Strani kan dan altijd nog zeggen dat om vijf paar schaatsen gingquote:
Strani en heel slim iets vastzetten van tevorenquote:Op maandag 11 mei 2020 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt ze vast heel slim aan elkaar vastgezet, waardoor ze geen anderhalve meter afstand kunnen houden
Schaatsen in Spanje, yeah rightquote:Op maandag 11 mei 2020 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Strani kan dan altijd nog zeggen dat om vijf paar schaatsen ging
In principe heb je een punt, maar als dat punt van iemand komt die in friet geloofd...quote:Op maandag 11 mei 2020 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani en heel slim iets vastzetten van tevorenDie gast gelooft in heuvels
Ik geloof helemaal niet in friet. In een feit hóef je niet te geloven.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
In principe heb je een punt, maar als dat punt van iemand komt die in friet geloofd...
Greda denkt ook dat alles wat zij roept een feit is, dus ja.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niet in friet. In een feit hóef je niet te geloven.
Tuurlijk, en Noren hebben toch al zo'n hekel aan mensen te dichtbij hebbenquote:Op maandag 11 mei 2020 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt ze vast heel slim aan elkaar vastgezet, waardoor ze geen anderhalve meter afstand kunnen houden
quote:Op maandag 11 mei 2020 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zes jaar geleden plaatste ik het bericht 'Kutoostenrijk' op mijn Facebook
MENINGE SEIN FAN DE ELITEE MAAR EEN FAIT IS EEN FEIT HEP OP FEESBOEK GESTAAN!quote:Op maandag 11 mei 2020 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Greda denkt ook dat alles wat zij roept een feit is, dus ja.
Zes jaar geleden was je netjes een van onsquote:Op maandag 11 mei 2020 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zes jaar geleden plaatste ik het bericht 'Kutoostenrijk' op mijn Facebook
Maar wel Noorsquote:Op maandag 11 mei 2020 00:49 schreef Strani het volgende:
[..]
De Spaanse politie leest geen Nederlands joh
Stichting doe een wens heeft dat geregeldquote:Op maandag 11 mei 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]Hebben ze allemaal een cursus Noors gehad? :-o
Wat liefquote:Op maandag 11 mei 2020 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Stichting doe een wens heeft dat geregeld
Ja schatten zijn het he?quote:
Ik hoorde vanmorgen CATS op de radio en toen werd ik droevigquote:
Inderdaad. Ik zou vanavond naar de juryshow gaanquote:
Ja het wordt een aparte week, ergens ben ik ook weer blij dat we na zaterdag weer vooruit kunnen kijken naar 2021quote:Op maandag 11 mei 2020 07:27 schreef Em31 het volgende:
Happy Eurovision week![]()
![]()
Anders was het een hele andere week geworden, máár gelukkig is er alsnog veel te kijken aankomende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |