Grens met België is nog dicht.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon naar de decathlon. Prima spul voor weinig
Misschien als straks dingen weer open gaan tot max 30, dat ze die hekken wel nodig hebbenquote:Op donderdag 7 mei 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
podium bouwers, verhuurbedrijven, security bedrijven, catering enz enz.
1 bedrijf hier in de buurt verhuurt normaal duizenden dranghekken elke week, dat heeft de hele loods propvol staan.
Er zijn ook Decathlons in NL hoorquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Grens met België is nog dicht.
Ja, maar die van België (Antwerpen) is de dichtstbijzijnde.quote:
Zolang je daar met mondkapjes de winkels in moet hoef ik er niet zo nodig heen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Vraag me af wanneer de grens met Duitsland weer open gaat . Hij is open, maar zonder ontmoedigingsbeleid enzo.
klopt, voor sommige dingen heel handig, maar bij andere dingen heb ik ook liever een a-merk.quote:
duitse grens moet open en de horeca moet open, zodat ik met mijn duitse tinder match kan afsprekenquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Vraag me af wanneer de grens met Duitsland weer open gaat . Hij is open, maar zonder ontmoedigingsbeleid enzo.
Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n ding op gehad, dus weet niet of ik het onwijs vervelend zal vinden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zolang je daar met mondkapjes de winkels in moet hoef ik er niet zo nodig heen.
Chloor doodt alles toch?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Binnenbaden kunnen volgende week ook open.
Ik wacht nog even
Ik ook niet. Misschien samen een keertje oefenen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n ding op gehad, dus weet niet of ik het onwijs vervelend zal vinden.
Lastig zoenen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien samen een keertje oefenen?
Sinds elvi (weet niet meer of het elvi was, zal vast wel) me erop wees dat die bejaarden allemaal in zekere mate incontinent zijn, vind ik zwemmen helemaal niet meer zo fijn.quote:
Ik was het nietquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds elvi (weet niet meer of het elvi was, zal vast wel) me erop wees dat die bejaarden allemaal in zekere mate incontinent zijn, vind ik zwemmen helemaal niet meer zo fijn.
Het valt mee. En ik heb het snel benauwd.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n ding op gehad, dus weet niet of ik het onwijs vervelend zal vinden.
Oeh CL heb je een niet zo stille aanbidder?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien samen een keertje oefenen?
ook mensen die hun plas gewoon kunnen ophouden plassen in dat water hoorquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds elvi (weet niet meer of het elvi was, zal vast wel) me erop wees dat die bejaarden allemaal in zekere mate incontinent zijn, vind ik zwemmen helemaal niet meer zo fijn.
is hetzelfde als een Buff toch, zo te zien?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:25 schreef Elvi het volgende:
Je mag ook een sjaal om in het OV.
Normaal zou ik https://hyggebands.com/ aanraden, maar ze versturen nu niet naar Nederland ivm covid19
Zijn wel fijne multifunctionele dingen.
Ik vind het niet zo heel stil nog.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oeh CL heb je een niet zo stille aanbidder?
Als ik zulke dingen om m'n kop draag, gaat m'n haar als een waaier uitstaan.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:25 schreef Elvi het volgende:
Je mag ook een sjaal om in het OV.
Normaal zou ik https://hyggebands.com/ aanraden, maar ze versturen nu niet naar Nederland ivm covid19
Zijn wel fijne multifunctionele dingen.
Dat plakt zo na het zwemmen. En dan zul je zien dat zo'n asociale kutpuber er een pak mentos in flikkert.quote:
Is dat niet genoeg?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond maar wortels eten met honing en gember.
De vraag is alleen, wat eten we daarbij?
Ken ik niet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is hetzelfde als een Buff toch, zo te zien?
Nee, op een paar wortels kun je niet leven. Moet wel iets bij natuurlijk.quote:
hmm, goeie vraag, de combi van wortel, honing en gember kan ik me niet zo snel een beeld bij vormen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
worstjes!quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij drinkt veel cola? Want het dood de bacteriënquote:
nou, precies datzelfde dusquote:
Kipquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, goeie vraag, de combi van wortel, honing en gember kan ik me niet zo snel een beeld bij vormen.
maar bij twijfel altijd kip
Hmm.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, goeie vraag, de combi van wortel, honing en gember kan ik me niet zo snel een beeld bij vormen.
maar bij twijfel altijd kip
Ik eet geen vis, uit principe. Want ranzige teringbende bedacht door Big Fish om ons meer vis te doen etenquote:
En dan rijst?quote:
Watquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet geen vis, uit principe. Want ranzige teringbende bedacht door Big Fish om ons meer vis te doen eten
Maar sesamzaadjes zitten bij het recept, ja.
https://www.ah.nl/allerha(...)jes-met-verse-gember
[..]
Ik verwachtte dat het in de oven moest en zo er dan naast wat aardappel leggen want makkelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm.
[..]
Ik eet geen vis, uit principe. Want ranzige teringbende bedacht door Big Fish om ons meer vis te doen eten
Maar sesamzaadjes zitten bij het recept, ja.
https://www.ah.nl/allerha(...)jes-met-verse-gember
[..]
En dan rijst?
ohw, even mn internetgeschiedenis wissenquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bestialiteit is verboden in Nederland.
Dan zit ik wel goed. Ik drink belachelijk veel cola.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij drinkt veel cola? Want het dood de bacteriënMisschien doodt het ook covid wel.
In de oven duurt wortel zo godvergeten lang.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat het in de oven moest en zo er dan naast wat aardappel leggen want makkelijk.
maar als je het moet koken, dan nog zou ik aardappel bakken denk ik. Rijst is alleen lekker als je het met een goed sausje kunt mengen.
Dat zouden ze gewoon moeten voorschrijven.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zit ik wel goed. Ik drink belachelijk veel cola.
Echt he?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:12 schreef DrMarten het volgende:
De sportscholen zijn over de zeik dat ze niet open mogen met daarbij uitspraken als "wij zijn net zo schoon als ziekenhuizen" "Waarom revalidatiecentra wel? Daar doen ze hetzelfde als hier."
Ja joh, anabolen Bennie houdt er inderdaad dezelfde hygiënemaatregeken op na als het ziekenhuispersoneel.
En een sportschool vergelijken met een revalidatiecentrum...
Ik zag hem al een tijdje niet meer, en het is dus ook alleen in de winkel geeft de website aan. Helaasch.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
Bij AH staat hij nog in het assortiment...
https://www.ah.nl/product(...)-zero-sugar-cinnamon
Die kom ik niet vaak meer tegen.quote:
Is dat zo ja?quote:
Ja, limited kerst editionquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was volgens mij ook een kerstspecial.
Nee ze komen nog met het voorschrift waar het aan moet voldoen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Want ik heb nog een hele bult van die arafat turken tot sjalen van festivals
Vriend van me werkt bij een (stof/poster/etc) drukkerij, en we mogen persoonlijke gaan verzinnen. Dus ik zit al varkenssnuitjes en snorren/baarden en vanalles te bedenkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ze komen nog met het voorschrift waar het aan moet voldoen.
Nee precies, dus ik heb er voorlopig geen nodig.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vriend van me werkt bij een (stof/poster/etc) drukkerij, en we mogen persoonlijke gaan verzinnen. Dus ik zit al varkenssnuitjes en snorren/baarden en vanalles te bedenken
Al heb je ze alleen in t OV nodig.
En met t OV mag je alleen als t nodig is.
En dat is t voor mij niet.
Wil je in haar Cherry Slips of zo?quote:
Nope, nope, nope, nopequote:
Wie is Q dan? Maar het is niet dat we gelijk gaan trouwen...quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Ja, dit gaat nu in één ochtend al sneller dan met Q. Krijg nu al bindingsangst.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Nope, nope, nope, nope
Niet mijn ding.
Heb vanille nu
Nadat we weer met >100 mensen bijeen mogen komen pas natuurlijk. Logisch.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wie is Q dan? Maar het is niet dat we gelijk gaan trouwen...
Mensen moeten werken he!quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:43 schreef Nine. het volgende:
Deze chat neemt "slow" overigens wel erg letterlijk.
Pics?quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:51 schreef Californium het volgende:
Mensen moeten werken he!
Ofnouja, net een uurtje met mijn collega's bijgepraat.... NIet werkgerelateerd. En 1 van hen is zwanger. Al voor de Corona
En heb mijn nieuwe jumpsuits binnen en gepast en past gewoon allemaal
Die heb ik jaquote:
Wat goed van jequote:
Plaatjes van de jumpsuitsquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Mensen moeten werken he!
Ofnouja, net een uurtje met mijn collega's bijgepraat.... NIet werkgerelateerd. En 1 van hen is zwanger. Al voor de Corona
En heb mijn nieuwe jumpsuits binnen en gepast en past gewoon allemaal
Ik was gewoon blijquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:15 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarom ons dan blij maken met een dooie mus?
Dat kan welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:18 schreef Californium het volgende:
Deze tweeBoss babe! Sjiek allebei, niet mijn stijl qua model maar die kleuren zijn wel echt prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Juist wel heel erg mijn stijlquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Boss babe! Sjiek allebei, niet mijn stijl qua model maar die kleuren zijn wel echt prachtig.
Dat lijkt me logischquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Juist wel heel erg mijn stijl.
Die paarse in jurk-versie was mijn promotiejurk
Deze tweeLeuk. Mooie kleuren ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Uhuhquote:
Alle aangekondige beoogde versoepelingen waren sowieso al onder voorbehoud.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:02 schreef gianni61 het volgende:
"horeca misschien toch niet open volgende maand"
lekker bezig jongens
ik wist niet eens dat dierenwinkels dicht warenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Dierenwinkels en pretparken gefaseerd open.
Dan was ik vrijdag waarschijnlijk in een illegale winkel.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat dierenwinkels dicht waren
Deze tweeNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Nou, dat omkleden wordt dan nog interessant.quote:Goed nieuws: vanaf maandag 11 mei is Zwembad De Vrije Slag in Bennekom weer open! Je kunt geen gebruik maken van de douches en kleedhokjes, maar wel van het zwembad zelf.
Thx! Herken je de paarse?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |