SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Even gekeken hoe dat er in het echt uitziet:
[ afbeelding ]
Zo'n spijker door je tong...
We willen nog wel een keer bij een optreden komen kijken/luisteren.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:43 schreef DJ11 het volgende:
In de coverband waarin ik speel, doen we dit nummer en gaan we aan het eind vloeiend over in hun andere hit: Hold On, I'm Coming (die eigenlijk nog leuker is). Maar Soul Man is ook erg fijn.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
We willen nog wel een keer bij een optreden komen kijken/luisteren.
Ben het met je eens, hold on is erg leuk om te spelenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:43 schreef DJ11 het volgende:
In de coverband waarin ik speel, doen we dit nummer en gaan we aan het eind vloeiend over in hun andere hit: Hold On, I'm Coming (die eigenlijk nog leuker is). Maar Soul Man is ook erg fijn.
Voorlopig zit het er helaas niet in. Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe de vlag er straks bijhangt als de band zich weer in de oefenruimte meldt.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
We willen nog wel een keer bij een optreden komen kijken/luisteren.
Hoeft ook niet voorlopig.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voorlopig zit het er helaas niet in. Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe de vlag er straks bijhangt als de band zich weer in de oefenruimte meldt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voorlopig zit het er helaas niet in. Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe de vlag er straks bijhangt als de band zich weer in de oefenruimte meldt.
Het is geen blijvertje gebleken. Ik kende het nummer heel vaag nog, maar de artiest was me ontschoten.quote:
Je bent echt hardleers hè?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:51 schreef DJ11 het volgende:
![]()
De waterkoker doet het nog gewoon en slaat ook gewoon af. Ik haal nu wel standaard de stekker eruit.
Deze is toch niet erg moeilijk. Eén van hun grootste hits. Geldt voor beiden, trouwens.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:52 schreef livelink het volgende:
Dan laat ik het raden ook maar over aan DJ11
Ga ik binnenkort doen. Heeft nu geen haast.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:53 schreef Melting het volgende:
How am I gonna get trough your mind.... to buy another waterboiler!
Ik wist hem ook wel. Maar had geen zin om het allemaal te typen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze is toch niet erg moeilijk. Eén van hun grootste hits. Geldt voor beiden, trouwens.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist hem ook wel. Maar had geen zin om het allemaal te typen.
En ik was in slaap gedonderd...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist hem ook wel. Maar had geen zin om het allemaal te typen.
je wacht je vaderdag kadootje afquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort doen. Heeft nu geen haast.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kindje aan de deur: kijk papa een nieuwe waterkoker
dat werkt idd wel meequote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hele dag in het zonnetje gezeten, dat zal het wel zijn...
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kindje aan de deur: kijk papa een nieuwe waterkoker
Klinkt vast geweldig voor een man of 30 à 100...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:56 schreef DJ11 het volgende:
Ben benieuwd hoe de Pet Shop Boys dit nummer tijdens de komende tour vertolken. Het wordt een soort Greatest Hits-tour, dus dan hoort deze erbij. In het verleden is regelmatig gekozen voor de vocals van Dusty op een groot scherm, maar er zijn ook weleens inval-zangeressen geweest. Zelfs Lady Gaga heeft dit gezongen.
Dit klinkt best eng...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Of ze moeten zoiets als Oomdag in het leven roepen.
Wat moet Prins Bernhard bizar veel waterkokers hebben gehadquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst kinderen krijgenOf ze moeten zoiets als Oomdag in het leven roepen.
Ja, gaat dit jaar niet meer gebeuren. De data van mei/juni 2020 zijn afgelast, dan wel verzet naar mei 2021. Hopelijk is er komend najaar een vaccin en kunnen we een beetje normaal aan 2021 beginnen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt vast geweldig voor een man of 30 à 100...
Volgend jaar ook vrees ikquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, gaat dit jaar niet meer gebeuren. De data van mei/juni 2020 zijn afgelast, dan wel verzet naar mei 2021. Hopelijk is er komend najaar een vaccin en kunnen we een beetje normaal aan 2021 beginnen.
Dit jaar heb ik verder afgeschreven, eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |