En? Kan het?quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja, ik ga het even overleggen thuis!
Weinig enthousiasme nogquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
En? Kan het?
Betreft dat atmos gedoe. Tis net als fitbit horloges had een charge 2 komt een jaar later de 3 waar je wel mee kan zwemmen terwijl de 2 dat niet had.
Haags en ik kunnen datquote:
En wat heb jij betaald?quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die nieuwe? Zal rond de 900 liggen denk ik
De helft, echt fantastisch.quote:
En Steen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Verschilt. Van Neil Young tot Drake en van Pantera tot Simon and Garfunkel
Wil je nu een sticker?quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Icm die 2 speakers blaast ie als een malle hoor kweenie
Neuh, maar je mag wel zeggen dat het stoer is ofzoquote:
Je woont uffa tog blaas die ding eensquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Neuh, maar je mag wel zeggen dat het stoer is ofzo
Nee niet echtquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:01 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Je woont uffa tog blaas die ding eens
Hihi is goedquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:35 schreef MultiBanaan het volgende:
Kom ns langs in mijn thuisbioscoop TS, dan flikker je die sonos soundbar dezelfde dag nog het raam uit
Daar heb ik eens mee in een trein coupe gezetenquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:41 schreef RTR het volgende:
Soundbar
De grootste oplichterij sinds Victor reinier
Dus jij bent ook al zo stoerquote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:07 schreef Ifrane het volgende:
Heyyyyy we hebben dezelfde Sonos soundbar set.
Boks
De beam niet en dat was de enige met spraakassistentquote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:26 schreef RipCity het volgende:
Vorige is van 2013 dus had je kunnen verwachten.
Pre-sales nu begonnen. 10juni bezorging.
ooh, als je die ooit weg doet kom ik hem graag ophalen, ik zoek nog zo'n ding voor mijn retro nintendoquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:50 schreef Fer het volgende:
[..]
Sony trinitron uit 91 hier met afneembare speakers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |