Lucifer erbij was helemaal mooi geweestquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geloof ik net een soort van genocide gepleegd door een roedel mieren te laten zwemmen in terpentine
Ik heb vooral de habitat van een hoop gespuis om zeep geholpen net.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geloof ik net een soort van genocide gepleegd door een roedel mieren te laten zwemmen in terpentine
Ja was niet zo handig geweest aangezien het bij het kozijn van de voordeur was.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lucifer erbij was helemaal mooi geweest
Oh nee dan nietquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was niet zo handig geweest aangezien het bij het kozijn van de voordeur was.
Whoosh!quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was niet zo handig geweest aangezien het bij het kozijn van de voordeur was.
Eckte endlösung tactiekenquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vooral de habitat van een hoop gespuis om zeep geholpen net.
Motten ze maar niet tussen mijn klinkers gaan zitten.quote:
Het is een kolonie mieren, toch?quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik normaal ook niet echt, maar nu ik de kozijnen aan het verven ben lopen ze opeens overal rond ...quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit last van mieren.
Die kleine oproerkraaiers vragen er gewoon omquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet echt, maar nu ik de kozijnen aan het verven ben lopen ze opeens overal rond ...
quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet echt, maar nu ik de kozijnen aan het verven ben lopen ze opeens overal rond ...
Ze zijn wel echt reteactief nu volgens mij.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als muggenquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt reteactief nu volgens mij.
Ja ze mogen blij zijn dat de gasflessen van de vlammenwerper op zijnquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kleine oproerkraaiers vragen er gewoon om
Die zijn echt kut.quote:
Ja nee geen zin in.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de bergen gaan wonen. Scheelt enorm
Ik vind muggen niet erg, maar als ze nou eens een stille mug konden ontwikkelen, zou ik er niet wakker van wordenquote:
Ik reageer nogal sterk op de beten, muggenbulten die groter zijn dan sommige decolletés, zeg maar.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Normaal nooit last van en nu ineens wel.
Je hoort ze ook altijd pas nadat die motherfuckers je gestoken hebben en het begint te jeukenquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind muggen niet erg, maar als ze nou eens een stille mug konden ontwikkelen, zou ik er niet wakker van worden
Je hoort ze ook altijd pas nadat die motherfuckers je gestoken hebben en het begint te jeukenquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind muggen niet erg, maar als ze nou eens een stille mug konden ontwikkelen, zou ik er niet wakker van worden
Hahahahaquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik reageer nogal sterk op de beten, muggenbulten die groter zijn dan sommige decolletés, zeg maar.
O, dat heeft mijn vader ook. Van die onderhuidse frisbeesquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik reageer nogal sterk op de beten, muggenbulten die groter zijn dan sommige decolletés, zeg maar.
Goeie omschrijving.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat heeft mijn vader ook. Van die onderhuidse frisbees
Ze steken mij niet zo vaak. Maar dat gezoem rond je hoofdquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hoort ze ook altijd pas nadat die motherfuckers je gestoken hebben en het begint te jeuken
quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat heeft mijn vader ook. Van die onderhuidse frisbees
Zwarte muggen. Die zijn groter geschapenquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
in suriname zag ik hoe de muggen door mijn spijkerbroek heen wisten te prikken
Koekoekquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwarte muggen. Die zijn groter geschapen
behoorlijk jaquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwarte muggen. Die zijn groter geschapen
Pics van je decolleté, uiteraard puur voor vergelijkend muggenbulten onderzoekquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ltvdk wat doe jij nouquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pics van je decolleté, uiteraard puur voor vergelijkend muggenbulten onderzoek
Te lang boven de terpentine gehangen denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |