Fijn dat jij er ook bent.quote:
Ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
In een wolkjesbed zeker
[..]
Ja prima en met jou Haags?
Nee, mn eigen bedquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
In een wolkjesbed zeker
[..]
Ja prima en met jou Haags?
Hai achterlijke stumpiequote:
Ja al die pik TT's hingen me een beetje de keel uitquote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:13 schreef Rozevla het volgende:
Wat een kut TT
Had ook niet anders verwacht
Eens.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:13 schreef Rozevla het volgende:
Wat een kut TT
Had ook niet anders verwacht
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:31 schreef 00wildchild het volgende:
Hahahahah dat is grappig bij mij glijden ze juist m’n keel in haiahaoehaohaoe
Is toch volgende week?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vergeet je je mama niet zondag
Aan de slag dus collegaquote:
Ik zie vooral veel blauwquote:
Net een glas sinaasappelsap opquote:
Gezond.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Net een glas sinaasappelsap op
Dan moet @Amarantha maar aan de slagquote:
Ja, is ook wel eens lekkerquote:
Ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan moet @:amarantha maar aan de slag
Jeetjequote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan moet @:amarantha maar aan de slag
Goed werk meidquote:
Nee. Jij?quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:10 schreef 00wildchild het volgende:
Aangezien ik ook mama ben hier... wie iets voor me wil kopen dm hihaho
Oh gelukkig, ik zat al met de pinpas in de handquote:
Hehehequote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik zat al met de pinpas in de hand
Hahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:31 schreef 00wildchild het volgende:
Hahahahah dat is grappig bij mij glijden ze juist m’n keel in haiahaoehaohaoe
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:32 schreef 00wildchild het volgende:
Zooooo wat zal ik eens voor lunch zelf gaan bereiden. Nog eventjes en dan kan ik mensen weer betalen om dat voor me te doen moehahahahhahaahah
Sorry vriend, was even een dagje weg vandaag.quote:
Heyquote:
Zijn de dames op tinder weer opgedroogd?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry vriend, was even een dagje weg vandaag.
Jij zit altijd dicht op het 🔥quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik had @:chevycaprice nog een mention gegeven in een topic maar is weggehaald door de mod
Antwoordde net eentje op mijn vraag wat haar hobby’s en interesses zijn. “Netflix en Netflix”, zei ze. “Oh en Videoland”quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zijn de dames op tinder weer opgedroogd?
Ik heb hem nog gezien maat. Erg goede tips, ik heb meteen aantekeningen gemaakt.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik had @:chevycaprice nog een mention gegeven in een topic maar is weggehaald door de mod
Ik ga maar eens gerichter zoeken.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Antwoordde net eentje op mijn vraag wat haar hobby’s en interesses zijn. “Netflix en Netflix”, zei ze. “Oh en Videoland”
Man man man
Kun je een goed woordje voor me doen achter de schermen. De mods hebben het op me gemunt laatste tijdquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb hem nog gezien maat. Erg goede tips, ik heb meteen aantekeningen gemaakt.
Ah nee johquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je een goed woordje voor me doen achter de schermen. De mods hebben het op me gemunt laatste tijd
Heb ik ook, maar dan krijg je nog steeds Thaise ladyboys voor je af en toequote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga maar eens gerichter zoeken.
Dichterbij (leeftijd en kms)
Keep you updated!
Je bent ook wel weer bezig hè de laatste tijd.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je een goed woordje voor me doen achter de schermen. De mods hebben het op me gemunt laatste tijd
niceeequote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan krijg je nog steeds Thaise ladyboys voor je af en toe
Vriend? Ben je ziek?quote:
Dit is trouwens wel een waardeloze vraag. Ik schreef vaak een gedicht voor zequote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Antwoordde net eentje op mijn vraag wat haar hobby’s en interesses zijn. “Netflix en Netflix”, zei ze. “Oh en Videoland”
Man man man
Dat had je toch niet nodig om ze te neukenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een waardeloze vraag. Ik schreef vaak een gedicht voor ze
Ben nog altijd een romanticusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat had je toch niet nodig om ze te neuken
Sommige vrouwen vinden dat inderdaad. Ik vind het juist een hele persoonlijke vraag die je leidt naar het diepste van hun zielquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En je bent er erg succesvol meequote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden dat inderdaad. Ik vind het juist een hele persoonlijke vraag die je leidt naar het diepste van hun ziel
vertel er eens éénquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoiquote:
bij Hyves was ook zo'n dansende banaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
weet ik niet meer o ja ik ging naar vrijwilligerswerk maar het was helemaal veranderd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ha die Treehut, heb je een gezellige ochtend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
weet ik niet meer o ja ik ging naar vrijwilligerswerk maar het was helemaal veranderd.Klopt bij het vrijwilligerswerk is alles veranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we worden nu betaald hah ha ahquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klopt bij het vrijwilligerswerk is alles veranderd.
Jan loopt over straatquote:
Ja, is gewoon slim tochquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:12 schreef Rozevla het volgende:
Waarom zijn mensen toch altijd zo verbaasd over het beroven van 90 of 100 jarige.
Toch logisch dat je die oude zakken met botten overvalt, je gaat geen karate fitboy van 29 overvallen.
Wat een megole
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |