quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Ik ga al 15 jaar naar dezelfde barbier maar die zat de eerste 2 weken al vol dus ga nu naar een andere kapper dinsdag. Daar kon je online reserveren.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:46 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hebben jullie telefonisch een afspraak gemaakt?
de lijken niet hopelijkquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
Komt Arie Boomsma iedereen uit de kast sleuren?
Verdomd, nu herken ik hem pas.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
Hij zit in de randstad.quote:
Hij komt zeuren over zijn sportschool. Arie is een übermensch met zijn goddelijke lichaam en moet dat iedereen showen. Wees zo sociaal en knap als Arie.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
O oke.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga al 15 jaar naar dezelfde barbier maar die zat de eerste 2 weken al vol dus ga nu naar een andere kapper dinsdag. Daar kon je online reserveren.
VOC MENTALITEIT JAAAquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:54 schreef Doublepain het volgende:
Ik had gehoopt dat ie de VOC erbij haalde
GEKOLONISEERD
Gmtaquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen negatief en salty daar aan tafel. Werken werken werken. Wapperen met je handjes. Waar is die VOC mentaliteit!
Precies, we gaan opnieuw Afrika plunderen. Creatieve oplossing uit de koker van Wiebesquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:54 schreef Doublepain het volgende:
Ik had gehoopt dat ie de VOC erbij haalde
GEKOLONISEERD
Arie stimuleert met andere woorden iedereen hun eigen ik te ontwikkelen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij komt zeuren over zijn sportschool. Arie is een übermensch met zijn goddelijke lichaam en moet dat iedereen showen. Wees zo sociaal en knap als Arie.
Plunderen de wereld noemen het de goude eeuw jaaaaquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Precies, we gaan opnieuw Afrika plunderen. Creatieve oplossing uit de koker van Wiebes
En alle migranten deporterenquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Precies, we gaan opnieuw Afrika plunderen. Creatieve oplossing uit de koker van Wiebes
Ik heb een mislukte doe-het-zelf-kapsel dus ik pakte direct de eerste beste alternatief.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:54 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
O oke.
Ik ga desnoods naar een andere stad om te knippen, maar er zit wel haast bij als ze nu al voor de komende twee weken vol zitten.
Oostzeehandel maatquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Plunderen de wereld noemen het de goude eeuw jaaaa
Arie is niet zelfzuchtig hij denkt ook aan anderen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arie stimuleert met andere woorden iedereen hun eigen ik te ontwikkelen.
Indië terughalen, volledige Zuidpool leegzuigen door Shell. BAM!quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Plunderen de wereld noemen het de goude eeuw jaaaa
Ja gelijk heb je, en anders millimeteren en de vleespet-look nemen voor een tijdje.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een mislukte doe-het-zelf-kapsel dus ik pakte direct de eerste beste alternatief.
Dat ligt eraan als ie daarmee extra kijkers krijgtquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Arie is niet zelfzuchtig hij denkt ook aan anderen.
En natte kutjesquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat ligt eraan als ie daarmee extra kijkers krijgt
Bijzonder dat Arie Jezus nog nooit heeft ontmoet maar Arnold Karskens wel.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Arie is niet zelfzuchtig hij denkt ook aan anderen.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sowieso maat
Lees alleen INFOWARS DOT COM
Jaquote:
quote:
Rens wat heb je vandaag?quote:
dronebamaquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:02 schreef Doublepain het volgende:
Ze moeten de drones van Obama eens onderzoeken
Freek de Jonge verdedigde China net bij Beauquote:
oh bah, freekquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Freek de Jonge verdedigde China net bij Beau
Ybeltje Berckmoes is samen met medium Robbert van den Broeke mijn leiddraad in het leven.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bijzonder dat Arie Jezus nog nooit heeft ontmoet maar Arnold Karskens wel.
Ja om Trump te bashenquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ken je hemquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Vroeger was hij al veel met computers bezig, lan party's op school organiseren enzo
Zelfde middelbare school gezeten, hij zat 1 jaar lager dan ikquote:
Waarom wordt die seniel nog uitgenodigd op tv?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Freek mag wel een bepaalde longvirus uit China krijgen, met zijn gevaarlijke gezever.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die Freek is echt een extreemlinkse dwaas.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja om Trump te bashen
Jack Viesdik en die ander gingen er wel tegenin gelukkig
Houd vol!quote:
Lolquote:
Ik zie Jensen dit al doen bij Rutte.quote:
Jensenquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:08 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik zie Jensen dit al doen bij Rutte.
Eensquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
MH17 mag nooit vergeten worden. Putin moordenaar.
Wat vind je van Wiebes vanavond?quote:
En Wopke?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Totale wereldvreemde idioot zoals altijd
quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is een jurist met dankzij insead een dosis extra arrogantiehopeloos falend op financien
quote:
Ik moet 23 uur vliegen (inclusief overstappen). Gaat m niet worden hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Met mondkapje eten en drinken lijkt me vrij lastig in een vliegtuig.
Schone toiletten mogen eisen op een vlucht.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Met zijn oorbelletjequote:Op donderdag 7 mei 2020 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Arie vieze demagoog. Met zijn kut intonatie
Ik zit mij weer op te winden. MADquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met zijn oorbelletje
Dan wil je toch gewoon ff flink een linkse geven ofwa
Moet je ook niet willen...zeker als het een niet-essentiële vlucht betreft.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet 23 uur vliegen (inclusief overstappen). Gaat m niet worden hoor.
Windt Arie je nou ook al op?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zit mij weer op te winden. MAD
Maar ik wil wel mijn geld terug. Staat een paar duizend euro open gvd.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen...zeker als het een niet-essentiële vlucht betreft.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
MIKE HIGHquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Wat dacht je van Mike High club lidmaatschap ook onmogelijk
Hoe heb je je pols gebroken?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil ook heel graag weer naar de gym maar ik heb maandag mijn pols op drie plekken gebroken dus ze kunnen sowieso de tyfus krijgen. Abonnementsgeld liep sowieso al die tijd door. 37.50 per maand terwijl andere ketens alles direct bevroren.
Beterschap.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil ook heel graag weer naar de gym maar ik heb maandag mijn pols op drie plekken gebroken dus ze kunnen sowieso de tyfus krijgen. Abonnementsgeld liep sowieso al die tijd door. 37.50 per maand terwijl andere ketens alles direct bevroren.
Onhandigheid.quote:
klussen maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Onhandigheid.
Gevallen over een snoer tijdens het klussen in huis. Mezelf opgevangen met mijn hand en toen krak. Dacht dat het wel meeviel en heb er ruim 48 mee rondgelopen lol. Deed toch wel behoorlijk pijn dus woensdag toch maar ziekenhuis. Eén dikke breuk en twee scheurtjes koekoek.
is geen doen lijkt mequote:Op donderdag 7 mei 2020 23:33 schreef monkyyy het volgende:
En die apparaten dan, worden die na ieder gebruik gedesinfecteerd?
Moet heel grondig gebeuren. Even doekje erover heeft geen zin.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:33 schreef monkyyy het volgende:
En die apparaten dan, worden die na ieder gebruik gedesinfecteerd?
Nog niet, nog niet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
Arie is verantwoordelijk voor veel doden. Massamoordenaar.
Ik constateer een boomer-obsessie.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Ik voorspel dat bij het openen van de sportschool je een tsunami krijgt van uitgezakte boomers die pijn hebben aan de kunstheup en op zo'n fiets gaan zitten
Ja ze kunnen inderdaad beter dicht blijven dan nog wat mensen aannemen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:42 schreef JanGroen het volgende:
Ik werk zelf 3-4 uur per week als groepslesinstructeur bij Basic-Fit. Ik vind het uiteraard heel jammer dat ik mijn hobby (want zo zie ik mijn werk daar) niet meer uit kan oefenen, maar als ik heel eerlijk ben vind ik het besluit dat sportscholen minimaal tot 1 september gesloten moeten blijven heel begrijpelijk. Ik zal uitleggen waarom:
- Nederland moet langzaam en voorzichtig weer in beweging komen. Sportscholen openen geeft als resultaat dat er veel te veel mensen weer risico lopen op besmetting (verkeersbewegingen, mensen tegen komen, enz). Hier is simpelweg geen ruimte voor in de ziekenhuizen in het geval het fout gaat. Er zijn namelijk ook weer andere branches die tot leven komen en daar moeten we eerst de resultaten van afwachten.
- Als je in een kleine zaal met een groep sport (ook met 1,5 meter afstand) is er het gevaar van aerosolen (kleine vochtdruppeltjes in de lucht die wij uitademen). Als er iemand besmet is kan die op deze manier iedere bezoeker besmetten (we weten inmiddels dat je nog geen ziekteverschijnselen hoeft te hebben om al besmettelijk te zijn). Via de airco's, luchtzuiveringsinstallaties, afzuiging, enz. worden deze aerosolen juist verspreid door het hele gebouw. Het is al aangetoond dat op deze manier hele cruiseschepen, marineschepen, koren en noem maar op besmet zijn geraakt door 1 zieke persoon.
- De grootste keten van Nederland (Basic-Fit) werkt met slechts 1 medewerker tegelijk in een club. Ik weet als personeelslid dat die druk is met vragen beantwoorden, leden inschrijven, enz. Die medewerker moet in zijn of haar eentje dan ook nog eens gaan toezien of de leden wel alles netjes schoon maken volgens de voorschriften. Dat zijn dezelfde leden die altijd handdoeken vergeten en met buitenschoenen naar binnen komen. Veelal zijn het ook nog hele jonge medewerkers die echt niet tegen een man van 30 jaar gaan zeggen dat hij beter moet schoonmaken.
Niet alle insiders hebben daar vertrouwen in blijkbaar.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:49 schreef HarrieKeen het volgende:
Ja ze kunnen inderdaad beter dicht blijven dan nog wat mensen aannemen.
Hoeveel leden zullen ze hebben? 2/3 ton? Die lopen dan tientallen miljoenen aan contributie mis. Kunnen ze beter tijdelijk extra mensen aannemen.
En het valt gewoon niet te rijmen dat een sportschool met 2000m2 aan ruimte met 30 man niet open kan. En een kleine kroeg van 100m2 wel. Wat Arie ook al zei een plakkerige zomeravond, met je natte shirt en stomdronken. Probeer dan maar 1,5 meter afstand te houden.
Omdat ik daar geen verstand van heb. Ook in een kroeg heb je afzuiging en airco? En met drank op ben je lijkt mij nog een stuk kwetsbaarder ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:09 schreef svann het volgende:
[..]
Niet alle insiders hebben daar vertrouwen in blijkbaar.
Op dat punt van aërosolen en airco's ben je niet ingegaan.
Ik had het dan ook over een kroeg binnen. Kleinere ruimtes. Donker, slechte ventilatie. Wat denk je dat drank met je ademhaling doet?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:15 schreef JanGroen het volgende:
Als je twijfelt over de aerosolen: kijk even de uitzending van (ik meen) NPO op 1 terug van 18 april jl. Hierin vertellen Maurice de Hond en Ab Osterhaus precies wat voor gevaren er aan aerosolen zitten.
Als je dit gehoord hebt weet je ook gelijk waarom je het weer vrijgeven van contactberoepen (1 op 1 bij de kapper of fysio) en horeca (buiten op het terras in de frisse lucht) niet te vergelijken met het openen van sportscholen waarbij je (al is het met beperkte aantallen) in een afgesloten ruimte veel aerosolen uitstoot.
Leek wel aan de drugs johquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
Wat zegt ze hier nou? Ze knippert alleen met haar ogen maar zegt inhoudelijk niks.
Er zijn mensen die dat gezwets van Maurice serieus nemen?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:15 schreef JanGroen het volgende:
Als je twijfelt over de aerosolen: kijk even de uitzending van (ik meen) NPO op 1 terug van 18 april jl. Hierin vertellen Maurice de Hond en Ab Osterhaus precies wat voor gevaren er aan aerosolen zitten.
Als je dit gehoord hebt weet je ook gelijk waarom je het weer vrijgeven van contactberoepen (1 op 1 bij de kapper of fysio) en horeca (buiten op het terras in de frisse lucht) niet te vergelijken met het openen van sportscholen waarbij je (al is het met beperkte aantallen) in een afgesloten ruimte veel aerosolen uitstoot.
Is dat zo? Dat kan ik niet terugvinden. Ik lees overal cafés open tot 30 man.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:59 schreef JanGroen het volgende:
Overigens mag horeca binnen helemaal nog niet open. Alleen de terrassen. Dus de horeca binnen gaan vergelijken met sportscholen die open zouden kunnen is iets wat niet kan.
1,5 meter in een kroeg slaat helemaal nergens op. Je bent aan het drinken, zingen, schreeuwen en weet ik wat allemaal.quote:Met minder mensen op een terrasje zitten: beter dan niets, zou je misschien denken. Daar is De Vos het niet helemaal mee eens. "Het kost me namelijk geld om open te gaan. Ik moet wel mijn rekeningen betalen, maar ondertussen verdien ik maar twintig procent van wat ik normaal zou verdienen. En stel je voor dat er straks vijfentwintig man straalbezopen in je kroeg zit. Hoe gaan ze zich dan aan de regels houden?
Jan en jij hebben allebei wel een punt. Die sportscholen zijn echter niet te vergelijken met de kroeg, een kroeg is nog te managen, bij een sportschool verspreiden deeltjes hoe dan ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 07:57 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat kan ik niet terugvinden. Ik lees overal cafés open tot 30 man.
En drank doet niets met je ademhaling?
https://www.alcoholinfo.nl/effecten/effecten-alcohol-per-glas
Maar ok volgens mij heb je vooral geen zin om al te gaan werken.
Een kroeg eigenaar in Brabant snapt het ook.
[..]
1,5 meter in een kroeg slaat helemaal nergens op. Je bent aan het drinken, zingen, schreeuwen en weet ik wat allemaal.
Misschien is Beau nog wat?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een ellende bij elkaar.
Kom maar met die vrachtwagen.
Ik neem Beau en op1 elke dag op dat is toch zo een 3 uur tv en kijk als het mij uitkomtquote:
Boef bij Beauquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik neem Beau en op1 elke dag op dat is toch zo een 3 uur tv en kijk als het mij uitkomt
Kom zelden boven de 15 minuten uit van die drie uur wat het kijken waard is
Videoland docu pluggen?quote:
Dat is Jandinoquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:37 schreef Oostblokkert het volgende:
Die mevrouw wil opvallen met haar gouden bril en oorbellen.
Zouden ze daar écht vanuit zijn gegaan?quote:
Hij heeft de baard in de keel gekregen zo te horen.quote:
Overbril.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:45 schreef Oostblokkert het volgende:
Een bril kun je subtiel dragen en er is iets dat overkill heet.
Jij gooit gewoon weer de huur omhoog op 1 juli.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Wanneer worden de verhuurders eens gesteund?
Tssk.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Wanneer worden de verhuurders eens gesteund?
Dat is haar klankkast; professionele ballast.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:46 schreef PSVCL het volgende:
lol , die donkere mevrouw.
ga eens afvallen jjoh
Ik moet me houden aan het contract.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:46 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Jij gooit gewoon weer de huur omhoog op 1 juli.
Kfc is voor mij een wekelijks, soms een tweemalig bezoek.quote:
Twee happy meals per maaltijdquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Hoeveel zou je moeten eten om zo'n lichaam te behouden
Wekelijks de kfc bezoeken, schat ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Hoeveel zou je moeten eten om zo'n lichaam te behouden
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:52 schreef Oostblokkert het volgende:
Twintig hot wings voor een tientje, drie keer raden waar deze jongen morgenavond eet.
Ik kan het me gewoon niet inbeelden. Je wordt wakker om 7.00 en dan eet je als ontbijt, wat. Een hele bak cornflakes en 5 boterhammen met worst ofzo? En dan om 11.00 2 ons bacon met eieren. Avond eten, frituur rotzooi. En tussendoor pakken koekjesquote:
Een naar binnen-werker.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
Negers willen helemaal niet werken joh, wie houden we nou voor de gek?
pasteitjesquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon niet inbeelden. Je wordt wakker om 7.00 en dan eet je als ontbijt, wat. Een hele bak cornflakes en 5 boterhammen met worst ofzo? En dan om 11.00 2 ons bacon met eieren. Avond eten, frituur rotzooi. En tussendoor pakken koekjes
Jaquote:
Wat je nu beschrijft zal aardig dicht bij de waarheid zitten, paar blikjes redbull er bij en dan gaat het hardquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon niet inbeelden. Je wordt wakker om 7.00 en dan eet je als ontbijt, wat. Een hele bak cornflakes en 5 boterhammen met worst ofzo? En dan om 11.00 2 ons bacon met eieren. Avond eten, frituur rotzooi. En tussendoor pakken koekjes
Fitboys eten dat met gemak.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
zij wonen in Nederland en die Tania kross is operazangeresquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Snap wel dat ze nauwelijks rond kan komen van dit kattengejank.
Frisdrank werkt altijd wel goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |