quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Had ook zomaar gekund.quote:
Die zijn altijd zo losbandig, lijkt het. Alsof die alles wat los en vast zit kapotneuken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Van alle homo’s en lesbo’s.. zoveel afleveringen gezien en nooit geloof ik dat ze werkelijk een serieuze vaste relatie willen. Allemaal te jong en niet serieus...
Ik ben gisteren nog naar de mekky geweest.quote:
?quote:
Hand op de keel en raggen.quote:
Die memo heb ik gemistquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:09 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Jongens, we zouden vandaag toch wat positiever zijn?![]()
![]()
Fucking erg zijn we. Hopelijk kijken er nooit kandidaten mee met deze topics.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:09 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Jongens, we zouden vandaag toch wat positiever zijn?![]()
![]()
Dat zou ik ook niet aanraden nee.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Fucking erg zijn we. Hopelijk kijken er nooit kandidaten mee met deze topics.
Ze heeft haar huis al binnen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Paardenmeisje heeft een rijke papie denk ik.
Vandaar dat ze een orgasme krijgt bij het horen van “vastgoedproject”quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Paardenmeisje heeft een rijke papie denk ik.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:12 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Vandaar dat ze een orgasme krijgt bij het horen van “vastgoedproject”
Het lijkt me er zo een die er het liefst twee tegelijk in heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Als ze eens flink in haar reet geneukt wordt kijken of ze nog lacht.
Je bent on fire vanavondquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:12 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Vandaar dat ze een orgasme krijgt bij het horen van “vastgoedproject”
quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Als ze eens flink in haar reet geneukt wordt kijken of ze nog lacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |