Ook gezien ja, heel bijzonderquote:Op zondag 24 mei 2020 12:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Afgelopen twee dagen de documentaire Who Killed Little Gregory gekeken. Gaat over moordzaak op vierjarig Frans jongetje begin jaren '80.
quote:
Sweet Magnolia's ... niet onaardig ... wel supergeromantiseerd allemaal ...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:04 schreef maily het volgende:
Klaar met Sorjonen ....
Sweet Magnolia's ..... ff kijken
Vandaag maar gekeken na jouw post. Ongelofelijk triest voor de ouders.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Afgelopen twee dagen de documentaire Who Killed Little Gregory gekeken. Gaat over moordzaak op vierjarig Frans jongetje begin jaren '80.
Sinds ik zelf kinderen heb, trek ik films en documentaires met dit onderwerp echt niet meer.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:52 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Vandaag maar gekeken na jouw post. Ongelofelijk triest voor de ouders.
quote:Op zondag 24 mei 2020 20:52 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Vandaag maar gekeken na jouw post. Ongelofelijk triest voor de ouders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen lichte kost inderdaad.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:54 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Sinds ik zelf kinderen heb, trek ik films en documentaires met dit onderwerp echt niet meer.
quote:
Kan ik eindelijk beginnen met de seriequote:
Zodra deze uit is begin ik eerst maar weer met S1 en dan gelijk door naar S2 en S3.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |