SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vieze TT
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ondeugendquote:
Zin in mango nu
Jawel jawel. Bij u?quote:Op maandag 11 mei 2020 14:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
HAAGS!!!!
Alles goed in het verre westen?Zonder wrijving geen glans![]()
Oh hier begint het echt wel de goede kant op te gaan moet ik zeggen.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker ook wel. Lekker rustig thuiswerkenZonder wrijving geen glans![]()
Een keer naar de Filipijnen gaan. Aan het eind van je vakantie komt het je serieus de oren uit!quote:![]()
![]()
Nee hoorquote:Op maandag 11 mei 2020 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Een keer naar de Filipijnen gaan. Aan het eind van je vakantie komt het je serieus de oren uit!
Tijdje in Vietnam gewoond. Mis het fruit daar wel ja!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Momenteel gaan we alleen maar naar de filistijnenquote:Op maandag 11 mei 2020 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Een keer naar de Filipijnen gaan. Aan het eind van je vakantie komt het je serieus de oren uit!Zonder wrijving geen glans![]()
Haha alright dan!quote:Op maandag 11 mei 2020 16:15 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor
Tijdje in Vietnam gewoond. Mis het fruit daar wel ja!
Da's een land dat hoog in ons verlanglijstje staat voor vakantiebestemmingen.
Schijnt enorm divers te zijn daar, wat betreft wat er allemaal te zien is?![]()
HOLD THE LINEquote:Op maandag 11 mei 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha alright dan!
Schijnt enorm divers te zijn daar, wat betreft wat er allemaal te zien is?Zonder wrijving geen glans![]()
Komt zeker door jouw continue "HOLD THE LINEN"?quote:Op maandag 11 mei 2020 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Momenteel gaan we alleen maar naar de filistijnen![]()
quote:Op maandag 11 mei 2020 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt zeker door jouw continue "HOLD THE LINEN"?Xdquote:Zonder wrijving geen glans![]()
Ja zeker. Sowieso ho Chi Minh en Hanoi is echt gekkenhuis. Wel leuk even maar zou vooral gewoon het land intrekken... Zelf met een motor/scooter de bergen in. En de stranden zijn niet te missenquote:Op maandag 11 mei 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha alright dan!
Schijnt enorm divers te zijn daar, wat betreft wat er allemaal te zien is?
Maar zeker wel aanrader om op vakantie te gaan. Fijne mensen over het algemeen ook.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Alleen het eten trok ik niet... Lijkt wel alleen maar noodle soep
Ah!quote:Op maandag 11 mei 2020 16:33 schreef engine het volgende:
Alleen het eten trok ik niet... Lijkt wel alleen maar noodle soep![]()
![]()
Niet gekliktquote:Zonder wrijving geen glans![]()
@Geerd Geerdje, in House of Cards S02E08 pakt die Rachel Posner (die kachba van Peter Russo) haar nieuwe vriendin vol op de bek. Van het een komt het ander...Jij zou gekomen zijn.![]()
Ik liep vandaag een stukje voorbij de paleistuinen in een weilandachtige woonomgeving. Liep ik langs een slootje. Ik hoorde overduidelijk gekwaak. Ik dacht eerst dat het een eend was. Bleek het een kikker te zijn. Ik dacht dat ik even Abid en Kluun zagquote:![]()
quote:Op maandag 11 mei 2020 18:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik liep vandaag een stukje voorbij de paleistuinen in een weilandachtige woonomgeving. Liep ik langs een slootje. Ik hoorde overduidelijk gekwaak. Ik dacht eerst dat het een eend was. Bleek het een kikker te zijn. Ik dacht dat ik even Abid en Kluun zag
Kluun zeker in z'n groene kikkerpakje die arme beestjes lastig vallen?![]()
![]()
POOOHquote:Op maandag 11 mei 2020 18:56 schreef stokj het volgende:
@:Geerd Geerdje, in House of Cards S02E08 pakt die Rachel Posner (die kachba van Peter Russo) haar nieuwe vriendin vol op de bek. Van het een komt het ander...Jij zou gekomen zijn.Ik zwaai naar dieren.![]()
Zitten daar ook garpers ?quote:Op maandag 11 mei 2020 18:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik liep vandaag een stukje voorbij de paleistuinen in een weilandachtige woonomgeving. Liep ik langs een slootje. Ik hoorde overduidelijk gekwaak. Ik dacht eerst dat het een eend was. Bleek het een kikker te zijn. Ik dacht dat ik even Abid en Kluun zagIk zwaai naar dieren.![]()
HAHAAH welke tekenfilmheld is dit nu weerquote:Op maandag 11 mei 2020 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Kluun zeker in z'n groene kikkerpakje die arme beestjes lastig vallen?
[ afbeelding ]![]()
@ 1:00quote:Op maandag 11 mei 2020 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHAAH welke tekenfilmheld is dit nu weer![]()
![]()
Het kan nog erger. Er komt in een van de afleveringen een smerige trio naar voren die het met elkaar doen...zodra ik daar ben post ik het wel. Kijken of je dan nog komtquote:![]()
![]()
STOKVISquote:Op maandag 11 mei 2020 19:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Er komt in een van de afleveringen een smerige trio naar voren die het met elkaar doen...zodra ik daar ben post ik het wel. Kijken of je dan nog komtZonder wrijving geen glans![]()
Nee maar toevallig weet ik dat daar iemand woont die zijn hele tuin in een sloot heeft veranderd en van die tropische vissen heeft.quote:![]()
Hij zit elk topic al met plaatsvervangende schaamte mee te lezen.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:07 schreef stokj het volgende:
@:tot ga je mini-ToT later over Abid en Kluun vertellen?![]()
![]()
quote:Op maandag 11 mei 2020 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit elk topic al met plaatsvervangende schaamte mee te lezen.![]()
![]()
![]()
Zijn gezicht zal dan wel roder worden als jij bepaalde terminologie moet uitleggen![]()
![]()
quote:Op maandag 11 mei 2020 19:18 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zijn gezicht zal dan wel roder worden als jij bepaalde terminologie moet uitleggenWhehe!
Echt ja!
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 mei 2020 20:04 schreef ToT het volgende:
@:Geerd: Topic voor jou? CRE / Naaien tot we erbij neervallen - #29![]()
Neequote:Jij?
Verstandigquote:Op maandag 11 mei 2020 22:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Ik probeer dat altijd te voorkomen.
Ooit gehad dat een man je probeerde te versieren?quote:Op maandag 11 mei 2020 22:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Je moet altijd voorkomen dat je niet in situaties komt die je niet wilt
Gelukkig nietquote:Op maandag 11 mei 2020 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ooit gehad dat een man je probeerde te versieren?
Jij wel?![]()
Neuh versieren nietquote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 20:04 schreef ToT het volgende:
@:Geerd: Topic voor jou? CRE / Naaien tot we erbij neervallen - #29
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Nee maar heb er geen moeite mee als iemand homo is hoor. Ben ook wel eens meegeweest naar zo'n cafe....Best gezelligquote:Op maandag 11 mei 2020 22:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar wel wat anders zo te horen![]()
![]()
Jij eet van beide kanten van het brood hémaar dat andere mannen dan met je proberen te flirten is wel apart
Je kan het inderdaad gezellig hebben maar er zal altijd een gezonde afstand moeten zijn bij mensen die je niet over jouw grenzen heen wilt laten komen. Tenzij je de wereld nog moet ontdekken en nieuwsgierig bentquote:Op maandag 11 mei 2020 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar heb er geen moeite mee als iemand homo is hoor. Ben ook wel eens meegeweest naar zo'n cafe....Best gezelligmaar dat andere mannen dan met je proberen te flirten is wel apart
![]()
![]()
Nieuwsgierig altijdquote:Op maandag 11 mei 2020 22:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan het inderdaad gezellig hebben maar er zal altijd een gezonde afstand moeten zijn bij mensen die je niet over jouw grenzen heen wilt laten komen. Tenzij je de wereld nog moet ontdekken en nieuwsgierig bent![]()
Maar niet op die manier.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik dacht dat je zei dat het je nog nooit is overkomenquote:Op maandag 11 mei 2020 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar heb er geen moeite mee als iemand homo is hoor. Ben ook wel eens meegeweest naar zo'n cafe....Best gezelligmaar dat andere mannen dan met je proberen te flirten is wel apart
![]()
![]()
Ja en pakte mij vol op de bekquote:Op maandag 11 mei 2020 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ooit gehad dat een man je probeerde te versieren?![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik heb niet gehad dat een man een relatie met mij wilde ofzoquote:Op maandag 11 mei 2020 23:04 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat het je nog nooit is overkomen
quote:
Flirten hadden we het over. Haha!quote:Op maandag 11 mei 2020 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb niet gehad dat een man een relatie met mij wilde ofzo![]()
Oh ja dat dus wel...en jij?quote:
Haha jaquote:
Goedemorgen
Nog leuke plannen voor vandaag?quote:
Goedemorgenquote:
Die heeft ons weer om 7.15 gewekt, zat weer stevig te bitchen dat hij het hele huis rondgedragen wilde worden, knuffelde net mijn voeten weer uitvoerig en zit nu weer Masha te kijken.quote:![]()
![]()
Haha! Het ongecompliceerde leven van een peuterquote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heeft ons weer om 7.15 gewekt, zat weer stevig te bitchen dat hij het hele huis rondgedragen wilde worden, knuffelde net mijn voeten weer uitvoerig en zit nu weer Masha te kijken.![]()
![]()
Ja volgens mij is-ie officieel een dreumes.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:27 schreef Amee het volgende:
[..]
Haha! Het ongecompliceerde leven van een peuter
Zit hier met een spatel in z'n ene hand en een klein stukje biscuit in z'n andere, waar hij een hapje van neemt.
En hij wil mijn voeten weer op zijn schoot!![]()
![]()
Bah! Vies!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij is-ie officieel een dreumes.
Zit hier met een spatel in z'n ene hand en een klein stukje biscuit in z'n andere, waar hij een hapje van neemt.
En hij wil mijn voeten weer op zijn schoot!![]()
![]()
![]()
Bevalt wel eigenlijk?quote:
Ja wel okayquote:
Doe het rustig aan vanmorgen
En daar?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nee, niet echt.quote:
Ik heb zin om naar de markt te gaan voor verse vis, om bij La Place te eten. Om te treinen. Weekendjes weg, laten verwennen door hotelpersoneel![]()
![]()
Zwaar aan koffie toe!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:35 schreef engine het volgende:
Ja wel okay
Doe het rustig aan vanmorgen
En daar?![]()
![]()
Veel van die dingen zullen snel weer kunnenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:37 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Ik heb zin om naar de markt te gaan voor verse vis, om bij La Place te eten. Om te treinen. Weekendjes weg, laten verwennen door hotelpersoneelal dan niet beetje aangepast. Of ga je dat voorlopig nog niet doen?
quote:
Ook nog niet gehad. Zet thuis niet zo vaak koffie eigenlijk.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:
Het is rustig.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jupquote:![]()
Ga jij alweer met de trein?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Toch wel een beetje een hippe & trendy mondkapje over je giechel gehad in de trein? Iets met een Ajax-logo er op of zo?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er al. Vanmiddag weer ergens terug.![]()
Ben je niet goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel een beetje een hippe & trendy mondkapje over je giechel gehad in de trein? Iets met een Ajax-logo er op of zo?Zonder wrijving geen glans![]()
Oh ja, da's pas later verplicht in de trein he?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Draag sowieso nog geen mondkapje![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel een beetje een hippe & trendy mondkapje over je giechel gehad in de trein? Iets met een Ajax-logo er op of zo?
Heb je al eentje gemaakt?
Niemand heeft ook nog zo'n ding op in het ov nu.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vanaf 1 juniquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, da's pas later verplicht in de trein he?Zonder wrijving geen glans![]()
Gaat echt een puinhoop worden denk ik dat ov op 1,5 meterquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik heb deze:quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:11 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je al eentje gemaakt?
Niemand heeft ook nog zo'n ding op in het ov nu.
En mocht de pleuris echt uitbreken, dan heb ik nog een FFP-3 verfspuitmasker.
Maar het lijkt me nog nog niet echt nodig om daar mee over straat te gaan lopen!![]()
![]()
Nee die maskers zijn er omdat dat gewoon niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:13 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat echt een puinhoop worden denk ik dat ov op 1,5 meter![]()
![]()
"Schijnveiligheid", "flinterdunne" aanwijzingen dat die dingen zouden helpen, "marginaal" enzo, maar wel verplicht!![]()
En dat terwijl er eerst juist ook steeds gezegd werd dat het juist averechts zou werken en je juist meer gevaar op besmetting zou krijgen omdat je je veiliger zou voelen en mensen niet weten hoe je een maskertje moet gebruiken.![]()
Ja dat gaat niet werken nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:13 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat echt een puinhoop worden denk ik dat ov op 1,5 meterZonder wrijving geen glans![]()
Ja maar dan nogquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die maskers zijn er omdat dat gewoon niet mogelijk is.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
En mocht de pleuris echt uitbreken, dan heb ik nog een FFP-3 verfspuitmasker.
[ afbeelding ]
Maar het lijkt me nog nog niet echt nodig om daar mee over straat te gaan lopen!![]()
Die onderste heb ik ook. Zoiets dan. En kan altijd nog met de laskap en luchtfilter in de trein gaan zitten
Wordt er in de spits een trein stil gezet wegens drukte. Niemand die eruit wil want iedereen op weg naar werk.
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja dat. En waarom dan geen handschoenen verplichten?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:15 schreef ToT het volgende:
"Schijnveiligheid", "flinterdunne" aanwijzingen dat die dingen zouden helpen, "marginaal" enzo, maar wel verplicht!![]()
En dat terwijl er eerst juist ook steeds gezegd werd dat het juist averechts zou werken en je juist meer gevaar op besmetting zou krijgen omdat je je veiliger zou voelen en mensen niet weten hoe je een maskertje moet gebruiken.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja dat gaat gegarandeerd gebeuren. En ik houd ook niet van wachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wordt er in de spits een trein stil gezet wegens drukte. Niemand die eruit wil want iedereen op weg naar werk.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Die onderste heb ik ook. Zoiets dan. En kan altijd nog met de laskap en luchtfilter in de trein gaan zitten![]()
![]()
![]()
Ja ze zeggen dat dat ook niet helpt, ook omdat mensen niet weten hoe ze die moeten gebruiken, en dat het virus zich veel minder via aanraking verspreidt dan via inademing enzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat. En waarom dan geen handschoenen verplichten?
Ja sorry hoor, waarom moeten winkelwagentjes en mandjes dan steeds ontsmet worden? Ook weer schijnveiligheid dan?![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat gaat gegarandeerd gebeuren. En ik houd ook niet van wachtenZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze zeggen dat dat ook niet helpt, ook omdat mensen niet weten hoe ze die moeten gebruiken, en dat het virus zich veel minder via aanraking verspreidt dan via inademing enzo.
Ja sorry hoor, waarom moeten winkelwagentjes en mandjes dan steeds ontsmet worden? Ook weer schijnveiligheid dan?
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Dat verfspuitmasker heb ik trouwens al gebruikt met klussen. (Palissades op maat snijden met een slijptol.) Zit dus vol met steenstof, maar je kunt er nog goed door ademen.![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze zeggen dat dat ook niet helpt, ook omdat mensen niet weten hoe ze die moeten gebruiken, en dat het virus zich veel minder via aanraking verspreidt dan via inademing enzo.
Ja sorry hoor, waarom moeten winkelwagentjes en mandjes dan steeds ontsmet worden? Ook weer schijnveiligheid dan?
Het is soms wel lastig te volgen ja.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik heb ook meerdere discussies op FOK! gehad hier over.quote:
Handschoentjes zouden niet helpen, want met het uittrekken besmet je je handen toch weer!
Ja nee; niet als je ze gewoon bij de randjes pakt met uittrekken.
Ja maar het boeit toch niet als je ze draagt, want je raakt toch wel continu je gezicht enzo aan als je die draagt.
Ehh nee? Die handschoenen zijn een goede reminder om niet midden in de supermarkt ongegeneerd uitgebreid in je neus te gaan zitten peuteren.
Ja maar je pakt sowieso je portemonnee toch ook al uit je broekzak, dus dan besmet je dat allemaal!
Nee, ik heb mijn bankpasje los in mijn achterbroekzak zitten en ik beloof dat ik de eerste uren zowel mijn bankpasje als de binnenkant van mijn achterbroekzak niet uitgebreid zal gaan zitten likken zodat het virus de tijd krijgt om daar kapot te gaan.
Ja maar als je je handschoenen uittrekt moet je toch je handen wassen, dus dan kun je die handschoenen net zo goed niet aan doen; gewoon bij thuiskomst je handen wassen.
Right, denk je ook zo over condooms? Die dingen zijn niet nodig, zolang je je lul maar na afloop wast? En verder besmet je je hele auto ÉN zit je snel tussendoor aan je gezicht en je neus en ogen enzo op de weg terug naar huis toe.
Handschoenen zijn echt wel verstandig als je besmetting wil voorkomen.![]()
Veel mensen zijn toch niet gedisciplineerd genoeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere discussies op FOK! gehad hier over.
Handschoentjes zouden niet helpen, want met het uittrekken besmet je je handen toch weer!
Ja maar het boeit toch niet als je ze draagt, want je raakt toch wel continu je gezicht enzo aan als je die draagt.
Ehh nee? Die handschoenen zijn een goede reminder om niet midden in de supermarkt ongegeneerd uitgebreid in je neus te gaan zitten peuteren.
Ja maar je pakt sowieso je portemonnee toch ook al uit je broekzak, dus dan besmet je dat allemaal!
Nee, ik heb mijn bankpasje los in mijn achterbroekzak zitten en ik beloof dat ik de eerste uren zowel mijn bankpasje als de binnenkant van mijn achterbroekzak niet uitgebreid zal gaan zitten likken zodat het virus de tijd krijgt om daar kapot te gaan.
Ja maar als je je handschoenen uittrekt moet je toch je handen wassen, dus dan kun je die handschoenen net zo goed niet aan doen; gewoon bij thuiskomst je handen wassen.
Right, denk je ook zo over condooms? Die dingen zijn niet nodig, zolang je je lul maar na afloop wast? En verder besmet je je hele auto ÉN zit je snel tussendoor aan je gezicht en je neus en ogen enzo op de weg terug naar huis toe.
Handschoenen zijn echt wel verstandig als je besmetting wil voorkomen.Zonder wrijving geen glans![]()
Dat is waar, maar goede voorlichting kan echt wel helpen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel mensen zijn toch niet gedisciplineerd genoeg.
Maak wat spotjes op tv over hoe je ze moet gebruiken. Er zijn al veel mensen die 1,5 meter afstand houden en die koddige elleboog-bump doen i.p.v. handen schudden bij ontmoeting. Mensen kunnen wel wat leren. (Shit, zelfs holbewoners leerden hoe ze een dier moesten slachten, het vel ervan moesten dragen, hoe ze vuur moesten maken enz.)![]()
True.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is waar, maar goede voorlichting kan echt wel helpen.
Maak wat spotjes op tv over hoe je ze moet gebruiken. Er zijn al veel mensen die 1,5 meter afstand houden en die koddige elleboog-bump doen i.p.v. handen schudden bij ontmoeting. Mensen kunnen wel wat leren. (Shit, zelfs holbewoners leerden hoe ze een dier moesten slachten, het vel ervan moesten dragen, hoe ze vuur moesten maken enz.)Zonder wrijving geen glans![]()
Geil mokkel manquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zijn zeker bang voor:
[ afbeelding ]
Dat de zorg straks geen mondkapjes of handschoenen meer heeft.
Mja geen idee of de Action en de Welkoop hun zooi bij de zelfde groothandel kopen als ziekenhuizen dat doen?Zonder wrijving geen glans![]()
Ik kijk wel hoe de situatie wordt. voorlopig nog niet iig. Jij?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:43 schreef engine het volgende:
[..]
Veel van die dingen zullen snel weer kunnenal dan niet beetje aangepast. Of ga je dat voorlopig nog niet doen?
![]()
Mee eens! En iedereen zit met zijn klauwen aan dat ontsmettingsmiddel!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere discussies op FOK! gehad hier over.
Handschoenen zijn echt wel verstandig als je besmetting wil voorkomen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:33 schreef RTR het volgende:
[..]
Mee eens! En iedereen zit met zijn klauwen aan dat ontsmettingsmiddel!Inderdaad ja!
Besmetting voorkomen lijkt me verstandiger dan besmetting verhelpen.![]()
Ja dat is ook zoiets inderdaadquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:33 schreef RTR het volgende:
[..]
Mee eens! En iedereen zit met zijn klauwen aan dat ontsmettingsmiddel!
Sommige dingen wel, sommige niet. Probeer groepen mensen voorlopig wel te vermijden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:31 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik kijk wel hoe de situatie wordt. voorlopig nog niet iig. Jij?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja maar dat boeit niet ...want je ontsmet je handen daarna met dat spul...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:33 schreef RTR het volgende:
[..]
Mee eens! En iedereen zit met zijn klauwen aan dat ontsmettingsmiddel!Ik zwaai naar dieren.![]()
En wat gaan jullie vanmiddag doen?
Ben nog vrij vandaag. Vanochtend wezen wielrennen, in bad geweest, nu me maar weer de tering vervelen![]()
![]()
Hier een rustige saaie dag.
Ik had in de tuin aan de slag gewild, maar doe dat liever bij stabiel lekker weer!![]()
![]()
Beetje aftrekken enzo. Ook niks beters te doen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Terwijl je met Amee aan het cammen bent?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:58 schreef engine het volgende:
Beetje aftrekken enzo. Ook niks beters te doen.![]()
Vind ik een prima planquote:
Begrijpelijk. Nog effe weekje wachten, wordt het weer beter gelukkig.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:46 schreef ToT het volgende:
Hier een rustige saaie dag.
Ik had in de tuin aan de slag gewild, maar doe dat liever bij stabiel lekker weer!
Ook vrij vandaag?![]()
Permanent vrij.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:04 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Nog effe weekje wachten, wordt het weer beter gelukkig.
Ook vrij vandaag?![]()
![]()
Ik heb het een tijdje met een safety razor gedaan, maar daarmee kreeg ik soms ook wel wat sneetjes.quote:
Met een Hydro 5 Sense gaat het prima!
Maar ook met andere krabbertjes gaat het goed. Die Bicjes (niet die oranje, maar met wisselbare mesjes) gaan ook vrij goed, maar die vind ik net ff niet lekker op m'n hals.
Maar Bic > Gillette.![]()
Ik heb een tondeuse, telt dat ook?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje met een safety razor gedaan, maar daarmee kreeg ik soms ook wel wat sneetjes.
Met een Hydro 5 Sense gaat het prima!
Maar ook met andere krabbertjes gaat het goed. Die Bicjes (niet die oranje, maar met wisselbare mesjes) gaan ook vrij goed, maar die vind ik net ff niet lekker op m'n hals.
Maar Bic > Gillette.Zonder wrijving geen glans![]()
Krijg je het wel wat minder glad mee he!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een tondeuse, telt dat ook?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, dit gevalletje maakt het ook wel weer leuk!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Leuke foto ook!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben druk met mn carrière, nu geen tijd voor
Cutiequote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Welke functie heb je ondertussen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben druk met mn carrière, nu geen tijd voor![]()
quote:quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij houdt wel van levend toiletpapier héAh, net als ik aan het posten ben!
![]()
![]()
4 audiënties gehad via de virtuele omgeving. Vervolgens een hoofdpijndossier gehad, gebeld met de PM, mijn private secretary (= managementassistente) orders gegeven.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:45 schreef Regilio_ het volgende:
En wat gaan jullie vanmiddag doen?
Ben nog vrij vandaag. Vanochtend wezen wielrennen, in bad geweest, nu me maar weer de tering vervelen![]()
STOKVISquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:26 schreef stokj het volgende:
[..]
4 audiënties gehad via de virtuele omgeving. Vervolgens een hoofdpijndossier gehad, gebeld met de PM, mijn private secretary (= managementassistente) orders gegeven.Zonder wrijving geen glans![]()
Levend toiletpapier?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij houdt wel van levend toiletpapier hé![]()
![]()
![]()
Heb je geen kramp in je slurf en handen van al dat pagga slaan?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:58 schreef engine het volgende:
Beetje aftrekken enzo. Ook niks beters te doen.quote:![]()
![]()
Die zien we dan terug op FOK!hubquote:Doe haar de groeten, zeg maar dat de honden nog steeds naar haar blaffen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:24 schreef Regilio_ het volgende:
Kwam eergisteren @:liiszle tegen op de fiets trouwens![]()
Voor de oudjes hier.Als je gaat beffen (oftewel 'eten') moet je altijd kijken naar de conditie van de poes. Valt de poes op het oog al niet in de smaak dan zal deze soms ook niet goed smaken.quote:![]()
Zeker, vooral als de tong deels zelfreinigend is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt vanzelf weer wit na gebruik.![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, vooral als de tong deels zelfreinigend is.
Ja, iemand die graag iemands goever (en misschien wel meer) schoonlikt.quote:
Tijdens mijn studie was er een chinees die dat aan een docent vroeg voor een hogere cijfer. De chinoe was beledigd toen de docent dat afwees, want in China...![]()
HAHA Johan bij Hoge Bomen zou wel lachen zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe, neuh!
Ben er wel met eentje aan het painten!ONZ / [PAINT] Johan Derksen #2
![]()
Jawel, het gazon moet weer worden gemaaid zag ik vanochtend.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles kits achter de knopen?![]()
Nicequote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, het gazon moet weer worden gemaaid zag ik vanochtend.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, iemand die graag iemands goever (en misschien wel meer) schoonlikt.
Tijdens mijn studie was er een chinees die dat aan een docent vroeg voor een hogere cijfer. De chinoe was beledigd toen de docent dat afwees, want in China...![]()
![]()
![]()
They see me rollin' they hatin'quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:57 schreef stokj het volgende:
@:Kopjechino alles rolt alles achter de zon?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Ja erg he, dacht dat ik die Harry Potter marathon eindelijk kon houden, ging de zon weer schijnen hiero.quote:![]()
Wat een naaistreek weer, godverquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:01 schreef stokj het volgende:
Ja erg he, dacht dat ik die Harry Potter marathon eindelijk kon houden, ging de zon weer schijnen hiero.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Ik heb dus gegoogled maar zie nergens een duidelijk bericht wat de oorzaak is van dat ongeluk met die surfers...
Wat is gebeurd?
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2020 19:24:37 ]![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)en-in-problemen.htmlquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:24 schreef Amee het volgende:
Ik heb dus gegoogled maar zie nergens een duidelijk bericht wat de oorzaak is van dat ongeluk met die surfers...
Wat is gebeurd?
Schuim![]()
Maar ze waren niet onervaren....ze hadden toch kunnen inschatten dat het gevaarlijk werd? Wel triest.....quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:25 schreef stokj het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)en-in-problemen.html
Schuim![]()
![]()
Ah okay!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:25 schreef stokj het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)en-in-problemen.html
Schuim![]()
Misschien dat ze weinig ervaring met schuim hadden?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar ze waren niet onervaren....ze hadden toch kunnen inschatten dat het gevaarlijk werd? Wel triest.....
Dikke laag, konden ze niet in ademen of elkaar zien?![]()
HOLD THE LINEquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat ze weinig ervaring met schuim hadden?
Dikke laag, konden ze niet in ademen of elkaar zien?Zonder wrijving geen glans![]()
Lijkt me dan wel echt angstaanjagend.....quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat ze weinig ervaring met schuim hadden?
Dikke laag, konden ze niet in ademen of elkaar zien?![]()
Is wel onderwerp van gesprek hierquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lijkt me dan wel echt angstaanjagend.....Zonder wrijving geen glans![]()
Wil je over pagga of over de moestuin praten? Ik kan over alles goed meepraten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is wel onderwerp van gesprek hier![]()
Tja bij jou in de buurtquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is wel onderwerp van gesprek hier![]()
![]()
Niksquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Wil je over pagga of over de moestuin praten? Ik kan over alles goed meepraten.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik verveel me man![]()
Goedemorgenquote:
Xdquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben net wakker man, ik voel me zo net een kanarie in een kolenmijn.Zonder wrijving geen glans![]()
Heb je vanavond weer dienst?quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben net wakker man, ik voel me zo net een kanarie in een kolenmijn.![]()
Tandjes zeker?quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, we gaan het merken.
Vannacht was het manneke weer flink bezig in ieder geval.Zonder wrijving geen glans![]()
Zolang je er maar voor zorgt dat de zon in je pantalon schijnt, dan is het goed en gezond.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, we gaan het merken.
Vannacht was het manneke weer flink bezig in ieder geval.![]()
Nee die heeft hij nagenoeg allemaal al.quote:
Meneertje is 's nachts vaak gewoon onrustig en wil altijd tussen ons in liggen.
Leg je hem in zijn eigen bedje, dan is het blèren en moet je met hem rondlopen om hem weer in slaap te laten vallen.
En dat zo midden in de nacht doen met 11 kilo gezelligheid terwijl je zelf half in slaap bent, is niet tof!![]()
![]()
Ah klotequote:Op woensdag 13 mei 2020 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die heeft hij nagenoeg allemaal al.
Meneertje is 's nachts vaak gewoon onrustig en wil altijd tussen ons in liggen.
Leg je hem in zijn eigen bedje, dan is het blèren en moet je met hem rondlopen om hem weer in slaap te laten vallen.
En dat zo midden in de nacht doen met 11 kilo gezelligheid terwijl je zelf half in slaap bent, is niet tof!Zonder wrijving geen glans![]()
Ja en ik slaap mijn hele leven al verrot, en als je dan een koter over dwars hebt liggen die de hele nacht te pas en te onpas tegen je aan zit te trappen (zoals de afgelopen nachten), is dat niet tof.quote:
Ik was nu echt, ÉCHT aan een goede nachtrust toe.
THC-druppels + valeriaan Forte + een paar glaasjes en ik was behoorlijk wappie.![]()
Stertkequote:Op woensdag 13 mei 2020 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik slaap mijn hele leven al verrot, en als je dan een koter over dwars hebt liggen die de hele nacht te pas en te onpas tegen je aan zit te trappen (zoals de afgelopen nachten), is dat niet tof.
THC-druppels + valeriaan Forte + een paar glaasjes en ik was behoorlijk wappie.Zonder wrijving geen glans![]()
Maar dit kan toch niet goed zijn? Meelevend bedoeld hoor.....maar denk toch wel dat je hulp moet gaan zoeken om MiniToT vooral in zijn eigen bedje te laten slapen.....want dit is voor geen van jullie drietjes niet lang meer vol te houden.......sterkte!quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik slaap mijn hele leven al verrot, en als je dan een koter over dwars hebt liggen die de hele nacht te pas en te onpas tegen je aan zit te trappen (zoals de afgelopen nachten), is dat niet tof.
THC-druppels + valeriaan Forte + een paar glaasjes en ik was behoorlijk wappie.![]()
MEE eensquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar dit kan toch niet goed zijn? Meelevend bedoeld hoor.....maar denk toch wel dat je hulp moet gaan zoeken om MiniToT vooral in zijn eigen bedje te laten slapen.....want dit is voor geen van jullie drietjes niet lang meer vol te houden.......sterkte!Zonder wrijving geen glans![]()
Snap ik.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar dit kan toch niet goed zijn? Meelevend bedoeld hoor.....maar denk toch wel dat je hulp moet gaan zoeken om MiniToT vooral in zijn eigen bedje te laten slapen.....want dit is voor geen van jullie drietjes niet lang meer vol te houden.......sterkte!
Ja we proberen eerst zelf nog uit wat het beste werkt. Geen idee van wie we verder hulp hier mee kunnen krijgen?Consultatiebureau?
![]()
Consultatiebureauquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik.
Ja we proberen eerst zelf nog uit wat het beste werkt. Geen idee van wie we verder hulp hier mee kunnen krijgen?Consultatiebureau?
Consultatiebureau inderdaad of eventueel via de huisartsquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik.
![]()
Oh ja, ik ook.....hoe vaak ik niet de oppas heb afgebeld ha haquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap de angst van loslaten ook wel.Maar ze hebben wel elke nacht in hun eigen bedje geslapen
![]()
Ja je moet ergens die keten verbreken. En da's lastig maar beter zo snel mogelijk anders wordt het alleen maar moeilijker.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook.....hoe vaak ik niet de oppas heb afgebeld ha haMaar ze hebben wel elke nacht in hun eigen bedje geslapen
Jep....quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja je moet ergens die keten verbreken. En da's lastig maar beter zo snel mogelijk anders wordt het alleen maar moeilijker.![]()
Dat zal het consultatiebureau ook wel zeggen inderdaad....quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En eigenlijk is het al rijkelijk laat nu...![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zal het consultatiebureau ook wel zeggen inderdaad....
Nice!!quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:17 schreef ToT het volgende:
ENNNNNNN mijn vrouw mag weer terug naar haar werk komen!
Ze kreeg net een telefoontje!
KOEKOEKquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En meteen met ¤1,50 loonsverhoging per uur!Zonder wrijving geen glans![]()
Jeuh gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:17 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nog niet buiten geweest.....quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt vandaag wel lekker weer.![]()
![]()
Foeiquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben nog niet buiten geweest.....
Poooohquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:17 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Van harte gefeliciteerd. Hoe gaan jij en je vrouw dit vanavond vierenquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:17 schreef ToT het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |