Icm die 2 speakers blaast ie als een malle hoor kweeniequote:Op donderdag 7 mei 2020 13:40 schreef JochemSjakie het volgende:
Soundbars, kom op man. Ik had beter verwacht van jou.
Stoerquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Icm die 2 speakers blaast ie als een malle hoor kweenie
Dat atmos moet uit die soundbar komen, maakt volgens mij niet uit voor de speakers die achter de bank staanquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:43 schreef CoolGuy het volgende:
Krijg je er ook meer speakers bij dan, bij die nieuwe variant? want anders heeft dat hele atmos geen zin.
Hou lekker je bek als je niks te melden hebt. Fopmodquote:
Geeft die sound wel een barquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat atmos moet uit die soundbar komen, maakt volgens mij niet uit voor de speakers die achter de bank staan
Maar zo heel veel verstand heb ik er ook niet van hoor
Naja, het is een techniek om een onbeperkt aantal geluidssporen te leveren, dus ook bv geluid dat specifiek van boven komt. Maar dan moet je op die plek wel een speaker hebben die dat geluid weer kan geven want anders moet die soundbar het simuleren, en dat heeft eigenlijk geen waarde.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat atmos moet uit die soundbar komen, maakt volgens mij niet uit voor de speakers die achter de bank staan
Maar zo heel veel verstand heb ik er ook niet van hoor
Modfittiequote:Op donderdag 7 mei 2020 13:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hou lekker je bek als je niks te melden hebt. Fopmod
Goh, de gemiddelde consument leert zo nog eens watquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, het is een techniek om een onbeperkt aantal geluidssporen te leveren, dus ook bv geluid dat specifiek van boven komt. Maar dan moet je op die plek wel een speaker hebben die dat geluid weer kan geven want anders moet die soundbar het simuleren, en dat heeft eigenlijk geen waarde.
Maar marketingtechnisch verkoopt het wel lekker aan de gemiddelde consument natuurlijk.
ZIEDENDquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Stoerquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Icm die 2 speakers blaast ie als een malle hoor kweenie
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, vandaar mijn vraag of je er ook meer speakers bij krijgt, want als dat niet zo is, en dat hele atmos wordt gesimuleerd door de soundbar, die voor je onder de tv hangt/staat, hoe ga je dan natuurgetrouw weergeven dat een helicopter boven je hoofd van links naar rechts vliegt in een film, als je boven je hoofd links en rechts geen speakers hebt?quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Goh, de gemiddelde consument leert zo nog eens wat
Nee, die krijg je er dan niet bij. Heb er zelf 2 bijgekocht destijds. Aangezien de play one nog geen opvolger krijgt, denk ik dat die wel compatible zijn met die nieuwe soundbarquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, vandaar mijn vraag of je er ook meer speakers bij krijgt, want als dat niet zo is, en dat hele atmos wordt gesimuleerd door de soundbar, die voor je onder de tv hangt/staat, hoe ga je dan natuurgetrouw weergeven dat een helicopter boven je hoofd van links naar rechts vliegt in een film, als je boven je hoofd links en rechts geen speakers hebt?
Want die soundbar is vóór je, die kan nooit daadwerkelijk die specifieke sound op die plek weergeven. Jaja, weerkaatsen blabla, maar dat is nooit zo goed dan op die specifieke plek(ken) een speaker hebben waardoor het geluid écht van die locatie komt.
Maw, het is leuk dat die nieuwe sounbar Atmos heeft, maar ik zou er niet heel erg rouwig om dat je nu iets misloopt, want dat valt wel mee.
Hoe pomp jij het geluid uit je tv dan?quote:
5.1 harman kardon + Yamaha 5.1 versterker.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe pomp jij het geluid uit je tv dan?
Okquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:11 schreef Questular het volgende:
[..]
5.1 harman kardon + Yamaha 5.1 versterker.
Zal vast heel hard zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:15 schreef Solotovski het volgende:
Ik denk dat je je redelijk verkijkt op het geluid wat er uit zo'n bar + 2 speakers komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |