Lucifer erbij was helemaal mooi geweestquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geloof ik net een soort van genocide gepleegd door een roedel mieren te laten zwemmen in terpentine
Ik heb vooral de habitat van een hoop gespuis om zeep geholpen net.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geloof ik net een soort van genocide gepleegd door een roedel mieren te laten zwemmen in terpentine
Ja was niet zo handig geweest aangezien het bij het kozijn van de voordeur was.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lucifer erbij was helemaal mooi geweest
Oh nee dan nietquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was niet zo handig geweest aangezien het bij het kozijn van de voordeur was.
Whoosh!quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was niet zo handig geweest aangezien het bij het kozijn van de voordeur was.
Eckte endlösung tactiekenquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vooral de habitat van een hoop gespuis om zeep geholpen net.
Motten ze maar niet tussen mijn klinkers gaan zitten.quote:
Het is een kolonie mieren, toch?quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik normaal ook niet echt, maar nu ik de kozijnen aan het verven ben lopen ze opeens overal rond ...quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit last van mieren.
Die kleine oproerkraaiers vragen er gewoon omquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet echt, maar nu ik de kozijnen aan het verven ben lopen ze opeens overal rond ...
quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet echt, maar nu ik de kozijnen aan het verven ben lopen ze opeens overal rond ...
Ze zijn wel echt reteactief nu volgens mij.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als muggenquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt reteactief nu volgens mij.
Ja ze mogen blij zijn dat de gasflessen van de vlammenwerper op zijnquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kleine oproerkraaiers vragen er gewoon om
Die zijn echt kut.quote:
Ja nee geen zin in.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de bergen gaan wonen. Scheelt enorm
Ik vind muggen niet erg, maar als ze nou eens een stille mug konden ontwikkelen, zou ik er niet wakker van wordenquote:
Ik reageer nogal sterk op de beten, muggenbulten die groter zijn dan sommige decolletés, zeg maar.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Normaal nooit last van en nu ineens wel.
Je hoort ze ook altijd pas nadat die motherfuckers je gestoken hebben en het begint te jeukenquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind muggen niet erg, maar als ze nou eens een stille mug konden ontwikkelen, zou ik er niet wakker van worden
Je hoort ze ook altijd pas nadat die motherfuckers je gestoken hebben en het begint te jeukenquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind muggen niet erg, maar als ze nou eens een stille mug konden ontwikkelen, zou ik er niet wakker van worden
Hahahahaquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik reageer nogal sterk op de beten, muggenbulten die groter zijn dan sommige decolletés, zeg maar.
O, dat heeft mijn vader ook. Van die onderhuidse frisbeesquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik reageer nogal sterk op de beten, muggenbulten die groter zijn dan sommige decolletés, zeg maar.
Goeie omschrijving.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat heeft mijn vader ook. Van die onderhuidse frisbees
Ze steken mij niet zo vaak. Maar dat gezoem rond je hoofdquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hoort ze ook altijd pas nadat die motherfuckers je gestoken hebben en het begint te jeuken
quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat heeft mijn vader ook. Van die onderhuidse frisbees
Zwarte muggen. Die zijn groter geschapenquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
in suriname zag ik hoe de muggen door mijn spijkerbroek heen wisten te prikken
Koekoekquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwarte muggen. Die zijn groter geschapen
behoorlijk jaquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwarte muggen. Die zijn groter geschapen
Pics van je decolleté, uiteraard puur voor vergelijkend muggenbulten onderzoekquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ltvdk wat doe jij nouquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pics van je decolleté, uiteraard puur voor vergelijkend muggenbulten onderzoek
Te lang boven de terpentine gehangen denk ikquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Te lang boven de terpentine gehangen denk ik
ik ben de konining van de snacksquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet je man ook goed te vreten geven anders gaat hij rond snacken.
het zijn altijd die vlammetjesquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderschat het pittige vlammetje niet
Volgens mij heb ik nog nooit een vlammetje op, althans niet bewust.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderschat het pittige vlammetje niet
quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
17:36
Volgens premier Mark Rutte staat het niet vast dat horeca weer open kan op 1 juni. ,,Het moet verantwoord kunnen, anders doen we het niet", zei hij tijdens het debat over corona in de Tweede Kamer.
Rutte zei dat hij het pas een week van tevoren zeker weet. ,,We moeten ons baseren op cijfers van virologen." Zij houden de verspreiding van het virus in de gaten en kijken of de opnames in het ziekenhuis en de intensive care laag genoeg blijven.
De premier noemt de versoepelingen die woensdagavond werden aangekondigd 'een routekaart'. Volgens die kaart kunnen op 1 juni de terrassen weer open en mogen restaurants en cafés maximaal dertig personen, het personeel meegerekend, in de zaak hebben.
Alle plannen vanaf 1 juni zijn volgens Rutte afhankelijk van de cijfers. Daaronder valt ook het openen van campings en culturele instellingen. Dat contactberoepen op maandag 11 mei weer aan de slag mogen staat wel vast.
Je moet wel iedere snack een keer ophebben voordat je echt weet of je bitterballen wel lekker vind.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een vlammetje op, althans niet bewust.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet wel iedere snack een keer ophebben voordat je echt weet of je bitterballen wel lekker vind.
Dit wordt oorlogquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
De aankondiging dat de horeca per 1 juni onder voorwaarden de deuren weer kan open wacht nog op een wetenschappelijke advies van de experts van het Outbreak Management Team (OMT). Dat zei RIVM-baas Jaap van Dissel donderdag tijdens een technische bijeenkomst in de Tweede Kamer.
https://www.nu.nl/coronav(...)chap.html?redirect=1
dumdumdumdummm
Ja dit kan echt nietquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
slecht dit. Gister werd echt het idee geschetst dat het open zou gaan als de cijfers niet ineens gigantisch zouden stijgen. En nu dit
Heb je al werk?quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mij maakt het verder niet uit maar al die horeca eigenaren hadden eindelijk beetje hoop
Bitterballen zijn gewoon lekker, dat staat buiten kijf.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet wel iedere snack een keer ophebben voordat je echt weet of je bitterballen wel lekker vind.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bitterballen zijn gewoon lekker, dat staat buiten kijf.
Die komen wel in verzet dan hoor. En terecht.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mij maakt het verder niet uit maar al die horeca eigenaren hadden eindelijk beetje hoop
Lekker bezigquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooow weer even een mooi stukje gelopen. Morgen nog zo'n stuk en dan weer een wijk klaar
nou ja je verpest gewoon het draagvlak zoquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die komen wel in verzet dan hoor. En terecht.
That's what I said.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Het verschil tussen zwembaden en sportscholen? Chloor
Omdat er onduidelijkheid is over verspreiding van het coronavirus tijdens het sporten, wil premier Rutte de openingsdatum van sportscholen voorlopig laten staan op 1 september. Een aantal partijen had eerder in het debat gevraagd of ze niet eerder open kunnen, maar het kabinet wil daar pas over nadenken als er meer duidelijk is over het besmettingsrisico.
Op de vraag in het Kamerdebat van CDA-Kamerlid Heerma waarom binnenzwembaden wel eerder open kunnen (op 11 mei), had de premier een antwoord. "Chloor remt de verspreiding van het virus, daarom is het risico op verspreiding kleiner in binnenzwembaden dan in sportscholen."
Rutte ging ook in op een andere wens van de Kamer: het eerder openen van de terrassen. Dat staat nu gepland op 1 juni, maar omdat het dan Pinkstermaandag is, vrezen sommigen dat de terrassen worden overspoeld. "U krijgt de toezegging dat we een gesprek gaan hebben met de sector. Het kan misschien 30 of 31 mei worden, of het kan ook 2 juni worden, dus na Pinksteren. Maar goed, dat is niet de wens."
ja dit was 2,4 km, 3100 stappen. Dat is tegenwoordig een beetje de norm. Toen ik nog in mijn eigen wijk bezig was, waren dit soort loopjes ongeveer de helft daarvanquote:
Trots op jou!!quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dit was 2,4 km, 3100 stappen. Dat is tegenwoordig een beetje de norm. Toen ik nog in mijn eigen wijk bezig was, waren dit soort loopjes ongeveer de helft daarvan![]()
Heb nog niet op de weegschaal gestaanMaar dit kan niet anders dan goed zijn. Al is het maar voor een beetje conditie
quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dit was 2,4 km, 3100 stappen. Dat is tegenwoordig een beetje de norm. Toen ik nog in mijn eigen wijk bezig was, waren dit soort loopjes ongeveer de helft daarvan![]()
Heb nog niet op de weegschaal gestaanMaar dit kan niet anders dan goed zijn. Al is het maar voor een beetje conditie
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik haal momenteel niet eens 1000
ja dat blijkt, maar hoe komt dat dan? Discipline?quote:
Jep. Gewoon geen zin.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat blijkt, maar hoe komt dat dan? Discipline?
1000 haal je nog wel met in huis rond lopen, naar de keuken en de wc en zulks.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik haal momenteel niet eens 1000
Ja precies. Onder de 1500 blijven moet je echt je best voor doen zeg maarquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1000 haal je nog wel met in huis rond lopen, naar de keuken en de wc en zulks.
Ja ik schat misschien wat te weinig in. Maar voor de lockdown bewoog ik wel meer.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1000 haal je nog wel met in huis rond lopen, naar de keuken en de wc en zulks.
Jezus, doe normaalquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
mijn buurvrouw werkt in stadhuis. zij was vandaag even langs geweest. Ze hebben het 1 richtingroute gemaakt.
Dus als ze van haar bureau koffie wil halen moet ze de route volgen naar de machine, dan 6 etages naar beneden met de trap om weer met de lift naar boven naar haar eigen bureau te gaan
Wel een goede manier om meer beweging in kantoorwerk te krijgenquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
mijn buurvrouw werkt in stadhuis. zij was vandaag even langs geweest. Ze hebben het 1 richtingroute gemaakt.
Dus als ze van haar bureau koffie wil halen moet ze de route volgen naar de machine, dan 6 etages naar beneden met de trap om weer met de lift naar boven naar haar eigen bureau te gaan
Daar ben ik een paar maanden geleden geweest. Heel tof museumquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.escherinhetpa(...)3sVwraPLuz7dqYx6YIVA
1.5 meter?quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zaterdag een verjaardag. Zondag moederdag.
Ik vind het eigenlijk wel leuk. Niet van die kut gesprekken met ooms en tantes waar je niet op zit te wachten.quote:
nee maar is het niet leuker voor je dochter als ze langer kan blijven?quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk. Niet van die kut gesprekken met ooms en tantes waar je niet op zit te wachten.
Tuurlijk wel. Maar het is niet anders. En wellicht mag ze daar in de tuin blijven spelen en halen we haar later op.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar is het niet leuker voor je dochter als ze langer kan blijven?
ah dat zou wel kunnen misschienquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar het is niet anders. En wellicht mag ze daar in de tuin blijven spelen en halen we haar later op.
Ja dat gaat toch niet werken johquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dat zou wel kunnen misschien
Ik lees in het cor sars topic dat iedereen in de horeca op 1.5 meter afstand moet zijn. Dus ook aan je eigen tafeltje
quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat gaat toch niet werken joh
Ja succes en de.groeten aan je voetenquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
als jij met je gezin gaat moeten jullie allemaal 1.5 meter afstand van elkaar zien te houden
Hij kan moeilijk zeggen; Nee we gaan toch niet open.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
als zelfs blijkt dat het rivm hier nog geen advies over heeft gegeven. hij nu weer wat terug krabbelt.
nou ja eigenlijk niet meer nee maar begrijp niet waarom nu dan blijkt dat zelfs het rivm het eerst nog moet onderzoeken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk zeggen; Nee we gaan toch niet open.
Is toch hetzelfde met dat onderzoek naar kinderen, ondertussen gaan de scholen wel weer open.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja eigenlijk niet meer nee maar begrijp niet waarom nu dan blijkt dat zelfs het rivm het eerst nog moet onderzoeken.
het 3e filmpje gaat over aa het zelfde tafeltje zittenquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde met dat onderzoek naar kinderen, ondertussen gaan de scholen wel weer open.
Even kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het 3e filmpje gaat over aa het zelfde tafeltje zitten
https://nos.nl/artikel/23(...)staat-niet-vast.html
misschien komen ze daar nog op terug.quote:
Precies.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien komen ze daar nog op terug.
Als je met je partner wat wil gaan eten is dat toch niet te doen
Ik wacht even 2 weken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie het allemaal wel joh. Eerst maar eens naar de kapper
Ja ookquote:
Suc6quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
Maar weer beetje game of thrones bingen
Tmiquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
Pf hele dag al hele hele vieze scheetjes aan het laten...
En het is echt een rusteloos dagje
Voor wie?quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De beste gesprekken gaan over de stoelgang. Is erg belangrijk en informatief.
Wat?quote:Mondkapjes in ov: 'Katoen meest geschikt, bijvoorbeeld van kussensloop of shirt'
je kan ook een katoenen onderbroek nemen, vuil schijnt het best te werkenquote:
de "ontvangende" partijquote:
ik zou maar ff stoppen met draaien, iedereen is misselijk en ligt op de ICquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er moet hier toch godverdorie iemand het land draaiende houden!
DOEKOOKquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik niet hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Irma. Ben jij het??quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
beetje rolbevestigend doenquote:
We hebben de curve weer wat geflattend dus er kunnen weer meer bijquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou maar ff stoppen met draaien, iedereen is misselijk en ligt op de IC
quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja iedereen zelf ranzige beflapjes in elkaar henken "oh wat nemen we het allemaal serieus"quote:
Ik las een tijd terug ergens dat theedoeken 'het beste' werken van je huis-tuin-en-keuken-shizzle.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja iedereen zelf ranzige beflapjes in elkaar henken "oh wat nemen we het allemaal serieus"
Cowboyhoed erbij en het is net echtquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik las een tijd terug ergens dat theedoeken 'het beste' werken van je huis-tuin-en-keuken-shizzle.
Ja, en vervolgens zo'n ding hebben maar niet weten hoe je hem op de juiste manier moet gebruiken...quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja iedereen zelf ranzige beflapjes in elkaar henken "oh wat nemen we het allemaal serieus"
HKquote:
Blij dat mijn toko niet in Nederland zitquote:
Whehe jaquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Blij dat mijn toko niet in Nederland zit
Ligt er wel aan wat ze hier gaan doen natuurlijk
Wou je dat van jou een sportschool noemen dan?quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Blij dat mijn toko niet in Nederland zit
Ligt er wel aan wat ze hier gaan doen natuurlijk
Een natte of een droge theedoek?quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik las een tijd terug ergens dat theedoeken 'het beste' werken van je huis-tuin-en-keuken-shizzle.
Oh netjesquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 06-05-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 155 bitterbal
02 148 Dr_Flash
03 114 Budapestenaar
04 107 haags_kwartiertje
05 076 Amarantha
06 071 Whiskers2009
07 066 Koen66
08 063 Molo
09 062 UitStraling
10 056 Bos81
11 053 Karzai
12 052 FranticDJ
13 033 mschol
14 032 Gruj0
15 023 gianni61
16 020 IJsdraakje
16 020 RockNijntje
18 013 Fogel
19 011 liesje1979
20 009 rareman1
21 008 Muck
22 007 Nick1975
23 005 crv
24 004 DaMart
24 004 Solotovski
24 004 goldfinger1963
27 003 Seven.
27 003 CherryLips
27 003 Lospedrosa
30 002 Faxie
30 002 DW457
30 002 LTVDK
30 002 Arch-Indar
34 001 Goitske
34 001 Miniem
klik hier voor meer stats
quote:Hallo Bos
Dank je wel voor het doorgeven van je gegevens.
Wij sturen de gepersonaliseerde medaille zo snel mogelijk naar je op.
Met sportieve groet,
Team Bevrijdingsrace 2020
En mag het daarna wel? Of is het "minstens tot 12 mei niet"?quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
Nou, eind van de middag mochten we weer naar binnen. Overnachten mag niet tot 12 mei want bureaucratie. Wij vinden het wel oké, maar het is wel sneu voor de buren die zondagavond niet meer in hun oude woning kunnen slapen.
Daarna zou het allemaal oké moeten zijn. Maar ja, met deze verhuurder... We horen het welquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En mag het daarna wel? Of is het "minstens tot 12 mei niet"?
Mooi, dat kan je er maar vast in hebben liggenquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarna zou het allemaal oké moeten zijn. Maar ja, met deze verhuurder... We horen het wel.
De woning is al best ver klaar, schoonpaps was recalcitrant en heeft de hele dag laminaat gelegd.
Dát kan alleen een ambtenaar bedacht hebbenquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Winkeltjequote:
Bomen verzamelingquote:
GFquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
En het is al weer weekend![]()
Hier zou ik wel aan kunnen wennen hoor:
3 dagen weekend
1 dag werken
2 dagen vrij
1 dag werken
3 dagen weekend
Klinkt ideaalquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
En het is al weer weekend![]()
Hier zou ik wel aan kunnen wennen hoor:
3 dagen weekend
1 dag werken
2 dagen vrij
1 dag werken
3 dagen weekend
Kun/kon jij ook hebben.quote:
Ik nietquote:
oehquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Zeker niet als mijn vriend hier het grootste deel van de tijd is
Dat is nog niet afgelopen. Ik kreeg vandaag de doorberekening. Als je ja zegt gaan ze je vakantiegeld en 13e maand maandelijks betalen. Daardoor kom ik op 200 euro na aan mijn normale salaris. Financieel trek ik dat wel. Maar principieel kan ik hier niet in meegaan. Dus ik denk dat het een nee gaat worden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun/kon jij ook hebben.
Hoe is het afgelopen met de loonsverlaging eigenlijk?
Oeh bijstandje?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is nog niet afgelopen. Ik kreeg vandaag de doorberekening. Als je ja zegt gaan ze je vakantiegeld en 13e maand maandelijks betalen. Daardoor kom ik op 200 euro na aan mijn normale salaris. Financieel trek ik dat wel. Maar principieel kan ik hier niet in meegaan. Dus ik denk dat het een nee gaat worden.
Snap ikquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is nog niet afgelopen. Ik kreeg vandaag de doorberekening. Als je ja zegt gaan ze je vakantiegeld en 13e maand maandelijks betalen. Daardoor kom ik op 200 euro na aan mijn normale salaris. Financieel trek ik dat wel. Maar principieel kan ik hier niet in meegaan. Dus ik denk dat het een nee gaat worden.
Zucht...quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit een paar schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt
Tja. De directie is een enorm propaganda-offensief begonnen om mensen te bewegen om mee te doen. Dat werkt bij mij averechts.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Snap ik
Blijft toch een lastige beslissing, dus sterkte
Ga je voorzichtig op zoek naar iets anders?
Dat was ik zeker niet van planquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit een paar schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt
Helder. Wens je heel veel succes met je zoektocht!quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja. De directie is een enorm propaganda-offensief begonnen om mensen te bewegen om mee te doen. Dat werkt bij mij averechts.
Ja, ik wil sowieso weg uit deze sector. Niet mijn wereld
Thanks. Zal niet op de heel korte termijn worden hoor, eerst moet de wereld een beetje normaal gaan doenquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helder. Wens je heel veel succes met je zoektocht!
Leuk moment om dat te bedenken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja. De directie is een enorm propaganda-offensief begonnen om mensen te bewegen om mee te doen. Dat werkt bij mij averechts.
Strak plan, niks voor jou die wereld.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit had ik al bedacht. En toen at een Chinees een pangoline met tjap tsjoi.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leuk moment om dat te bedenken.
Maar desalniettemin hoop ik dat je snel je droombaan hebt.
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks. Zal niet op de heel korte termijn worden hoor, eerst moet de wereld een beetje normaal gaan doen
Ik wil al een paar jaar een baan waar het meer om mensen draait en minder om geld. Dus dat wordt mijn streven.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak plan, niks voor jou die wereld.
Jij bent zo'n net niet'er hè?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit had ik al bedacht. En toen at een Chinees een pangoline met tjap tsjoi.
Uh nee? Wat breng je tot deze opmerkelijke conclusie?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent zo'n net niet'er hè?
Altijd net te laat?
quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sneuquote:Schubdieren lijden onder het verlies van hun natuurlijke habitat en worden op grote schaal gevangen en gedood om het vlees en met name de schubben. Aan de schubben van schubdieren worden in delen van Afrika en Azië geneeskundige krachten toegekend. Ze zijn hierdoor een van de sterkst bedreigde groepen van zoogdieren ter wereld.
Huh?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent zo'n net niet'er hè?
Altijd net te laat?
Als we uitgehoest zijn gaan we eerst eens een hartig woordje met die Chinezen hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nog wel een staartje krijgt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we uitgehoest zijn gaan we eerst eens een hartig woordje met die Chinezen hebben.
Zeker wel, wij werken samen met een Chinees "bedrijfje" en die samenwerking is vorige week compleet stopgezet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nog wel een staartje krijgt.
O, Huawei?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker wel, wij werken samen met een Chinees "bedrijfje" en die samenwerking is vorige week compleet stopgezet.
Nou ja, bedoel het niet verkeerd, ik bedenk ook altijd allemaal redenen waarom ik iets wil, maar er eigenlijk staat je besluit allang vast en soms denk ik achteraf..pak dan gelijk door.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uh nee? Wat breng je tot deze opmerkelijke conclusie?
De soep wordt meestal niet zo heet gegetenquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nog wel een staartje krijgt.
Oh het was projectiequote:Op donderdag 7 mei 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja, bedoel het niet verkeerd, ik bedenk ook altijd allemaal redenen waarom ik iets wil, maar er eigenlijk staat je besluit allang vast en soms denk ik achteraf..pak dan gelijk door.
Soepquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
De soep wordt meestal niet zo heet gegeten
Ja en dan gaat het dus mis, altijd goed doorkoken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Pan van Aliquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan gaat het dus mis, altijd goed doorkoken.
Pittig!quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep we slopen ze uit de nodes waar we nu over praten
Tja. Zoiets is het ook wel. Toen ik uit Hongarije terug kwam, was het nog diepe crisis en was ik gewoon heel erg blij met deze baan. En dat ben ik nog wel, want ik heb fantastische collega’s. Maar ik heb mijn hele leven voor commerciële bedrijven gewerkt, de laatste tien jaar voor Amerikaanse giganten, en ik wil nu wel eens wat anders.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja, bedoel het niet verkeerd, ik bedenk ook altijd allemaal redenen waarom ik iets wil, maar er eigenlijk staat je besluit allang vast en soms denk ik achteraf..pak dan gelijk door.
Zie oude DM'squote:Op donderdag 7 mei 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja. Zoiets is het ook wel. Toen ik uit Hongarije terug kwam, was het nog diepe crisis en was ik gewoon heel erg blij met deze baan. En dat ben ik nog wel, want ik heb fantastische collega’s. Maar ik heb mijn hele leven voor commerciële bedrijven gewerkt, de laatste tien jaar voor Amerikaanse giganten, en ik wil nu wel eens wat anders.
De pangolinesoep?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zat er toch al aan te komen, Amerikaanser dan mijn baas bestaat er niet dus dan gaan we maar vervroegd terug naar onze wortels.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep we slopen ze uit de nodes waar we nu over praten
Ja dat zal altijd blijven, zonder ons valt E/// wereldwijd financieel omver maar wij zonder hen technischquote:
Serieus awesome werk te doen, qua reistijd goed te doen (helemaal nuz har har) en betaalt goedquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s ver scrollen, maar ik weet wat je bedoelt
Waarom slopen jullie ze eruit eigenlijk?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zal altijd blijven, zonder ons valt E/// wereldwijd financieel omver maar wij zonder hen technisch
Hadden er prima drie in gekund idd. Schamele bedoeningquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zo'n groot beest moet je nog zoeken in je bord als hij kaal is.
Mijn ex werkte voor die club. Tof bedrijf.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zal altijd blijven, zonder ons valt E/// wereldwijd financieel omver maar wij zonder hen technisch
Aha snap hetquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja. Zoiets is het ook wel. Toen ik uit Hongarije terug kwam, was het nog diepe crisis en was ik gewoon heel erg blij met deze baan. En dat ben ik nog wel, want ik heb fantastische collega’s. Maar ik heb mijn hele leven voor commerciële bedrijven gewerkt, de laatste tien jaar voor Amerikaanse giganten, en ik wil nu wel eens wat anders.
Ja eigenlijk moest dat al lang want Amerikaanse bedrijven moeten Amerikaanse producten gebruiken, bij onze klanten zijn we daar ook vrij streng in maar voor onszelf was het altijd een iets te grote ombouw en die jongens lopen nu eenmaal net wat voor en de prijs was 90 procent aantrekkelijker.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom slopen jullie ze eruit eigenlijk?
Wat was nu de druppel dan? Liepen contracten af ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moest dat al lang want Amerikaanse bedrijven moeten Amerikaanse producten gebruiken, bij onze klanten zijn we daar ook vrij streng in maar voor onszelf was het altijd een iets te grote ombouw en die jongens lopen nu eenmaal net wat voor en de prijs was 90 procent aantrekkelijker.
Ken daar vrij veel mensen zijdelings, onze handjes in een van onze core sectoren.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ex werkte voor die club. Tof bedrijf.
Nee integendeel qua contracten, de Amerikaanse politiek.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat was nu de druppel dan? Liepen contracten af ofzo?
Ah!quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee integendeel qua contracten, de Amerikaanse politiek.
Gilze-Rijen zitten ze toch? Mijn ex deed sourcing, ook voor Nederland.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken daar vrij veel mensen zijdelings, onze handjes in een van onze core sectoren.
Net als alle dieren die je eet, verschrikkelijk zielig, maar het zij zoquote:
ja ik had ook eigenlijk een vegetarier moeten zijnquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Net als alle dieren die je eet, verschrikkelijk zielig, maar het zij zo
Mijn pulled pork vanmiddag vroeg ook niet om.een luchtdrukkogel door zijn kanis
Na een paar maanden in de bio-industrie zou ik daar niet te zeker van zijnquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ken daar wel wat mensen van de planning maar ik heb ze maar zelden nodig, ze koppelen ondergronds af op mijn clubje, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gilze-Rijen zitten ze toch? Mijn ex deed sourcing, ook voor Nederland.
Hoe weet je dat zo zeker, misschien was die wel suïcidaal van het ophokken dat het voor dat beest als een verlossing van de eindeloze marteling was?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Met een luchtbuks een varken doodschieten is best knap.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh, spekquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik had ook eigenlijk een vegetarier moeten zijn
Dat ze zelfmoord plegen die varkens bedoel je?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na een paar maanden in de bio-industrie zou ik daar niet te zeker van zijn
quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
ben vroeger ooit 1 maand vegetariër geweest totdta we op vakantie gingen naar frankrijk en de lamskoteletten op de bbq gingen
Hmmmzzzquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker, misschien was die wel suïcidaal van het ophokken dat het voor dat beest als een verlossing van de eindeloze marteling was?
quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na een paar maanden in de bio-industrie zou ik daar niet te zeker van zijn
Gaat puur met lucht toch?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met een luchtbuks een varken doodschieten is best knap.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
ben vroeger ooit 1 maand vegetariër geweest totdta we op vakantie gingen naar frankrijk en de lamskoteletten op de bbq gingen
Ja, of vragen om euthanasie. Dat weten we niet aangezien we geen knoriaans verstaan.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zelfmoord plegen die varkens bedoel je?
Goed voor je karmaquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Hmmmzzz
[..]![]()
Wie weet ja. Dan is slachten en opeten eigenlijk circulaire euthanasie![]()
Barmhartigheid en zulks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |