SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vieze TT
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ondeugendquote:
Zin in mango nu
Jawel jawel. Bij u?quote:Op maandag 11 mei 2020 14:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
HAAGS!!!!
Alles goed in het verre westen?Zonder wrijving geen glans![]()
Oh hier begint het echt wel de goede kant op te gaan moet ik zeggen.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker ook wel. Lekker rustig thuiswerkenZonder wrijving geen glans![]()
Een keer naar de Filipijnen gaan. Aan het eind van je vakantie komt het je serieus de oren uit!quote:![]()
![]()
Nee hoorquote:Op maandag 11 mei 2020 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Een keer naar de Filipijnen gaan. Aan het eind van je vakantie komt het je serieus de oren uit!
Tijdje in Vietnam gewoond. Mis het fruit daar wel ja!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Momenteel gaan we alleen maar naar de filistijnenquote:Op maandag 11 mei 2020 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Een keer naar de Filipijnen gaan. Aan het eind van je vakantie komt het je serieus de oren uit!Zonder wrijving geen glans![]()
Haha alright dan!quote:Op maandag 11 mei 2020 16:15 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor
Tijdje in Vietnam gewoond. Mis het fruit daar wel ja!
Da's een land dat hoog in ons verlanglijstje staat voor vakantiebestemmingen.
Schijnt enorm divers te zijn daar, wat betreft wat er allemaal te zien is?![]()
HOLD THE LINEquote:Op maandag 11 mei 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha alright dan!
Schijnt enorm divers te zijn daar, wat betreft wat er allemaal te zien is?Zonder wrijving geen glans![]()
Komt zeker door jouw continue "HOLD THE LINEN"?quote:Op maandag 11 mei 2020 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Momenteel gaan we alleen maar naar de filistijnen![]()
quote:Op maandag 11 mei 2020 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt zeker door jouw continue "HOLD THE LINEN"?Xdquote:Zonder wrijving geen glans![]()
Ja zeker. Sowieso ho Chi Minh en Hanoi is echt gekkenhuis. Wel leuk even maar zou vooral gewoon het land intrekken... Zelf met een motor/scooter de bergen in. En de stranden zijn niet te missenquote:Op maandag 11 mei 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha alright dan!
Schijnt enorm divers te zijn daar, wat betreft wat er allemaal te zien is?
Maar zeker wel aanrader om op vakantie te gaan. Fijne mensen over het algemeen ook.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Alleen het eten trok ik niet... Lijkt wel alleen maar noodle soep
Ah!quote:Op maandag 11 mei 2020 16:33 schreef engine het volgende:
Alleen het eten trok ik niet... Lijkt wel alleen maar noodle soep![]()
![]()
Niet gekliktquote:Zonder wrijving geen glans![]()
@Geerd Geerdje, in House of Cards S02E08 pakt die Rachel Posner (die kachba van Peter Russo) haar nieuwe vriendin vol op de bek. Van het een komt het ander...Jij zou gekomen zijn.![]()
Ik liep vandaag een stukje voorbij de paleistuinen in een weilandachtige woonomgeving. Liep ik langs een slootje. Ik hoorde overduidelijk gekwaak. Ik dacht eerst dat het een eend was. Bleek het een kikker te zijn. Ik dacht dat ik even Abid en Kluun zagquote:![]()
quote:Op maandag 11 mei 2020 18:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik liep vandaag een stukje voorbij de paleistuinen in een weilandachtige woonomgeving. Liep ik langs een slootje. Ik hoorde overduidelijk gekwaak. Ik dacht eerst dat het een eend was. Bleek het een kikker te zijn. Ik dacht dat ik even Abid en Kluun zag
Kluun zeker in z'n groene kikkerpakje die arme beestjes lastig vallen?![]()
![]()
POOOHquote:Op maandag 11 mei 2020 18:56 schreef stokj het volgende:
@:Geerd Geerdje, in House of Cards S02E08 pakt die Rachel Posner (die kachba van Peter Russo) haar nieuwe vriendin vol op de bek. Van het een komt het ander...Jij zou gekomen zijn.Ik zwaai naar dieren.![]()
Zitten daar ook garpers ?quote:Op maandag 11 mei 2020 18:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik liep vandaag een stukje voorbij de paleistuinen in een weilandachtige woonomgeving. Liep ik langs een slootje. Ik hoorde overduidelijk gekwaak. Ik dacht eerst dat het een eend was. Bleek het een kikker te zijn. Ik dacht dat ik even Abid en Kluun zagIk zwaai naar dieren.![]()
HAHAAH welke tekenfilmheld is dit nu weerquote:Op maandag 11 mei 2020 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Kluun zeker in z'n groene kikkerpakje die arme beestjes lastig vallen?
[ afbeelding ]![]()
@ 1:00quote:Op maandag 11 mei 2020 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHAAH welke tekenfilmheld is dit nu weer![]()
![]()
Het kan nog erger. Er komt in een van de afleveringen een smerige trio naar voren die het met elkaar doen...zodra ik daar ben post ik het wel. Kijken of je dan nog komtquote:![]()
![]()
STOKVISquote:Op maandag 11 mei 2020 19:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Er komt in een van de afleveringen een smerige trio naar voren die het met elkaar doen...zodra ik daar ben post ik het wel. Kijken of je dan nog komtZonder wrijving geen glans![]()
Nee maar toevallig weet ik dat daar iemand woont die zijn hele tuin in een sloot heeft veranderd en van die tropische vissen heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |