Waar heb je dat deeg vandaan?quote:Op zondag 10 mei 2020 16:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, I know.maar ik kan wel vast stukje proeven, vind ik.
Rabarber!quote:Op zondag 10 mei 2020 16:42 schreef AnneX het volgende:
Afgekoeld en opgestijfd - godenzij dank - en heerlijk met allerlei vleug van sinasappel en gember.
Foto voor de collage 🤪 [ link | afbeelding ]
Even teruglezen, want ik zag dat golfer ook even losging!
Envoor de chocolade vla.
gewoon bij Turkse supermarkt. Kan gewoon in de voorraad kast. Ze hebben verschillende soortenquote:
Alleen al van het kijken kom ik al aanquote:Op zondag 10 mei 2020 19:37 schreef AnneX het volgende:
Mèn...wat was iedereen smakelijk bezig met de toet. 👍🏼
@:Kaatje ook al restaurant waardig.
de mijne heeft 2 uur in de oven gestaan op 170°C. Die is vooral wat bruiner.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:54 schreef Lonaa het volgende:
Die van jou zijn fotogenieker dan de mijne.
heb net ook geproefd, hier ook lekker
quote:Op zondag 10 mei 2020 18:31 schreef marc0871 het volgende:
De vla was uit de koelkast bijna pudding.
Verse slagroom geklopt.
[ afbeelding ]
Vla met een lekkere klodder slagroom
[ afbeelding ]
waarom zo lang?quote:Op zondag 10 mei 2020 19:58 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
de mijne heeft 2 uur in de oven gestaan op 170°C. Die is vooral wat bruiner.
Ben een keer braaf geweest en een recept gevolgd.quote:
hehehe, fair enough.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:06 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ben een keer braaf geweest en een recept gevolgd.![]()
En er stond tot goudbruin en dat was pas na die 2 uur.
Dat heb ik dus ook, ga liever voor een kaasdessert of een kop thee. Maar het ziet er allemaal lekker uit. Zelfs de toeten op basis van amandelquote:Op zondag 10 mei 2020 20:20 schreef Blues het volgende:
Zoooo die baklava
En die van Kaatje is idd restaurantwaardig zo mooi!
En echte rabarber
Kortom, ik zou alles eten al roep ik altijd : Ik ben geen toetjesmens!!!!!!!!!
Ik had gister speciaal rabarbermoes gemaakt, helemaal vergetenquote:Op zondag 10 mei 2020 20:24 schreef golfer het volgende:
3x een rabarberdessert. Zou het in het seizoen zijn?
Ik heb het met interesse gevolgd, om te kijken of er iets bij zou zitten wat ik wel zou eten, maar helaas: ik ben dus écht geen toetjesmensquote:Op zondag 10 mei 2020 20:20 schreef Blues het volgende:
Kortom, ik zou alles eten al roep ik altijd : Ik ben geen toetjesmens!!!!!!!!!
Dat is inderdaad niet eenvoudig.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:22 schreef Hupje het volgende:
Voedselfotografie is echt een kunst. Ik vind de plaatjes in kookboeken steeds knapper
Wowquote:Op zondag 10 mei 2020 19:48 schreef Oceanonix het volgende:
mijn project was het maken van baklava
[ afbeelding ]
het eerste laagje
[ afbeelding ]
bijna klaar met laagjes maken
[ afbeelding ]
ingesneden en gebakken en voorzien van siroop
[ afbeelding ]
laatste nootjes erop
[ afbeelding ]
lekker!
ik ook alleen maar van de baklava.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb het met interesse gevolgd, om te kijken of er iets bij zou zitten wat ik wel zou eten, maar helaas: ik ben dus écht geen toetjesmens![]()
Het ziet er allemaal prachtig uit, maar er zit niks tussen waarvan ik trek krijg(zelfs niet nu ik gestopt ben met roken
)
Ik dacht eigenlijk dat je hopjesvla ging maken, daar was ik héél benieuwd naar.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:12 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Was proefwaardig.
Denk aan Den Eelder met iets meer cacao.
De smaak is iets donkerder.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |