Ja en honderd keer hetzelfdequote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:10 schreef Momo het volgende:
Spanjes nummer is een soort van best goed met goede vocals maar het is zo vergetelijk.

Nationalistquote:

Neinquote:

Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:11 schreef Moira het volgende:
ik snap echt niet waarom ze dan dit stukje kiezen

ja echt zondequote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:11 schreef Moira het volgende:
ik snap echt niet waarom ze dan dit stukje kiezen

Maar niet echt handig voor een erecap
  Maar niet echt handig voor een erecap

quote:

Zelfde geldt voor Stefania en nog wel wat andere artiesten die terug mogen komen volgend jaar maar geen klapper hadden voor dit jaarquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Jeangu is wel echt een tegenvaller bespaard gebleven jongens, hopelijk komt ie volgend jaar echt met iets wat meer blijft hangen

Hij dacht zelf dat hij kon winnen. Cornald waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Jeangu is wel echt een tegenvaller bespaard gebleven jongens, hopelijk komt ie volgend jaar echt met iets wat meer blijft hangen

Het probleem bij Grow is dat het eigenlijk nergens memorabel wordt en blijft.. in mijn ogen althansquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind dit stukje ook wel echt mooi trouwensMaar niet echt handig voor een erecap

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |