Ik had Keiharde Bavpr0n voor Ashquote:
Eerlijk gezegd kan ik daar nu niet meer naar kijken. Ik ga nog wel naar de nieuwe Star Wars in de bios en zo maar ik moet er niet aan denken er weer eentje te kijken op een avond.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:56 schreef Amarantha het volgende:
En in categorie niet zo serieus.. Vind ik Jurassic Park en Star Wars leuk. Harry Potter ook wel.
Thrillllllllllllll me with your acumen agent Starling........................................................................quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Silence of the lambs
Good Will Hunting
American Beauty
Whiplash
Call me by your name
Oldeuboi
Drive
Lost in Translation
quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Thrillllllllllllll me with your acumen agent Starling........................................................................
Wat vind je goed aan die film? Ik vind dat echt helemaal niks.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Thrillllllllllllll me with your acumen agent Starling........................................................................
Net lijstjequote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Silence of the lambs
Good Will Hunting
American Beauty
Whiplash
Call me by your name
Oldeuboi
Drive
Lost in Translation
Je favoriete films hoeven ook niet altijd kwalitatief de beste te zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat vind je goed aan die film? Ik vind dat echt helemaal niks.
Ook gewoon niks van voor 1990quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Silence of the lambs
Good Will Hunting
American Beauty
Whiplash
Call me by your name
Oldeuboi
Drive
Lost in Translation
Anthony Hopkins vooralquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet though, ik vind de film niet leuk.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je favoriete films hoeven ook niet altijd kwalitatief de beste te zijn.
Oh ja gruwelijkquote:
Etto poseert ook graag voor de spiegel net zoals Buffalo Billquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb niet heel veel oude films gezienquote:
Bah neequote:Op donderdag 7 mei 2020 23:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Etto poseert ook graag voor de spiegel net zoals Buffalo Bill
Ik vond Legends of the Fall een mooie filmquote:
Ja die is goed! Heb je het boek ook gelezen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond vroegâh Christiane F. een goeie film maar kan hem nergens krijgen.. Wil graag weer zien.
Grapje Ettoquote:
Nee want lees niet zoveel boeken maar wil het boek ook wel hebben ja. Ik vond het een erg heftig verhaal.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja die is goed! Heb je het boek ook gelezen?
Ben ooit in Berlijn de filmlocaties wezen opzoeken, maar Bahnhof Zoo is wel wat veranderd sinds die tijd :p
Ben Hur, maar nu jaag ik alle literaire critici tegen me in het harnas.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Het boek van Silence of the lambs is wel echt een draak. Weinige voorbeelden waarin films etaleren over de boeken
Met David Bowie ook in de filmquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee want lees niet zoveel boeken maar wil het boek ook wel hebben ja. Ik vond het een erg heftig verhaal.
Vond deel II beterquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ben Hur, maar nu jaag ik alle literaire critici tegen me in het harnas.
En the Godfather ook.
Ik niet, want het afgleiden van Michael van een nette en veelbelovende man naar een medogenloze boss vond ik wel zo goed gedaan.quote:
Helden, en dan die scene dat ze door de metro rennen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMoet als ik Heroes hoor altijd aan die film denken.
De spaghetti westerns van Terrence Hill en Bud Spencer zijn wel weer lachen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:04 schreef Fok-it het volgende:
En ik hou niet van de westerns die altijd hoog aangeschreven staan dus dat valt ook af
Maar vooruit Jimmy. Ik vind Casablanca wel een fijne film
Pff wil film echt zo graag weer zien he.. Weet nog wel dat ik hem voor eerst op school had gezien toen en dat ik echt moest huilen want zo heftig.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef TTSS het volgende:
[..]
Helden, en dan die scene dat ze door de metro rennen.
LABYRINTH JEUGDSENTIMENTquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMoet als ik Heroes hoor altijd aan die film denken.
Bud Spencer sowiesoquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De spaghetti westerns van Terrence Hill en Bud Spencer zijn wel weer lachen.
Slapstick met een beetje Asterix en Obelix gevechten
Zekerquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef JoshCampbell het volgende:
Vinden meer mensen godfather saai? boardwalk empire/Sopranos > godfather.
Godfather, Goodfellas... het zit wel goed in elkaar, maar het is mijn genre niet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef JoshCampbell het volgende:
Vinden meer mensen godfather saai? boardwalk empire/Sopranos > godfather.
Ja dat zeg ik net... LABYRINTHquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Eerste film die ik heb gezien die ik nog echt een beetje weet is Abeltje.En van jullie?
Vriendquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker
Heb er niks mee. Met Scarface ool niet
Kan je Duits?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff wil film echt zo graag weer zien he.. Weet nog wel dat ik hem voor eerst op school had gezien toen en dat ik echt moest huilen want zo heftig.
Die heb ik laatst weer gezien. Hele bizarre filmervaring omdat dat als kind zo indrukwekkend wasquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Eerste film die ik heb gezien die ik nog echt een beetje weet is Abeltje.En van jullie?
Tommy and the Wildcat en Free Willyquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik wil ook beetje oke kwaliteit haha.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:12 schreef TTSS het volgende:
[..]
Kan je Duits?
https://solarmovie.mom/solarmovie/christiane-f-2Ygp/watching.html
Die is ook leuk!quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LABYRINTH JEUGDSENTIMENT
[ afbeelding ]
Tja, met een beetje google kan je die wel vinden denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik wil ook beetje oke kwaliteit haha.
Na misschien moet ik gewoon boek kopen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:14 schreef TTSS het volgende:
[..]
Tja, met een beetje google kan je die wel vinden denk ik.
Het boek is erger dan de film, de kinderprostitutie enzo.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na misschien moet ik gewoon boek kopen.
Oh ben benieuwd hehe.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:14 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het boek is erger dan de film, de kinderprostitutie enzo.
Heb je Anne Frank nou al wel gelezen. Die heeft I speciaal voor je gekochtquote:
Ja deels haha.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Anne Frank nou al wel gelezen. Die heeft I speciaal voor je gekocht
Het boekje stelt natuurlijk vrij weinig voor.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Anne Frank nou al wel gelezen. Die heeft I speciaal voor je gekocht
Vind goodfellas wel prima, godfather merk je gewoon hoe gedateerd het is.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:11 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Godfather, Goodfellas... het zit wel goed in elkaar, maar het is mijn genre niet.
Manmanman als er een film is die niet gedateerd is is het the Godfather wel.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:20 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Vind goodfellas wel prima, godfather merk je gewoon hoe gedateerd het is.
Wel voor iemand die nooit leestquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:18 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het boekje stelt natuurlijk vrij weinig voor.
Totdat je een paardenkop in bed vindtquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:20 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Vind goodfellas wel prima, godfather merk je gewoon hoe gedateerd het is.
Jimmy kreeg heel even het idee dat jij een bibliotheek met honderden boeken bezat volgens mijquote:
Neeee ik heb er 5 haha.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jimmy kreeg heel even het idee dat jij een bibliotheek met honderden boeken bezat volgens mij
Present.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jimmy kreeg heel even het idee dat jij een bibliotheek met honderden boeken bezat volgens mij
Bohquote:
Nou nee hoor. Als ik iemand over Harry Potter zie beginnen weet ik al hoe laat het is.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koekoek maar heb geen eens HP boeken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:24 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Als ik iemand over Harry Potter zie beginnen weet ik al hoe laat het is.
Zit zo rond de 500 nu denk ik. Tijd voor meer kastenquote:
Gaat meer om het type mens.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koekoek maar heb geen eens HP boeken.
Maar ben niet eens fan? Ik vind het gewoon wel leuk om te kijken.quote:
Daar zit ik ook wel op denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zit zo rond de 500 nu denk ik. Tijd voor meer kasten
Beter dan fan van My Little Ponyquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja ben wel fan van Star Wars en dat is vast ook niet positief.
Ja laat maar, was een boude generalisatie.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ben niet eens fan? Ik vind het gewoon wel leuk om te kijken.
Star Wars vind ik ook wel leuk.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja ben wel fan van Star Wars en dat is vast ook niet positief.
Marvel films vind ik over het algemeen ook prima wegkijken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:27 schreef TTSS het volgende:
Die volwassen mensen die stripboekjes lezen en van die superhelden films kijken, daar snap ik nou echt helemaal niks van.
cringefest...quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:28 schreef TTSS het volgende:
En dan naar van die geek conventies gaan... lol
is er al een Jabba knuffel?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Marvel films vind ik over het algemeen ook prima wegkijken.
Asterix bij de Belgenquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Asterix blijf ik wel waarderen hoor...
Ja ik bedoel van die prul stripboekjes over superhelden met veel BANG enzo.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Asterix blijf ik wel waarderen hoor...
Ik schaam me er niet voor nee. Is gewoon je hele tijd als jongere. Echt van genotenquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja laat maar, was een boude generalisatie.
De films vind ik leuk, popcornvermaak, maar om conventies bij te wonen, dikke cringequote:Op donderdag 7 mei 2020 23:28 schreef TTSS het volgende:
En dan naar van die geek conventies gaan... lol
Oh dacht of ik al één heb.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:30 schreef TTSS het volgende:
[..]
echt wel
https://www.amazon.com/St(...)reeter/dp/B0153YODN2
Oh lijkt me best lachen voor een keertje.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De films vind ik leuk, popcornvermaak, maar om conventies bij te wonen, dikke cringe
Volwassen kinderenquote:
Ohquote:
Soms is het best prettig om het kind in jezelf terug te vinden. Maar bijeenkomsten te bezoeken, daar dank ik voor.quote:
Here's Jimmyquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik dacht dat ik een pretentieuze neerbuigende toon kon neerzetten op FOK! maar ik word flink overtroffen
Oh gelukkig maar.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Oh
Voor vrouwen is het iets minder erg though
Dat is al jaren mijn styloquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik dacht dat ik een pretentieuze neerbuigende toon kon neerzetten op FOK! maar ik word flink overtroffen
Jammer dat het laatste woordje afbreuk doet aan jouw stijlquote:
Ik probeer ook af en toe lekker mee te doen met de brosquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jammer dat het laatste woordje afbreuk doet aan jouw stijl
Het staat je niet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:39 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik probeer ook af en toe lekker mee te doen met de bros
Beetje larpen in de bossenquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:36 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik doe niet aan cosplay enz hoor haha.
Niet echt gangster nee.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het staat je niet.Vooral niet omdat ik weet hoe je bent haha.
Hou je rug eens recht, wees een leider, geen volgerquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:39 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik probeer ook af en toe lekker mee te doen met de bros
Cosplay is meer dan larpen jij onwetend stuk vretenquote:
Haha larpen. Dan moet ik meteen hier aan denken:quote:
Ik las vlogger hahaha.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hou je rug eens recht, wees een leider, geen volger
Soms moet je rots zijn, en soms ook water.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op donderdag 7 mei 2020 23:42 schreef TTSS het volgende:
[..]
Soms moet je rots zijn, en soms ook water.
Dat moest er nog eens bijkomenquote:
Een echte leider toont geen tekens van superioriteit. Dus dat zal iemand anders zijn in deze SC. Die Vivaldi, James Joyce, dumb and dumber en Frans Bauer gelijk stelt aan elkaar.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Intellectueel programma is dat.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:41 schreef TTSS het volgende:
[..]
Haha larpen. Dan moet ik meteen hier aan denken:
Dat was echt een heel pijnlijk programmaquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:41 schreef TTSS het volgende:
[..]
Haha larpen. Dan moet ik meteen hier aan denken:
Het kan altijd nog erger dan jij :pquote:
Of hij eindigt zo:quote:
quote:
Daar begint het mee.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een echte leider toont geen tekens van superioriteit. Dus dat zal iemand anders zijn in deze SC. Die Vivaldi, James Joyce, dumb and dumber en Frans Bauer gelijk stelt aan elkaar.
Huzarensalade? NEE DANKJEquote:
"ik ben wel een beetje de James Bond onder dit volk hier"quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huzarensalade? NEE DANKJE
Beetje patee?? Nee ik heb echt geen trek
Nou beetje toast met brie dan? Nee echt niet hoor
Kijk, een soepstengel. Nou oke vooruit
Die gast was echt heel raar ja. Ook met die schoonmoeder toch ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
"ik ben wel een beetje de James Bond onder dit volk hier"
"Denk als Linda een fles wijn op heeft dat het er misschien wel in zit als ik dat slim speel"
Zo ongelofelijk awkward. Die kerel werd ook maximaal uitgebuit.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast was echt heel raar ja. Ook met die schoonmoeder toch ofzo
Ja ze hadden makkelijk wat `normalere'mensen kunnen casten ja. Beetje Barbie-achtige praktijken ditquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:52 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zo ongelofelijk awkward. Die kerel werd ook maximaal uitgebuit.
Tsja, er is genoeg animo voor kennelijk.quote:
Dit is meer infamousquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, er is genoeg animo voor kennelijk.
En het is nog steeds make dumb people famous
Wel en wee met Barbie.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof het nietquote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:00 schreef JoshCampbell het volgende:
Rem, waarom reageer je niet op post over bcs-prequel?
Als er een nieuw seizoen kwam keek ik allesquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan er op FOK! gecast worden voor deelnemersquote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:06 schreef TTSS het volgende:
[..]
Als er een nieuw seizoen kwam keek ik alles
Die osdevoquote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:07 schreef Fok-it het volgende:
In R&P heb je er er nog wel een paar freaks bij lopen die niet bijzonder zullen verschillen van de vorige
Ja ik snap dat soort figuren echt niet. Dat is toch zo a-sociaal. En dan niet aso maar gewoon, te verknipt voor de samenleving.quote:
Alsof hij van een andere planeet komt en hier undercover is.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik snap dat soort figuren echt niet. Dat is toch zo a-sociaal. En dan niet aso maar gewoon, te verknipt voor de samenleving.
Kan me geen eens een voorstelling bij dat soort users maken
Ja, nog verder terug de tijd in gaan terwijl de acteurs zichtbaar ouder worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:09 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
https://www.dkoding.in/en(...)ll-saul-prequel/amp/
Ja bah.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
En vroeger die josti die vrouwen lastig viel in de stad, stalkte in de trein en de politie op zich kreeg vanwege afwijkend gedrag.
Dan ben je gewoon ziek
Ik denk dat Ash geen act is iddquote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:11 schreef TTSS het volgende:
[..]
Alsof hij van een andere planeet komt en hier undercover is.
Ash heeft dat ook wel trouwens.
Mwah. Niet als ze daar volledig blind voor zijn. Net als die figuren in BNW. Die complotgekkies. Heeft totaal geen zin om tegen die mensen uberhaupt te praten. Of je nou met ze in discussie wilt gaan of ze belachelijk wilt maken. Ze hebben voor beide een complete plaat voor hun kopquote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:12 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja bah.
Ik moet wel zeggen dat ik veel plezier haal uit andere mensen die worden afgezeken of voor gek gezet op internet. Bijna net zo grappig als mensen die hard vallen enzo.
Ik vind Etto wel leuk hoe hij er tegenin gaat, maar het is een zinloze missie.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Niet als ze daar volledig blind voor zijn. Net als die figuren in BNW. Die complotgekkies. Heeft totaal geen zin om tegen die mensen uberhaupt te praten. Of je nou met ze in discussie wilt gaan of ze belachelijk wilt maken. Ze hebben voor beide een complete plaat voor hun kop
Inderdaad, ik heb het toen een avond gedaan maar dat was wel leuk geweest.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik vind Etto wel leuk hoe hij er tegenin gaat, maar het is een zinloze missie.
huh hoezo, positief?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:11 schreef TTSS het volgende:
[..]
Alsof hij van een andere planeet komt en hier undercover is.
Ash heeft dat ook wel trouwens.
Waarom zou ie een act zijn? positief?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:12 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik denk dat Ash geen act is idd
Nee, natuurlijk is dat niet positiefquote:
Je bent mijn favoriete autistquote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:25 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Waarom zou ie een act zijn? positief?
Heb je echt niet door dat je wat anders bent?quote:
Je bent delusionalquote:
dacht altijd dat ik een van de weinige ben die alles laat zien ipv het sociale. heb ik echt iets gezegd dat heel raar is?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:30 schreef TTSS het volgende:
[..]
Heb je echt niet door dat je wat anders bent?
Buiten je identiteitscrisis, studiestruggles, onder hoge druk werken in de horeca en fascinatie voor het likken van anussen, valt het best meequote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
dacht altijd dat ik een van de weinige ben die alles laat zien ipv het sociale. heb ik echt iets gezegd dat heel raar is?
Nou ja dat sociale is natuurlijk ook belangrijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
dacht altijd dat ik een van de weinige ben die alles laat zien ipv het sociale. heb ik echt iets gezegd dat heel raar is?
identiteits huh hoezo? andere dingen zijn vgm normaal maar taboo.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Buiten je identiteitscrisis, studiestruggles, onder hoge druk werken in de horeca en fascinatie voor het likken van anussen, valt het best mee
Nou niet echt.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:37 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
identiteits huh hoezo? andere dingen zijn vgm normaal maar taboo.
ja dat doe ik irl, is toch juist lekker om dat hier niet te hoeven doen, soort online mancave.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:37 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nou ja dat sociale is natuurlijk ook belangrijk.
Je zei gister nog dat je amper sociaal contact hadquote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:38 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
ja dat doe ik irl, is toch juist lekker om dat hier niet te hoeven doen
jeetjequote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bleh heb geen zin in eten, straks lekker slapen.
Tijd om te slapen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:37 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
identiteits huh hoezo? andere dingen zijn vgm normaal maar taboo.
moet wel sociaal gezicht opzetten tijdens werk.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zei gister nog dat je amper sociaal contact had
Hoe praat jij tegen vrienden?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:42 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
moet wel sociaal gezicht opzetten tijdens werk.
Extravert, luidruchtig, soms vreemde onderwerpen maar wel op een toon dat ik weet dat het grappig is. Soort Trump met zelfhumor.quote:
Oke, kan me er weinig bij voorstellenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:50 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Extravert, luidruchtig, soms vreemde onderwerpen maar wel op een toon dat ik weet dat het grappig is. Soort Trump met zelfhumor.
Sorry maar elke hond van 100 km afstand kan ruiken dat dit gewoon niet waar isquote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:50 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Extravert, luidruchtig, soms vreemde onderwerpen maar wel op een toon dat ik weet dat het grappig is. Soort Trump met zelfhumor.
hoezo?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry maar elke hond van 100 km afstand kan ruiken dat dit gewoon niet waar is
Omdat je het dan sowieso al anders had geformuleerdquote:
Nice. Mooi vriend.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:50 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zo zie ik jou ook wel iddquote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:50 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
quote:
Heb je al pics van de Luxury mondkapjes?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:58 schreef 00wildchild het volgende:
Wake up wake up wake up
Its the first of the month
Tien toch?quote:
Minstensquote:
Ik niet tbhquote:
Ik vind het raar dat je genoegen zou nemen met een voorgerecht als je ook een drie gangen diner kan krijgen.quote:
Als myrr daar even haar best op doet is het gewoon de main course en hoef je ook geen toetje meerquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:39 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je genoegen zou nemen met een voorgerecht als je ook een drie gangen diner kan krijgen.
Ik zou dan toch de hele ervaring willen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als myrr daar even haar best op doet is het gewoon de main course en hoef je ook geen toetje meer
Nu wordt het weer ordinair.quote:
Hoe staat eigenlijk bij jou in de liefde?quote:
quote:
rtquote:
Wat heeft je daartoe doen besluiten?quote:
Hey ik dacht dat jij een chick hadquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:52 schreef Kiid het volgende:
Liefde
Je bent veel gelukkiger met een goede pot Fifa en een glas whisky
Als het je alleen om seks te doen is wel, maar dat is toch meer een gegeven in een relatie dan een reden voor een relatie lijkt me.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is toch een enorm gedoe voor die tien seconden plezier
Ben niet goed genoeg voor een relatiequote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:54 schreef TTSS het volgende:
[..]
Als het je alleen om seks te doen is wel, maar dat is toch meer een gegeven in een relatie dan een reden voor een relatie lijkt me.
Dit ja Chevy, pas als je op je 30e nog maagd bent mag je echt opgeven.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe godverdomme normaal gek. Je bent begin 20 ga iets van je leven maken
Ben je lelijk of gewoon enorm autistisch?quote:
He wat, ik dacht dat Chevy bijna 30 wasquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe godverdomme normaal gek. Je bent begin 20 ga iets van je leven maken
Tja, "neuken"... autisme speelt pas op wanneer je in een relatie komt lijkt me.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uh heb meer vrouwen geneukt dan dan deze hele sc samen
Heb er gewoon niet zo'n zin meer in
Nu moet je ook een bodycount geven he, anders telt het nietquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uh heb meer vrouwen geneukt dan dan deze hele sc samen
Heb er gewoon niet zo'n zin meer in
Hoeveel jij?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu moet je ook een bodycount geven he, anders telt het niet
Dat klopt wel. Ik heb aardig geleerd om te doen alsof op sociaal gebiedquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Tja, "neuken"... autisme speelt pas op wanneer je in een relatie komt lijkt me.
Ik ken het van mezelf. Kan er nu wel vrij goed mee omgaan al zeg ik het zelf. Ben ook niet heel erg autistisch, hooguit een beetje asperger ofzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Ik heb aardig geleerd om te doen alsof op sociaal gebied
Niet veel. 4 als je alles meetelt. Maar ik sta ook al langer droog dan goed voor iemand isquote:
Pijpen telt nietquote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet veel. 4 als je alles meetelt. Maar ik sta ook al langer droog dan goed voor iemand is
Matig, dan had ik mezelf er nog bij kunnen tellenquote:
Respectquote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matig, dan had ik mezelf er nog bij kunnen tellen
Jij dan?quote:
Ik heb dit wel eens geprobeerd maakt dit me gayquote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matig, dan had ik mezelf er nog bij kunnen tellen
Ik denk dat iedere puber dat weleens geprobeerd heeft.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb dit wel eens geprobeerd maakt dit me gay
acht, en ik kan mijzelf niet pijpen.quote:
Hoeveel jij?quote:
Welke? Meestal 2 euri .quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:30 schreef TTSS het volgende:
Zo'n potje spaghettisaus kost gewoon 4 euro...
zelf maken kost je max 2 euroquote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:30 schreef TTSS het volgende:
hoezo? zijn er hier users die niet van big milf ass houde?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:24 schreef Chia het volgende:
Zag deze TT en wist gelijk dat Ash TS moest zijn.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:26 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
hoezo? zijn er hier users die niet van big milf ass houde?
Ben gewoon heel eerlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, jij bent echt totaal niet merkwaardig.
Nee, je bent cringy, en ongemakkelijk.quote:
hommels jaquote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je bent cringy, en ongemakkelijk.
Maar om op je vraag te antwoorden. Er zijn genoeg die niet van big asses houden. Ook wel voorkeur genoemd
Nee man ben elke dag allemaal dingen aan het doenquote:
quote:
Kookroom is niet eens een euro. Paar tomaten wellen of Parmezaanse kaas paar eidooiers en je hebt saus.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:30 schreef TTSS het volgende:
eens*quote:
Maar je noemde Kaneel zojuist een hommel. Dus fijn dat hij net binnenkomtquote:
die vond danearis al te fat.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je noemde Kaneel zojuist een hommel. Dus fijn dat hij net binnenkomt
wie?quote:
ga je nu woorden in mijn mond leggen?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je noemde Kaneel zojuist een hommel. Dus fijn dat hij net binnenkomt
Nee, maar Kaneel houdt niet van big asses, jij zegt dat alleen hommels een andere voorkeur dan dat hebben ergo Kaneel is een hommel. Dit is wel beetje redeneren 101quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga je nu woorden in mijn mond leggen?
ik zei ja hommelsquote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar Kaneel houdt niet van big asses, jij zegt dat alleen hommels een andere voorkeur dan dat hebben ergo Kaneel is een hommel. Dit is wel beetje redeneren 101
Maakt niet uit man. Gewoon hosselen waar je vrolijk van wordt.quote:
doe ik ookquote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt niet uit man. Gewoon hosselen waar je vrolijk van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |