Puur en zuiver, net als de sosa die mn neus in gaatquote:
Wat bedoel je hier meequote:Op donderdag 7 mei 2020 14:39 schreef Questular het volgende:
Puur en zuiver van voren, geloof ik graag.
Stoerquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Puur en zuiver, net als de sosa die mn neus in gaat
Sony trinitron uit 91 hier met afneembare speakers.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:52 schreef junkiesietze het volgende:
mijn pioneer setje uit 1992 knalt harder
En het probleem is.....?quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Terechte klacht. Ik ben zelf nog op zoek naar een goed setje, maar heb hier een AV-receiver bij nodig.
Weinig verstand van die shit. Ik heb er één nodig met 6 hdmi ingangen en 2 uitgangen.quote:
Nou, dat kan toch? Budget?quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Weinig verstand van die shit. Ik heb er één nodig met 6 hdmi ingangen en 2 uitgangen.
Heb ik overwogen maar de bass die uit de beam + one's komt heeft me aangenaam verrast. En ik woon in appartement dus moet wel beetje aan de buren denkenquote:
geen klachten over die oordopjes hoorquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:11 schreef squatt3r het volgende:
Bevalt het beter dan die oordopjes die te laat kwamen?
Het is geen boem boem Bas maar gewoon net dat extraatje die het geheel te kort komt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb ik overwogen maar de bass die uit de beam + one's komt heeft me aangenaam verrast. En ik woon in appartement dus moet wel beetje aan de buren denken
Ja ik zag al dat ik wel rekening moet houden met een slordige 1000 euro in totaal.quote:
Hij is wel gruwelijk mooiquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:51 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Het is geen boem boem Bas maar gewoon net dat extraatje die het geheel te kort komt.
Verschilt. Van Neil Young tot Drake en van Pantera tot Simon and Garfunkelquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar wat luister je dan zoal? André Rieu of zo?
Wat, incl speakers, of wat? Ben eens duidelijk jongen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja ik zag al dat ik wel rekening moet houden met een slordige 1000 euro in totaal.
Je boi wordt niet graag homo genoemd.
Ja een hele set. AV receiver, speakerset en bekabelingquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat, incl speakers, of wat? Ben eens duidelijk jongen.
En sorry als ik je beetje tegen de schenen heb geschoptquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Verschilt. Van Neil Young tot Drake en van Pantera tot Simon and Garfunkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |