En? Kan het?quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja, ik ga het even overleggen thuis!
Weinig enthousiasme nogquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
En? Kan het?
Betreft dat atmos gedoe. Tis net als fitbit horloges had een charge 2 komt een jaar later de 3 waar je wel mee kan zwemmen terwijl de 2 dat niet had.
Haags en ik kunnen datquote:
En wat heb jij betaald?quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die nieuwe? Zal rond de 900 liggen denk ik
De helft, echt fantastisch.quote:
En Steen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Verschilt. Van Neil Young tot Drake en van Pantera tot Simon and Garfunkel
Wil je nu een sticker?quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Icm die 2 speakers blaast ie als een malle hoor kweenie
Neuh, maar je mag wel zeggen dat het stoer is ofzoquote:
Je woont uffa tog blaas die ding eensquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Neuh, maar je mag wel zeggen dat het stoer is ofzo
Nee niet echtquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:01 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Je woont uffa tog blaas die ding eens
Hihi is goedquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:35 schreef MultiBanaan het volgende:
Kom ns langs in mijn thuisbioscoop TS, dan flikker je die sonos soundbar dezelfde dag nog het raam uit
Daar heb ik eens mee in een trein coupe gezetenquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:41 schreef RTR het volgende:
Soundbar
De grootste oplichterij sinds Victor reinier
Dus jij bent ook al zo stoerquote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:07 schreef Ifrane het volgende:
Heyyyyy we hebben dezelfde Sonos soundbar set.
Boks
De beam niet en dat was de enige met spraakassistentquote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:26 schreef RipCity het volgende:
Vorige is van 2013 dus had je kunnen verwachten.
Pre-sales nu begonnen. 10juni bezorging.
ooh, als je die ooit weg doet kom ik hem graag ophalen, ik zoek nog zo'n ding voor mijn retro nintendoquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:50 schreef Fer het volgende:
[..]
Sony trinitron uit 91 hier met afneembare speakers.
Je kunt goede hifi stuff 2de hands kopen, is vaak ook van betere kwaliteit dan moderne zooi.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk best onwenselijk. Ik wil veel bang voor buck. Oh en annuïtair.
Echt Atmos is wel tof, zitten geloof ik 4 kanalen in het plafond, echt een bubbel aan geluidquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:09 schreef Bocaj het volgende:
Hmmmm, ik loop al een tijdje mee...
Ik ken Lucas Sound, THX, DTS, Dolby A & B & 5.X etc...
Maar Dolby Atmos kende ik nog niet.
Heb ook nog nooit die geluidservaring mogen meemaken maar wat ze tegenwoordig kunnen met geluid is bijna mindblowing!
Ik zou niet voor Soundbars gaanquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:39 schreef Solotovski het volgende:
Nou, heb tijdje terug dus zo'n kekke soundbar gekocht van Sonos, 2 play one's erbij je weet zelf.
Zie ik net dat Sonos binnenkort een nieuwe soundbar lanceert waar dolby atmos op zit![]()
JA ZEG DAT DAN FF EERDER JOH
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |