Hahahaquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:17 schreef Momo het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 07-05-2020 om 11:49:25Nederlanders willen dat Rutte Spanje weer opent https://t.co/T2xoTkdvui reageer retweet

Die slaapt nog, later meer!quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat zou Greda er allemaal van vinden?@:Strani

Die van Anja staat nu leeg, dus lijkt me de perfecte oplossing!quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:39 schreef Strani het volgende:
*Zet Hugo de Jonge in gedwongen quarantaine in een caravan tot we er zeker van zijn dat hij geen domme dingen meer zegt.

Dat er nu bepaald moet worden (en logisch natuurlijk ook dat zoiets vroeg moet, in verband met voorbereiding) is inderdaad het lastige. Als het nu al hartstikke duidelijk zou zijn dat het volgend jaar ook niet zou kunnen met publiek, feesten, bijzaken, etc. had ik ook zoiets gehad van 'tja, het kán gewoon niet'.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:20 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik word hier heel sip van. Ondanks dat het natuurlijk helemaal terecht zou zijn hoor, wat @:momo ook zegt. Je kan dat echt niet organiseren als het virus nog rondgaat. Maar het is nog zo ver weg, je weet toch niet hoe de situatie over een jaar is. Moeilijk om daar nu een keuze over te moeten maken!

HAAGSquote:

Oh bestaat dat idd nogquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:57 schreef Aoibhin het volgende:
Hier werd net aangebeld door een paar kinderen
Heitje voor een karweitje
Wist niet dat ze dat tegenwoordig nog deden joh

Kennelijkquote:

Lol. Netjes hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kennelijk
Ben nog aardig vriendelijk geworden en het afgedaan met een 'nee, bedankt' en toen de deur weer dichtgedaan.
Denk ook niet dat ik ze met een echt heitje had blij gemaakt

Ik deed ook alleen open omdat ik nu ook ongeveer een pakketje verwachtquote:

Kom je mooi bedrogen uit.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik deed ook alleen open omdat ik nu ook ongeveer een pakketje verwacht

Daarom! Alleen zal hij 'm wel moeten delen met Wopke Hoekstra.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die van Anja staat nu leeg, dus lijkt me de perfecte oplossing!

Als er straks weer wordt aangebeld ga ik wel even door de jaloezieën gluren hoor om te kijken wie het dan is.quote:

Netjesquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom! Alleen zal hij 'm wel moeten delen met Wopke Hoekstra.

Heb je wel kom niet in m'n aura bitch tegen ze geroepen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:57 schreef Aoibhin het volgende:
Hier werd net aangebeld door een paar kinderen
Heitje voor een karweitje
Wist niet dat ze dat tegenwoordig nog deden joh

Neequote:Op donderdag 7 mei 2020 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je wel kom niet in m'n aura bitch tegen ze geroepen?
 Gemiste kans!
  Gemiste kans!

Absoluut!quote:

Tja, ze zullen zich wel vervelenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut!
Ik zou trouwens wel oprecht behoorlijk boos worden als kinderen nu opeens zonder reden aan m'n deur zouden komen
Nou ja, eigenlijk altijd al maar nu nog meer!

Ik woon ook echt in een wijk met veel schoolgaande kinderen.

Precies.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als er straks weer wordt aangebeld ga ik wel even door de jaloezieën gluren hoor om te kijken wie het dan is.

Verhuizen Ajobin, er zit niks anders op!quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, ze zullen zich wel vervelen

Doe ik normaal altijd eigenlijk, maar hier was ik echt even niet op voorbereidquote:

Zou graag willen, maar gaat nu lastig natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Verhuizen Ajobin, er zit niks anders op!

Ik denk nu steeds maar aan wat @Cee zei, als dit vorig jaar was gebeurd dan hadden we beide niet gehad. Die winst kan gelukkig niet meer teruggedraaid worden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:43 schreef BillDauterive het volgende:
Als het songfestival niet in Nederland gehouden kan worden, dan hebben we wel erg veel pech hoor. Er is vast wel een land wat het songfestival wel wil organiseren. Wie weet wordt het dan toch nog Reykjavik2021

Goed punt ja.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk nu steeds maar aan wat @:Cee zei, als dit vorig jaar was gebeurd dan hadden we beide niet gehad. Die winst kan gelukkig niet meer teruggedraaid worden.

Wil je dit subforum opdoeken ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed punt ja.
In het ergste geval is Nederland de komende 100 jaar de regerend winnaar

Ben benieuwd of er een mailtje uitgaat dat er meer mensen op kantoor kunnen (moeten) werken.
 Ben benieuwd of er een mailtje uitgaat dat er meer mensen op kantoor kunnen (moeten) werken.

Dan wordt het gewoon Ex-Songfestival-Forum ofzoquote:

Nou ik was wel een beetje boos. Het uitgangspunt is nog steeds: thuiswerken als het kan. Ik zit braaf thuis en dan zitten er flexwerkers achter mijn bureau. Binnenkort kan ik misschien echt niet meer goed thuiswerken (vanwege bouwwerkzaamheden) en dan moet ik op een te druk kantoor gaan zitten werken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:46 schreef Fascination het volgende:
De directeur liep vandaag met een rolmaat rond te meten.Ben benieuwd of er een mailtje uitgaat dat er meer mensen op kantoor kunnen (moeten) werken.

Wat een lijersquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:44 schreef Arizona het volgende:
Ik hoor net dat ze op mijn werk gezellig met 15 man op kantoor zitten. Terwijl er max 5 zijn toegestaan.
En oh ja, ze hebben mijn kantoortje ook gebruikt als flexplek.

Kunnen we wel de ESF afkorting aan blijven houdenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon Ex-Songfestival-Forum ofzo

Blijft scheef hoe je aan de ene kant mensen hebt die gewoon nog zo veel mogelijk binnen blijven, en aan de andere kant mensen die alle regels maar een beetje overdreven vinden en gewoon doen wat ze zelf willen. Die laatste groep gun ik persoonlijk een gedwongen quarantaine.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:44 schreef Arizona het volgende:
Ik hoor net dat ze op mijn werk gezellig met 15 man op kantoor zitten. Terwijl er max 5 zijn toegestaan.
En oh ja, ze hebben mijn kantoortje ook gebruikt als flexplek.

quote:
Kijk, dat is nog eens in oplossingen denkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon Ex-Songfestival-Forum ofzo

Hier is het thuiswerken ondertussen ook weer een kwestie van “waarom zou je, je bent toch niet ziek.”quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:46 schreef Fascination het volgende:
De directeur liep vandaag met een rolmaat rond te meten.Ben benieuwd of er een mailtje uitgaat dat er meer mensen op kantoor kunnen (moeten) werken.

We hadden de juryvote gewonnen met oud systeem dat tot 2018 werd gebruiktquote:Op donderdag 7 mei 2020 10:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het lag inderdaad erg dichtbij in de top 3. Noord-Macedonië, Zweden en Nederland zaten niet veel van elkaar af met punten.

Maar is er dan helemaal geen tegengeluid? Het kan toch niet zo zijn dat jij de enige bent die het een goed idee vindt om voorlopig thuis te werken?quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier is het thuiswerken ondertussen ook weer een kwestie van “waarom zou je, je bent toch niet ziek.”

Maar we gaan gewoon weer schroeien, ooit, snel, HET MOETquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dat is nog eens in oplossingen denken

Thuiswerken is gewoon nog steeds de norm. Als je thuis kunt werken, werk je thuis. En dat lijkt me een prima uitgangspunt totdat helder is hoe je je kantoren zo veilig en verantwoord mogelijk inricht.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft scheef hoe je aan de ene kant mensen hebt die gewoon nog zo veel mogelijk binnen blijven, en aan de andere kant mensen die alle regels maar een beetje overdreven vinden en gewoon doen wat ze zelf willen. Die laatste groep gun ik persoonlijk een gedwongen quarantaine.

Absoluut. Maar dan moet personeel ook wel duidelijk gaan protesteren en desnoods zelfs (anoniem) een klacht indienen bij de autoriteiten.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thuiswerken is gewoon nog steeds de norm. Als je thuis kunt werken, werk je thuis. En dat lijkt me een prima uitgangspunt totdat helder is hoe je je kantoren zo veilig en verantwoord mogelijk inricht.

Ze praten dan heel erg op je gevoel waardoor je je slecht gaat voelen als je eist dat je thuis wil werken. Maar ik zit gelukkig wel in een grote ruimte met genoeg afstand.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar is er dan helemaal geen tegengeluid? Het kan toch niet zo zijn dat jij de enige bent die het een goed idee vindt om voorlopig thuis te werken?

Mijn manager zit in het Coronateam en zelfs hij was vandaag op kantoor aan het werk. En niet aan zijn eigen bureauquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dan moet personeel ook wel duidelijk gaan protesteren en desnoods zelfs (anoniem) een klacht indienen bij de autoriteiten.
 Idem het hoofd van onze vestiging
 Idem het hoofd van onze vestiging 

Kwalijk hoor. Hoe doen ze dat dan precies, op je gevoel praten?quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze praten dan heel erg op je gevoel waardoor je je slecht gaat voelen als je eist dat je thuis wil werken. Maar ik zit gelukkig wel in een grote ruimte met genoeg afstand.

Ja, wat dat laatste betreft heeft je bedrijf gewoon de obligatie om je zo goed mogelijk te beschermen, en dat doen ze dan duidelijk niet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn manager zit in het Coronateam en zelfs hij was vandaag op kantoor aan het werk. En niet aan zijn eigen bureauIdem het hoofd van onze vestiging
Ze doen maar, zolang ze mij maar niet dwingen om te komen. Maar vind het wel jammer dat ik straks, als ik gewoon niet kán thuiswerken, ook niet prettig op vrijwel uitgestorven kantoor kan werken.

Zeggen dat ze zelf ook thuis kunnen werken en het niet doen, dat we beter werken als we direct met elkaar kunnen overleggen, dat we in een grote ruimte zitten met minder dan 5 man dus dat dit echt veilig is, ik ben fysiek en vooral mentaal te moe om me er nog heel druk over te maken en denk ach weet je, ik rust wel uit als ik op het IC lig.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Kwalijk hoor. Hoe doen ze dat dan precies, op je gevoel praten?

Nee, en dan kan ik me wel iets voorstellen bij wat Cee ook zegt, je krijgt een soort groepsdruk. "Hoezo, je kúnt toch gewoon naar kantoor komen, niemand houdt je tegen hoor"quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, wat dat laatste betreft heeft je bedrijf gewoon de obligatie om je zo goed mogelijk te beschermen, en dat doen ze dan duidelijk niet.

Oh bij jou ook alquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:38 schreef Redefine het volgende:
Ik heb wel het idee dat mensen gisteren iets anders gehoord hebben dan er gezegd is. Want je merkt toch wel dat mensen nu zoiets hebben van oh we kunnen massaal naar buiten. Vandaag bijvoorbeeld voor het eerst de hele dag gillende kinderen hier voor de deur.
 Al waren de kids hier de afgelopen weken ook al wel veel buiten.
 Al waren de kids hier de afgelopen weken ook al wel veel buiten. 

Lijkt mij lastig die groepsdruk danquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeggen dat ze zelf ook thuis kunnen werken en het niet doen, dat we beter werken als we direct met elkaar kunnen overleggen, dat we in een grote ruimte zitten met minder dan 5 man dus dat dit echt veilig is, ik ben fysiek en vooral mentaal te moe om me er nog heel druk over te maken en denk ach weet je, ik rust wel uit als ik op het IC lig.
Nee da’s te dramatisch maar echt soms denk ik echt krijg allemaal de pleuris.

Ja, dat laatste, op dat punt zijn we weer aangekomen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar dat we daar dan met onnodig veel mensen zijn en dat er nog geen richtlijnen zijn over hoe we de 1,5 meter-kantoorsamenleving vormgeven... Ik ben bang dat als je daarover begint, er wat lacherig gedaan wordt. Dat was de eerste week dat thuiswerken geadviseerd werd ook, toen deden ook veel mensen wat lacherig als je je daar strikt aan wilde houden.

Snap het wel hoor. Zeker als er van werk dan ook nog onbegrip komt. Sterkte!quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat laatste, op dat punt zijn we weer aangekomen.
Soms denk ik ach, decimeer de mensheid maar, laat alles maar lekker gaan, ik zie wel of ik het overleef.
Hè, net even drie uur lekker in de bossen gewandeld met een vriendin en helemaal zen en opgeladen en nu gooi ik mezelf weer in mineur door een paar nieuwsberichten en meningen dus ik ga mezelf weer even offline gooien en nog een stukje rennen voordat ik weer in zo’n bui zit. Sorry.

En terecht dat je dat denkt, het zijn ook allemaal onzinexcuses. Ik maak me plaatsvervangend boos!quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeggen dat ze zelf ook thuis kunnen werken en het niet doen, dat we beter werken als we direct met elkaar kunnen overleggen, dat we in een grote ruimte zitten met minder dan 5 man dus dat dit echt veilig is, ik ben fysiek en vooral mentaal te moe om me er nog heel druk over te maken en denk ach weet je, ik rust wel uit als ik op het IC lig.
Nee da’s te dramatisch maar echt soms denk ik echt krijg allemaal de pleuris.

Fijn om te horen dat er ook nog gewoon normale werkgevers zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:44 schreef Momo het volgende:
Gelukkig moeten wij nog gewoon thuiswerken. Hier waren er juist mensen die weer naar kantoor wouden gaan want ze missen praatjes in de koffiekamer enzo en mensen die nu aan de eettafel aan het thuiswerken zijn. Er ligt een plan om eventueel naar 20% bezetting te gaan over een paar weken. Laat mij nog maar gewoon binnen zitten hier hoor.

Komt goed, ik maak me wel boos voor je zodat jij het niet hoeft te doenquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms denk ik ach, decimeer de mensheid maar, laat alles maar lekker gaan, ik zie wel of ik het overleef.
Hè, net even drie uur lekker in de bossen gewandeld met een vriendin en helemaal zen en opgeladen en nu gooi ik mezelf weer in mineur door een paar nieuwsberichten en meningen dus ik ga mezelf weer even offline gooien en nog een stukje rennen voordat ik weer in zo’n bui zit. Sorry.

Hier ook. Dat juist leden van het Coronateam weer op kantoor gaan werken en zelfs fysieke vergaderingen houden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:46 schreef Cee het volgende:
[..]

Wil je je voor mij ook boos maken? Scheelt mij ook weer tijd en energiequote:Op donderdag 7 mei 2020 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt goed, ik maak me wel boos voor je zodat jij het niet hoeft te doen

Tuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wil je je voor mij ook boos maken? Scheelt mij ook weer tijd en energie

Boze Strani, helpquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt goed, ik maak me wel boos voor je zodat jij het niet hoeft te doen
 *zoekt dekking*
  *zoekt dekking*

Geen zorgen, hij kanaliseert zijn woede op Corona-ontkennersquote:

Vieze gore klootzakken zijn hetquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen zorgen, hij kanaliseert zijn woede op Corona-ontkenners

Dat ze een 5G straal dwars door hun harses krijgen!quote:

Kalmeer nou, Arizona! Anders is het allemaal voor niks!quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat ze een 5G straal dwars door hun harses krijgen!

Oh, pfieuw!quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen zorgen, hij kanaliseert zijn woede op Corona-ontkenners
 In dat geval doe ik mee!
  In dat geval doe ik mee!

Je hebt gelijk!quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Kalmeer nou, Arizona! Anders is het allemaal voor niks!

Ik kreeg gisteren een berichtje van Vodafone dat 5G bijna beschikbaar is o.i.d.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat ze een 5G straal dwars door hun harses krijgen!

Heel verstandigquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Ik heb er serieus wat hoofdpijn van
Nog een halfuurtje bereikbaar zijn voor het werk en dan ga ik ook weer even de zon in.

Nou, ben wel benieuwd naar deze nieuwe kant van jequote:Op donderdag 7 mei 2020 15:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dát hebben jullie nog niet meegemaakt!

Hmm heel verdacht dat ze je waarschuwen, dat zou de échte Vodafone nooit doen want die zitten in het complotquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een berichtje van Vodafone dat 5G bijna beschikbaar is o.i.d.
Dus als jullie straks niets meer van mij horen

Whut? Kwam dat berichtje niet van Greda?quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:59 schreef Em31 het volgende:
[..]

Of je gaat opeens onzin uitkramen, dan hebben ze je gehersenspoeldquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:59 schreef Em31 het volgende:
[..]

Ik denk dat de Greda's met een Vodafone abonnement hun mobiel meteen het raam uit hebben gegooid toen dat berichtje verscheenquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Whut? Kwam dat berichtje niet van Greda?

Ja ik vertrouw dit ook niet meer.........................quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm heel verdacht dat ze je waarschuwen, dat zou de échte Vodafone nooit doen want die zitten in het complot

Misschien is het al begonnen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of je gaat opeens onzin uitkramen, dan hebben ze je gehersenspoeld

Jij denkt nu opeens zeker dat vaccins goed zijn voor de mensen he en niet dat ze gemaakt zijn om ons allemaal in control te houden?quote:

Maar dat hoort allemaal bij het complot!quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Greda's met een Vodafone abonnement hun mobiel meteen het raam uit hebben gegooid toen dat berichtje verscheen

Oh help, ik ben ook gehersenspoeldquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij denkt nu opeens zeker dat vaccins goed zijn voor de mensen he en niet dat ze gemaakt zijn om ons allemaal in control te houden?
Als je dat denkt hebben ze je inderdaad al te pakken

omg ik snap er niets meer van!!quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dat hoort allemaal bij het complot!

Ik ook want ik denk dat ook!quote:

Ik ben er vrij zeker van dat Bill Gates er geen chip in heeft gestopt jaquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij denkt nu opeens zeker dat vaccins goed zijn voor de mensen he en niet dat ze gemaakt zijn om ons allemaal in control te houden?
Als je dat denkt hebben ze je inderdaad al te pakken

Ik kan Youtube aanbevelen als bron!quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
omg ik snap er niets meer van!!
Op naar Facebook en de filmpjes van Jensen, ik moet weten hoe dit écht zit!

Het complot is daar ook doorgedrongen! Overal buitenlanders!quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
omg ik snap er niets meer van!!
Op naar Facebook en de filmpjes van Jensen, ik moet weten hoe dit écht zit!
 We hadden #nexit moeten doen, dan hadden zij het virus hier niet gebracht! #%@^#%
  We hadden #nexit moeten doen, dan hadden zij het virus hier niet gebracht! #%@^#%  

Ja, zie je! We worden bij de neus genomenquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook want ik denk dat ook!
Die 5G hebben ze gewoon stiekem allang uitgerold! En "Vodafone" doet alsof het nog moet komen!
 Allemaal bedrog, alles!
  Allemaal bedrog, alles!

Echt ja!! 🇱🇺🇱🇺🇱🇺🇱🇺🇱🇺🇱🇺🇱🇺quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het complot is daar ook doorgedrongen! Overal buitenlanders!We hadden #nexit moeten doen, dan hadden zij het virus hier niet gebracht! #%@^#%

Nu deed mijn moeder open. Geen idee of het dezelfde koters waren die het opnieuw wilden proberen.
  Nu deed mijn moeder open. Geen idee of het dezelfde koters waren die het opnieuw wilden proberen.

Gewoon grenzen dicht! En #stoplockdown. De linkse instituten pakken al onze banen afquote:

Lul, waar?quote:

Robbert van den Broeke, die flapdrolquote:

Oh ik zie alleen vlaggetjesquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat vlagje is bij mij nu lulululululu geworden

Typisch dat jij dit dan weer ziet en verder niemand!quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat vlagje is bij mij nu lulululululu geworden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |