quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Had ook zomaar gekund.quote:
Die zijn altijd zo losbandig, lijkt het. Alsof die alles wat los en vast zit kapotneuken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Van alle homo’s en lesbo’s.. zoveel afleveringen gezien en nooit geloof ik dat ze werkelijk een serieuze vaste relatie willen. Allemaal te jong en niet serieus...
Ik ben gisteren nog naar de mekky geweest.quote:
?quote:
Hand op de keel en raggen.quote:
Die memo heb ik gemistquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:09 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Jongens, we zouden vandaag toch wat positiever zijn?![]()
![]()
Fucking erg zijn we. Hopelijk kijken er nooit kandidaten mee met deze topics.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:09 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Jongens, we zouden vandaag toch wat positiever zijn?![]()
![]()
Dat zou ik ook niet aanraden nee.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Fucking erg zijn we. Hopelijk kijken er nooit kandidaten mee met deze topics.
Ze heeft haar huis al binnen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Paardenmeisje heeft een rijke papie denk ik.
Vandaar dat ze een orgasme krijgt bij het horen van “vastgoedproject”quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Paardenmeisje heeft een rijke papie denk ik.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:12 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Vandaar dat ze een orgasme krijgt bij het horen van “vastgoedproject”
Het lijkt me er zo een die er het liefst twee tegelijk in heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Als ze eens flink in haar reet geneukt wordt kijken of ze nog lacht.
Je bent on fire vanavondquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:12 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Vandaar dat ze een orgasme krijgt bij het horen van “vastgoedproject”
quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Als ze eens flink in haar reet geneukt wordt kijken of ze nog lacht.
Eerder een anale bloeding.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:14 schreef Mani89 het volgende:
Heeft die kale een hersenbloeding gehad ofzo?
Zullen het de zenuwen zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:15 schreef Oostblokkert het volgende:
Erg mooie dame om te zien, maar nee dankje.
Ik vrees van niet, Poef, ik vrees van niet.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, Poef, ik vrees van niet.
Bulkfasequote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:30 schreef DKUp het volgende:
Hij is gewoon dikkig.
Vier jaar in Nederland en praat goed Nederlands.
Ik geloof er geen reet van.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:31 schreef pvdplanet het volgende:
Deze gast kan NL in 4 jaar. Neem hier een voorbeeld aan...
welke zenderquote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:35 schreef pvdplanet het volgende:
Maandag en donderdag 21:25 First Dates Belgie
Kan toch wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vond het al ongeloofwaardig, maar dit slaat wel alles.
Ligt eraan wat je verstaat onder leren, binnen drie maanden kun je een taal al redelijk onder de knie hebbenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vond het al ongeloofwaardig, maar dit slaat wel alles.
Natuurlijk lekker monogaam.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:42 schreef itchycoo het volgende:
Hij wilde Sergio ook al drie zoenen geven geloof ik
Jaaaaaquote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:42 schreef itchycoo het volgende:
Hij wilde Sergio ook al drie zoenen geven geloof ik
Oh dit wordt weer zo een avond op Fok!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:43 schreef KennyPowers het volgende:
Die Spanjaard heeft precies haar op zijn wang waar het op zijn hoofd niet zit
quote:
Je bent van Partij voor de Dieren?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:44 schreef DKUp het volgende:
Oh die oude lul kan goed zingen, pak je gitaar hondenlul.
Ik geloof hem nietquote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:46 schreef DKUp het volgende:
Bashar is een voorbeeld van iedere vluchteling.
In een land waar oorlog is die het leven van je vader gekost heeft...quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:46 schreef RipCity het volgende:
Omdat ie in het leger moet vluchten naar NL
Economische vluchteling dus. En terug gaan zodra de oorlog over is ho maar.
Hou opquote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:45 schreef DKUp het volgende:
De ziekte van Hedel, meer haar op zijn lul dan op zijn schedel.
Kan ze rondjes fietsen in zijn tuinquote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:49 schreef itchycoo het volgende:
Gratis vakanties in Portugal is vanaf nu het doel van deze vrouw
Moeten al die andere oma’s zeker ook meequote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:49 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Kan ze rondjes fietsen in zijn tuin
Dat heeft half Nederland. Maar in een normale broek zie je dat niet.quote:
Gast = gaatquote:
Puurquote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ze moet wel om de hoek wonen.
Verder nog iets?
Allebei willen ze wegquote:
Aan alles straalt ze dat uit idd. Opeens heel terughoudend. Alsof haar hele enthousiasme weg is.quote:
Hoe ze ook zei dat ze niet zenuwachtig was. Bijna neerbuigend. “Oh ik niet hoor”.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Aan alles straalt ze dat uit idd. Opeens heel terughoudend. Alsof haar hele enthousiasme weg is.
Ze wil zo graag splitten aka ze wil niet.quote:
Ze zegt ik vind het leuk maaarquote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze wil zo graag splitten aka ze wil niet.
Dat viel me gisteren ook op, beginnen ze al om 2 uur met eten ofzo?quote:
Dat is gewoon creepy zeker na zo'n halve afwijzing.quote:
Om 11 uur komen de eerste al.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:58 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Dat viel me gisteren ook op, beginnen ze al om 2 uur met eten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |