abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2020 @ 10:06:11 #251
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193271301
quote:
19s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En heb je andere series uit de Arrow verse gezien? Flash, Arrow, Supergirl?
Ik wel, en die vind ik wel honderdduizend keer beter dan Black Lightning. Ook al zijn ze verder ook allemaal vrij veel van hetzelfde natuurlijk, met als hoogte/dieptepunt de alsmaar vagere crossovers die per jaar onmogelijker te volgen zijn :+ (ook al vind ik ze nog wel geinig, want crossovers)

Ik stoor me ook wel een beetje aan dat hele gedoe waar iemand een maskertje van drie centimeter op heeft en níemand de persoon meer herkent _O-

Jefferson Pierce heeft een gigantisch typisch uiterlijk, van zijn baardje tot zijn hoofd en zelfs het constante half open hebben van zijn mond, maar met een doorzichtige bril op herkent ineens niemand een van de bekendste mensen van de stad meer :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 23 mei 2020 @ 10:13:38 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193271403
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik wel, en die vind ik wel honderdduizend keer beter dan Black Lightning. Ook al zijn ze verder ook allemaal vrij veel van hetzelfde natuurlijk, met als hoogte/dieptepunt de alsmaar vagere crossovers die per jaar onmogelijker te volgen zijn :+ (ook al vind ik ze nog wel geinig, want crossovers)

Ik stoor me ook wel een beetje aan dat hele gedoe waar iemand een maskertje van drie centimeter op heeft en níemand de persoon meer herkent _O-

Jefferson Pierce heeft een gigantisch typisch uiterlijk, van zijn baardje tot zijn hoofd en zelfs het constante half open hebben van zijn mond, maar met een doorzichtige bril op herkent ineens niemand een van de bekendste mensen van de stad meer :D
Okay, dat is niet heel veelbelovend voor Black Lightning :D

Wat betreft de herkenbaarheid... Superman en Supergirl hebben alleen een bril als verschil _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2020 @ 10:17:42 #253
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193271451
quote:
19s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Okay, dat is niet heel veelbelovend voor Black Lightning :D

Wat betreft de herkenbaarheid... Superman en Supergirl hebben alleen een bril als verschil _O-
Ja Supergirl en Black Lightning hebben wel de allerslechtste kostuums wat dat betreft _O-

Ik blijf wel kijken hoor, want zoals gezegd vind ik het wel geinig vermaak voor de wat minder serieuze momenten, maar kom op :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193271473
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:59 schreef Aether het volgende:

[..]

Was vanaf het begin al met groepen als SPiCYSOL. Ik heb die obsessie met de Instagram-persona van bijvoorbeeld Emika nooit begrepen. Wat dat betreft vond ik Ruka en Peppe het gezondst. Echt normale mensen zullen ze niet plaatsen al was het maar omdat die geen tijd hebben (een reden dat iedereen een model, sporter of muziekant lijkt te zijn).
Wel vreemd gevoel dat je intiem naar de laatste maanden van iemands leven heb gekeken, en de gebeurtenissen hebt gezien die uiteindelijk leiden tot zelfmoord. :{

Lijkt wel een aflevering van Black Mirror.
pi_193271968
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:18 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Wel vreemd gevoel dat je intiem naar de laatste maanden van iemands leven heb gekeken, en de gebeurtenissen hebt gezien die uiteindelijk leiden tot zelfmoord. :{

Lijkt wel een aflevering van Black Mirror.
Of het doorgaat met nieuwe seizoenen weet ik niet maar ze zullen het format wel herzien na dit en Tokui's "vertrek". Ik vond de gasten dan wel interessant zoals Mei en die basketballer.
Be curious, not judgmental
pi_193272443
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 06:37 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Goed moment om duidelijk te maken hoe de wereld in elkaar zit.
True de vormende jaren. Zo zijn brave new world en 1984 een referentiekader nog steeds voor mij dankzij mijn literatuur lijst.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193272783
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 07:47 schreef Aurelius het volgende:
Heftig Terrace House nieuws! :o

https://aramajapan.com/ne(...)es-away-at-22/106634
Aw. Wat heftig. Vooral als je op haar instagram storys kijkt en dan een lachende Hana ziet met '17 uur geleden'. Schijn bedriegt zo. Ik heb niks meegekregen met de haat naar haar toe. Volg het allemaal wat minder want de Instagram van Terrace House is vooral Japans natuurlijk en alles vertalen vind ik teveel werk.

Maar een zelfmoord is altijd triestig. Dat besef dat iemand zich zo hulpeloos slecht voelt dat de dood de enige optie lijkt te zijn. :'(
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_193273017
quote:
19s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En heb je andere series uit de Arrow verse gezien? Flash, Arrow, Supergirl?
Die kijk ik allemaal. Arrow is al afgelopen. Legends kijk ik ook nog.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_193275902
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:06 schreef Aether het volgende:
Of het doorgaat met nieuwe seizoenen weet ik niet maar ze zullen het format wel herzien na dit en Tokui's "vertrek". Ik vond de gasten dan wel interessant zoals Mei en die basketballer.
Laatste 2 afleveringen (43 en 44) worden niet uitgezonden in elk geval. Nog onduidelijk of ze na Corona doorgaan. Beter sluiten ze dit seizoen af, herbezinnen ze en starten ze volgend jaar fris.

Ze zijn vergeten wat de show in eerste instantie leuk maakte.

[ Bericht 2% gewijzigd door Aurelius op 23-05-2020 17:42:31 ]
pi_193275938
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:27 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik heb niks meegekregen met de haat naar haar toe. Volg het allemaal wat minder want de Instagram van Terrace House is vooral Japans natuurlijk en alles vertalen vind ik teveel werk.
Ze werd afgewezen door die basketballer, had een aanvaring met een van de huisgenoten en verloor door corona een flink deel van haar inkomen. Sinds 2 maanden zat ze alleen thuis en werd overspoeld door negatieve reacties op sociaal media...

[ Bericht 0% gewijzigd door Aurelius op 23-05-2020 17:41:27 ]
pi_193276268
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 07:47 schreef Aurelius het volgende:
Heftig Terrace House nieuws! :o

https://aramajapan.com/ne(...)es-away-at-22/106634
Is dat iets? Ik had er nog niks van gehoord tot nu. Imdb is wel ok
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193276299
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 17:26 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ze werd afgewezen door die basketballer, had een aanvaring met een van de huisgenoten en verloor door corona een flink deel van haar inkomen. Sinds 2 maanden zat ze alleen thuis en werd overspoeld door negatieve reacties op sociaal media...

Goh
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193276402
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 17:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Is dat iets? Ik had er nog niks van gehoord tot nu. Imdb is wel ok
Is IMDB echt een maatstaf voor reality tv?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_193276461
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 17:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Is IMDB echt een maatstaf voor reality tv?
Voor mij wel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193276580
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 17:26 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ze werd afgewezen door die basketballer, had een aanvaring met een van de huisgenoten en verloor door corona een flink deel van haar inkomen. Sinds 2 maanden zat ze alleen thuis en werd overspoeld door negatieve reacties op sociaal media...

Die basketballer zat er alleen om zichzelf te promoten en die aanvaring stelde volgens niet veel voor. Jammer dat psychische hulp bijna onbespreekbaar is in Japan want die stand-upcomedian - Kai - had er ook last van.

Ik verwacht Tokui als panel niet terug maar denk inderdaad dat het format op de schop gaat, zeker met Netflix als tweede partij.
Be curious, not judgmental
pi_193276796
Ze werd idd afgewezen door die basketballer zover is wel uitgezonden.
Maar de aanvaring zou zogezegd gaan over een pak die ze aan zou doen met wedstrijden. Die zou door iemand perongelijk verwassen zijn en daardoor gekrompen en compleet onbruikbaar. Blijkbaar is Hana uit de pan gevlogen en kreeg ze daardoor echt veel haat over zich heen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ConqueringChaos op 23-05-2020 18:37:21 ]
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_193276824
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 17:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Is dat iets? Ik had er nog niks van gehoord tot nu. Imdb is wel ok
Ik lees er ook alleen maar hier over.
Ben wel benieuwd wat de mensen hier maakt dat ze dit volgen.

Ben zelf reality-tv verslaafd van de tv-zender BRAVO. Kijk op 1 na alle The Real Housewives, Below Deck en de 2 spin-offs ervan en Summer House :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193276862
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:25 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik lees er ook alleen maar hier over.
Ben wel benieuwd wat de mensen hier maakt dat ze dit volgen.

Ben zelf reality-tv verslaafd van de tv-zender BRAVO. Kijk op 1 na alle The Real Housewives, Below Deck en de 2 spin-offs ervan en Summer House :@
Ik ken dat hele mens niet. Maar als je denkt dat je leven over is 22 jaar ???!!! Dan ben je wel van het padje af.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193277012
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ken dat hele mens niet. Maar als je denkt dat je leven over is 22 jaar ???!!! Dan ben je wel van het padje af.
Als je Terrace House zou kijken zie je meteen al dat er flinke cultuur verschillen zijn. Als je dacht dat Nederland een prestatie-maatschappij is.. Japan is echt tig keer erger. Je ziet het ook vaak in series terug.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_193277026
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:39 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Als je Terrace House zou kijken zie je meteen al dat er flinke cultuur verschillen zijn. Als je dacht dat Nederland een prestatie-maatschappij is.. Japan is echt tig keer erger. Je ziet het ook vaak in series terug.
Ik heb het op de lijst gezet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193277460
Voor de fans van Harlan Coben (Safe en The Stranger), op Videoland staat The Five, ook van hem. Kende deze nog niet. Zit ook weer geweldig in elkaar, prima cast etc etc.

Ohhh en 19 juni het derde seizoen van The Sinner, daar kijk ik naar uit.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193277827
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:39 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Als je Terrace House zou kijken zie je meteen al dat er flinke cultuur verschillen zijn. Als je dacht dat Nederland een prestatie-maatschappij is.. Japan is echt tig keer erger. Je ziet het ook vaak in series terug.
Ik kan hiervoor ook Tokidoki aanbevelen:

Bekijk Tokidoki op https://www.npostart.nl/VPWON_1281308
Be curious, not judgmental
pi_193277909
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 19:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor de fans van Harlan Coben (Safe en The Stranger), op Videoland staat The Five, ook van hem. Kende deze nog niet. Zit ook weer geweldig in elkaar, prima cast etc etc.

Ohhh en 19 juni het derde seizoen van The Sinner, daar kijk ik naar uit.
Ik twijfelde een beetje maar aangezien onze smaak redelijk overeenkomst hier en in het Videolandtopic ga ik hem toch eens bekijken ;)


quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 19:33 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik kan hiervoor ook Tokidoki aanbevelen:

Bekijk Tokidoki op https://www.npostart.nl/VPWON_1281308
Thanks voor de tip. Ga ik kijken :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_193279699
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 19:38 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ik twijfelde een beetje maar aangezien onze smaak redelijk overeenkomst hier en in het Videolandtopic ga ik hem toch eens bekijken ;)
[..]

Thanks voor de tip. Ga ik kijken :)
Ik ben heeeeeeel erg van de Britse detectives en drama’s, dit is een mooie combi van beide en ook nog fijn wat humor erin.

Moet maar net je ding zijn natuurlijk ;) Iedereen die hier Safe en The Stranger hebben gekeken vonden het trouwens allemaal ook goed wat ik me zo herinner :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker zaterdag 23 mei 2020 @ 22:04:38 #275
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193280577
Klaar met Sorjonen ....

Sweet Magnolia's ..... ff kijken
pi_193285954
Betaal – S01 2020 16 - Netflix Original | Horror, Thriller
Agenten die zijn ingehuurd om een stam te verdrijven om ruimte te maken voor een snelweg, worden getroffen door een oude vloek en een leger Britse zombiesoldaten.

Dynasty – S03 2017 12 - Netflix Original | Drama
De Carringtons en Colby's vechten om het zeggenschap over hun fortuin en hun kinderen in deze eigentijdse remake van de klassieke primetime-soap.

Modern Family – S10 2009 9 | Comedy
Deze Emmy Award-winnende sitcom volgt hoe Jay Pritchett en zijn bonte familie omgaan met de uitdagingen van het moderne leven in Los Angeles.

Be curious, not judgmental
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 mei 2020 @ 10:24:12 #277
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193286030
Seizoen 10 van Modern Family, leuk. Komt seizoen 9 ook?

Edit: 9 en 10 staan er nu op, toevallig vorige week gekeken en toen stond 9 er nog niet eens op :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193286699
Betaal is gewoon een Hindi serie lol
pi_193287520
Afgelopen twee dagen de documentaire Who Killed Little Gregory gekeken. Gaat over moordzaak op vierjarig Frans jongetje begin jaren '80.
pi_193287662
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Afgelopen twee dagen de documentaire Who Killed Little Gregory gekeken. Gaat over moordzaak op vierjarig Frans jongetje begin jaren '80.
Ook gezien ja, heel bijzonder
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 24 mei 2020 @ 12:51:23 #281
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_193287882
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 00:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

16 zal.wel.leeftijd zijn :p
:D
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 mei 2020 @ 16:50:49 #282
335263 freaky40
pi_193290689
Begonnen met Dead To Me. Vorig jaar volledig langs me heen gegaan maar dit weekend maar eens aan begonnen. Erg geestig.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 24 mei 2020 @ 20:28:22 #283
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_193293957
White Lines: aanrader!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Spellchecker zondag 24 mei 2020 @ 20:39:17 #284
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193294161
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:04 schreef maily het volgende:
Klaar met Sorjonen ....

Sweet Magnolia's ..... ff kijken
Sweet Magnolia's ... niet onaardig ... wel supergeromantiseerd allemaal ...
pi_193294326
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Afgelopen twee dagen de documentaire Who Killed Little Gregory gekeken. Gaat over moordzaak op vierjarig Frans jongetje begin jaren '80.
Vandaag maar gekeken na jouw post. Ongelofelijk triest voor de ouders.
pi_193300657
Begonnen met Casa de Papel. Wel een boel Spaanse dramaqueens zeg. Benieuwd hoe die heist afloop. Maar hoe gaan ze dit over 4 seizoenen uitrekken?
pi_193300660
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:52 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Vandaag maar gekeken na jouw post. Ongelofelijk triest voor de ouders.
Sinds ik zelf kinderen heb, trek ik films en documentaires met dit onderwerp echt niet meer.
pi_193301485
Rugal – S01 2020 16 - Netflix Original | Duister, Sci-Fi, Thriller
Een rechercheur verliest alles aan een criminele organisatie en zint op wraak als hij door biotechnologie speciale gaven krijgt.

Snowpiercer – S01 2020 16 - Netflix Original | Misdaad, Sci-Fi, Thriller
De aarde is bevroren. De laatste overlevende mensen wonen in een lange trein die de wereld rondcirkelt en zoeken balans te midden van de spanningen aan boord.

Be curious, not judgmental
pi_193303513
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:52 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Vandaag maar gekeken na jouw post. Ongelofelijk triest voor de ouders.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193303546
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 09:54 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Sinds ik zelf kinderen heb, trek ik films en documentaires met dit onderwerp echt niet meer.
Het is geen lichte kost inderdaad. :{
pi_193304904
Ik heb Snowpiercer opgezet en ik merkte dat de 4K al aan 15.25 Mbps zat. Is de kwaliteit bij anderen hier ook weer verbeterd? Qua communicatie is er van Netflix natuurlijk niets...
  maandag 25 mei 2020 @ 18:09:24 #292
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_193307408
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
White Lines: aanrader!
:Y
Vanavond de laatste kijken.
Nu wil ik naar Ibiza :6
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_193311257
Voor het eerst in mijn leven een Finse speelfilm gezien :

Bruid van de duivel

Over een 16 jarig meisje dat verliefd raakt op een getrouwde visser … en in tijden van de heksenvervolging (rond 1666) is dat geen goed idee.....

---

Prima kostuumdrama ^O^ jammer dat t de volgende week van Netflix af is ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_193317409
Be curious, not judgmental
  dinsdag 26 mei 2020 @ 11:12:04 #295
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193318039
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193318196
Wordt dit het laatste seizoen van dark?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 26 mei 2020 @ 11:20:49 #297
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193318215
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 11:20 schreef Slayage het volgende:
Wordt dit het laatste seizoen van dark?
Jep!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193318347
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jep!
Kan ik eindelijk beginnen met de serie :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193318560
quote:
Zodra deze uit is begin ik eerst maar weer met S1 en dan gelijk door naar S2 en S3.
Bewust ook S2 tot nu toe nog niet gekeken.
pi_193318579
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jep!
Releasedatum met opzet zo gekozen ^O^
Be curious, not judgmental
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')