abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193056116
Het moment gewoon dat je erachter komt dat je echt zo goed als niks overhoudt... hoe gaan anderen daarmee om?

Sinds dik 2 jaar hou ik al m'n inkomsten en uitgaven bij. Daarvoor woonde ik spotgoedkoop en kwam ik altijd net rond.

Maargoed, nu huur ik een huisje en verdien ik 1650,- netto per maand. Maar gemiddeld vliegt er zo'n 1590,- uit... Daardoor kan ik per maand maar 60,- sparen :'(

Meer verdienen zit er niet echt in. Ik vraag me echt af hoe andere mensen dat doen? Ik zal toch niet de enige zijn die zo'n laag inkomen heeft.

En worden die ook zo moedeloos? Hoe kan je ooit vooruit komen in het leven als je maar 700,- per jaar kan investeren in een betere toekomst?

[ Bericht 28% gewijzigd door tstile op 10-05-2020 22:53:59 ]
  zondag 10 mei 2020 @ 22:49:06 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193056156
Dat is de maatschappij waar we voor gekozen hebben door VVD te blijven stemmen.
pi_193056179
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:49 schreef BasEnAad het volgende:
Ho ho ho, ik heb daar niet voor gekozen hoor ;)
pi_193056181
Waar vliegt je geld naar uit?
pi_193056228
Lijst maken wat je zoal uitgeeft en kijken of er wat te schrappen valt.
pi_193056236
En een betere baan vinden waar je meer kunt verdienen.
pi_193056245
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:50 schreef loni55 het volgende:
Waar vliegt je geld naar uit?
Het enige waar ik maandelijks nog op kan besparen:
boetes 50 (gemiddeld, voor m'n werk heel veel op de weg en hoe goed ik ook m'n best doe is dit toch het resultaat)
vaste lasten zou ik misschien max 30 per maand op kunnen besparen.
hobby 80, tja dat is waar ik nog enig plezier uit haal.
wijn en bier; 20, tja af en toe ff gezellig doen, dan ben ik al extreem gierig en ga ik niet naar verjaardagen
140,- geef ik gemm uit aan kleding, huis opknappen, spullen etc. Zou misschien iets minder worden als ik klaar ben met het huis. Qua kleding loop ik al in Zeeman kleding, kan bijna niet meer goedkoper....

Ik leef echt super goedkoop naar m'n idee.

Maar uiteindelijk komt het gemiddeld toch op rond de 1600 uit. Bijv. het koekblik van een autootje die ik heb moet dan in een jaar voor 600,- worden gemaakt. Voor dat geld koop je geen andere natuurlijk. Dus laat ik het maar maken. Maar een zo'n reparatie kost dus gemiddeld 50,- per maandd...
pi_193056278
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En een betere baan vinden waar je meer kunt verdienen.
Betere baan is een kleine kans dat dat haalbaar is aangezien ik nu al op m'n tenen loop om m'n werk vol te houden en ik best relaxt werk heb.

Zeker in deze tijd zal ik niet snel iets anders vinden...
pi_193056301
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:49 schreef BasEnAad het volgende:
We? Voornamelijk het gepeupel dat tegen uitkeringen en subsidies is maar wel vooral hun hra wil ontvangen.
pi_193056304
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:56 schreef tstile het volgende:

[..]

Betere baan is een kleine kans dat dat haalbaar is aangezien ik nu al op m'n tenen loop om m'n werk vol te houden en ik best relaxt werk heb.

Zeker in deze tijd zal ik niet snel iets anders vinden...
Wat doe je dan? De meeste werkgevers zoeken gewoon nog personeel. Ligt wel aan je branche.
pi_193056308
Nevermind. Enige tip; zorg dat je meer ga verdienen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_193056342
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:55 schreef tstile het volgende:

[..]

boetes 50 (gemiddeld, voor m'n werk heel veel op de weg en hoe goed ik ook m'n best doe is dit toch het resultaat)
wijn en bier; 20, tja af en toe ff gezellig doen, dan ben ik al extreem gierig en ga ik niet naar verjaardagen
140,- geef ik gemm uit aan kleding, huis opknappen, spullen etc. Zou misschien iets minder worden als ik klaar ben met het huis. Qua kleding loop ik al in Zeeman kleding, kan bijna niet meer goedkoper....

Maar uiteindelijk komt het gemiddeld toch op rond de 1600 uit. Bijv. het koekblik van een autootje die ik heb moet dan in een jaar voor 600,- worden gemaakt. Voor dat geld koop je geen andere natuurlijk. Dus laat ik het maar maken. Maar een zo'n reparatie kost dus gemiddeld 50,- per maandd...
Maak even een duidelijke Excel lijst. Niet een samenraapsel zoals deze.
  zondag 10 mei 2020 @ 22:58:38 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193056343
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:57 schreef Chinless het volgende:
Nevermind. Enige tip; zorg dat je meer ga verdienen.
  zondag 10 mei 2020 @ 22:58:55 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193056352
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

:?
Edit
pi_193056357
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:57 schreef Chinless het volgende:
Goedkoper wonen. 1650 per maand is wel heel veel.
Vind je dat veel? Is gemiddeld over het hele jaar he. Incl. gemeentelijke lasten, waterschappen, eigen risico zorg, een keer een 2dehands bank kopen etc etc etc

Goedkoper wonen kan niet betaal nu 450 aan huur.
pi_193056409
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Maak even een duidelijke Excel lijst. Niet een samenraapsel zoals deze.
Ja die heb ik, maar die punten zijn de enige wat ik eruit kan halen waar nog wat te besparen valt. Voor de rest draai ik al elk dubbeltje om.

Zijn er mensen die het met minder doen? En hoe is dat dan? Dan heb je toch geen rooie cent om eens iets te doen? Dat gevoel heb ik nu al....

Tenzij misschien tekenen je hobby is en je dagenlang je kunt vermaken met een kopje thee erbij ofzo, en je vrienden wonen in de buurt zodat je geen autootje nodig hebt.
pi_193056428
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:55 schreef tstile het volgende:

[..]

Met die boetes kun je je spaarbedrag bijna verdubbelen. Gewoon aan de verkeersregels houden, dat moest je toch al.

Pak je vaste lasten erbij en je gaat daar ver overheen. Met die posten kun je dus 960 per jaar extra sparen.

Verder kun je kijken of je met greenwheels ofzo niet heel wat goedkoper uit bent dan je auto.
pi_193056448
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:01 schreef tstile het volgende:

[..]

Ja die heb ik, maar die punten zijn de enige wat ik eruit kan halen waar nog wat te besparen valt. Voor de rest draai ik al elk dubbeltje om.

Zijn er mensen die het met minder doen? En hoe is dat dan? Dan heb je toch geen rooie cent om eens iets te doen? Dat gevoel heb ik nu al....

Tenzij misschien tekenen je hobby is en je dagenlang je kunt vermaken met een kopje thee erbij ofzo, en je vrienden wonen in de buurt zodat je geen autootje nodig hebt.
Post hem dan even? Ben wel benieuwd.

Er zullen vast wel mensen zijn die het met minder doen. 450 eu aan huur op ~1600 eu betekent dat je zo'n 1150 eu over houdt, begrijp ik dat goed? Wat doe je daarmee dan?
pi_193056492
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Met die boetes kun je je spaarbedrag bijna verdubbelen. Gewoon aan de verkeersregels houden, dat moest je toch al.

Pak je vaste lasten erbij en je gaat daar ver overheen. Met die posten kun je dus 960 per jaar extra sparen.

Verder kun je kijken of je met greenwheels ofzo niet heel wat goedkoper uit bent dan je auto.
Nouja, samen dan 80,- per maand meer. Het blijft sappelen.

Ik vind het allemaal zo uitzichtloos om zo te leven.

Er is gewoon bijna niks mogelijk met zo'n inkomen. Vakantie, misschien eigen bedrijfje opzetten met spaargeld, een keer een cursus om bij te scholen etc. Dan kan je elk jaar misschien 1x iets doen van die dingen.... of nog nieteens... Toch erg?
pi_193056566
Je hebt je auto dus alleen nodig om je vrienden op te kunnen zoeken?
pi_193056609
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:05 schreef tstile het volgende:

[..]

Nouja, samen dan 80,- per maand meer. Het blijft sappelen.

Ik vind het allemaal zo uitzichtloos om zo te leven.

Er is gewoon bijna niks mogelijk met zo'n inkomen. Vakantie, misschien eigen bedrijfje opzetten met spaargeld, een keer een cursus om bij te scholen etc. Dan kan je elk jaar misschien 1x iets doen van die dingen.... of nog nieteens... Toch erg?
Met zo'n instelling kom je er niet.
  zondag 10 mei 2020 @ 23:10:44 #22
338319 ZarB
Piña colada
pi_193056610
50 euro aan boetes ondanks "dat je goed je best doet". Ja sorry hoor, maar structureel boetes krijgen impliceert wel een hoop stompzinnigheid. Dat heb je gewoon zelf in de hand en als je zo'n instelling hebt van dat alles je overkomt dan gaan alle tips je hier ook niet helpen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_193056640
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Post hem dan even? Ben wel benieuwd.

Er zullen vast wel mensen zijn die het met minder doen. 450 eu aan huur op ~1600 eu betekent dat je zo'n 1150 eu over houdt, begrijp ik dat goed? Wat doe je daarmee dan?
zat er iets naast, het is 1544 wat eruit vliegt

Huur 445
Zorgverzekering 128
Gemeentelijke lasten 20
waterschapsbelasting 9
Energie gas & stroom 50
Netflix 12
Telefoon 4g unlimited 27
(vast internet of tv heb ik al nieteens)
Boetes 50
onvoorziene vaste lasten 60
aansprakelijkheidsverzekering 3

Zorg Eigen risico 32

Cursussen 50 (gemiddeld, eens in de zoveel tijd een dure cursus voor werk)

Auto 90 (gemiddeld voor verzekering, wegenbelasting, apk en reparatie)
Tanken & ov 45 (1x tanken per maand)

Boodschappen 220
Snacken 23

Werkuitgaven kleding, tools 10

Giften 30

Spullen/inventaris Kleding, huis, apparaten 140

Hobby 80

Sociale uitgaven 20

Totaal UIT 1544
pi_193056666
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 22:59 schreef tstile het volgende:

[..]

Vind je dat veel? Is gemiddeld over het hele jaar he. Incl. gemeentelijke lasten, waterschappen, eigen risico zorg, een keer een 2dehands bank kopen etc etc etc

Goedkoper wonen kan niet betaal nu 450 aan huur.
Nee ik las het verkeerd. Maar je hebt gewoon een laag inkomen en dat moet je omhoog halen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_193056717
Je hebt relaxed werk. Je komt rond. Je geeft 80 euro uit aan een hobby en je hebt een auto.

Wat is er erg? Ok, veel over heb je niet, maar besef je dat er al heel veel geld aan jou besteed wordt? Huursubsidie, zorgtoeslagen etc? En dat is omdat je blijkbaar niet meer of harder kunt of wil werken. Prima, maar dan is dit het gevolg.

Wil je meer over houden kun je kijken naar je lasten en toch wat zaken schrappen. Of zorgen dat je meer verdient.
Whatever...
  zondag 10 mei 2020 @ 23:17:43 #26
338319 ZarB
Piña colada
pi_193056727
Boodschappen en snacken apart? Voeg dat snackgedoe gewoon bij je boodschappenbudget. Dus 220 daarvoor aanhouden.

Giften en sociale uitgaven 1 budget voor maken.

Spullen, inventaris, kleding, apparaten? Vaag samenvoegsel.

Boetes reken je al als structureel: veranderen dus. Onvoorziene uitgaven? Ook nog eens, naast alle vage aparte categorietjes?

Dit doet me een beetje denken aan topics als "ik val niet af terwijl ik al 3 maanden dieet." En dan gaandeweg zo'n topic blijken er toch regelmatig zakken chips, snoep, frituur, 3 borden pasta etc per week doorheen te gaan.
pi_193056731
Je werkt voor een baas toch? Waarom betaal je dan voor werkkleding, tools en cursussen die voor je werk zijn?
  zondag 10 mei 2020 @ 23:19:51 #28
338319 ZarB
Piña colada
pi_193056767
Ik weet niet hoe het zit met je gezondheid, maar ik heb een basisverzekering van 85 euro per maand. Met een eigen risico van 885 maar ik maak zo weinig gebruik van de zorg (even afkloppen) dat wat incidentele uitgaven veel minder zijn dan maandelijks extra premie.
pi_193056771
Netflix stopzetten, series en films kan ook op een andere manier ;)
Telefoonabonnement kan een beetje lager
Auto en OV? Waarom?

En natuurlijk stoppen met die boetes
pi_193056774
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:10 schreef ZarB het volgende:
50 euro aan boetes ondanks "dat je goed je best doet". Ja sorry hoor, maar structureel boetes krijgen impliceert wel een hoop stompzinnigheid. Dat heb je gewoon zelf in de hand en als je zo'n instelling hebt van dat alles je overkomt dan gaan alle tips je hier ook niet helpen.
Klopt dit moet naar 0,- of zo laag mogelijk. Soms ontkom je er niet aan. Iemand drukt z'n auto ervoor en daardoor moet ik remmen en zo door rood etc.

Die 50,- gemiddeld per maand plan ik ook niet in, maar is gewoon het gemiddelde van de afgelopen tijd. Dat moet dus zeker omlaag.

Dat scheelt dan heel ietsje in de ruimte die ik heb. Al blijft het voor mijn gevoel sappelen.
pi_193056812
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:17 schreef Spanky78 het volgende:
Je hebt relaxed werk. Je komt rond. Je geeft 80 euro uit aan een hobby en je hebt een auto.

Wat is er erg? Ok, veel over heb je niet, maar besef je dat er al heel veel geld aan jou besteed wordt? Huursubsidie, zorgtoeslagen etc? En dat is omdat je blijkbaar niet meer of harder kunt of wil werken. Prima, maar dan is dit het gevolg.

Wil je meer over houden kun je kijken naar je lasten en toch wat zaken schrappen. Of zorgen dat je meer verdient.
Nou huurtoeslag krijg ik niet hoor. Alleen zorgtoeslag 100,- per maand wat niet genoeg is aangezien de premie 130 is en eigen risico ook 30 per maand.
  zondag 10 mei 2020 @ 23:21:55 #32
338319 ZarB
Piña colada
pi_193056815
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:20 schreef tstile het volgende:

[..]

Klopt dit moet naar 0,- of zo laag mogelijk. Soms ontkom je er niet aan. Iemand drukt z'n auto ervoor en daardoor moet ik remmen en zo door rood etc.

Die 50,- gemiddeld per maand plan ik ook niet in, maar is gewoon het gemiddelde van de afgelopen tijd. Dat moet dus zeker omlaag.

Dat scheelt dan heel ietsje in de ruimte die ik heb. Al blijft het voor mijn gevoel sappelen.
Mwah, 12 x 50 euro is 600 euro per jaar.

En ja, je ontkomt er wel aan, maar met zo'n instelling verbaast het me niet dat je in deze situatie zit.
  zondag 10 mei 2020 @ 23:22:53 #33
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193056842
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:20 schreef tstile het volgende:

[..]

Als we zeggen een boete is gemiddeld 200 dan pak jij een boete per vier maanden. Dat is vrij riant he. Ik rij nu al heel wat jaren en pak lang niet zoveel boetes dus wellicht moet je toch echt naar je rijstijl gaan kijken. Dat iemand er zich tussen drukt moet je dan al op anticiperen.

Los daarvan is je inkomen inclusief subsidies? Want 450 huur is behoorlijk netjes dan is het veel als je aan 1544 per maand uitgaven komt.
pi_193056871
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:21 schreef tstile het volgende:

[..]

Nou huurtoeslag krijg ik niet hoor. Alleen zorgtoeslag 100,- per maand wat niet genoeg is aangezien de premie 130 is en eigen risico ook 30 per maand.
Waarom krijg je geen huurtoeslag?
pi_193056885
Tip 1: budgetteren
Tip 2: bepalen wat je wilt sparen, en dat apart zetten en niet meer aankomen. Met de rest moet je rondkomen. Dan worden het keuzes : een cadeau, of hobby, of een drankje in de stad? Of toch een goedkopere spijkerbroek? Geen wijntje bij het eten? Etc.

220 voor boodschappen vind ik trouwens veel. Ik doe het met 150.
Somebody that I used to know
pi_193056892
Op zich geef je niet veel uit. Boetes us een duidelijke. Die boodschappen kan vast omlaag en snacken... tsja, dat kan je natuurlijk afschaffen.

En 80 euro voor een hobby is flink. Weet niet wat je doet, maar goedkoop vind ik het niet.
Whatever...
pi_193056905
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:17 schreef ZarB het volgende:
Boodschappen en snacken apart? Voeg dat snackgedoe gewoon bij je boodschappenbudget. Dus 220 daarvoor aanhouden.

Giften en sociale uitgaven 1 budget voor maken.

Spullen, inventaris, kleding, apparaten? Vaag samenvoegsel.

Boetes reken je al als structureel: veranderen dus. Onvoorziene uitgaven? Ook nog eens, naast alle vage aparte categorietjes?

Dit doet me een beetje denken aan topics als "ik val niet af terwijl ik al 3 maanden dieet." En dan gaandeweg zo'n topic blijken er toch regelmatig zakken chips, snoep, frituur, 3 borden pasta etc per week doorheen te gaan.
Boodschappen en snacken apart geeft me inzicht in de onnodige troep ik bij tankstations haal terwijl boodschappen noodzakelijke voeding is. Dus vandaar. Meer inzicht is altijd beter.

Ik bedoel het topic niet zo. Gaat meer om hoe weinig speelruimte er is bij een beneden modaal inkomen.

Ik zie heus wel dat ik kan 'overleven'. Maar gewoon leven is er amper bij.
pi_193056919
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:21 schreef tstile het volgende:

[..]

Heb je die aanvullende verzekering nodig?
Whatever...
  zondag 10 mei 2020 @ 23:26:12 #39
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193056926
quote:
Cursussen 50 (gemiddeld, eens in de zoveel tijd een dure cursus voor werk)
Lijkt me gewoon voor rekening van baas :?

Beetje belachelijk dat jij daarvoor moet opdraaien
pi_193056956
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:20 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Netflix stopzetten, series en films kan ook op een andere manier ;)

Idd, Netflix en spotify zijn best dure abonnementen, als je het allemaal zo bij elkaar optelt. Is toch weer 15-20 euro per maand, en hoe vaak of hoe bewust kijk /luister je dat nou eigenlijk?
pi_193056959
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:18 schreef madam-april het volgende:
Je werkt voor een baas toch? Waarom betaal je dan voor werkkleding, tools en cursussen die voor je werk zijn?
Baas geeft zo min mogelijk uit. Dus ik heb zelf maar een warme jas gekocht etc. Gemiddeld 10,- per maand dus valt mee.
pi_193056984
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:25 schreef tstile het volgende:

[..]

Boodschappen en snacken apart geeft me inzicht in de onnodige troep ik bij tankstations haal terwijl boodschappen noodzakelijke voeding is. Dus vandaar. Meer inzicht is altijd beter.

Ik bedoel het topic niet zo. Gaat meer om hoe weinig speelruimte er is bij een beneden modaal inkomen.

Oneens. Het is een prima leven. Als je meer wilt moet je daar zelf wat aan doen.

Waarom een hobby van 80 euro en 23 snacken? 50 ¤ boetes? Kom op. En boodschappen, mag best omlaag.

Als je meer over wilt houden, zul je meer discipline moeten hebben.

Overigens ziet het eruit of je het best netjes doet.
Whatever...
pi_193057010
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:27 schreef tstile het volgende:

[..]

Baas geeft zo min mogelijk uit. Dus ik heb zelf maar een warme jas gekocht etc. Gemiddeld 10,- per maand dus valt mee.
Die dingen zijn dus niet echt noodzakelijk? En die cursussen?
pi_193057021
quote:

[..]

Dan heb jij nog een lage huur. Veel yuppen starten met een inkomen van rond de 1800 netto per maand, komen niet meer in aanraking voor sociale huur, kunnen niet kopen, en zijn aangewezen op huurprijzen van rond de 800 exclusief. Reken dan maar uit wat je dan nog overhoudt.
pi_193057066
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:29 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dan heb jij nog een lage huur. Veel yuppen starten met een inkomen van rond de 1800 netto per maand, komen niet meer in aanraking voor sociale huur, kunnen niet kopen, en zijn aangewezen op huurprijzen van rond de 800 exclusief. Reken dan maar uit wat je dan nog overhoudt.
Ja dat is wel erg. Zo kom je moeilijk vooruit
  zondag 10 mei 2020 @ 23:32:17 #46
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193057074
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:17 schreef Spanky78 het volgende:
Ok, veel over heb je niet, maar besef je dat er al heel veel geld aan jou besteed wordt? Huursubsidie, zorgtoeslagen etc? En dat is omdat je blijkbaar niet meer of harder kunt of wil werken. Prima, maar dan is dit het gevolg.
Tuurlijk joh, het is allemaal zijn schuld.
Beter gaat die luie lamlul 80 uur per week werken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 10 mei 2020 @ 23:32:24 #47
338319 ZarB
Piña colada
pi_193057076
quote:

[..]

Nou, dan dus niet meer onnodige troep van het tankstation halen. Het is echt niet zo ingewikkeld.

Ja maar ja maar ja maar ja maar [insert kut smoes om slechte gedrag in stand te houden dan wel te verantwoorden] gaat je niet verder helpen.
  zondag 10 mei 2020 @ 23:33:21 #48
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193057098
Ik moet zeggen dat dit me wel inzicht geeft over mijn eigen uitgaven en inkomen en mag niet klagen over mezelf.

Wel dat er bij jou ook wel wat ruimte is TS.

Wellicht kritisch kijken naar de alle genoemde dingen, oa snacken is heerlijk maar neem zelf fles water mee of fruit. Vergt wat discipline maar het went snel.
pi_193057103
Maar even hè, ¤50 aan boetes per maand gemiddeld dus +/- 1 boete per 4 maanden, dat betekent dat je echt heel erg vaak de verkeersregels overtreedt. Want je kunt mij niet wijsmaken dat je zoveel pech hebt dat je elke keer dat je de verkeersregels overtreedt een boete krijgt.
  zondag 10 mei 2020 @ 23:34:28 #50
338319 ZarB
Piña colada
pi_193057129
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:33 schreef madam-april het volgende:
Maar even hè, ¤50 aan boetes per maand gemiddeld dus +/- 1 boete per 4 maanden, dat betekent dat je echt heel erg vaak de verkeersregels overtreedt. Want je kunt mij niet wijsmaken dat je zoveel pech hebt dat je elke keer dat je de verkeersregels overtreedt een boete krijgt.
Jawel, allemaal de schuld van een ander. Overkomt iedereen toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')