Ben nog altijd een romanticusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat had je toch niet nodig om ze te neuken
Sommige vrouwen vinden dat inderdaad. Ik vind het juist een hele persoonlijke vraag die je leidt naar het diepste van hun zielquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een waardeloze vraag. Ik schreef vaak een gedicht voor ze
En je bent er erg succesvol meequote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden dat inderdaad. Ik vind het juist een hele persoonlijke vraag die je leidt naar het diepste van hun ziel
vertel er eens éénquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een waardeloze vraag. Ik schreef vaak een gedicht voor ze
hoiquote:
bij Hyves was ook zo'n dansende banaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
weet ik niet meer o ja ik ging naar vrijwilligerswerk maar het was helemaal veranderd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ha die Treehut, heb je een gezellige ochtend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
weet ik niet meer o ja ik ging naar vrijwilligerswerk maar het was helemaal veranderd.Klopt bij het vrijwilligerswerk is alles veranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we worden nu betaald hah ha ahquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klopt bij het vrijwilligerswerk is alles veranderd.
Jan loopt over straatquote:
Ja, is gewoon slim tochquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:12 schreef Rozevla het volgende:
Waarom zijn mensen toch altijd zo verbaasd over het beroven van 90 of 100 jarige.
Toch logisch dat je die oude zakken met botten overvalt, je gaat geen karate fitboy van 29 overvallen.
Wat een megole
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |