mooie jonge hertjes die een rondje bruggen hardlopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 08:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, kom je daar ook mooie hertjes tegen langs het fietspad ?
En andere geometrie.quote:
Ja met de cx mag je maximaal 33mm band.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En andere geometrie.
Waarom zou je eigenlijk een cx kopen als je geen cx wedstrijden rijd?
Waarom zou ik?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:04 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie deze ook al?
Ik niet zo. Mijn benen doen nog pijn van donderdag. Ik had eigenlijk rustig aan willen doen vandaag, maar dat is niet gelukt.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:59 schreef Spanky78 het volgende:
Dus iedereen heeft weer lekker gefietst
En ja, de wind viel toch wat tegen ivm de voorspellingen. Ik was aan het einde ook aardig leeg. Maar inmiddels zit er een zelfgevouwen grote pizza tonijn in en voel ik me weer helemaal het mannetje.
Is dat nieuwe Aero tech voor mensen met een baard?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:04 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie deze ook al?
Oo. Macho’s toch die fietsers....quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik niet zo. Mijn benen doen nog pijn van donderdag. Ik had eigenlijk rustig aan willen doen vandaag, maar dat is niet gelukt.
Vlees noch visquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:17 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Oo. Macho’s toch die fietsers....
Ik ken het, neem
Je je nog zo voor lekker te herstellen. Ga je toch weer in de ‘grey zone’. Zitten klooien.
Omdat het kan!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En andere geometrie.
Die ben ik ook wel eens opgesprint. Ik moet zeggen dat ik het door het goede asfalt wel een stukje makkelijker vond dan de meeste Heuvelrugklimmetjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 06:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij met de Erasmusbrug, is ongeveer vergelijkbaar met de heuvelrug alleen niet onverhard.
Wegdek scheelt inderdaad ook behoorlijk wat. Vooral op veel Ardennenklimmen is dat een factor van formaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 06:43 schreef MarcoD het volgende:
[..]
zie zijn of minder lang of minder 'steil'. Wegdek is dan vaak wel weer beter.
Tot er NW6 windje staat. Dan gaan mensen met gewone stadfietsen lopen omdat ze niet meer vooruit komen.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:48 schreef Coppi het volgende:
[..]
Die ben ik ook wel eens opgesprint. Ik moet zeggen dat ik het door het goede asfalt wel een stukje makkelijker vond dan de meeste Heuvelrugklimmetjes.
Ik vind een crosser wel lekkerder rijden dan een gravelbike.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En andere geometrie.
Denk dat @Gripper de meeste kennis heeft daar voorquote:Op zondag 17 mei 2020 08:20 schreef No-P het volgende:
Binnenkort zit ik een paar dagen middenin de Utrechtse heuvelrug. Ik wilde iig de MTB routes van Amerongen en Leersum aandoen: nu zie ik dat ze gesloten zijn ivm de droogte.
Dan maar de gravelbike meenemen... Iemand nog leuke routes beschikbaar van 1-2-3 uur rondom de Amerongse berg?
Waarom?quote:Op zondag 17 mei 2020 08:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vind een crosser wel lekkerder rijden dan een gravelbike.
ik ook rondje van 75km! eerste van boven de 70 ooit.quote:Op zondag 17 mei 2020 14:14 schreef D_A het volgende:
Even rondje van 70km vanochtend gedaan, lekker zonnetje
Diepe Hel is alleen de klim richting Nijverdal toch? Als ik er weer ben zal ik zoeken naar een gast op een BMC om je uit te dagenquote:Op zondag 17 mei 2020 13:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben we nog gefietst kerels? (Vrouwen zitten hier niet trouwens?)
Net een lekkere 100km met een heerlijk me cadans rustig gefietst met een maat.
En toch nog een stukje gekoerst over de Holterberg, een groepje wat ook wou strijden. Gewoon gewacht tot de diepe hel en toen erover en maar doorknallen tot Holten.
quote:Op zondag 17 mei 2020 14:34 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook rondje van 75km! eerste van boven de 70 ooit.
opweg naar 100!quote:
Andere kant op, gingen we idd, dacht dat de heuvel gewoon diepe hel heette.quote:Op zondag 17 mei 2020 15:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Diepe Hel is alleen de klim richting Nijverdal toch? Als ik er weer ben zal ik zoeken naar een gast op een BMC om je uit te dagen
Ja misschien, ik ging er vanuit dat de klim vanaf de lage heide Diepe Hel heette, maar de andere kant op is die laatste klim ook mooi idd. Vooral omdat hij in 2en is.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Andere kant op, gingen we idd, dacht dat de heuvel gewoon diepe hel heette.
900 wattquote:Op zondag 17 mei 2020 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke vermogens halen jullie op een korte power klim?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Hierrr: https://gravelrides.cc/de-proloog-amerongen/quote:Op zondag 17 mei 2020 08:20 schreef No-P het volgende:
Binnenkort zit ik een paar dagen middenin de Utrechtse heuvelrug. Ik wilde iig de MTB routes van Amerongen en Leersum aandoen: nu zie ik dat ze gesloten zijn ivm de droogte.
Dan maar de gravelbike meenemen... Iemand nog leuke routes beschikbaar van 1-2-3 uur rondom de Amerongse berg?
quote:Op zondag 17 mei 2020 18:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
900 wattMijn conditie is echt nog ruk maar korte kracht heb ik nog wel. Haalde vandaag op de klim naar het hotel in Rijssen (iemand haalde me hard in vlak voor de klim) 1378 watt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dik als.eerst boven en op de top gaan staan en kinderachtig juichen
Vakman pur sang
Over 1 seconde of 10 minuten?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn conditie is echt nog ruk maar korte kracht heb ik nog wel. Haalde vandaag op de klim naar het hotel in Rijssen (iemand haalde me hard in vlak voor de klim) 1378 watt.
Dik als.eerst boven en op de top gaan staan en kinderachtig juichen
2 keer de helft.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke vermogens halen jullie op een korte power klim?
Piek, 5 sec en 30 secquote:
Ik bedoelde wat dat van jou was. Ik gok dus je piek?quote:Op zondag 17 mei 2020 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Piek, 5 sec en 30 sec
Gewoon de max in watt ongeacht welke klim.
Ik weet zeker van niet.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat er hier wel een 2000 watt halen?
Ik doe meestal om de dag fietsen.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:07 schreef Spanky78 het volgende:
Vandaag rustdag, dus heen en weer gespietst naar het strand op de ‘gewone’ fiets. Prima. Morgenochtend weer hardlopen. Rust hoort er ook bij
Je weet niet of Groenewegen niet stiekem mee post natuurlijkquote:
Ben 78-80 kg en 1.77mtr.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:54 schreef Fretwork het volgende:
Mijn max ligt überhaupt zo rond de 1000 watt denk ik, dus 1400 wordt het sowieso niet.
Hoe zwaar ben je Pedrosa?
Veel dankquote:Op zondag 17 mei 2020 18:42 schreef Badeendje030 het volgende:
[..]
Hierrr: https://gravelrides.cc/de-proloog-amerongen/
Ik heb delen van die van 54 gereden, en die was wel nice!
Nee dat is maar heel kort.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:03 schreef Fretwork het volgende:
Belangrijker, wat is je snelste tijd op Diepe Hel? https://strava.app.link/Pt9BIjifz6
@:Lospedrosa , want het lijkt me niet dat je deze op 1300 watt rijdt
Oh das een nette tijd, denk dat je daar de top 1000 wel mee haalt. Lijkt me dat je daar tussen de 400 en 500 watt getrapt heb dan.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is maar heel kort.
1.31 sec heb ik staan maar da's al 2,5 jaar geleden.
Ik ook, ik ga normaal 3x per week. En 3x hardlopen, 1 actieve rustdag. Vandaag was mijn actieve rustdag. Als de sportschool open is ga ik daar 3x heen en dan doe ik de andere drie dagen fietsen, hardlopen, wandelen, afhankelijk ook van hoe hersteld ik wel/niet ben.quote:
Dan moet je je kont eens scherenquote:Op zondag 17 mei 2020 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben 78-80 kg en 1.77mtr.
Mijn vrouw noemt mij Bokito.
Pfff wat veel joh.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:57 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga normaal 3x per week. En 3x hardlopen, 1 actieve rustdag. Vandaag was mijn actieve rustdag. Als de sportschool open is ga ik daar 3x heen en dan doe ik de andere drie dagen fietsen, hardlopen, wandelen, afhankelijk ook van hoe hersteld ik wel/niet ben.
Nee hoor, hardlopen doe ik in de ochtend vroeg, dus dan staat het ontbijt klaar als de rest wakker wordt. En andere sporten, tsja, wat is het probleem als ik na het eten nog even 2 uurtjes weg ben als alles gedaan is? De een zit dan voor de tv, ik ga een paar avonden sporten. Normaal dus naar de sportschool.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pfff wat veel joh.
Ben aan het verbouwen en op zaterdag heb ik een eigen bedrijfje, vandaag dat ik maar 2 keer per week haal momenteel en de conditie nog niet op peil is.
Jij hebt zeker geen gezin of een heeel makkelijke vrouw?
Hoe ‘erg’ is dat eigenlijk?quote:Op zondag 17 mei 2020 17:00 schreef Fretwork het volgende:
Nu het eerste echte rondje met de powermeter gereden, en het valt me op hoe snel je uit je zone gaat. Vooral bij even een bochtje uitkomen, weg bij een stoplicht enzo. Niet gedacht dat ik hem zo vaak boven mn FTP en MAP zou trappen.
Heb je met je racefiets over stuk mountainbike route gereden vandaag (of is dat pad sinds kort verhard)? Zag op Strava dat je vanaf Goor voor Markelo links tussen die weilanden omhoog bent gefietst.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:00 schreef Fretwork het volgende:
Nu het eerste echte rondje met de powermeter gereden, en het valt me op hoe snel je uit je zone gaat. Vooral bij even een bochtje uitkomen, weg bij een stoplicht enzo. Niet gedacht dat ik hem zo vaak boven mn FTP en MAP zou trappen.
Idd geen doen nu de mtb routes, en zelfs de gravelpaden worden nu mul. Ik kan je wel ff de gpx van de vreeswijk gravel ride sturen en als je die combineert met de summer grill die ddx en ik vorig jaar vanuit Amerongen hebben gedaan pak je de mooiste stroken wel mee.quote:Op zondag 17 mei 2020 08:20 schreef No-P het volgende:
Een fantastische 2:00.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:03 schreef Fretwork het volgende:
Belangrijker, wat is je snelste tijd op Diepe Hel? https://strava.app.link/Pt9BIjifz6
@:Lospedrosa , want het lijkt me niet dat je deze op 1300 watt rijdt
Ja dat was even een misserquote:Op zondag 17 mei 2020 21:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb je met je racefiets over stuk mountainbike route gereden vandaag (of is dat pad sinds kort verhard)? Zag op Strava dat je vanaf Goor voor Markelo links tussen die weilanden omhoog bent gefietst.
Het was vandaag druk op de Holterberg met fietsers, echt niet normaal.
Nog niks, reed altijd op hartslag in D1. Maar vond het vooral opvallend.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe ‘erg’ is dat eigenlijk?
Moet je echt in die zones trainen en zo ja, wat voor schema’s hanteer je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |