Lucifer erbij was helemaal mooi geweestquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geloof ik net een soort van genocide gepleegd door een roedel mieren te laten zwemmen in terpentine
Ik heb vooral de habitat van een hoop gespuis om zeep geholpen net.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geloof ik net een soort van genocide gepleegd door een roedel mieren te laten zwemmen in terpentine
Ja was niet zo handig geweest aangezien het bij het kozijn van de voordeur was.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lucifer erbij was helemaal mooi geweest
Oh nee dan nietquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was niet zo handig geweest aangezien het bij het kozijn van de voordeur was.
Whoosh!quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was niet zo handig geweest aangezien het bij het kozijn van de voordeur was.
Eckte endlösung tactiekenquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vooral de habitat van een hoop gespuis om zeep geholpen net.
Motten ze maar niet tussen mijn klinkers gaan zitten.quote:
Het is een kolonie mieren, toch?quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik normaal ook niet echt, maar nu ik de kozijnen aan het verven ben lopen ze opeens overal rond ...quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit last van mieren.
Die kleine oproerkraaiers vragen er gewoon omquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet echt, maar nu ik de kozijnen aan het verven ben lopen ze opeens overal rond ...
quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet echt, maar nu ik de kozijnen aan het verven ben lopen ze opeens overal rond ...
Ze zijn wel echt reteactief nu volgens mij.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als muggenquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt reteactief nu volgens mij.
Ja ze mogen blij zijn dat de gasflessen van de vlammenwerper op zijnquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kleine oproerkraaiers vragen er gewoon om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |