Ik had Keiharde Bavpr0n voor Ashquote:
Eerlijk gezegd kan ik daar nu niet meer naar kijken. Ik ga nog wel naar de nieuwe Star Wars in de bios en zo maar ik moet er niet aan denken er weer eentje te kijken op een avond.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:56 schreef Amarantha het volgende:
En in categorie niet zo serieus.. Vind ik Jurassic Park en Star Wars leuk. Harry Potter ook wel.
Thrillllllllllllll me with your acumen agent Starling........................................................................quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Silence of the lambs
Good Will Hunting
American Beauty
Whiplash
Call me by your name
Oldeuboi
Drive
Lost in Translation
quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Thrillllllllllllll me with your acumen agent Starling........................................................................
Wat vind je goed aan die film? Ik vind dat echt helemaal niks.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Thrillllllllllllll me with your acumen agent Starling........................................................................
Net lijstjequote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Silence of the lambs
Good Will Hunting
American Beauty
Whiplash
Call me by your name
Oldeuboi
Drive
Lost in Translation
Je favoriete films hoeven ook niet altijd kwalitatief de beste te zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat vind je goed aan die film? Ik vind dat echt helemaal niks.
Ook gewoon niks van voor 1990quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Silence of the lambs
Good Will Hunting
American Beauty
Whiplash
Call me by your name
Oldeuboi
Drive
Lost in Translation
Anthony Hopkins vooralquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet though, ik vind de film niet leuk.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je favoriete films hoeven ook niet altijd kwalitatief de beste te zijn.
Oh ja gruwelijkquote:
Etto poseert ook graag voor de spiegel net zoals Buffalo Billquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb niet heel veel oude films gezienquote:
Bah neequote:Op donderdag 7 mei 2020 23:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Etto poseert ook graag voor de spiegel net zoals Buffalo Bill
Ik vond Legends of the Fall een mooie filmquote:
Ja die is goed! Heb je het boek ook gelezen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond vroegâh Christiane F. een goeie film maar kan hem nergens krijgen.. Wil graag weer zien.
Grapje Ettoquote:
Nee want lees niet zoveel boeken maar wil het boek ook wel hebben ja. Ik vond het een erg heftig verhaal.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja die is goed! Heb je het boek ook gelezen?
Ben ooit in Berlijn de filmlocaties wezen opzoeken, maar Bahnhof Zoo is wel wat veranderd sinds die tijd :p
Ben Hur, maar nu jaag ik alle literaire critici tegen me in het harnas.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Het boek van Silence of the lambs is wel echt een draak. Weinige voorbeelden waarin films etaleren over de boeken
Met David Bowie ook in de filmquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee want lees niet zoveel boeken maar wil het boek ook wel hebben ja. Ik vond het een erg heftig verhaal.
Vond deel II beterquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ben Hur, maar nu jaag ik alle literaire critici tegen me in het harnas.
En the Godfather ook.
Ik niet, want het afgleiden van Michael van een nette en veelbelovende man naar een medogenloze boss vond ik wel zo goed gedaan.quote:
Helden, en dan die scene dat ze door de metro rennen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMoet als ik Heroes hoor altijd aan die film denken.
De spaghetti westerns van Terrence Hill en Bud Spencer zijn wel weer lachen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:04 schreef Fok-it het volgende:
En ik hou niet van de westerns die altijd hoog aangeschreven staan dus dat valt ook af
Maar vooruit Jimmy. Ik vind Casablanca wel een fijne film
Pff wil film echt zo graag weer zien he.. Weet nog wel dat ik hem voor eerst op school had gezien toen en dat ik echt moest huilen want zo heftig.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef TTSS het volgende:
[..]
Helden, en dan die scene dat ze door de metro rennen.
LABYRINTH JEUGDSENTIMENTquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMoet als ik Heroes hoor altijd aan die film denken.
Bud Spencer sowiesoquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De spaghetti westerns van Terrence Hill en Bud Spencer zijn wel weer lachen.
Slapstick met een beetje Asterix en Obelix gevechten
Zekerquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef JoshCampbell het volgende:
Vinden meer mensen godfather saai? boardwalk empire/Sopranos > godfather.
Godfather, Goodfellas... het zit wel goed in elkaar, maar het is mijn genre niet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef JoshCampbell het volgende:
Vinden meer mensen godfather saai? boardwalk empire/Sopranos > godfather.
Ja dat zeg ik net... LABYRINTHquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Eerste film die ik heb gezien die ik nog echt een beetje weet is Abeltje.En van jullie?
Vriendquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker
Heb er niks mee. Met Scarface ool niet
Kan je Duits?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff wil film echt zo graag weer zien he.. Weet nog wel dat ik hem voor eerst op school had gezien toen en dat ik echt moest huilen want zo heftig.
Die heb ik laatst weer gezien. Hele bizarre filmervaring omdat dat als kind zo indrukwekkend wasquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Eerste film die ik heb gezien die ik nog echt een beetje weet is Abeltje.En van jullie?
Tommy and the Wildcat en Free Willyquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik wil ook beetje oke kwaliteit haha.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:12 schreef TTSS het volgende:
[..]
Kan je Duits?
https://solarmovie.mom/solarmovie/christiane-f-2Ygp/watching.html
Die is ook leuk!quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LABYRINTH JEUGDSENTIMENT
[ afbeelding ]
Tja, met een beetje google kan je die wel vinden denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik wil ook beetje oke kwaliteit haha.
Na misschien moet ik gewoon boek kopen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:14 schreef TTSS het volgende:
[..]
Tja, met een beetje google kan je die wel vinden denk ik.
Het boek is erger dan de film, de kinderprostitutie enzo.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na misschien moet ik gewoon boek kopen.
Oh ben benieuwd hehe.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:14 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het boek is erger dan de film, de kinderprostitutie enzo.
Heb je Anne Frank nou al wel gelezen. Die heeft I speciaal voor je gekochtquote:
Ja deels haha.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Anne Frank nou al wel gelezen. Die heeft I speciaal voor je gekocht
Het boekje stelt natuurlijk vrij weinig voor.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Anne Frank nou al wel gelezen. Die heeft I speciaal voor je gekocht
Vind goodfellas wel prima, godfather merk je gewoon hoe gedateerd het is.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:11 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Godfather, Goodfellas... het zit wel goed in elkaar, maar het is mijn genre niet.
Manmanman als er een film is die niet gedateerd is is het the Godfather wel.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:20 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Vind goodfellas wel prima, godfather merk je gewoon hoe gedateerd het is.
Wel voor iemand die nooit leestquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:18 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het boekje stelt natuurlijk vrij weinig voor.
Totdat je een paardenkop in bed vindtquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:20 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Vind goodfellas wel prima, godfather merk je gewoon hoe gedateerd het is.
Jimmy kreeg heel even het idee dat jij een bibliotheek met honderden boeken bezat volgens mijquote:
Neeee ik heb er 5 haha.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jimmy kreeg heel even het idee dat jij een bibliotheek met honderden boeken bezat volgens mij
Present.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jimmy kreeg heel even het idee dat jij een bibliotheek met honderden boeken bezat volgens mij
Bohquote:
Nou nee hoor. Als ik iemand over Harry Potter zie beginnen weet ik al hoe laat het is.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koekoek maar heb geen eens HP boeken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:24 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Als ik iemand over Harry Potter zie beginnen weet ik al hoe laat het is.
Zit zo rond de 500 nu denk ik. Tijd voor meer kastenquote:
Gaat meer om het type mens.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koekoek maar heb geen eens HP boeken.
Maar ben niet eens fan? Ik vind het gewoon wel leuk om te kijken.quote:
Daar zit ik ook wel op denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zit zo rond de 500 nu denk ik. Tijd voor meer kasten
Beter dan fan van My Little Ponyquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja ben wel fan van Star Wars en dat is vast ook niet positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |